SLIDER

בישום: לו ולה

חג הפסח בפתח וזה אומר שהגיע הזמן לפוסט בישום חדש ועדכני והפעם בחרתי להציג בפניכן את הבשמים המומלצים שלי גם לנשים וגם לגברים. 

בשבילה:

Roberto Cavalli - Paradiso
הבושם החדש של קוואלי הצליח להפתיע אותי לגמרי!
אני מודה שככל הנראה אם לא הייתי מקבלת אותו לסקירה, לא הייתי מגיעה אליו לבד בפארם, כי אני פחות מתחברת לסגנון של המותג עצמו (לדוגמא, הביגוד, המשקפיים וכו'), לכן לא ציפיתי לגלות ניחוח עדין ומרענן שכל כך אתחבר אליו!


קודם כל אני חייבת לשבח את עיצוב הבקבוק הנקי והיוקרתי, עם מכסה עגול שנראה כמו כדור קריסטל.
הניחוח הוא פרחוני פירותי, אבל ממש לא מהסוג הכבד. אפשר להגיד שבבושם הזה הכל מאוזן בצורה הכי מדוייקת שיש. השילוב של תווי פירות ההדר, הברגמוט והתפוח יחד עם תווי היסמין יוצר ניחוח מרענן מאוד ומעט חמצמץ שיחד עם זאת נותן גם תחושה חמימה.
העמידות שלו עלי מצויינת והוא נשאר מורגש כל היום, אבל זה כמובן עניין אינדיבידואלי וחייבים לבחון את הבושם לאורך היום לפני שרוכשים.
אני ממליצה בחום לבדוק את הבושם הזה בביקור הבא בפארם!

אחת הגרסאות המוצלחות לטעמי של הבושם הקלאסי של Issey Miyake היא "Eau d'Issey Absolue"
מדובר בניחוח פרחוני, נשי מאוד ועיצוב הבקבוק לגמרי תואם את אופיו.התווים הדומיננטיים הם דבש ולוטוס ויחד עם תווי הבסיס של וניל גורמים לניחוח הזה להרגיש מאוד יוקרתי ואלגנטי, ממש כמו ניחוח הזהב. אם אתן מכירות את הגרסה הקלאסית, אז כאן מדובר באחות הגדולה והמתוחכמת יותר. לדעתי זהו בושם עם אופי יותר בוגר, בהשוואה ל-"Paradiso" לדוגמא.

אחת ההשקות המסקרנות ביותר של השנה בעיני הוא הניחוח החדש מבית גרלן "La Petite Robe Noire Eau Fraiche" שמצטרף לליין המצליח של המותג "La Petite Robe Noir" (שמלה שחורה קטנה)
בגרלן מתארים את הבושם החדש כפרחוני וגם צבע הבקבוק מרמז על תווים "ירוקים" ומרעננים. התווים הדומיננטיים הם לימון, מנדרין וברגמוט החמצמצים יחד עם תווים מתוקים יותר של שקדים ופיסטוקים. לב הבושם הם התווים הפרחוניים של ורדים, יסמין ופרזיה שמתובלים בתווי הבסיס החמימים של פולי טונקה, מאסק ופטצ'ולי.
השמועה ברשת אומרת שמדובר בבושם שמזכיר מאוד את גרסת ה-Eau Fraiche של שאנל Chance הפופולרי,
לכן אני כבר לא יכולה לחכות כדי לנסות את היצירה החדשה של גרלן שכבר בתקופה הזאת מגיעה למדפים.

הבושם החדש מבית Princesse Marina de Bourbon הוא הוכחה נוספת לשינוי הטוב שעובר על המותג.
Royal Marina Rubis מגיע בבקבוק ורדרד בעיצוב זהה לגרסה הקודמת שכבר כתבתי עליה בעבר.
הפעם מדובר בגרסה מרעננת וקלילה יותר, עם ניחוח חמצמץ וקריר. לא מדובר כאן בבושם מורכב במיוחד או יוצא דופן, אך בכל זאת הוא מרגיש "זול" או פשוט מידי, מגיע בבקבוק מעוצב ומושקע. ממליצה לבדוק אותו אם אתן מחפשות מתנה לא יקרה לחג!

בשבילו

אם עד עכשיו ראינו את בשמי הנשים של ג'ימי צ'ו זוכים להצלחה רבה, השנה השיק המותג את הניחוח הראשון לגברים Jimmy Choo Man.
אם בשמי הנשים של המותג בולטים בצבעוניות שלהם והבקבוקים המאותרים והנוצצים, בגרסה הגברית הלכו על בקבוק אפור שקפקף בעיצוב מינימליסטי. הניחוח לעומת זאת כן משקף ומבטא את הסגנון המוכר של ג'ימי צ'ו, מעודן ומעט מתקתק, ניתן להגדיר אותו אפילו כיוניסקס. הוא ללא ספק פונה לקהל הצעיר.
הוא משלב תווים פירותיים של אננס ומלון יחד עם תווים מתובלים יותר של פלפל אדום, לוונדר ופטצ'ולי, לא דומיננטי במיוחד, מאוד רענן ונקי.
הפנים של הקמפיין הוא Kit Harington הלו הוא John Snow ממשחקי הכס, שאגב לקח לי מלא זמן לזהות אותו כאן.
(אני כבר לא יכולה לחכות לעונה החדשה!)

ליין הבישום של Montblanc לגברים הוא אחד המוצלחים שיש בעיני.
Emblem Intense מגיע בבקבוק כסוף בוהק עם מכסה מגנטי המאותר בכוכב, הסמל של המותג הותיק. הניחוח משלב תווים רעננים של הדרים ועלים ירוקים יחד עם תווים חמימים ועמוקים יותר של הל, פולי טונקה, קינמון ופטצ'ולי. השילוב הזה יוצר ניחוח על זמני שיתאים לגבר בכל גיל. בגרסת ה-Intense הבושם דומיננטי ומרוכז, אך עם זאת מאוד מאוזן ועשוי בטוב טעם, משדר אלגנטיות ומשאיר אחריו שובל רענן.
אני חושבת שתמונת הקמפיין של הבושם משקפת את הסגנון שלו בנוסף לעובדה שהדוגמן לגמרי מזכיר את כריסטיאן גריי מהסרט המדובר של השנה!
בעיני זאת בחירה מוצלחת כמתנת החג.

בשמי Tom Ford מצטיינים ובולטים ביחודיות שלהם והיום בחרתי להכיר לכן את Tom Ford Noir
למרות שזאת גרסת ה-ETD המעודנת יותר, מדובר בבושם מורכב עם ניחוח עמוק ובעל אופי בוגר. הוא שייך לקטגוריית הבשמים האוריינטליים ומשלב תווים דומיננטיים של ענבר, וניל, פטצ'ולי, פלפל שחור, וניל ועור יחד עם תווים מעודנים יותר של פרחי ורדים ואירוסים, וטיבר וורבנה.
הניחוח יחסית מתוק, אבל לא דומיננטי מידי ולא "צעקני", אני יכולה להשוות אותו לחליפה יקרה שצריך לדעת איך ומתי ללבוש. זהו לא בושם שיתאים לכל אחד, אך מורכב ומיוחד שרק מביני עניין יוכלו להעריך.

כשאומרים Best Seller בתחום בשמי הגברים, בשבילי זה לגמרי Allure Homme Sport מבית Chanel.
מדובר בבושם ותיק שהגיע למדפים אי שם ב-2004 ומאז כבר אפשר לשייך אותו לאחת הקלאסיקות של המותג. מדובר בניחוח ממכר,כזה שבלתי אפשרי לפספס. הוא רענן מאוד בזכות תווי הים, ההדרים והווטיבר בתוספת של תווים מתובלים יותר של מאסק, נרולי, ענבר ווניל שנותנים לבושם את העומק והחמימות.
גם במקרה שלו מדובר בניחוח על זמני, כמו ששאנל יודעים לעשות.

כבר התחדשתן בבושם לכבוד החג? ספרו לי על מה הם הבשמים המומלצים שלכן!



אני רוצה לאחל לכל קוראות הבלוג חג שמח!
מי יתן והאביב יביא עימו התחלות חדשות,
הנאות קטנות ומתוקות והמון הפתעות מרגשות,
חג של פריחה, חג של מנוחה,
חג של "ביחד", חג של נחת,
חג של תקווה, חג של חום ואהבה,
שיהיה לכן החג הכי נפלא!


גילוי נאות: הבשמים של קוואלי, מון בלאן ומרינה דה בורבון התקבלו לסקירה. 

2 תגובות

© Stars of Alex • Theme by Maira G.