SLIDER

היכרות עם מוצרי טיפוח אורגניים מבית Katerina Organic Skincare

טיפוח אורגני
כפי שכבר ידוע לקוראות הותיקות, אני מאוד אוהבת לגלות מותגי איפור וטיפוח נישתיים ולא מאוד מוכרים, אבל מציעים מוצרים איכותיים ומושקעים. הפעם אני רוצה לספר לכן על מותג הבוטיק Katerina Organic Skincare שמציע מוצרי טיפוח אורגנים איכותיים, פרי יצירה של קטרינה ידלין. סדרת המוצרים כוללת מוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף, מוצרי טיפוח לאם לתינוק וגם מוצרים ארומתרפיים טיפוליים על בסיס שמנים. בפוסט הנוכחי אתמקד בהרחבה בטיפוח הפנים.
נתחיל מעניין ההגדרות, הרי ישנם לא מעט מוצרי טיפוח שונים שמגדירים את עצמם כטבעיים ואורגניים, אבל מבט קרוב על רשימת המרכיבים יגלה תמונה קצת שונה והרבה פעמים המושג קוסמטיקה "טבעית" הוא פסיכולוגי ונועד להטות את קו המאזניים לכיוון הקניה. מצד אחד אנחנו לא מתיימרות להיות מומחיות לכימיה ולדעת לפענח את כל רשימת המרכיבים עם זכוכית מגדלת, אבל מצד שני הרשימה הזאת היא דבר חשוב שחייבים לעיין בה ולדעת מה נרצה לראות בה ומה ממש לא, במיוחד במקרה של קוסמטיקה המוגדרת כטבעית או אורגנית.

מעבר לרשימה עצמה, דרך נוספת לבחון האם אכן מדובר במוצר בעל מרכיבים אורגניים היא לעיין אם קיבל תקן מיוחד. בישראל לצערי עדיין אין תקן מפוקח למה שמוגדר כטבעי, אבל ישנם תקנים בינלאומיים וכך כל המוצרים של "קטרינה" מגיעים עם תקן Cosmos המחמיר והמוביל בעולם שמאגד בתוכו את התקנים של קוסמטיקה אורגנית של אירופה ושל ארה"ב. כל מוצרי המותג מיוצרים מ-100% רכיבים טבעיים ולפחות 70% מהם מגיעים מגידול אורגני (ללא ריסוס או דישון סינטטי, ללא תוספת כימיקלים או חומרים סינטטיים, ללא ניסויים בבעלי חיים). כל המוצרים של "קטרינה" אינם מכילים בושם ומגיעים בניחוח טבעי של שמנים אתריים ותמציות צמחים שונות.

מודה שכבר בשלבי ההיכרות הראשונים שלי עם המותג, האג'נדה שלו עשתה לי את זה לגמרי ומצויידת בכל הידע החדש שצברתי וקראתי על המוצרים והמרכיבים, ניגשתי למשימת ההתנסות!

סבון פנים ארומתרפי - Aromatherapy Face Wash
Katerina Organic Face Wash
הוא מיועד לניקוי יומיומי עדין של עור הפנים ומועשר בתמציות אתריות של ורדים, יסמין ולבנדר. הכמות היא 50 מ"ל, אבל השימוש בו מאוד חסכוני וכמות קטנטנה של הסבון (בערך שליש לחיצה על המשאבה) תספיק ביותר לכיסוי  כל הפנים.
אם העור הפנים שלכן רגיש ועדין ותמיד חיפשתן סבון ניקוי הכי רך וידידותי שיש שלא מייבש ולא מכווץ, זהו המוצר המושלם עבורכן. הניחוח שלו מתקתק והמרקם ג'לי חלקלק, אחרי הניקוי העור מרגיש מאוד רך, כאילו שכבר שמתי מוצר לחות כלשהו. במקרה של העור המעורב שלי, עם הנקבוביות המעט פעורות, הסבון גרם לתחושה חלקה מאוד וניקה ביסודיות, אבל כאמור לא כיווץ את הנקבוביות. במידה ואתן בעלות עור מעורב עד שמן, תוכלו להחליט אם המוצר הזה מתאים לכן על פי הצרכים שלכן ובמידה והמטרה העיקרית היא ניקוי סופר עדין ללא חשש לגירוי של העור, ממליצה בחום לבחון את הסבון הזה.
תקליקו כאן לרכישה

מוצר הדגל של המותג ואחד שהכי סיקרן אותי לנסות הוא ללא ספק סרום האנטי אייג'ינג - Anti Aging Facial Oil
קטרינה שמן פנים אורגני
הסרום מגיע בבקבוקון זכוכית לבן ואטום עם פיפטת זכוכית. מדובר בתערובת של 11 שמנים אורגניים בכבישה קרה (כמו רוז היפ, שמן חוחובה, שמן ארגן וזרעי רימונים), תמציות אתריות של נרולי, גרניום ולבונה, ויטמין E, ויטמין C ועוד. הוא מאוד מרוכז, כך שכמות של 4-5 טיפות תספיק לשימוש אחד על כל עור הפנים והצוואר. אני אוהבת להניח את כל הכמות על כף היד ומשם לפזר את השמן על כמה נקודות (מצחק, לחיים, אף סנטר, צוואר) ואז לפזר את השמן בתנועות עיסוי קלות ובצורה אחידה. עוד טיפ קטן, את מה שנשאר על כפות הידיים, אני תמיד מורחת גם על גב כף היד וזה תקף גם לגבי כל מוצרי הטיפוח הלחותיים לפנים, כדי לעקב את סימני הגיל וגם למראה ידיים מטופחות וחלקות ביותר.

בגלל המרקם הסמיך והעשיר בשמנים, הסרום מתאים לשימוש בערב, כאשר העור נקי משאריות האיפור והלכלוך ומוכן לספוג את כל המרכיבים המעולים במהלך הלילה. אני ממליצה להניח את אותו חצי שעה לפחות לפני שנכנסים למיטה, כי הספיגה של השמן היא איטית וצריך לתת לו לזמן להיטמע בתוך העור, אחרת אתן מסתכנות בכרית מעט מוכתמת ומעט שמן על השיער.

התחושה שלו על העור מאוד מפנקת והשמנים תורמים להענקת המון לחות ועור גימש ומטופח למראה. את התוצאות רואים במראה בבוקר, בניקוי העור עם סבון פנים שמסיר גם את שאריות השמן. מדובר בתחליף נפלא לקרם הלילה הסטנדרטי, במידה ואתן מתחברות לסרום מהסוג הזה ואוהבות שמנים לפנים. הבונוס הגדול במקרה של הסרום של קטרינה הוא כמובן רשימת המרכיבים המפוארת שמקנה לו תועלות רבות נוספות מעבר ללחות, כמו תרומה לגמישות ומיצוק העור, הרגעה של גירויים ושיפור מראה הקמטוטים הקטנים ועיכוב של הופעתם של החדשים.
תקליקו כאן לרכישה

מסיכת חימר לניקוי עמוק - Green Clay Facial Mask
הטיובה הקטנה והירוקה הזאת היא קסם! קודם כל, למרות שמדובר במסיכת חימר, המרקם שלה קרמי ומתפזר בקלות בשכבה דקה על עור הפנים, ללא צורך בהרבה מאמצים ועיסויים בהשוואה למסכות החימר הסמיכות וה"עבות".  הגוון הירוק נוצר כאן הודות לחימר הירוק (מנקה רעלים ומחדש רקמות) וגם לאצת הלמינרים (שאחראית על חיטוי,הענקת חמצן ולחות לעור), שהם בין המרכיבים העיקריים של המסיכה. הזהרתי  מראש את בן הזוג שברבע שעה הקרובה תסתובב לו בבית פיונה (מ-Shrek) וכך ניגשתי להתנסות בה.
מסיכת פנים אורגנית
שלב חשוב לפני שימוש בכל מסיכה הוא ניקוי עם סבון פנים ורק לאחר שהעור יבש למגע ניתן לגשת להנחת המסיכה. כאמור, אהבתי מאוד את המרקם הקליל שלה שמאפשר הנחה מהירה ואחידה. יש לה ניחוח לימוני ונעים! המתנתי כרבע שעה (על פי הוראות השימוש) ובזמן הזה הרגשתי את הכיווץ הקל שנוצר בעור תוך כדי שהמסיכה מתייבשת. גם בשטיפה שלה עם המים היא יורדת בקלות ואחרי שבחנתי את הפנים מקרוב במראה ראיתי הבדל כבר מהשימוש הראשון. המסיכה מצליחה לכווץ את הנקבוביות ולהקטין אותן למראה, אבל עושה זאת ללא יבוש יתר של העור, שנשאר רך וחלק עוד לפני ההנחה של קרם הלחות. אני לא חסידה גדולה של המסיכות, בעיקר בגלל שהן דורשות התעסקות, אבל הפעם בגלל קלות השימוש וגם בגלל התוצאות שנראות לעין, מדובר באחת שאני מתמידה להשתמש בה פעם בשבוע לפחות ומאוד אוהבת אותה!
תקליקו כאן לרכישה

קרם הלחות אנטי אייג'ינג מגיע בשתי גרסאות כאשר אחת מיועדת לעור רגיל עד יבש והשניה שברשותי מיועדת לעור מעורב עד שמן.
המלצה על קרם לחות
אני מאוד אוהבת כשקרמי הלחות מגיעים באריזה עם משאבה נוחה, שמאפשרת גם לשמור על סטריליות וגם להוציא כמות מדודה של הקרם בכל שימוש וכך גם כאן הטיובה קלה ומצויידת במשאבה נוחה.
הקרם עצמו מגיע במרקם קליל על גבול הג'לי, בגוון צהוב, וכמות של בערך חצי לחיצה על המשאבה מספיקה כדי לכסות את כל הפנים בצורה די נדיבה. למרות שברובו הוא מבוסס על תמציות שמנים שונות, הוא נספג במהירות רבה, לא משאיר אחריו תחושה שומנית או דביקות, אלא עור קטיפתי ונעים למגע. הקרם אינו מכיל בושם ומגיע עם ניחוח צמחי די דומיננתי שגם נשאר מורגש על העור במשך מספר דקות לאחר ההנחה. ניסיתי אותו בתור בסיס עם כמה מייק אפים שנמצאים אצלי בשימוש קבוע והוא לא פגע בעמידות שלהם וגם שימש כבסיס לחות מצויין שתרם למראה עור חלק, מלוחח ומטופח.
בין המרכיבים הבולטים של הקרם ניתן למצוא את תמצית עץ התה, אנטי-אוקסידנט שתורם לחיטוי, שיקום ושיפור האלסטיות של העור, חמאת שיאה האחראית על הענקת לחות, ויטמין E (אנטי-אוקסידנט ובעל תועלות רבות אחרות), חומצה היאלורונית ועוד. לרשימת המרכיבים המלאה בקרו בדף המוצר כאן.
מדובר בקרם פנים מפנק שמעניק תחושת הרגעה לעור ושומר בצורה יעילה ומורגשת על רמת הלחות מבלי להכביד ועם שליטה על רמת השמון המופרש.
תקליקו כאן לרכישה

קרם העיניים אנטי אייג'ינג מגיע במרקם ג'לי מאוד דומה לזה של קרם הלחות, מינוס הניחוח הדומיננטי, ורשימת מרכיבים כמעט זהה למעט הבדלים קלים.
קרם עיניים המלצה
גם כאן האריזה מאוד נוחה והמשאבה מאפשרת הוצאה של כמות מינימלית של הקרם בלחיצה קלה. הניחוח שלו יותר מעודן לעומת קרם הפנים והמרקם קליל ביותר. קצת פחות אהבתי שלוקח לו זמן להיספג ודורש עיסוי ממושך יותר של אזור ה-C מסביב לעיניים כדי שהקרם יתפזר כמו שצריך ובצורה אחידה. מדובר בקרם עיניים קליל מאוד, שברגע שנספג לא מורגש ולא פוגע בעמידות של הקונסילר שמניחים מעליו. בגלל שאני אישית תמיד אעדיף קרמי עיניים יותר עשירים עם מרקם יותר שמנוני שמחליק ומטשטש את מראה הקמטוטים, קצת פחות התחברתי אליו. אני חושבת שהוא יתאים יותר עבור מי שמחפשת קרם עיניים קליל ואיכותי והיא רק מתחילה עם מוצרי אנטי אייג'ינג ועדיין אין לה קמטוטים שנראים לעין.
תקליקו כאן לרכישה

לפרטים נוספים על המוצרים, כולל רשימות המרכיבים וההסברים, כנסו לאתר המותג katerina.co.il

מה הניסיון שלכן עם מוצרי טיפוח אורגניים? האם אתן נוהגות לקרוא את רשימת המרכיבים ולעשות מחקר קטן לפני רכישת המוצרים מהסוג הזה? מה הן ההמלצות שלכן לגבי הבחירה? שתפו בתגובות!

גילוי נאות: המוצרים נשלחו לסקירה, הקישורים בפוסט הם קישורי affiliate

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.