SLIDER

היכרות עם בשמי Mancera והשקת הבושם החדש בדיוטי פרי

בושם מנסרה דיוטי פרי

הם אפופי מסתורין, בעלי אופי וסגנון המזוהים בקלות ופורטפוליו עשיר של ניחוחות שמתעדכן כל שנה: כל אלו הופכים את בשמי Mancera לאחד ממותגי בשמי הנישה שמעוררים את סקרנותם של חובבי הבישום ברחבי העולם.  הבשמים אשר נמכרים  בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון הם סיבה טובה לדבר על סוד ההצלחה הגדולה  של  בשמי "מנסרה" בארץ ובעולם.

M is for Mancera?
האות M שמעטרת את לוגו המותג מרמזת על המקורות ועל תחילתו של אחד מסיפורי ההצלחה של עולם הבישום, שכבר קרוב לשני עשורים שומר על תדמית מסתורין, אפופת מיתוסים וסודיות. גם בעידן הדיגיטלי, שבו המידע זמין לכל מבקש, לא ניתן לדעת בוודאות מה האמת ומה המיתוס ולא הרבה עובדות ידועות היום על "האף" שעומד מאחורי בשמי "מנסרה" – Pierre Montale. האגדה מספרת שפייר מונטל האב שאב את ההשראה משהותו בערב הסעודית, שם במשך מספר שנים רקח בשמים עבור משפחת המלוכה. בשנת 2003 הוא הגיע לפריז כאשר בידיו מזוודה עם בקבוקוני תמציות והמון אמביציה ורצון ליצור בשמים עם אופי אירופאי ובהשראה אוריינטלית של הניחוחות ממזרח התיכון. מאז ועד היום כולם מכירים את בקבוקי המתכת הצבעוניים של Montale ואת הבשמים העוצמתיים של המותג.
Mancera Intense Cedrat Boise

מספר שנים לאחר מכן בשנת 2008 נולד "Mancera", מותג בשמי נישה חדש בניצוחה של אמילי, בתו של פייר מונטל, אשר מכהנת כיום כ-Creative Director של המותג יחד עם אביה הבשם. למרות ששני המותגים חולקים את אותו ה-DNA שלעתים קל לזהות, את אותו "האף" האחראי ליצירתם וקולקציות רחבות ביותר של ניחוחות שמתחדשות בתדירות גבוהה, הם מצליחים לשמור על הפרדה ועל תדמית שונה וייחודית. בעוד שבשמי "Montale" דומים למוסיקת פופ, עם צבעוניות, נועזות ווליום גבוה של עוצמת הניחוחות, "Mancera" שומרים על תדמית סולידית יותר ומראה מאופק, עם מספר ניחוחות וורסטיליים שכבר הפכו לקלאסיקות. למרות שבמונחים היסטוריים מדובר במותג יחסית צעיר, הרזומה של "מנסרה" הוא עשיר ביותר.

"Cedrat Boise"
זהו בושם שהושק בשנת 2011 ומאז ועד היום מככב בקהילת הבישום כאחד הפייבוריטים הנצחיים והמומלצים על ידי רבים. הסגנון הוא הדרי-עצי רענן הפונה לקהל הגברי והנשי , עם ניחוח וורסטילי ורענן  של הדרים מעט מרירים, מתיקות פירותית ונגיעות וניל, ולב מתובל של תבלינים, עור ואזוב אלון. השילוב המנצח שבין הרעננות לבין החריפות העצית יוצר את אחד הבשמים המאוזנים והנעימים שיש ובדומה חולצה מכופתרת בגזרה קלאסית הוא מתאים לכל עונה ולכל אירוע. זאת הסיבה שההשקה של גרסת ה-
Intense החדשה מלווה בהמון ציפיות והתרגשות.

דיוטי פרי בושם לגבר
"Intense Cedrat Boise" החדש
דמיינו ניחוח קליפת אשכוליות עם מעט פרי עסיסי עליה, ממנו יצרו פודרה דקיקה שמתפזרת באוויר ויוצרת עננת ריח מריר-מתקתק. לאט לאט יוצאים לקדמת הבמה התבלינים השונים היוצרים כאן תחושה של חמימות ומדגדגים את האף. בלב הניחוח נמצא אחד המרכיבים היקרים בעולם ואחד שאהוב במיוחד על פייר מונטל – Oud, בעל הניחוח האופייני שקשה לפספס, עצי עם תת-גוון אנימלי (חייתי) וחם. בנוסף, ניחוח של עור רך, אפילו זמש, יוצר כאן את המרקם המחוספס על גבול הברוטלי. הניחוח נוצר במיומנות אומנותית ושילוב מדויק של תווים עוצמתיים שיוצרים הרמוניה של תזמורת ולא מנגנים סולו. הוא נפתח ומתגלה לאט, מתעתע באף ובדמיון ומשתנה מקצה לקצה ככל שעובר הזמן. 
המלצה בושם לגבר דיוטי פרי
מנעורים לבגרות
אם הפתיחה הרעננה והמינרלית מסמלת את יופי הנעורים, תמימות רכה ועדינות, בחלוף הזמן האופי משתנה והניחוח הופך לבוגר ועמוק יותר, עם אופי סולידי. זהו ניחוח של כיסאות עור של רכב יוקרה, ניחוח של נינוחות ובטוח בעצמו, ריח של חולצה המכופתרת שמפיצה קרירות של ניקיון זך, ריח של אפס מאמץ. הבושם לא צועק "תראו אותי, אני כאן", הוא לא דומיננטי מידי ויושב קרוב לעור ללא שובל ארוך, כך שמי שמשתמש בו עושה זאת קודם כל להנאתו ולא על מנת למשוך תשומת לב. "Intense Cedrat Boise" הוא הגרסה הבוגרת, המתונה והטרנדית יותר של המקור.
Mancera Intense Cedrat Boise

את "Intense Cedrat Boise", לצד קולקציה רחבה ומגוונת של בשמי Mancera ניתן להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. 

אוהבות בשמים ורוצות לדעת עוד? תצטרפו למדור הבושמולוגיה שלי באינסטגרם ותגלו את עולם הבשמים כפי שעוד לא הכרתן. תקליקו על הקישור כאן!

*פוסט ממומן בשיתוף דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

תגובה 1

© Stars of Alex • Theme by Maira G.