SLIDER

ריגושים וחידושים (בשמים, השקות של OPI, פופה)

הריגוש הראשון שאדבר עליו הוא בשמים!
ניחוחות חדשים תמיד מרגשים אותי ואני אף פעם לא מפספסת את ההזדמנות לבחון בשמים שונים בכל ביקור בפארם. כרגיל לקראת הפסח, החג הגדול של קניות הבישום בארץ, יוצאים בשמים חדשים וגם צפויות הנחות מיוחדות. היום נראה 3 סגנונות של ניחוחות שכל אחד בעל אופי שונה וכולם גרסאות חדשות של בשמים שרובנו כבר הספקנו להכיר.

הראשון הוא "Marry Me" של לנוון בגרסת "A La Folie" בבקבוק ורוד זרחני בתוספת של הפפיון המוכר כמו בגרסה המקורית .


על הגרסה המקורית של "Marry Me" כבר כתבתי בעבר בפוסט על בשמי לנוון ומאז דעתי עליו לא ממש השתנתה. זאת גם אחת הסיבות שכשהגיעה לידיי הגרסה החדשה "A la Folie" (בתרגום החופשי "הטירוף") הייתי סקפטית לגביה וציפיתי לחוויה דומה גם איתה ואכן באותו הרגע שהנחתי את הבושם הזה הרגשתי את התווים המוכרים של יסמין הצעקני וורד. אחרי כחצי שעה עד שעה הניחוח השתנה לגמרי ומפרחוני על גבול "המחניק" הפך לחמצמץ וממש רענן, עד שלא האמנתי שהניחוח הנפלא הזה מגיע ממני וזה הבושם ששמתי שמריח טוב כל כך! הריח הסופי הוא הדרים וענבי שועל (Black Currant), מאוד חמצמץ, מהסוג שמשאירים שובל של ריח אחריכן. אם אנסה להשוות אותו לבשמים אחרים, אני חושבת על "Femme" של Hugo Boss או Omnia Green Jade של בולגרי.

אני חושבת שהגרסה החדשה, שיצאה כעת במהדורה מוגבלת, הרבה יותר מוצלחת מהבושם המקורי והרבה יותר מעניינת ומתאימה לקונספט הכללי של בושם הרומנטי שכזה.
למי יתאים? לחובבות הבשמים החמצמצים עם ניחוח רענן וקריר, עבור מי שמחפשת בושם מעודן ונשי מאוד. לפני שממהרים לרכוש, תתנסו בו מספר פעמים ותבדקו איך הריח מתקבל עליכן ותראו גם איך הוא משתנה לאורך הזמנן.

הבושם הבא הוא "Brit" של Burberry בגרסה חדשה "Rhythm" (או בתרגום החופשי: "קצב")
אם הבושם של לנוון עושה תחושה של קרירות מרעננת ומשאיר שובל חמצמץ וקריר, הבושם של ברברי שונה ממנו לחלוטין. "Rhythm" הוא ניחוח חם ו"מתובל" ולמרות שמוגדר בתור בושם לאישה בכיף יכול להיות unisex. הבקבוק השקוף והנקי עושה רושם מעט מטעה, כי נראה כאילו מדובר בניחוח עדין ונקי. התווים הבולטים הם לבנדר, מאסק, פלפל אדום, ווטיבר ונרולי שהופכים את הבושם הזה לדומיננטי למדי, גם במינון מינימלי.

אני חייבת להודות שהבושם הזה הוא "לא ממש אני" ולמרות שאני כן מתחבר לריח אני לא מתחברת אליו לשימוש יומיומי ומשתמשת בו בתור בושם לערב. לדעתי הוא יתאים עבור מי שאוהבת בשמים דומיננטיים נטולי המתיקות הכל כך פופולרית, בשמים עם ניחוח מעט יותר בוגר ומורכב. גם במקרה שלו חייבים להניח מעט ולבדוק איך הוא משתלב עליכן ואם אתן מתחברות אליו.

הריגוש השני הוא לקים (איך לא?)
OPI, מותג הלקים האהוב עלי, עובדים במרץ על קולקציות חדשות שלאחרונה מגיעות ברצף צפוף במיוחד. הראשונה היא קולקציית האביב והפעם בהשראת ברזיל!
בקולקציה 2 חלקים והראשון הוא גוונים קיציים ובוהקים במרקם קרמי על גבול הטיפקסי, מצהוב עד אדום עמוק וזה החלק שאני הכי מתחברת אליו. החלק השני מכיל גוונים יותר קרירים ואפרפרים שמתאימים יותר לחורף ועונת המעבר. הם לא הכי מרגשים בעיני, אבל אם אין לכן אף לק בגוון חום-אפרפר-סגלגל "מלוכלך או בז' קלאסי, שווה לשים לב אליהם.
הלק שהכי חשקתי בו מכל הקולקציה הוא הטורקיז, "AmazOn... AmazOff"
מדובר בטורקיז עמוק ועשיר במרקם קרמי שטיפה מזכיר את "Fly" שיצא בקולקציית ניקי מינאז' של OPI, אך יותר כהה וכאילו בוגר ממנו. משום מה בתמונות שלי וגם ברוב הסווטצ'ים שראיתי ברשת נוצר רושם שיש בלק הזה מיקרו שימר שנותן לו אפקט פנינה עדין, אבל במציאות הלק נראה קרמי לחלוטין.
הפורמולה מעט מאכזבת והמרקם קצת נוזלי, מה שהופך את המריחה של הלק למאתגרת, אחרת הוא גולש לעור שמסביב לציפורן ומכתים אותו. בהסרה הלק נמרח וצובע את האצבעות בירוק, אבל אני לא יודעת אם זה קשור למסיר הלק הספציפי שאני משתמשת בו או לפורמולה עצמה.
למרות שאני מאוד אוהבת את הגוון, כל ההתעסקות עם ההנחה הנקיה של הלק וגם עם ההסרה שלו די מורידה לי את החשק לחזור אליו שוב ובדיעבד אני שמחה שלא הזמנתי אותו בגודל המלא.

הבא הוא "Next Stop... The Bikini Zone"
מדובר בגוון סגול לילך עם שימר עדין שמשחק בגוונים שונים בכל תאורה. בפועל, הפורמולה יחסית דלילה והלק לא פיגמנטי, כך שנדרשות 3 שכבות כדי להגיע לאטימות מלאה וכיסוי אחיד. הלק מצליח להיות מספיק מעודן ורך ומצד שני מיוחד ולא משעמם, כך שאפשר להגיד שמדובר באחד המקוריים והמעניינים בכל הקולקציה.

"Where Did Suzi's Man-Go" הוא האהוב עלי מהרביעייה של המוקטנים שברשותי וגם אחד היפים בקולקציה כולה לטעמי.
המרקם שלו קרמי ועבה ופורמולה סמיכה למדי, כך שההנחה שלו יחסית קלה וגם מגיעים לאטימות מלאה וברק נהדר בשתי שכבות בלבד. כמו שהשם מרמז, אפשר להגיד שאכן יש לו גוון של מנגו טרי ומדובר לדעתי באחד הכתומים המוצלחים שראיתי (אחרי הלהיט האחרון, "Peachy Keen" של צ'איינה גלייז, שראינו לפני כמה שנים).
ככל הנראה בגלל הפורמולה העבה, לא מדובר בלק שמצטיין בעמידות וכל קילוף קטן בולט לעין.

"Kiss Me I'm Brazilian"
הורוד הזה מקסים בפני עצמו, אבל תהיו בטוחות שתמצאו גוונים זהים כמעט בכל מותג לקים. ורוד "ברבי" תמיד עושה לי את זה בלקים, למרות חוסר המקוריות כביכול, כך שגם במקרה שלו אני מאוד נהנית לשים אותו.
בדומה ללק הכתום, גם כאן הפורמולה קרמית על גבול הטיפקסית, עבה ואטומה בשתי שכבות. אני גם מאוד אוהבת לשלב גליטרים שונים עם הלק הזה.

עוד שני גוונים שכדאי מאוד לשים לב אליהם: "I Just Can't Cope-Acabana", צהוב מהמם שיהיה מושלם לקיץ וגם "Toucan Do It If You Try", קורלי מיוחד מאוד.
סווטצ'ים של כל הקולקציה ניתן לראות אצל Allura.

עוד קולקציה מיוחדת של OPI יצאה לאחרונה בשיתוף עם הזמרת Gwen Stefani
הלק המצטיין שלי בקולקציה הזאת הוא ללא ספק הגליטר ההולוגרפי "In True Stefani Fashion". הוא נראה כמו כדור דיסקו בבקבוק, מנצנץ בכל צבעי הקשת, מלא בגליטר גם בשכבה אחת ולדעתי יראה נהדר על כל גוון של לק.
שחור המאט "4 In The Morning" נראה קצת משעמם במבט הראשון, אבל גם במקרה שלו מדובר בלק שניתן לשים בווריאציות שונות, כאשר בפני עצמו הוא נראה מאט, אבל בתוספת שכבת Top מקבל מימד נוסף וגם השימר שלא נראה בגימור המאט מתחיל לנצנץ.
"Push And Shove" הכסוף גם אחד המיוחדים בקולקציה והוא מגיע עם שכבת הבסיס המיוחדת עבורו בגודל מוקטן. בהתחלה ניסיתי להניח אותו על הבסיס הרגיל שלי, Nail Envy של OPI, אבל מהר מאוד ראיתי שהלק מסרב להתפזר בצורה אחידה ולא נראה טוב.  הבסיס Lay Down That Base עוזר ללק להימרח בצורה אחידה והתחושה היא שמניחים מתכת נוזלית על הציפורן.
2 שכבות לאטימות מלאה ואחידות, ללא צורך בטופ כי הלק מתייבש במהירות ותוספת של מייבש הורסת מעט את הגוון הזוהר שמקבלים ללא.
הגוון הכסוף הזה נראה כמעט כמו מראה על הציפורניים ואי אפשר לפספס את המניקור הזה!
לי באופן אישי קצת קשה עם לקים כסופים כי אני פחות מתחברת לרוב הלקים המטאליים למיניהם. סוג הזה של לקים דורש לדעתי גם הכנה מוקדמת של פני הציפורן וכדאי מאוד להשתמש בפצירה מיוחדת שעושה פוליש עדין לציפורן כדי שהלק לא ידגיש את החיספוס שלה כמו שרואים אצלי בתמונה.
כמו במקרה של כל לק עם אפקט מיוחד, גם כאן העמידות סבירה ועלי הלק החזיק בערך יומיים עד שהופיעו קילופים קטנים בקצה הציפורן.

את הלקים של OPI ניתן להשיג ברשת "אפריל" תמורת 65 ש"ח או באיביי באזור ה-40 ש"ח כולל משלוח.

הריגוש האחרון הוא מייק אפ, כי תמיד מסקרן אותי לנסות פורמולות חדשות!
הפעם הגיע לידי המייק אפ החדש מבית פופה "Active Light".
הפורמולה שלו מאוד נוזלית ודלילה והבקבוק מצוייד בשני כדורי מתכת וחייבים לנער טוב את הבקבוק לפני כל שימוש. התיאור נשמע מוכר? כן, כי טרנד המייק אפים הנוזליים מהסוג הזה כבר מזמן פופולרי דווקא במותגי היוקרה כמו שאנל (Vitalumiere Aqua), ארמני (Maestro fusion makeup), אסתי לאודר (Invisible Fluid) ועוד.

המייק אפ מצוייד במשאבה נוחה שמוציאה כמות מדודה וניתנת לשליטה בכל לחיצה. הפורמולה כאמור נוזלית יחסית למייק אפים השונים שיצא לי לנסות עד עכשיו. הכיסוי קל וניתן לבנות אותו בהדרגה עד בינוני, הוא לא יסתיר אי אחידות בולטת בעור ולא אדמומיות או פצעונים. הגימור שמתקבל גובל בפודרתי ונראה טבעי, העור לא דביק למגע ומרגיש כאילו אין עליו מייק אפ בכלל. ללא פידור העמידות סבירה מינוס, כמה שעות בודדות עד שמתחיל להבריק ולהיעלם במיוחד באזור ה-T.
הגוון שברשותי הוא 003 שכהה עלי בטון אחד, אבל "תרמתי את גופי למדע" וניסיתי מספר פעמים לצורך ההתרשמות.

אני מאוד אוהבת את הרעיון של מייק אפ קליל שנראה כמו עור שני ובלתי מורגש. מצד שני בתקופה האחרונה אני באופן אישי נוטה יותר למייק אפים עם כיסוי בינוני ומעלה, כי העור מרגיש לי לא במיטבו.
לדעתי "Active Light" יעניין את מי שרוצה להשתמש במייק אפ ומחפשת מוצר שנותן מראה טבעי לעור, גם נותן תחושה קלילה ונוח לשימוש יומיומי אפילו בהנחה עם האצבעות. צריך לקחת בחשבון שבעלות עור מעורב יצטרכו לפדר טוב כדי לקבל עמידות טובה (וסבירה בימי הקיץ) ולדעתי בעלות עור שמן יכולות לדלג עליו. ברגע שהוא יעבור לנסיינית המתאימה בעלת עור יבש, אעדכן את הפוסט עם ההתרשמות שלה.
המייק אפ כרגע במבצע בסניפי סופר פארם ועולה 85 ש"ח.

ספרו לי מאילו מוצרים התלהבתן בתקופה האחרונה!

גילוי נאות: המוצרים שמוזכרים בפוסט התקבלו לסקירה

11 תגובות

  1. כנראה שאנחנו קצת הפוכות בכל הנוגע לבישום- אני מאוד אהבתי את הבריט ופחות התחברתי למארי מי.
    קולקציית ברזיל של OPI הפתיעה אותי והיא ממש מוצלחת בעייני, כאשר הטורקיז והכתום הם הפייבוריטים שלי.
    אני רוצה לנסות את המייקאפ הזה של פופה, מעניין איך הוא יהיה על העור המעורב שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אצלך הטורקיז של OPI היה זוועתי בהסרה? לא יודעת אם זה הלק או מסיר הלק שלי. הכתום הורס!
      לגבי המייק אפ, לדעתי אם העור במצב טוב ואחיד, הוא נפלא! אני חייבת להשיג לי דוגמית הפעם בגוון המדוייק שלי

      מחק
  2. סווצ'ים נהדרים ל- OPI!

    השבמחק
  3. אני דווקא אהבתי מאוד את הבריט וזה הכי לא הסגנון שלי בדר"כ...
    הסוושטים ל OPI מהממים, אהבתי את הכתום וכמובן את Push And Shove, שבכל פעם שאני רואה אותו אני מתפעלת ממנו מחדש. חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את הבריט בתיאוריה, אבל עלי אני מרגישה שזה לא האופי שלי וגם לא ממש הטעם שלי בבשמים.

      תודה!
      חג שמח!

      מחק
  4. אנונימי17.4.2014, 18:17

    היי,
    אני קוראת לאחרונה המון בלוגים. ואיכשהו שמתי לב שאין הרבה ביקורות על מוצרים של פופה שלדעתי הם מעולים ונמכרים במחירים ממש משתלמים בד"כ.
    רציתי לציין בנושא המייקאפ: כבעלת עור מעורב, שאפילו "פחדה" ממייקאפ וממראה מטוייח מידי, במיוחד בקיץ - המייק אפ הראשון שעזר לי "להתגבר" על הפחד, היה מייקאפ נוזלי של פופה, בשם SMART SKIN. הוא מגיע בשפופרת בצבע פנינה/כסוף בהיר. מייקאפ מעולה, כיסוי מצויין, גימור פודרתי בקטע טוב....לא הייתי צריכה פודרה מעליו. פשוט מושלם מבחינתי! כרגע משתמשת בקולורסטיי של רבלון כי הייתי סקרנית לנסות משהו אחר אבל אין ספק שאני אחזור אליו אחרי שהנוכחי ייגמר. ממליצה בחום!

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן אין לפופה הרבה חשיפה בבלוגים, יחסית למותגים אחרים, אבל רוב הביקורות שכן יצא לי לקרוא מפרגנות. אני גם חושבת שפופה הוא מותג מצויין וגם האיכות של המוצרים גבוהה. אני חושבת שאם הם ימשיכו במגמת השדרוג של המוצרים והאריזות, זה יעשה להם רק טוב.
      סיקרנת אותי עם המייק אפ, אנסה להשיג לי דוגמית!

      מחק
  5. אני מאוד אוהבת את הלקים האלו של OPI במיוחד את הכתום והורוד.. הם האהובים עליי.
    והלק push and shove מהמם עלייך! :)

    השבמחק
  6. ואי תגידי לא הרגשת ריח חזק של קינמון במייק אפ של פופה? לא יכולתי לסבול אותו, מזל שלקחתי דוגמית ולא קניתי את הבקבוק השלם

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו קראתי שוב וראיתי שלא התייחסתי בכלל לעניין הריח! אני לא הכי רגישה למוצרים מבושמים, כנראה בגלל זה לא הציק לי במיוד. הוא אכן מבושם בנדיבות, אעדכן את הפוסט. תודה על ההערה!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.