SLIDER

התחדשויות אחרונות

החודש הייתי bad, bad girl והרשתי לעצמי לבזבז קצת יותר מהרגיל על איפור וטיפוח. אחת הסיבות (הרי תמיד יש המון סיבות) היא שאני לא מצליחה למצוא בגדים. נכון, אין קשר בין השניים, אבל העובדה שאני לא מוצאת שום דבר גורמת לי "לפצות את עצמי" בקניות אחרות, שבדרך כוללות מוצר איפור, לק וגם ספרים. אגב, הספר האחרון שממש נהניתי לקרוא היה "סיפור אהבה אמיתי עצוב במיוחד" של גארי שטיינברג.

ולעניינינו!
בתחילת השבוע ביקרתי ב-MAC, כדי לבחון מקרוב את קולקציית "Semi-Precious". לא היו לי יותר מידי ציפיות וכמעט אף מוצר ממנה לא הצליח לגרום לי להתרגש. הכי עניינו אותי הצלליות, כי זה מוצר איפור האהוב עליי ביותר. לפני כן ראיתי המון סווטצ'ים שלהן ועל הכוונת היו 3: Smoked Ruby שנראית כמו חום כהה מאוד ועשיר, עם מיקרו שימר אדום, Rare Find שנראית taupe עם נטיה סגולה קלה ונראית לי שימושית ליומיום, ו-Golden Gaze שאותה הכי אהבתי וקניתי.
עד עכשיו כבר השתמשתי בה פעמיים ואני סופר מרוצה! יש לה פיגמנט מעולה ועל העפעף רואים את הגוון "זהב מלוכלך" שלה במלוא העוצמה (בניגוד לצלליות מסוימות שנראות טוב בפאן ולא רואים אותן באיפור). העמידות הייתה מצויינת גם כן על פיינטפוט "Painterly".
מוצר נוסף שלקחתי איתי הביתה הוא שפתון (הרי אני לא מסוגלת להיכנס ל-MAC ולצאת רק עם מוצר אחד). בחרתי בשפתון מליין שנקרא Sheen Supreme בגוון "Gotta Dash".
ב-MAC מתארים את הצבע כקורלי חיוור. על השפתיים שלי הוא נראה כאפרסקי עם נטיה כתומה, די עדין אבל גם בעל נוכחות יפה. העמידות סבירה. אני ממש אוהבת את העיצוב שלו, שנראה הרבה יותר יפה מהאריזה הרגילה של השפתונים של MAC.

לא מזמן היה מבצע על המון מוצרים של חברות drugstore (עממיות), שביניהן רבלון ולוריאל היו נראות לי הכי רלוונטיות. בגלל שבזמן האחרון שמעתי המון המלצות טובות על שפתונים וגלוסים של רבלון החלטתי ללכת על זה.
בסופו של דבר בחרתי 2 גלוסים של Revlon מהקולקציה החדשה, על כל אחד שילמתי 40 ש"ח. בחרתי 2 גוונים פרקטיים, שאחד מהמם קצת יותר דומיננטי בגוון קורלי חי "Papaya" (מימין בתמונה) והשני ורוד חיוור ומאוד מחמיא "Crystal Lylac" (משמאל). משניהם אני מאוד מרוצה ואת הורוד אני מחבבת קצת יותר.

לא הצלחתי למצוא שפתון לא ברבלון ולא בלוריאל. הסטנדים היו נראים מבולגנים והיו חסרים המון טסטרים (כרגיל, מה אני אגיד). בנוסף להכל, כשניסיתי להיעזר בדיילות - לא היה להן מושג מה ההבדל בין המוצרים ומה יש או אין במלאי. נשאלת השאלה, איך אישה רגילה (הכוונה היא למישהי שלא רואה סווטצ'ים וסרטוני YouTube או קוראת בלוגים) יכולה למצוא שם משהו או לקבל עזרה מדיילת?

בגזרת חו"ל: הזמנה מ-strawberrynet.com.
יש מבצע על הצלליות של Estee Lauder מסדרת Pure Color (בגרסה הקודמת וללא אריזת קרטון) והזמנתי 3 צלליות במחיר של 43 ש"ח לכל אחת: הירוקה - "Camouflage" היא בצבע ירוק בינוני טיפה מעושן בגימור סאטן, האפרסקית "Peach" בגימור מט וגם "Chocolate" שהיא חום כהה בגימור מט.
הצלליות פשוט מעולות! להפתעתי אני ממש אוהבת את הירוקה ומשתמשת בה די הרבה בזמן האחרון בשילוב עם צלליות חומות וזהובות. שתי הצלליות בגימור מט לא פחות טובות, מאוד אחידות על העפעף ומחזיקות מעמד כל היום.

סוף סוף הברונזר "Bahama mama" של TheBalm שלי! תיכננתי לקנות אותו כבר די הרבה זמן, בעיקר כי אהבתי מאוד את הגוון שלו (נטול כתום) ורציתי ברונזר מט להצללות. כרגע אני מסתדרת איתו מעולה, למרות שהגוון שלו טיפה כהה ממה שציפיתי. חוות דעת מפורטת עליו תגיעה בהמשך.

בגלל שקניתי יותר מ-3 פריטים, קיבלתי צללית של CK במתנה (מבצע נוסף שהיה באותו הזמן וכבר הסתיים). לא היה מבחר גדול של גוונים ורציתי משהו שעדיין אין לי, לכן הלכתי על גוון "Darkend Green", שנראה כמו ירוק זית כהה בגימור שימרי עדין. עד עכשיו לא הספקתי להתאפר איתה, אבל הגוון מאוד מוצא חן בעיניי. כמובן שאעדכן לגביה בהמשך.

בשבוע שעבר נחתה אצלי גם פלטת צלליות חדשה של Sleek.
"Oh So Special" יצא לאחרונה במהדורה מוגבלת ואיך שראיתי אותה - הזמנתי.
מדובר בפלטת צלליות בגוונים יחסית נייטרליים (יחסית, כי בזמן האחרון Sleek השתוללו עם פלטות צבעוניות מאוד עם צבעים פחות לבישים). אני ממש אוהבת את איכות הצלליות של Sleek בגלל הפיגמנט המטורף שלהן והאיכות המעולה ומאז שקניתי את פלטת Storm אני תמיד מצפה ליציאת הצלליות החדשות.
את הפלטה הזמנתי מ-eBay במחיר של 60 ש"ח כולל משלוח.

אחרון חביב: שמפו של Frulatte לטיפול בשיער דק ודליל.
בתקופה האחרונה אני עושה שינוי במוצרי הגיינה אישית שלי: החלטתי שאני לא קונה יותר שמפו או סבון שמכילים SLS. למרות ש-SLS נחשב היום למרכיב שהוכח כבטוח לשימוש, אני החלטתי להימנע ממנו. המרכיב הזה נמצא בדרך כלל בראש רשימת המרכיבים של רוב הסבונים הנוזליים והשמפוים שנמצאים היום על המדף והתכונה העיקרית שלו היא הסרת שומן וליכלוך כמו גם הקצפה. לכן, במקרה הטוב העור יגיב טוב למוצר שמכיל SLS, ובמקרה הרע (בדרך כלל כשיש עור רגיש) יהיה יובש וגירוי של העור. למרות שהעור שלי לא רגיש ואין לי בעיות מיוחדות, אני חושבת שזה מיותר להשתמש כל יום במוצרים שמייבשים את העור שלי.
להפתעתי גיליתי שההיצע של שמפוים וסבונים שלא מכילים SLS די דל, ולרוב ניתן למצוא את המוצרים האלו במחלקת הטבע בפארמים. עד עכשיו השתמשתי בשמפו וסבון נוזלי של Yes to Carrots המעולים והפעם רציתי לגוון.
בגלל שלאחרונה ניסיתי כמה קרמי ידיים של חברת Frulatte שהתגלו כמעולים ובעלי מרכיבים מעולים לא פחות, החלטתי לנסות גם את השמפו. מחיר: 15 ש"ח במקום 50 ש"ח (כרגע במבצע לחברי מועדון בניו פארם).

לסיום רציתי לעדכן על 2 הגרלות: בבלוג של מרינה ("יש יופי בכולנו") - הגרלה של מברשת Sigma השווה, ובבלוג "מה בבקבוק - הבושם" - הגרלה של 2 בשמים מעולים לקיץ.
אתן גם יותר ממוזמנות להצטרף לעמוד של הבלוג ב-Facebook!
XOXO

21 תגובות

  1. נתחיל בספר, יש לי אותו בבית אבל הוציאו לי את החשק באמירה שזה ספר שמדבר הרבה על כלכלה וכספים בחוסר תיאום לציפיה משמו - אהבה, מה אומרת?

    הצללית מהממת, מאוד מרשימה, אני אוהבת זהב בצלליות באיפור וכמובן גם בתכשיטים...

    מה שלא מובן לי זה למה לחבר את המילה "מלוכלך" לאיפור ו"עכור" ללקים, זה נשמע מגעלי למוצרים מייפים ומטפחים. או שאולי אני זו שלא מבינה את הביטוי?

    השפתון מקסים, נראה מואר וקייצי, אך המרקם על השפתיים?

    כל כך רציתי את גלוס מס' 12 מהסידרה הזו של רבלון ובמיוחד במחיר שכזה. כמובן שהוא היה היחיד שחסר...
    גוונים יפים בחרת, הוא מאוד נעים על השפתיים.

    היום בחנתי את הצללית הירוקה בסטרוברי. היא יפה והמחיר מעולה. היא לא כהה קצת? אני מחפשת ירוק בהיר אביבי. גוון של לימונענע גרוס :)

    האפרסקית נראית מאוד שימושית ותתאים להרבה שילובים, מחמיא לעור בהיר.

    המחיר של הפלטה נראה לי ממש מעולה נכון?

    מחכה לרשמים על השמפו אמנם יש לנו שיער מאוד שונה ובכל זאת...

    בגדים עכשיו להתחיל - יש סנוניות של הנחות סופ עונה אך עדיין יש צבעים ומידות.

    ת ת ח ד ש י ! ! !

    השבמחק
  2. תתחדשי על הכל! :)
    הצללית ממאק נראית ממש מיוחדת. השפתון גם נראה נהדר :)
    על הליפגלוסים של רבלון גם אני שמעתי הרבה (וגם של לוריאל), אבל כשבפועל הגעתי לסטנדים לא מצאתי שום דבר שהתחשק לי לקנות, אז יצאתי בידיים ריקות (כמה פעמים אפילו).
    הצלליות בסטרוברי נראות מעניינות - לא רואים את הגימור שלהן, אז קצת קשה להבין משם איך הן, אבל הגוונים נראים מתאימים ליום-יום.
    הברונזר ממש מסקרן אותי :)
    הפלטה של sleek נראית נפלא. הגוונים פחות מדברים אליי כי ורודים וכתומים גורמים לי להיראות כאילו שהרגע בכיתי, אבל אני מתה על הגוונים האלה על אנשים אחרים :)
    והשמפו גם הוא נראה מעניין - חבל שהניו פארם שיש לי בעיר לא מאוד נגיש לי, הייתי קופצת לשם.

    השבמחק
  3. וואו, המון התחדשויות!
    אני לא מאלו שקוראות ספרי אהבה, אבל אם אפרת אומרת שמדבר יותר על כלכלה וכספים אבדוק אותו בהחלט.
    אני דילגתי בקלילות על קולקציית Semi-Precious שלא חידשה כלום חוץ מהמברשות הגימיקיות המיותרות.
    את השפתון Gotta Dash של מאק יש לי כמובן והמלצתי עליו כבר בפוסט. הורס!
    יש לי גם את שני הגלוסים האלו של רבלון. הגוונים יפים אבל האיכות על הפנים. לא הייתי ממליצה לאף אחת לקנות, לא מבינה איך באמת היו הרבה המלצות עליהם. הפיגמנט נעלם די מהר, הגלוס מתנקז לצידי השפתיים ואז נשארים עם משהו מבריק ודביק.
    מחכה לשמוע מה את אומרת על ה- Bahama mama. מענין איך הוא, וגם לראות אותו פתוח.

    השבמחק
  4. וואו עשית לי חשק מטורף לפלטה של סליק. אבל בדיוק כמו שאתה בזבזת קצת יותר מידי החודש, ככה גם אני... אני כנראה אצטרך להתאפק הפעם... :(
    אני גם כמוך, כשאני לא מוצאת בגדים בקניון אני כמעט בטוח אצא עם שקיות עמוסות מהמשביר/סופר פארם/מאק...

    השבמחק
  5. תתחדשי!!

    איך את מניחה את הצללית המינרלית? עם מברשת רטובה? או שהיא מסתדרת גם עם מברשת רגילה?

    השפתון נראה מהמם! אבל מה לעשות, אני מעדיפה את האריזה הישנה והטובה :)

    הצלליות של אסתי לאודר בהחלט נראות מבטיחות! רק שקשה לי בלי לבדוק קודם סווצ'ים לרכוש ככה צלליות.. מדהים שכמה שאני אוהבת צלליות אני מאוד בררנית במה שאני רוכשת..

    ממתינה לחוות דעת על הבהמה-ממה.
    אני עדיין בלבטים בין האורזם לקורליסטה. אוף!!

    הפלטה של סליק נראית מעולה! אבל הגעתי למסקנה שאני מעדיפה לקנות בבודדים. עד לאחרונה היה לי שגעון של למצוא פלטה שתהיה מגוונת ומעניינת מספיק בשביל שתהיה פלטת 2GO שלי. בפועל, הגעתי למסקנה ששום דבר לא יספק אותו ובלי לצאת עם בערך כל הצלליות שלי לא אוכל להרגע. ולכן יותר טוב שכולן מסודרות בפלטות...

    השמפו מסקרן, במיוחד לבעלת שיער דליל כמו שלי.. גם המחיר (15 ש"ח) נראה מעניין רק שאני לא חברת מועדון :P הנושא ישקל..

    השבמחק
  6. תתחדשי! הכל נראה מצוין. מחכה לחוות דעת על השמפו. גם אני פחות או יותר מחפשת כרגע מוצרים ללא SLS, אבל הנסיונות שלי לא ממש הניבו פירות, ואני מוצאת את עצמי פעם אחר פעם חוזרת לפנטן.

    השבמחק
  7. תתחדשי! כבר אמרתי לך שבגללך בדקתי עוד פוסטים על צללית זאת וכנראה ארכוש אותה היום/מחר. נראת מעולה גם על רטוב וגם על יבש.
    טוב מוצרים של רבלון מניחה שאת יודעת שאני מאוד אוהבת כולל גלוסים אלו. לדעתי הרבה יותר טובים מגלוסים רגילים של מאק (אבל לא כמו קרימשינים).
    הפלטה של סליק נראת מעולה אבל אני כרגע מוותרת (כי נארס יותר חשובים!)
    היה לי ניסיון עם שמפו ללא SLS והוא לא היה משהו. אני כמו וניטי מעדיפה פנטן, H&S וכו'.

    השבמחק
  8. אפרת: דווקא הספר די פילוסופי בעיניי ואם תקראי את הפרק הראשון תביני למה. וגם כל העלילה מתרחשת על רקע של סיפור אהבה קצת מוזר בין הגיבור הראשי לנערה קוריאנית. הספר לא מדבר על כלכלה וכספים כנושא הראשי, אלא מתאר מציאות אחרת של העתיד שבו שולטות רשתות חברתיות וחברות האשראי וכו'.

    לגבי "הליכלוך": זה היה נראה לי התיאור המדויק ביותר, כי היא לא נראית זהב על העפעף, אלא תערובת של זהב ושחור ואפילו טיפה ירוק. אין לי תיאור יותר טוב לזה :)

    השפתון כיפי, נראה כתמתם בהיר על השפתיים. המרקם יותר קליל מה-creamsheen אבל שמתי לב שהוא טיפה מדגיש לי את היובש. העמידות בינונית מינוס.

    הצללית הירוקה די כהה אבל מצד שני לא דרמטית. היא ממש לא ירוק אביבי. בתמונה שיש בסטרוברי הגוון די מדויק. האפרסקית מדהימה והיא הכי הפתיעה אותי, יש לה פיגמנט טוב.

    המחיר של פלטה אכן מעולה, במיוחד בגלל האיכות המצויינת של הצלליות.

    אני מתכננת פוסט על SLS וגם רשמים על שני השמפו שניסיתי.

    לגבי הבגדים: סיוט. סוף עונה זה טוב, כי תמיד יש מציאות במחיר טוב. אבל צריך לבזבז הרבה זמן ואנרגיות כדי למצוא משהו. הכי אני אוהבת לקנות נעליים בסוף עונה :)

    ותודה רבה!

    השבמחק
  9. וואו איזה קניות כיפיות! אני [למרות התלהבותי הרבה] עוד חוככת בדעתי אם לקנות משם את ה-MSF הורוד . הוא מעניין אותי במיוחד.

    השפתון נראה מהמם - יבדק בהקדם. והפלטה של סליק הורסת!

    תתחדשי על הכל! :)

    השבמחק
  10. תתחדשי על הכל! מחכה לחוות דעת על הברונזר (אלא מה?...)

    השבמחק
  11. אירנה: תודה!
    אני חושבת שאעשה פוסט נפרד על הצלליות וגם על הברונזר אחרי שאתרשם מהם כמו שצריך.
    בצלליות ורודות וכתומות צריך להשתמש במינון קטן בשילוב עם משהו נייטרלי יותר, לדעתי. ואז לא יהיה אפקט של "עיניים עייפות".

    השבמחק
  12. דנרה: זה ממש לא ספר אהבה טיפוסי, הייתי אומרת שהוא יותר פילוסופי. אהבתי את הכתיבה ואת איך שמתוארת שם מציאות של העתיד, שבו שולטות רשתות חברתיות והאנשים מדורגים על פי ההכנסות שלהם וכו'. לדעתי שווה.

    בינתיים הספקתי לקנות עוד צללית מהקולקציה ("Rare Find" הטאופית) ואני ממש מרוצה משתיהן. שאר המוצרים ממש לא עשו לי את זה, כולל המברשות.

    אני דווקא נהנית מהגלוסים, למרות שהם באמת לא הכי עמידים.

    הברונזר קצת כהה ממה שאני רגילה, אבל במינון הנכון נראה מעולה. הוא חום מט ללא גוון כתום. אעשה ביקורת מסודרת בהמשך :).

    השבמחק
  13. IsraelMakeup: סליק כל הזמן מוציאים פלטות צלליות חדשות בזמן האחרון, כך שלא הפסדת הרבה. אבל כשתהיה לך הזדמנות - תנסי, הן שוות את זה.

    השבמחק
  14. מיטל: תודה!
    אני מניחה את הצללית רגיל, עם מברשת הנחה יבשה. הפתיע אותי שהיא לא מתפזרת ולא נושרת, ממש נוחה.

    הצצליות של אסתי לאודר שבחרתי הן די נייטרליות, והאמת כמעט ולא מצאתי סוטצ'ים שלהן ברשת והזמנתי על סמך הגוון שרואים באתר של סטרוברי. היה לי מזל הפעם. אעשה סווטצ'ים שלהן בהמשך (וגם של הברונזר).

    לא יכולה לעזור הרבה בהתלבטות בין 2 הסמקים, אבל ממה שהצלחתי להבין הקורליסטה טיפה פחות דומיננטי ולאורגזם יש יותר שימר זהוב.

    אנחנו קצת שונות בבחירת הצלליות ואני יכולה להבין את הצורך שלך להרכיב פלטה מצלליות בודדות.

    כבר התחלתי להשתמש בשמפו, אחרי השימוש הראשון השיער היה מאוד חלק ודי מבריק. מעניין אם הוא יעזור לי לנשירה. אני בדרך כלל לא נוטה להאמין לכל ההבטחות שכתובות על התווית אבל נחכה ונראה..

    השבמחק
  15. וניטי: תודה! זה מפתיע שאין הרבה מוצרים ללא SLS.
    אני לא מסוגלת להשתמש בפאנטן וחבריו, עושה לי את השיער שומני בשורשים.

    מרינה: תודה!
    אני אהבתי את הגלוסים של רבלון, אבל את הגלוסים הדביקים של MAC אני מעדיפה יותר, בעיקר בגלל העמידות.
    איזה שמפו ללא SLS ניסית?

    הבולשת: תודה!
    כמו שזה נראה עכשיו יש לך עוד זמן להתלבט על MSF. אני פשוט יודעת שלא אמצא לו שימוש, למרות שהמוצר עצמו מאוד אטרקטיבי בעיניי מבחינת המראה :).

    קורין: תגיע בהקדם האפשרי :)

    השבמחק
  16. אנונימי18.6.2012, 21:15

    כמה עלה לך הברונזר של THEBALM?
    אני מצאתי אותו ב-19.00$

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אני לא טועה הוא עלה בסביבות 70 ש"ח

      מחק
  17. אנונימי19.6.2012, 15:29

    את יכולה לתת קישור לאתר שקנית את הברונזר ממנו?
    תוכלי לעשות גם סווטץ' של הליפסטיק של מאק ומראה איפור איתו?

    השבמחק
    תשובות
    1. קניתי מ-strawberrynet.com, כרגע הברונזר חסר שם במלאי.

      בלינק הזה יש סווטצ' שהכי קרוב למציאות של השפתון:
      http://www.gettingcheeky.com/2011/03/mac-sheen-supreme-its-love.html
      כרגע אין לי אפשרות לצלם את האיפורים, אבל אזכור את הבקשה שלך בהמשך!

      מחק
  18. Shira Azulay25.10.2012, 23:13

    עם הצבע עור שלי הוא בתת גוון קר(C3) האם הברונזר של THE BALM יתאים לי?

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי כן, יש לו גוון מאוד ניטרלי, ללא תת גוון כתום, והוא עובד מצויין להצללות.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.