SLIDER

הדרכת איפור בגוונים של ורוד

פוסט האיפור הפעם מוקדש כולו לצבע ורוד! השתדלתי ליצור מראה "לביש" שיתאים גם ליומיום, עבור מי שאוהבת איפור מלא (כמוני) או בתור איפור ערב יחסית עדין. כמובן שאת כל המוצרים שאזכיר כאן ניתן להחליף במוצרים דומים שכבר יש ברשותכן.

כרגיל, אני מתחילה מאיפור העיניים פשוט כי ככה נוח לי וגם אם יש צלליות שמעט "נושרות" ומלכלכות מתחת לעיניים הן לא יהרסו לי את המייק אפ.
(1-2) אני מניחה צללית קרם בגוון העור על כל העפעף העליון, "Shore" מס' 35 של בובי בראון. בהשוואה ל-"Painterly" האהובה של מאק שסיימתי, הצללית של בובי בראון מעט יותר קרמית והרבה פחות עבה וגם פחות אטומה. הצנצנת יחסית קטנה, לכן זה לא נוח להניח אותה עם האצבעות (במיוחד עם ציפורניים, אפילו באורך סביר) ואני משתמשת במברשת סינטטית Deluxe Crease Brush של Real Techniques.
(2-3) הקונסילר הנוכחי הוא Mineralize של מאק בגוון NW20. אני כבר בטיובה השניה שלי ואני מניחה שברגע שיגמר אחזור לרכוש אותו שוב. הוא יתאים למי שמחפשת קונסילר לחותי ועדין לאזור העיניים עם כיסוי בינוני. לבעלות קמטוטים באזור העיניים, הקונסילר עלול להדגיש אותם, לכן כדאי לטשטש אותו היטב ואם זה עדיין קורה להצטייד בפודרה עדינה לאזור העיניים שתקבע אותו.

(4-5) את הנחת הצלליות התחלתי דווקא מקפל העפעף בעזרת מברשת טשטושים גדולה מס' 785 של Bdelium Tools וצללית חומה במרקם מאט של אינגלוט מס' 357. מאז שקניתי את הצללית הזאת אני משתמשת בה המון, כי מדובר בגוון מאוד פרקטי, חום ניטרלי שניתן לבנות בהדרגה. היא מושלמת להדגשה של קפל העפעף, קלה מאוד לטשטוש אחיד ומשתלבת מעולה עם כל גוון נוסף (במקרה של היום אלו גוונים של ורוד, אבל באותה המידה היה ניתן לשלב גם ירוק/זית, סגול, ברונזה וכו')
(5-6) בחלק החיצוני של העפעף העליון וגם בשליש החיצוני של העפעף התחתון הנחתי את "Sable" של מאק, אחת הצלליות האהובות עלי באוסף, בעזרת מברשת E55 של סיגמה. לאחר מכן הנחתי אותה גם בעפעף התחתון בעזרת מברשת עפרון E30 של סיגמה.
(7) המשכתי עם צללית ורודה מס' 48 של אינגלוט בחצי הפנימי של העפעף העליון ודאגתי גם לטשטש את הגבול בין שני הגוונים. גם כאן נעזרתי במברשת הנחה E55 של סיגמה. טיפ קטן לגבי המברשת הזאת: ניתן לנצל את שני הצדדים שלה אם אוספים את הצללית עם החלק השטוח (ולא עם הקצה המחודד) ולאחר מכן הופכים את המברשת ומשתמשים בחלק הנקי להנחה של צללית אחרת.
(8) את ההארה של החלק הפנימי של העין וגם של עצם הגבה יצרתי בעזרת הבונזר המיוחד של Ofra שנראה באיפור הפנים.
את קו הריסים העליון הדגשתי בעזרת עפרון שחור של ג'ייד מסדרת Idyllic. אני משתמשת בעפרונות במקום איילינר במקרים שבהם אני רוצה ליצור מראה פחות מודגש וקו פחות מוגדר או בימים שאין לי זמן להשקיע באיילינר. לצורך זה אני מעדיפה עפרונות עם מרקם רך ו"שמנוני" שניתן להניח בקלות ואז לטשטש בעזרת מברשת זוויתית. העפרונן של ג'ייד מעולה לצורך זה, מה שכן הוא כמעט ולא מתקבע לאחר ההנחה, לכן לא כדאי להניח אותו ללא בסיס כלשהו על העפעף ואם עושים את זה כדאי לקבע אותו בעזרת צללית שחורה.
(9-10) אף איפור לא שלם ללא מסקרה! הנוכחית שלי היא Volume Million Lashes Extra Black של לוריאל. המברשת שלה סיליקונית וגמישה יחסית, אבל כשנכנסים איתה קרוב לבסיס הריסים מרגישים את הסיבים הלא כל כך רכים. בהתחלה זה היה מוזר, אבל אפשר להגיד שכבר די התרגלתי לזה. זאת מסקרה חביבה שמדגישה את הריסים ומפרידה אותם מעולה גם כשמעמיסים, אבל ציפיתי ממנה שתיתן מראה דרמטי יותר, את מה שרואים בתמונה השגתי אחרי 3 שכבות. בסה"כ אהבתי אותה, אבל לא נראה לי שאחזור לרכוש שוב.
(10) את הגבות מילאתי בעזרת עפרון Brow Wiz של Anastasia Beverly Hills בגוון Taupe (בלונד). אין הרבה מה להגיד, הוא מושלם! ניתן לרכוש כאן.

השילוב האהוב עלי באיפור הפנים כבר תקופה ארוכה הוא: מייק אפ Diorskin Forever של דיור (גוון 20) + פודרת Studio Fix של מאק (גוון NW13).
המייק אפ מעט כתמתם מידי לגוון העור שלי ובדיעבד הייתי צריכה לבחור את מס' 10. מס' 20 נראה מושלם רק בקיץ כשאני תופסת מעט שיזוף בפנים ובגוף. המרקם שלו יחסית נוזלי ואחרי שמטשטשים אותו היטב מתקבל גימור טבעי, לא דביק למגע ואחיד. אני אוהבת להניח אותו בעזרת Buffing Brush של Real Techniques. העמידות לא גבוהה במיוחד, גם בשילוב עם פודרות שונות ואחרי 3-4 שעות מופיע ברק עדין באזור ה-T ולקראת סוף היום יש צורך בדפי בלוט כדי להספיג את עודפי השומן מהפנים. מדובר במייק אפ טוב עם ביצועים טובים, אך לא כדאי לצפות ממנו לניסים ונפלאות כשמדובר בחום הישראלי כי במקרה של עור מעורב או שמן מה שלא נעשה, המייק אפ יתחיל להבריק במהלך היום.

להדגשה של עצמות הלחיים ולחימום גוון הפנים השתמשתי בברונזר החדש של עפרה 3D Pyramid Egyptian Clay Bronzer.
הברונזר מיוצר בטכנולוגיה חדשנית מחומר נוזלי שעובר תהליך של ואקום ואפיה ולכן מגיע במרקם כמעט קרמי ופיגמנט מאוד רווי. הוא משלב 3 גוונים של חום שניתן לערבב או להשתמש בכל אחד לחוד וגם גוון בהיר לשימוש בתור הייליטר להארות. לדעתי מדובר בברונזר יוצא דופן שמעוצב נפלא וגם מבושם בניחוח שוקולד. בגלל שהוא מאוד פיגמנטי אני פחות ממליצה עליו לבהירות עור, כי גם בעזרת מברשת הכי עדינה ורכה קל מאוד להגזים איתו כשמדובר בהצללות.
אני מניחה אותו עם מברשת Duo Fibre F50 של סיגמה שמצליחה לאסוף מעט חומר וגם לטשטש אותו בצורה טובה. ככל שנבחר במברשת צפופה יותר, ככה נקבל פיגמנט חזק יותר על הפנים וסיכוי גבוה ליצור כתמים של צבע על הלחיים. ניתן להשתמש במוצר הזה גם בתור צללית לעיניים בשילובים שונים מעל צללית קרם בגוון העור או לשלב עם צללית קרם צבעונית. לדעתי הוא יתאים למתאפרות המנוסות יותר או למאפרות.
אחד הסמקים המוצלחים שניסיתי לאחרונה שייך לסדרה החדשה של סמקים אפוים של פופה "Like a Doll" והגוון שברשותי הוא 104. מדובר בגוון מושלם לבהירות העור שנותן הסמקה מאוד טבעית ומראה עור בריא וקורן, אחד שמשתלב נפלא בכל איפור. אני מניחה אותו עם מברשת סומק F40 של סיגמה, אבל לדעתי עם כל מברשת סומק אחרת תתקבל תוצאה דומה. ממליצה בחום לבחון את הסדרה הזאת!
אחד השפתונים האהובים עלי באוסף הוא מס' 101 מסדרת Miss Pupa. הוא די מזכיר את Creme Cup של מאק מבחינת הגוון, אבל מגיע במרקם לחותי יותר ומעט פחות אטום. יש לו ריח ונילי נעים, מגע של חמאה על השפתיים ואריזה יפה, אך העמידות כצפוי לא גבוהה.

הלוק הסופי:
אם אתן משחזרות את המראה, ספרו איך יצא בתגובות או תייגו אותי @edenableblog באינסטגרם! אם ניסיתן את אחד המוצרים שהזכרתי כאן, אשמח לשמוע גם את חוות דעתכן!


גילוי נאות: העפרון, הסומק והברונזר התקבלו לסקירה.

23 תגובות

  1. פוסט נהדר! מאוד אהבתי את המראה שיצרת, עשית לי חשק לנסות משהו דומה (אבל כמובן שלא אצליח להתקרב לשלמות ולביצוע שלך!)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      Practice makes perfect :) בטוחה שתצליחי!

      מחק
  2. לוק מקסים ולביש, הסברים ברורים ותוצאה סופית נפלאה! שאפו :)

    השבמחק
  3. וואו איזה יופי!!! עוד הדרכות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תולי! אשתדל לעשות עוד!

      מחק
  4. כמה שאת יפה!! אני באופן אישי לא נמנית עם חובבות הצלליות הורדות ולדעתי זה לא מחמיא לי (קללת העיניים החומות), אבל זה כל כך יפה עם גוון העיניים שלך. מושלמת כרגיל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! ורוד אכן יכול להיות מעט בעייתי בצלליות, אבל אפשר לשלב אותו גם במינון קטן עם צלליות ניטרליות וזה נראה טוב ללא קשר לצבע העיניים

      מחק
  5. לוק מקסים, וההסברים ממש ברורים :)
    אני אוהבת מאוד את סגנון האיפור שלך, עדין ואלגנטי, ומחמיא לך כל כך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! שמחה לשמוע שאהבת :)

      מחק
  6. יפיופה! איפור ורוד אם נעשה נכון יכול להחמיא לכל אחת

    השבמחק
  7. איזה לוק מהמם ועדין! בדיוק לטעמי. תודה רבה :-)
    את מהממת , פנים עם הרבה רושם וממש מדוגמות. והשיער החלק בכלל...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המחמאות, כל כך שמחה שלמוע!

      מחק
  8. מאוד מתאים לך האיפור הורוד! :) איפה שאפשר להכניס ורוד - זאת אני ;) מראה לביש שכבר הפסקתי לעשות.. כי פשוט נהייתי עצלנית ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מתה על ורוד :) מחכה לראות את הגרסה שלך, לא להתעצל!

      מחק
  9. כשאני רואה ורוד מייד מתייצבת. כמה סבלנות יש לך, מעורר התפעלות.

    פוסט יפה וישים והתוצאה הסופית מוארת ומחמיאה.

    רוב המוצרים ישנם גם ברשותי, מה שמוצלח ירכש תמיד שוב במקביל להתנסויות חדשות...

    כמו שתמיד אמרתי - עלייך הכל יפה.


    השבמחק
    תשובות
    1. להתאפר זה סוג של מדיטציה אצלי, לא שמה לב איך שהזמן עובר.
      תודה! :)

      מחק
  10. לוק מהמם!! הייתי בטוחה שהשתמשת בעפרון כחול/ סגול... אנסה לשחזר את הלוק, למרות שזה סיכון עם העיניים והעור שלי (אני נראית חולה עם גוונים ורודים).
    יש לי את הברונזר של עופרה והוא פשוט חלום!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      כנראה בגלל שטשטשתי את העפרון הוא התקבל מעט יותר אפרפר. אולי תנסי צללית ורודה בשילוב עם גווני חום "קרים" יותר אם את חוששת שזה יגרום למראה לא מחמיא.

      מחק
  11. מקסים, לביש וקל ליישום. סופר לייק בייב! הגוונים מאוד מחמיאים לך.

    השבמחק
  12. הדרכה מעולה! הצבעים האלו יפיפיים עלייך.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.