SLIDER

הכוכבים של מרץ: הפרפומריה ביפו, סנדת יצירה, מייק אפ ופודרה מומלצים

מעבר לעיסוק באיפור וטיפוח וכל מה שבעצם קשור לתחום הביוטי, אני אוהבת לאסוף חוויות! הרבה פעמים קורה שביקור במקום חדש עם אוירה מיוחדת או מקום פוטוגני במיוחד שניתן לצלם בו תמונות מהממות או היכרות חדשה עם אישיות מעניינת או אפילו הרגשה מסויימת שמתעוררת בנו בסיטואציות מסויימות, הופכים לחוויה מהנה שכיף להיזכר בה, למרות שלא תמיד מדובר בדבר חומרי. זאת הסיבה שהפעם בנוסף להמלצה לצמד מוצרי איפור מעולים, אני רוצה לשתף אתכן בשתי החוויות המהנות שלי מהשבועות האחרונים ואתן כמובן מוזמנות לחוות דעה ולשתף בשלכן בתגובות!
פרפומריה זילינסקי רוזן


את חנות הבשמים הקסומה של Zielinski Rosen גיליתי לפני כמה שנים טובות כשנפתחה בשוק הפשפשים ביפו. אמנם מאז ההיכרות שלנו עבר די הרבה זמן, תמיד שמחתי לראות שהחנות צוברת קהל לקוחות אוהד והפכה לפופולרית בין חובבי הבשמים המיוחדים ובשמי הנישה.
לאחרונה יצא לי לפגוש כמה נשים שלא יכולתי להתעלם מניחוח הבושם הממכר שלהן וכששאלתי במה הן משתמשות קיבלתי את אותה התשובה, הבושם של ז'ילינסקי רוזן. זה היה התירוץ המושלם לנסוע לביקור חוזר בחנות האהובה כדי לראות מה התחדש ולבחון את הניחוחות החדשים.
בושם מומלץ
החנות נמצאת היום ברח' עולי ציון 5 ביפו ונראית לגמרי חלק מהנוף של שוק הפשפשים והחנויות העתיקות שמסביב, כאילו הייתה שם כבר במשך עשרות שנים. הניחוחות של הבשמים התחדשו גם הם והכיוון הכללי הוא אוריינטלי/יוניסקס, עם תוויים דומיננטיים של מאסק, אמבר, ווטיבר ועוד. למרות שעל הבקבוקים כתובים מספר תווים בודדים, מדובר בניחוחות מורכבים ויחודיים שבעיני לא נופלים ממותגי הבשמים בעלי שם.
פרפומריה ביפו
הניחוח שהוציא אותי מהבית לתוך הפקקים של שישי בצהריים ברחובות יפו הצרים הוא "Black Pepper, Amber Vetiver, Neroli" שפינטזתי עליו והתמכרתי לניחוח שלו מהשניה הראשונה. אם אתן אוהבות את הסגנון של "Molecule 01" של Escentric Molecules או את "For Her" השחור של נרסיסו רודריגז, הרי זהו הניחוח המומלץ עוברכן. הבושם מגיע בריכוז EDP ועמיד עלי לשעות ארוכות ומשאיר אחריו שובל ניחוח ממכר שקוטף מחמאות!


לפני מספר חודשים נפתחה בקניון שרונים שבהוד השרון חנות קונספט מגניבה Makers, שפונה לאנשים יצירתיים ומציעה מגוון גדול של מחברות וכלי כתיבה מעוצבים, אביזרים DIY שונים כמו וואשי טייפ, חותמות, אקססוריז שונים לבית ועוד. בנוסף לחנות עצמה קיים בחנות גם חלל הסטודיו והוא הדובדבן שבקצפת בסיפור הזה, כי כאן מתקיימות סדנאות היצירה השונות.
חנות קניון שרונים
מרשימת האופציות הארוכה (והמפתה יש לציין) בתור סדנה ראשונה בחרתי ב-"פיסול בחוטי ברזל" בהנחיית דודו דהאן, מעצב ובוגר בצלאל, מעצב ומתכנן מוזיאונים למדע בארץ ובעולם, רושם ומפסל בחוטי הברזל. אף פעם לא התנסיתי בפיסול מכל סוג שהוא וזה בין היתר מה שמשך אותי לבחור בסדנה הספציפית. מצאתי את עצמי בקבוצה של 8 נשים חסרות ניסיון בדיוק כמוני, שאחרי הסבר על טכניקת העבודה וכללי הבטיחות ניגשו למלאכה כאשר לכל אחת סקיצת עיפרון של חזון הפיסול שלה ומוטיבציה רבה להגשים אותו.
סדנת יצירה קניון שרונים
בהתחלה היה לי קצת קשה להתמקד ולבחור מה אני הולכת ליצור, אבל די מהר נפל האסימון והחלטתי ללכת עם אהבת הילדות הישנה והיא בלרינות וכל מה שקשור בלבוש והתנועות שלהן. אחרי שהסקיצה כבר הייתה מול עיני, ניגשתי לחוט הברזל וכלי העבודה והתחלתי להתנסות וליצור חלקים שונים של הדמות. העבודה הייתה ממכרת והיה קל לשקוע בכיפופים וקשירות של החוטים וגם הדמיון הרץ למרחקים תוך כדי.
סדנאות יצירה הוד השרון
היו כאן גם מספר רגעי משבר, שלא ידעתי איך לחבר ואיך להמשיך, שנפתרו בזכות המנחה המנוסה. בסופו של דבר, אחרי 3 שעות עבודה בהן הזמן נמתח ולא הרגשתי שכבר שעת לילה מאוחרת, סיימתי את הפסל הראשון בחיי עם דפיקות פשיט חגיגיות שחיברו את החוט לבסיס עץ יציב. קשה לתאר את רמת הסיפוק בליצור משהו במו ידיך ואני ללא ספק הולכת לחזור על החוויה ולהתנסות בסדנאות נוספות שמציעים כאן.

התגלית האיפורית החודש שייכת לשילוב הסופר מוצלח ביין מייק אפ חדש ומפתיע ופודרה מפתיעה לא פחות, שניהם מבית Flormar.
מוצרי איפור פלורמר
כבר מזמן רציתי לנסות את מוצרי פלורמר וכשהזדמן לי להגיע לסניף שלהם בקניון עזריאלי בתל אביב בחנתי את הסחורה מקרוב. למרות המבחר המרשים ובגלל שצלליות ושפתונים לא ממש חסרים לי, בחרתי באופציה הפרקטית יותר והלכתי על מייק אפ ופודרה שישמשו אותי על בסיס יומיומי.
בגזרת המייק אפים ישנן מספר סדרות, אבל רובן מגיעות בגוונים יחסית כהים, כך שהגוון הבהיר ביותר היה כהה עלי בטון אחד או אפילו שניים. היחיד שמצאתי בו התאמה טובה לגוון עור בהיר הוא ה-BB Cream בגוון 02 בז' ניטרלי. הכיסוי שלו בינוני ומבחינת הכיסוי ותיקון חוסר האחידות בעור הוא מתפקד כמייק אפ לכל דבר. המרקם נהדר, קרמי וחלק, נמרח בקלות ובצורה אחידה ללא תנועות מיותרות של המברשת. הגימור מעט לחותי, אבל ברגע שמקבעים אותו עם פודרה בעלת כיסוי קל, מתקבל הגימור הטבעי המושלם שגם נשאר כזה במהלך יום שלם. זה לא קורה לי הרבה, אבל פשוט התמכרתי למייק אפ הזה ובמקום לגוון כפי שאני רגילה בדרך כלל, אני משתמשת בו כבר קרוב לחודש על בסיס יומיומי וללא ספק אחזור לרכוש שוב ברגע שיגמר.
הפודרה שבחרתי התגלתה כמפתיעה לא פחות והיא Terracota Powder בגוון 29. זאת פודרה אפויה עם כיסוי בינוני שקצת מזכירה את הפודרה המינרלית של מאק. היא זאת שאחראית על הגימור הטבעי המושלם וגם עוזרת למייק אפ להישאר במקומו. מבחינתי מדובר בשילוב המנצח בין שני המוצרים.

מה הן החוויות או המוצרים שעשו לכן את החודש? שתפו בתגובות!

4 תגובות

  1. את ממש מוכשרת! בחיים לא הייתי יכולה לשרוד 3 שעות בסדנה, ועוד פיסול בחוטי ברזל!יצא לך פסל יפה מאוד!

    השבמחק
  2. הפסל יצא מושלם!
    רציתי גם לשאול - כמה עולים הבשמים בחנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      50 מ"ל עולה שם 150 ש"ח וה-100 מ"ל יוצא 250 ש"ח

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.