SLIDER

סקירת מוצרי האיפור של Catrice

קטריס מוצרים מומלצים
ההגעה של מוצרי קטריס לארץ היא ללא ספק הבשורה המרעננת והמשמחת של החודשים האחרונים! מותג הפארמים הגרמני שכבר מזמן מככב באירופה והסטנד שלהם היה בין האהובים עלי בכל ביקור, Catrice מציע מוצרי איפור איכותיים ומדליקים במחירים נגישים לכל כיס. אספתי את המוצרים שבחרתי במספר ביקורים ברשת Be החדשה מבית שופרסל ובפוסט הזה תמצאו את חוות דעתי עליהם!


אחד המייקאפים המדוברים והפופולריים ברשת הוא HD Liquid Coverage של קטריס ומבין כל המוצרים הייתי הכי סקרנית לגביו.
Catrice makeup HD liquid coverage
המייק אפ נוזלי, מאוד, ואם לא התיאור הייתי חושבת שמדובר באחד מאותם המייק אפים עם כיסוי עדין עד בינוני וגימור לחותי.אבל בתוך בקבוק הזכוכית המאסיבי שמצוייד בטפטפת התגלה מייקאפ עמיד עם כיסוי בינוני עד גבוה. המרקם הנולי שלו הוא יתרון להנחה זריזה ואחידה, בעזרת מברשת סינטטית רכה וגדולה (כמו ה-Buffing Brush של ריאל טקניקס למשל) והוא מתקבע די מהר לגימור מאט טבעי ונטול דביקות. העמידות על עור מעורב עד שמן מרשימה, במיוחד בשילוב של פודרה שעוזרת בספיחת השומן. אני מניחה שמי שאוהבת את הקולורסטיי של רבלון ודומיו תתחבר גם למייק אפ הזה. כשאתן בוחרות גוון, שימו לב שעדיף ללכת על חצי גוון בהיר יותר ממה שאתן חושבות, כי ה-HD נוטה להתחמצן על העור ולהתכהות. 010 Light Beige הוא הבהיר ביותר בסדרה, בז' ניטרלי, שבהתחלה היה נראה כהתאמה מדוייקת עבורי אבל בפועל הופך למעט יותר כתמתם וכהה יותר מהרצוי. יש לו ניחוח קוסמטי מתוק מידי לטעמי והייתי שמחה אם בקטריס היו מוותרים על הרעיון הזה של בישום המייק אפים והמזל הוא שהריח לא נשאר מורגש להרבה זמן.
עוד טיפ לשימוש יעיל: לעתים מייק אפים עמידים בעלי כיסוי גבוה נוטים להתקבל מעט יבשים ופחות מחמיאים במיוחד כשמדובר בעור בוגר או עור לא מספיק מלוחלח או מיובש. הפידור בדרך כלל מוסיף חטא על הפשע ועלול להתקבל מראה עור פחות מחמיא של חוסר ברק וחוסר חיוניות. מה שפותר את העניין הוא ספריי לחות שמשתמשים בו בסיום האיפור (הכי נגיש ומומלץ הוא Fix Plus של מאק) שמחזיר לעור את הגימור הטבעי והמחמיא ומונע את האפקט "היבש" של המייק אפ.
לסיכום העניין, מדובר במייק אפ מוצלח ובתנאי שאתן מודעות לחסרונותיו תוכלו להינות ממנו מאוד!
המחיר: 32 ש"ח

עוד מוצר חובה מבית קטריס הוא כמובן הקונסילר Liquid Camouflage.
Catrice Liquid Camouflage concealer
הקונסילר מגיע באריזה הקלאסית עם אפליקטור רך שמאפשר הנחה נוחה. הוא אכן בעל פורמולה עשירה וכיסוי גבוה ומתאים לשימוש גם להסתרת הכהויות באזור העיניים, גם כבסיס לצלליות וגם לכיסוי פגמים נקודתיים בעור הפנים. הוא מתקבע לאחר כמה דקות ולא דביק למגע. 010 הוא גוון בז' ניטרלי שמתאים מאוד לבהירות העור. בדומה למייק אפ שקיטרתי עליו מקודם, אני תוהה למה הכניסו לקונסילר החמוד הזה כמות בלתי סבירה של בושם כי זה רק מציק וגם עלול ליצור תגובה לא נעימה במקרה של עור רגיש במיוחד באזור העיניים. אני אוהבת אותו בעיקר כי הוא "ביצועיסט" בכל הנוגע לכיסוי והעמידות ובמידה ואתן לא סובלות מרגישות למוצרי איפור מבושמים, לכו עליו ותהנו.
המחיר: 16 ש"ח

קונסילר נוסף שניסיתי הוא Light Reflecting Concealer בגוון 010 Ivory.
catrice light reflecting concealer
הוא מגיע בצורת "טוש" עם מברשת שמוציאה כמות מדודה בכל סיבוב של הפקק. הוא מיועד להארות של עור הפנים ומהסוג הזה של הקונסילר הייתי מצפה שיכיל חלקיקים "מאירים", אבל בפועל הוא מתקבע לגימור מאט, בדומה ל-Liquid Camouflage ובעל כיסוי בינוני, כך שההארה כאן היא בזכות הגוון הבהיר ולא המרקם או הגימור. הוא פחות מוצלח לטשטוש הכהויות כי נראה יבשושי מידי לטעמי וגם הגוון עצמו בהיר וניטרלי מידי. אני לא נימנית בין החובבות של הצללות והארות בולטות של הפנים ולרוב אעדיף איפור זריז ללא התעסקות עם הרבה מוצרים, לכן פחות התחברתי לקונסילר הזה.
המחיר: 16 ש"ח

את הפודרה מסדרת All Matt כבר ניסיתי בעבר ולשמחתי היא כבר נמצאת בהישג יד בארץ כי מאוד נהניתי ממנה.
Catrice all matt powder
היא מגיעה בשתי גרסאות: 001 Universal (בצבע לבן, למראה מאט ולכל גווני העור) ו-010 Transparent (בגוון בז' עדין באריזה, אבל מתקבלת שקופה על העור ותתאים לרוב גווני העור הבהירים והבינוניים) והגרסה השניה היא שני גוונים יותר אטומים עם כיסוי, שמיועדים לגווני עור מעט יותר כהים (מס' 25 ו-30). אני תמיד הולכת על הגרסה השקופה 010 שהיא יותר וורסטילית ולא מעמיסה על העור ולא על המייקאפ שלרוב בעל כיסוי בינוני ויותר אצלי.

לפודרה הזאת יש מספר יתרונות שהופכים אותה למוצלחת בעיני. היא אכן עושה את העבודה ומעניקה גימור מאט טבעי שלא נראה כבד וממש לא "מקומח", שקופה וכמעט ובלתי נראית. במקרה של עור מעורב או שמן, אל תצפו ממנה להישאר מאט במהלך יום שלם, כי תצטרכו תיקונים קטנים, רצוי בעזרת דפי ספיגה יעודיים (בלוט) ופידור קל מחדש. הפודרה גם לא מבושמת וחסרת ריח כמעט לחלוטין, בניגוד להרבה מותגים "עממיים" שמשום מה דואגים לבשם את הפודרות לא ברור למה והריח לעתים נשאר מורגש על הפנים. היא עובדת לי טוב בשילוב עם כל המייק אפים שלי.

מהחסרונות, אני יכולה לציין בעיקר את המרקם שנוטה להתפורר מעט במגע עם המברשת ולהתפזר וגם האריזה הפשוטה מפלסטיק שפחות מוצלחת לנשיאה בתיק כי נשברת בקלות.
המחיר: 16 ש"ח

אם ניסיתן בעבר את Lip Maximizer של דיור או גלוסים דומים שמבטיחים אפקט של שפתיים מלאות יותר, Volumizing Booster הוא הגלוס עבורכן.
Catrice volumizing booster gloss
בדומה לגלוס של דיור, גם הבוסטר של קטריס מכיל מנטול, המרכיב שאחראי על תחושת העיקצוץ והקרירות בשפתיים שנמשכת באזור החצי שעה. הודות לגירוי של השפתיים, אמור להתקבל אפקט של נפח ומראה של שפתיים מלאות יותר. בפועל אני לא ממש רואה הבדל משמעותי בנפח, לא עם הגלוס הזה ולא עם הגלוסים האחרים מאותה המשפחה שניסיתי. אפקט הנפח כאן נוצר בעיני הודות לברק של הגלוס והגוון הטבעי והעדין. הוא כיפי מאוד כי מחליק את השפתיים ומעניק לחות והניחוח של מנטה הוא גם סוג של מרענן נשימה. ישנם שלושה גוונים, כאשר 030 Pink Up The Volume הוא ורוד טבעי והכי אוניברסלי. תמיד כיף להחזיק אותו בתיק ולרענן את מראה השפתיים במהלך היום.
המחיר: 16 ש"ח

הצלליות הבודדות של קטריס הם בין המוצרים המוצלחים והמומלצים של המותג! מבחר הגוונים מוצלח מאוד ונבנה בעיקר על סקלת הגוונים הפרקטיים לשימוש יומיומי, כמעט ולא תמצאו כאן את הצבעים הנועזים והבוהקים. לא כולן מוצלחות באותה המידה מבחינת המרקם והפיגמנט, אבל זה משהו שתוכלו לבחון בקלות בזמן הבחירה, אם תעבירו את האצבע בקלות על הצללית ותסתכלו אם הפיגמנט שיצא הוא רווי או שהצללית דלילה והגוון שקפקף. בנוסף, מישהו במותג הגדיל את הראש ובנוסף לאריזות הבודדות ניתן גם לרכוש את הצלליות בלבד ולסדר אותן בפלטה של חמש שהיא פתרון הרבה יותר מוצלח לעומת האיחסון של צלליות בודדות.
Catrice life on high heels eyeshadow
בחרתי את 090 Life On High Heels שהיא הכלאה של חום ברונזה ובורדו בהיר עם מיקרו שימר ורוד שנותן מן אפקט אולטרה. מה שמיוחד בה הוא הגוון המשתנה בהתאם לצורת ההנחה שלה על העפעף. אם מניחים אותה בטפיחות בעזרת מברשת צללית שטוחה או עם האצבע, מתקבל גוון סגלגל מנצנץ וכשמטשטשים את הגבולות שלה עם מברשת טשטושים, הברק נעלם ומתקבל גוון חום מבינוני במרקם מאט. בעצם ניתן לעשות איפור עיניים שלם בעזרת הצללית הזאת ובתוספת של הארה עדינה בפינה הפנימית של העפעף.
המחיר: 13 ש"ח (גם הפלטה השקופה למילוי עולה 13 ש"ח).

צלליות הקרם אהובות עלי במיוחד, כי מאפשרות ליצור איפור עיניים זריז שגם עמיד לאורך היום. לא משנה אם זה איפור טבעי או מעושן דרמטי, כשאין לי זמן לעבוד עם צלליות רגילות, צלליות קרם ובמיוחד אלו שמגיעות בצורת סטיק אוטומטי, תמיד סוגרות לי את הפינה. זאת הסיבה שהייתי סקרנית לנסות את אחת הצלליות מסדרת ה-Eyeshadow Stix של המותג ובחרתי באחד מהגוונים הניטרליים 030 Powerful Peach.
Catrice shadow stix 030
השם שלה מטעה, כי הגוון בפועל הוא זהב "שמפניה" עדין. האהבתי שהחוד בנוי בצורת משולש שמאפשרת הנחה מדוייקת בפינה הפנימית של העפעף, בניגוד לרוב הצלליות מהסוג הזה שמגיעות עם חוד מעוגל. היא קרמית ונמרחת באחידות ולאחר מכן מתקבעת במהירות ולא זזה מהמקום. הזהב הבהיר מאוד סלחני גם להנחה לא מדוייקת, אבל אם בוחרים ללכת על אחד מהגוונים הכהים יותר בסדרה, כדאי לדעת שחייבים לטשטש את הגבולות במהירות. אחרי שהצללית מתקבעת היא נשארת עמידה במהלך כל היום ואני מאוד אוהבת את המראה הרענן והניצנוץ העדין שהיא מוסיפה.
המחיר: 20 ש"ח

סדרת הלקים המנצנצים ICONails הייתה נראית כל כך מפתה על המדף שלמרות שמגירת הלקים שלי עולה על גדותיה בחרתי לי את הכחול המשגע "Me, Myself And My Nailpolish" מס' 61.
הפורמולה החדשה של המותג מבטיחה מראה דמוי ג'ל וגם עמידות גבוהה וגם מכילה שמן אסאי שמעניק הזנה לציפורניים. בפועל אמנם הצלחתי להגיע למראה לק מרשים ונונצץ, אבל הפורמולה שלו מאוד לא נוחה ודלילה מידי. בניסיון להגיע למראה אטום ואחיד מצאתי את עצמי נלחמת עם הלק כדי שלא ינזל מסביב לציפורניים וגם שלא יהיו כתמים של פסי מריחה. באופן כללי קטריס לא מצטיינים בתחום הלקים ואף אחד מאלו שניסיתי בעבר לא היה מספיק מוצלח כדי לעמוד באלטרנטיבות שיש היום בשפע.
המחיר: 13 ש"ח

לסיכום, יש לנו כאן מותג "עממי" באיכות טובה שנותנת תמורה מלאה למחיר הנגיש שאגב שווה למחירו באירופה. החלק הכיפי הוא שניתן להרכיב כאן תיק איפור שלם בפחות מ-200 ש"ח וגם המוצרים שנגישים עכשיו בכל סניף Be By Shufersal ואפילו בשופרסל אונליין. אשמח גם לשמוע מה הם המוצרים המנצחים שלכן של קטריס!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.