SLIDER

המוצרים שסיימתי לאחרונה | Empties

בלוג Stars Of Alex
אני בטוחה שהרוב יסכימו איתי שלסיים מוצרי איפור וטיפוח זה לא פחות כיף מלקנות אותם, כי הקניה עצמה היא חוויה וריגוש אבל אצלי לפחות יש סיפוק מסויים מהעובדה שגם ניצלתי את המוצרים האלו ונהניתי להשתמש בהם ולא סתם אחסנתי אותם במגירה. הפעם אספתי את אלו שסיימתי בחודשים האחרונים כדי לתת עליהם חוות דעת סופית אחרי שימוש ממושך.


על הקונסילר המעולה של קטריס "Liquid Camouflage" כבר סיפרתי לכן בפוסט הקודם עם סקירה מורחבת על מוצרי המותג.
Catrice Camouflage Concealer
אחרי שניצלתי אותו עד הטיפה האחרונה, דעתי לא השתנתה ומדובר באחד הקונסילרים האהובים עלי עד עכשיו, שמתחרה בקלות גם באלו שיוקרתיים יותר ממנו. המשפט "אל תסתכל על הקנקן אלא על מה שבתוכו" מתאים כאן בול: אריזה פשוטה, תג מחיר זול ועם זאת נותן תמורה מלאה. מיותר לציין שכבר דאגתי לי לאחד חדש.
המחיר: 16 ש"ח וניתן להשיג את מוצרי Catrice ברשת Be by Shufersal או אונליין באתר גילטי.

המייק אפים של מייבלין הם בחירה מוצלחת עבור מי שרוצה להינות גם ממחיר סביר וגם מאיכות טובה. "Fit Me Matte + Poreless" הוא אחד המייק אפים היחסית חדשים בליין של המותג וגם אחד עם ביקורות מפרגנות מאוד ברשת.
מייקאפ מייבלין מומלץ
את שלי רכשתי בגרמניה טרם הגעתו לארץ, לכן התווית מעט שונה מהגירסה הישראלית. עוד הבדל מהותי, בפארמים בארץ ניתן למצוא כעשרה גוונים בלבד, בעוד שבחו"ל המייק אפ הזה מגיע בכ-40 גוונים שונים (תלוי במדינה). את 104 שהיה לי לא ניתן להשיג כאן, אבל 102 הוא האלטרנטיסה המוצלחת ויתאים מאוד לבהירות עור.

מה שאהבתי ב-"Fit Me" הוא הטקסטורה הקלילה והמרקם הנוזלי והקליל שמתמזגים יפה עם מרקם העור ונותנים כיסוי קל עד בינוני שנראה טבעי ומחמיא. אהבתי שאין לו מרקם עבה וגם אין תחושת כובד על העור, במיוחד בימים החמים. לא הייתי מגדירה את המייק אפ הזה כ-Matte כי הגימור שהוא נותן די לחותי ומבריק ודורש פידור. גם מבחינת העמידות, היא סבירה אבל לא גבוהה במיוחד, לכן חייבים לצוות לו פודרה טובה שתשמור על שלמותו במהלך היום. אהבתי את "פיט מי" בעיקר בגלל המראה הטבעי שהוא מעניק לעור והכיסוי המעודן. במקרה של עור מעורב הוא לא הכי מוצלח בתקופה החמה של השנה, אבל בהחלט אזכור אותו כאופציה מוצלחת לימי החורף.
המחיר: 45 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם ואונליין באתר גילטי.

פודרה היא אחד המוצרים שאני מסיימת בתדירות גבוהה, הפעם אני נפרדת משתיים שהיו די דומות: "Mattifying Pressed Powder" של Pretty ו-"I Got The Powder" של Milucca.
מילוקה פודרה סקירה
פריטי פודרה מאט
מבחינת המרקם, הפודרה של מילוקה יותר "מתפוררת" ומתפזרת בכל נגיעה של מברשת והפודרה של פריטי יותר דחוסה. שתיהן בעלות ניחוח קוסמטי מתוק שכזה, כמו של מוצרי איפור של פעם. מצאתי ששתיהן נותנות מראה מאט ושומרות על עמידות האיפור בצורה סבירה, אבל מעמיסות על מראה המייק אפ וגורמות לו להיראות יותר כבד וקצת "מקומח". מה שמציל את המצב זה הספריי לקיבוע האיפור (כרגע אני עם הפיקס פלוס של מאק) או מים טרמליים (אוון הם האהובים עלי). באופן כללי פחות התחברתי לשתי הפודרות ובגזרת המותגים "העממיים" יש להן אלטרנטיבות מוצלחות יותר.
את מילוקה ניתן להשיג בלעדית בסופר פארם, את מוצרי Pretty By Flormar ניתן להשיג בלעדית ברשת Be by Shufersal.

עם המייק אפ BFF של איל מקיאג' היו לי יחסי אהבה-שנאה.
מייקאפ איל מקיאג'
בתקופת האהבה, נהניתי מהכיסוי הבינוני שלו ומהגימור המאט המחמיא. הוא היה די עמיד והגוון 02 התאים לי בול. בתקופה שטענתי שהוא לא משהו, הרגשתי שהמרקם שלו קצת "יבשושי" מידי ושבמהלך היום הוא דוהה בצורה פחות מחמיאה ונוטה להיכנס לנקבוביות ולהדגיש אותן. מבחינתי שתי הגרסאות נכונות, כי שמתי לב שהמייק אפ הזה מתנהג שונה מאוד בהתאם למצב העור באותה התקופה וגם בהתאם לבסיס ששמים תחתיו. הוא היה פחות מוצלח בתקופת החורף וגם בתקופות שהעור שלי היה מעט מיובש. הוא היה מוצלח יותר בשילוב עם קרמי לחות עשירים וכבדים יותר וככל הנראה הערבוב הקל עם קרם לחות עשה טוב למרקם שלו שנוטה להיות מעט יבש. למרות שלמדתי לעבוד נכון עם ה-BFF ורוב הזמן כן נהניתי ממנו, לא מתחשק לי לחזור אליו שוב, גם בגלל המרקם המאתגר וגם בגלל המחיר הגבוה שתמורתו אעדיף כבר מייק אפ של אחד ממותגי היוקרה.

סיימתי את הסרום האגדי של לנקום Advanced Genefique ועכשיו אני מתגעגעת אליו.
סרום פנים מומלץ
לפני הכל אני חייבת להבהיר בכל הנוגע למוצרי האנטי אייג'ינג וכל אלה שמבטיחים הפחתה בסימני הגיל/אפקט המתיחה/העלמת קמטוטים וכו'. במהלך הקדנציה ארוכת השנים בתור בלוגרית איפור וטיפוח, יצא לי לנסות לא מעט מוצרים מהסוג הזה שאת חלקם קניתי ואת חלקם קיבלתי לסקירה מטעם החברות. אף פעם לא ראיתי אפקט דרמטי מאוד באמת, מבחינת ההפחתה של קימטוטים והעלמה של סימני הגיל והאמת אני גם די ריאלית בעניין הזה ולא ממש מצפה לניסים ונפלאות כי מה לעשות, מתבגרים. מהסיבה הזאת את מוצרי האנטי אייג'ינג אני שופטת בעיקר על פי היכולת שלהם להעניק לעור את הלחות, לשפר את המרקם ולגרום לו להיות גמיש ורך יותר למגע.

במקרה של "Advanced Genefique" של לנקום אני מודה שהוא הצליח להפתיע אותי לטובה, כי הייתי די סקפטית לגביו בהתחלה. השתמשתי בו בוקר וערב, על עור פנים נקי, בתור בסיס לקרם הלחות. המרקם שלו מאוד קליל והוא נספג במהירות ועם זאת הסרום עשה תחושה סופר נעימה בעור, גרם לו להיות חלק ואחיד יותר מבחינת המרקם וגם לא השפיע לרעה על רמת השומניות. העור אכן נראה קצת יותר חיוני וקורן מהרגיל בעזרתו. גם הבקבוק היפה מהווה חווית שימוש בפני עצמו, כי מגיע עם פקק מתברג עם פיפטה שבכל פתיחה נטענת מעצמה בכמות המדוייקת שמספיקה לשימוש אחד. החיסרון היחיד כאן הוא המחיר כמובן, הממוצע שראיתי הוא כ-350 ש"ח (תלוי במבצעים הקיימים) ולמרות זאת בגלל שכרגע אין לי "מתחרה" הראוי לו, ככל הנראה ארכוש לי אחד חדש.

סיימתי שני מוצרים אהובים מבית Katerina Organic Skincare

הראשון הוא סבון גוף אורגני שהיה בשימוש בעיקר עבור רומי בגלל המרכיבים העדינים שלו לעור הרגיש שלה. הוא מקציף ומנקה כמו כל סבון גוף רגיל, אבל לא מגרה את העור ואינו מייבש. האריזה עם המשאבה סופר נוחה והכמות של 500 מ"ל מספיקה להמון שימושים. ההצעה שלי, אם אתן מחפשות מתנה מקורית ושימושית ליולדת, כנסו לאתר של קטרינה, אפשר להרכיב ערכה נהדרת כולל הסבון המדובר, שמן אמבט, משחת החתלה (שסיימנו כבר 3 כאלה) ועוד.
סבון פנים אורגני מומלץ
המוצר השני הוא סבון פנים ארומטרפי שמבוסס על תמצית אלוורה, שמן זית ושמן חוחובה, תמציות ורד, יסמין ולוונדר. זהו סבון יומיומי עדין עם ניחוח צמחי נעים, מנקה את העור ביעילות. הוא טיפונת מייבש, לכן בסיום הניקוי מומלץ מאוד להניח קרם לחות או שמן פנים מפנק (לפני השינה). לפוסט הסקירה וההיכרות עם המוצרי המותג כנסו ללינק.
סבון גוף אורגני מומלץ

"All That Glitters" של MAC הייתה המוצר הראשון שרכשתי של המותג ועד היום היא אחת הצלליות האהובות עלי ביותר בכל האוסף שטפח עם השנים. לא פלא שסיימתי אותה וכמובן שיש לי כבר אחת חדשה במקום.
צללית מאק מומלצת
מה מיוחד כל כך בצללית זהובה בהירה תשאלו? קודם כל לדעתי יש משהו במוצרים "הוותיקים" של המותגים שלא סתם ככה הופכים לבסט סלרים. הצללית המדוברת מגיעה במרקם מושלם שקל מאוד להניח עם כל מברשת ואפילו עם האצבעות. היא מחמיאה ביותר לאיפור יומיומי קליל, מעניקה לעיניים מראה רענן וגם עמידה (עם הבסיס המתאים). אם היו מבקשים ממני לבחור צללית אחת בלבד שאקח איתי לאי בודד, ללא ספק הייתי לוקחת את "All That Glitters".

יש לכן מוצר מנצח שסיימתן לאחרונה ותרכשו אותו שוב? שתפו את ההמלצה שלכן בתגובות!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.