SLIDER

טיפוח כפות הרגליים עם Footlogix

FOOTLOGIX
כשקטרין וון גאבל, מייסדת מותג הפדיקור הרפואי Footlogix, דיברה על תחילת דרכה בתחום והחזון להקמת המותג, היא הדגישה שעולם הטיפוח התפתח מאוד במהלך השלושים השנים האחרונות. אם פעם קולגן, לדוגמא ,היה המרכיב המהפכני שנכלל בכל התכשירים, היום ישנן המון נוסחאות חדשות וחומרים חדשניים ויעילים והתעשיה הזאת נמצאת בצמיחה אדירה. היא זיהתה שדווקא תחום הפדיקור וטיפוח מקצועי של כפות הרגליים הוא זה שמדשדש מאחור והשיטות של טיפולי הפדיקור במכונים לא השתנו בהרבה במהלך השנים. ב-2007 נולד המותג שנושא את הסלוגן "Where Medi Meets Pedi", פיתוח מוצרים רפואיים שלא רק מטפחים את עור כפות הרגליים אלא גם דואגים לבריאות שלו לטווח הארוך.


החודש התקיימה ההשקה הרשמית של פוטלוג'יקס שעשו עליה לישראל, בסנוף ללמעלה מ-55 מדינות בעולם שבהן כבר נמכרים מוצרי המותג. הליין כולל כ-20 מוצרים שונים שמיועדים לשימוש מקצועי במכונים וגם לשימוש ביתי, כאשר כל אחד מהם בא לתת פתרון לבעיות שונות בכפות הרגליים והציפורניים. בנוסף, חזון המותג הוא הגדלת המודעות לחשיבותן של כפות הרגליים בריאות תוך הענקת השכלה וחינוך בנושא זה. כל אלו הופכים את Footlogix ליחיד מסוגו והמוביל בעולם בתחום הפדיקור. כשמכירים את האג'נדה שלהם ואת הרעיון שעומד מאחורי המוצרים,הדרך להתאהבות קצרה מאוד, במיוחד כשפוגשים את קטרין וון גאבל, מייסדת ומנכ"לית של החברה, שפשוט סוחפת אחריה ובאהבתה לתחום.
מצד אחד קל לזנוח את טיפוח העור של כפות הרגליים ולרוב מבחר התכשירים היעודיים בפארמים מסתכם בקרמי רגליים שונים שלא פותרים את הבעיה אלא עוזרים לתחזוקה סבירה ביומיום. בנוסף, כמה מאיתנו הלכו למכון פדיקור ואחרי יומיים שלושה עם כף רגל יפה ומטופחת הרגישו שהמצב של העור היבש מהר מאוד חזר לקדמותו כאילו לא עשינו שום טיפול? שינוי הגישה שהביאו איתם מוצרי פוטלוג'יקס, לצד החומרים הפעילים והנוסחאות בפיתוח רפואי, הוא שאחרי הטיפול המקצועי ממשיכים לטפל בבית עם המוצרים היעודיים לפי סוג הבעיה, כדי שהתוצאה תשמר לאורך זמן והעור יהיה בריא.

הבעיה הנפוצה ביותר בכפות הרגליים היא כמובן היובש, בגלל שפשוט הפסקנו ללכת הרבה, מה שמוביל להאטה של זרימת הדם ברגליים וצמצום של בלוטות הזיעה ופוגע בתפקוד העור והתייבשות שלו. מה כל כך נורא בקצת עור יבש שיש לכולנו? לדברי וון גאבל, היובש הזה הוא למעשה פתחים וסדקים קטנים או גדולים שנותנים פתח לכניסתם של חיידקים ובקטריות שונות לתוך העור ומקור לבעיות גדולות יותר בהמשך. הדוגמא הקלאסית שאפשר לחשוב עליה היא כשאנחנו הולכים יחפים על השטיח בחדר של בית מלון, שכנראה לעולם לא עבר חיטוי ומכיל אוסף של "חברים" שחלקם עלולים להיות מאוד מזיקים. למעשה כל מקום שבו נהיה יחפים, במידה והעור שלנו סובל ממיקרו סדקים אלו, אנחנו נותנים פתח לזיהומים ובעיות עור אחרות, בגלל שכפות הרגליים הן הרגישות והחשופות ביותר לעומת שאר הגוף שבו העור שלם ובריא ומספק לנו את ההגנה הראויה.

אז קצת עור יבש, מה הבעיה עם זה בעצם? מה שקורה הוא שברגע שנחפשנו לחיידקים ובקטריות, הם נשארים בתוך עור כף הרגל ומכאן עלולות להתפתח בעיות הרבה יותר רציניות, לכן החשיבות הגבוהה ביותר היא קודם כל לשמור על עור בריא עם רמת לחות מאוזנת, שזה תקף לכל הגוף, אבל במיוחד לעור הסופר רגיש של כפות הרגליים. הפן הרפואי יותר נכנס לתמונה כשאנחנו מדברים על אנשים שסובלים מסכרת וטיפוח ושמירה על כפות הרגליים הם עניין מאוד מאוד קריטי עבורם, כאשר כל זיהום קטן עלול להתפתח ולסכן את החיים.

אם אתן עדיין כאן ולא רצתן למכון הפדיקור הקרוב כדי להתנסות, אני רוצה לפרט קצת יותר על המוצרים של פוטלוג'יקס.
פדיקור רפואי
התכשירים היעודיים של המותג מגיעים בצורה של מוס ומבוססים על טכנולוגיה יחודית ומוגנת בפטנט שנקראת Dermal Infusion Technology. זה מאפשר לחומרים הפעילים לחדור לעומק שכבות העור ולשקם אותו מבפנים. לעומת הקרמים המסורתיים, המוסים של פוטלוג'יקס לא משאירים שכבה שומנית על פני העור ולא סותמים את הנקבוביות, מה שמאפשר לעור לתפקד בצורה טובה וטבעית.אחד המרכיבים הפעילים כאן הוא Spiraleen, תרכובת מרוכזת של אצות ביואקטיביות, בעלות תכונות של חיטוי, יכולת הגנה על תאי העור, זירוז של התחדשות העור ויצור קולגן וגם אפקטיבית לשמירה על הציפורניים, כל זה מבלי לפגוע בפלורה הטבעית של העור.
פדיקור בבית
קיבלתי להתנסות וסיקרה שני מוצרים מהסדרה יחד עם הפצירה המיוחדת להסרה של עור מכף הרגל.
פוטלוג'יקס ספרי להסרת יבלות
ספקיי מרכך היבלות Callus Softener שייך לחלק המקצועי (לשימוש במכון פדיקור) של סדרת המוצרים, אבל לדעתי הוא מושלם גם לשימוש ביתי. כבר הרבה שנים אני נוהגת לעשות את הפדיקור בבית, בעזרת תכשירים יותר "עממיים" כמו אבן או פצירת שיוף וריכוך העור במים חמים. הספריי של פוטלוג'יקס נותן לי פתרון יותר מהיר ונוח, כי לא דורש שום הכנה לפני. מתיזים אותו על עור כף הרגל ואחרי מספר דקות עוברים עם הפצירה המיוחדת שמסירה את כל העור הקשה, ללא צורך אפילו בשטיפה לאחר מכן.
FOOTLOGIX מוס לחות טיפולי
המוצר השני הוא מוס שמיועד לשימוש יומיומי בוקר וערב, לריכוך ותחזוקה של עור קשה שנוטה לסדקים. המרקם של המוס מאוד אוורירי וקליל, אחרי המריחה על העור הוא נספג במלואו תוך כשתי דקות. ההבדל בינו לבין קרם רגליים רגיל הוא שכאן רואים את התוצאה באופן מיידי, העור לא דביק בכלל והאזורים שנוטים להיות יבשים מקבלים את הלחות ונעשים חלקים ורכים למגע. היתרון הבריאותי של המוס הוא יכולת האטימה של המיקרו סדקים שדיברתי עליהם בתחילת הפוסט, ללא יצירת שכבה דביקה על העור. בסדרת המוסים ניתן למצוא גם מוסים יעודיים לפי בעיה ספציפית: הזעת יתר בכפות הרגליים, רגליים קרות (מוס שממריץ את זרימת הדם), מוס לרגליים עייפות ועוד. המחיר: 130 ש"ח (עבור 125 מ"ל)

אין ספק שהמוצרים של Footlogix מילו חלל גדול בכל הקשור לפדיקור יעיל ומהיר שגם דואג לבריאות של כפות הרגליים בעזרת המרכיבים החדשניים. את המוצרים ניתן להשיג במכוני טיפוח מקצועיים ברחבי הארץ או ברשת נייל סטודיו (לפרטים נוספים כנסו לאתר שלהם). 

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.