SLIDER

הכוכבים של ינואר: צלליות קרם אהובות, מייק אפ מומלץ, מוס מנצח לכפות הרגליים וקרם ידיים מפתיע

stars of alex
הכוכבים של ינואר מביאים איתם את המוצרים שהיו אהובים עלי במיוד: מייק אפ יומיומי טוב במחיר מציאה, קרם גוף עשיר במיוחד שעשה הסבה, מוס לחות לטיפוח כפות הרגליים וגם שמירה על בריאותן ושתי צלליות קרם יוקרתיות!


על ה-BB Cream האהוב של פלורמר כבר כתבתי בעבר וכעת נמצא גם האח הצעיר שלו בדמות BB של Pretty by Flormar. פריטי נוצר לפני מספר שנים כדי לפנות למתאפרות הצעירות ולהציע מוצרי איפור במחיר "עממי" ואיכות גבוהה, כיאה לפלורמר עם המוניטין המבוסס שלהם במשך למעלה מ-40 שנה והחל מ-2012 גם שייכות לקבוצת רושה הצרפתית (שכוללת בין היתר את איב רושה וגם את "סבון" השיראלי).
Makeup Pretty by Flormar
שניהם די דומים ולא אתפלא אם מדובר במוצר זהה באריזה שונה. גם ה-BB של פריטי מגיע עם SPF15 ומרקם קרמי שנוח מאוד לטשטוש ומעניק כיסוי בינוני טוב עם גימור טבעי "לח". מי שאוהבת את קולורסטיי של רבלון, מדובר במרקם שמזכיר לי אותו וגימור שנשאר מעט דביק ודורש פידור וקיבוע עם פודרה. יש לו ניחוח קוסמטי נעים ועדין ביותר שלא מורגש על העור. הטיובה הורדרדה היא פשוטה ביותר, אבל קומפקטית ונוחה לאיחסון בתוך האוסף העמוס. בחרתי בגוון 01 Light שבניגוד למקביל של פלורמר מתאים יותר לעור בהיר, בז' ניטרלי מוצלח שגם לא נוטה להתכהות במהלך היום.

אם יש לכן עור לא אחיד או פצעונים, דלגו עליו כי הוא יכול להדגיש את בעיות העור, במיוחד בשילוב עם פודרה שמעניקה כיסוי נוסף שעלולה ליצור מראה לא מחמיא וכבד מידי. בנוסף, מומלץ להניח כמות קטנה ממנו ומקסימום להוסיף כיסוי באזורים הנדרשים. העמידות שלו על עור מעורב טובה, במידה ומוצאים שילוב טוב בינו לבין פודרה שתהיה מספיק עדינה מצד אחד וגם תעזור בספיחת שומנים מצד שני. המועדפת עלי כרגע היא פודרת מאט שקופה של קטריס. בהתחשב בעובדה שמדובר במותג low cost, המייק אפ הזה הוא מציאה של ממש ולא נופל באיכות והמראה שמעניק מאף מותג אחר. את מוצרי Pretty by Flormar ניתן להשיג ברשת BE ובשופרסל אונליין. המחיר: 17 ש"ח.

את טיפוח כפות הרגליים אף אחד לא ביטל גם בחורף, למרות שיש כאלו שטוענות שבתקופה הזאת הן בהפסקה מענייני הפדיקור כי ממילא מה שלא רואים לא מפריע. לא משנה לאיזו קבוצה אתן שייכות, המינימום שאפשר לעשות הוא להקפיד על עור מטופח ומראה אסתטי, כדי להגיע לתקופת הכפכפים ללא ריצות בהולות למכון הפדיקור הקרוב. אני סרבנית פדיקוריסטיות ידועה ואת כל הטיפוח של כפות הרגליים אני עושה לעצמי, לכן הנוחות והמהירות של טיפול וגם מוצרי טיפוח שבאמת עובדים חשובים לי ביותר. מאז שהכרתי את הסדרה הטיפולית של Footlogix (תקליקו כאן לסקירה המלאה) הם עושים לי חיים קלים וגם עור מרוכך ונעים בכפות הרגליים. הפעם אני רוצה לספר לכן על DD Cream שלהם.
Footlogix DD mousse
DD Mousse פירושו Double Defence והכוונה היא לשתי התכונות העיקריות שלו הודות למרכיבים הטיפוליים: פועל נגד זיהומים וגם נלחם בהזדקנות העור ומעניק לחות. בהשוואה למוס "Rough Skin Formula" שדיברתי עליו בפוסט הקודם, ה-DD מעט יותר קליל ומתאים לכל סוגי העור ללא קשר לבעיות מיוחדות. השימוש בו מומלץ בשעות הערב לפני השינה ואין צורך לגרוב גרביים כדי לשמר את הפעולה שלו. למרות שהמוס סופר קליל, לוקח לו זמן להסיפג במלואו, כך שהוא נשאר מורגש על העור לאחר ההנחה. מצד שני התחושה של לחות גבוהה ומגע חלק של כפות הרגליים מושגים בעזרת מעט מהמוס ועיסוי טוב שלו לתוך העור. בשימוש יומיומי התוצאות נראות לעין וגם התחושה נפלאה! אם אתן רוצות להשקיע בכפות הרגליים, חפשו את מוצרי פוטלוג'יקס במכוני הטיפוח המקצועיים או ברשת נייל סטודיו. המחיר: 130 ש"ח.

המוצר הבא קרם גוף Repair Lotion של Yves Rocher, אבל הוא משמש אותי דווקא בתור קרם ידיים!
Yves Rocher Shea Butter Lotion
אני חייבת לעשות כאן רגע גילוי נאות, את קרם הגוף הזה רכש לעצמו בן זוגי היקר ואחרי שראיתי את הבקבוק החמוד נטוש במדף, אימצתי אותו. הקרם מבוסס ברובו על חמאת שיאה ושמן קוקוס מיועד לעור יבש במיוחד ואכן מדובר בקרם מאוד מאוד עשיר, סמיך ועבה. בהתחלה השתמשתי בו נקודתית באזורים בגוף שנוטים ליובש, כמו מרפקים וברכיים, אבל אחרי כל שימוש הרגשתי כמה נעים ומפנק הוא דווקא לכפות הידיים ודי מהר הפכתי אותו לקרם הידיים הקבוע שלי בבית. המשאבה שמוציאה כמות מדודה מאוד של הקרם היא הדבר הנוח ביותר שאפשר לצייד לקרם ידיים שיוצא לי לשים עשרות פעמים ביום (ילדה - שטיפת ידיים - קרם וחוזרת חלילה). השימוש מאוד חסכוני, 390 מ"ל מספיקים להמון זמן, המרכיבים נפלאים והמחיר סופר ידידותי, 69 ש"ח לפני המבצעים.

צלליות קרם הן בין המוצרים האהובים עלי בתחום האיפור והשתיים הבאות יקרות לי תרתי משמע. אחרי שהרבה זמן רציתי לנסות את מוצרי האיפור היוקרתיים של טום פורד, בחרתי בשני גוונים מסדרת Cream Color For Eyes והן נפלאות כל אחת בדרך שלה.
Tom Ford cream eyeshadow
האהובה יותר מבין השתיים היא 03 Sphinx והיא שילוב של בסיס זהב עם שימר ורוד, הדואו כרום המושלמת! המרקם שלה אוורירי ומאוד לח והכיסוי שמתקבל על העפעף אינו אטום לגמרי, יותר כמו שטיפת צבע עדינה. באיפור יומיומי עדין אפשר להסתפק רק בצללית הזאת כדי לרענן את המראה ולהוסיף מעט ניצנוץ לעיניים. באיפור ערב אפשר לשלב אותה עם צללית בסיס אטומה ואז יתקבל מראה נוצץ במיוחד. בין אם משתמשים בה לבד או מעל בסיס, העמידות מצויינת ואחרי ההנחה היא מתקבעת במהירות, לא דביקה ולא זזה מהמקום. בגלל המרקם הדקיק והקרמי שלה, הכי נוח להניח אותה עם האצבעות בטפיחות, כי כל מברשת שניסיתי לא הצליחה לטשטש אותה בצורה אחידה ומהירה.
Tom ford cream eyeshadow sphnix 03 burnished copper 06
הגוון השני הוא 06 Burnished Copper, כאשר השם שלה מטעה כי מדובר בדואו כרום כהה שמשלב בין ירוק זית, נגיעה של חום ברונזה ושימר זהב. היא מאתגרת יותר להנחה כי הגוון שלה יותר כהה ולכן פחות סלחני לחוסר דיוק לעומת ה-03. דרך אחת להשתמש בה היא להניח אותה בעזרת מברשת טשטושים (רצוי מסיבים סינטטיים לא דחוסים). כדאי לאסוף מעט ולטשטש במהירות כל פעם, כך שאת עוצמת הגוון ואת הכיסוי בונים בהדרגה. כשמטשטשים את הגבולות של הצללית נשאר גוון חום עדין, כך שבגדול אפשר להשתמש רק בה ובעזרת השינוי של צורת ההנחה ליצור איפור עיניים מלא. המראה שמתקבל בשיטה הזאת הוא מעושן עדין בגוון ירוק זית ונגיעות של שימר זהוב. השיטה השניה היא להניח את הצללית בטפיחות בעזרת האצבע וככה הגוון שיתקבל יהיה הרבה יותר עוצמתי, אטום ומנצנץ. את הגבול החיצוני בקפל העפעף כדאי לטשטש במהירות עם המברשת, כי כאמור הצלליות האלו מתקבעות במהירות. בשני המקרים חשוב לדעת שלא כדאי "למרוח" את הצללית ולטשטש אותה חזק, כי יתקבל מראה "מלוכלך" וכל היופי שלה לא יבוא לידי ביטוי. זאת ללא ספק הצללית שתתאים יותר למתאפרות היותר מיומנות.

לצערי בארץ עדיין לא ניתן לרכוש את כל הליין של טום פורד, מלבד השפתונים שנמכרים ברשת "אפריל". את הצלליות שלי רכשתי בדיוטי פרי שלנו. המחיר: 40$.

אשמח לשמוע גם מכן אילו מוצרים עשו לכן את החודש! תצטרפו אלי גם באינסטגרם @Starsofalex

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.