SLIDER

קולקציית הבשמים של Gucci בדיוטי פרי וסקירת בשמי Gucci Flora

בשמים בדיוטי פרי
 בית האופנה Gucci אמנם עבר המון שינויים מאז שנוסד בתחילת מאה ה-20, אך תמיד הצליח לשמר את האופי היוקרתי והמזג האיטלקי החם, את היוקרה השזורה בכל פריט ופריט וגם קהל מעריצים נאמן ברחבי העולם. בשמי גוצ'י הם לא יוצאי דופן והניחוחות, ולא פחות חשוב מכך הבקבוקים והאריזות, הם לגמרי חוויה משלימה לפרטי המותג שמהווים סמל סטטוס. בביקור האחרון בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בחנתי מקרוב את קולקציית בשמי Gucci המגוונת ביותר שניתן למצוא בארץ ואני כאן כדי לספר לכן את כל הפרטים, כולל סקירה של שני הבשמים החדשים מקולקציית Gucci Flora. 

להשיג בושם בדיוטי פרי
מאז כניסתו של אלסנדרו מיקלה לתפקיד המנהל הקריאטיבי של גוצ'י בשנת 2015 קרו למותג הרבה דברים טובים. בית האופנה הוותיק שוב עשה תפנית בהיסטוריה שלו ותחת ניצוחו של מיקלה הפך לצעיר יותר, לאחד ממובילי הטרנדים בעולם האופנה, אנדרוגני ובועט. השינוי הגיע כמובן גם לבשמיי גוצ'י. 

מי שנבחר לנצח על הניחוחות הוא מאסטר פרפיומר אלברטו מוריאס, אחד היוצרים הוותיקים והמוערכים בתעשיית הבישום ואחד שאחראי על יצירת מאות בשמים אייקוניים שכולנו מכירים היטב. שיתוף הפעולה בין מיקלה, שנותן את הטון וקובע טרנדים, לבין מוריאס שמסוגל לתרגם את הטרנדים לניחוחות, הפך את בשמי גוצ'י לנחשקים לא פחות מפרטי האופנה עצמם. הבקבוקים לבשו צורה טרנדית והריחות משדרים יוקרה לא מתאמצת. 
Gucci Bloom
הבושם הראשון שהושק תחת ניהולו של מיקלה הוא "Gucci Bloom" בשנת 2017 ונחל הצלחה שסללה את הדרך לשאר בשמי הקולקציה שכוללת נכון להיות שבעה ניחוחות בבקבוק מלבני ולקוני. הרעיון העומד מאחורי הניחוח הפרחוני והעשיר הזה הוא ליצור תחושה של שפע, של גן עצום של פרחים וצמחים, צבעוני, פראי, מגוון, והגן הזה מוקדש לנשים. הריח של כל הבשמים מסדרת "גוצ'י בלום" סובב סביב טוברוזה, מלכת הפרחים הלבנים, שנותנת כאן את הטון העשיר, פרחוני ומתוק.
Gucci Duty Free
במידה ואתן מחפשות קצת יותר ייחודיות ותחכום, שימו לב לשתי הגרסאות במראה הצבעוני: "Gucci Bloom "Ambrosia di Fiori" בבקבוק האדום המוקדש לשיקוי האלים היווניים עם שילוב בין ורדים אדומים לטוברוזה, ו-"Gucci Bloom Profumo Di Fiori" בבקבוק הצהוב שנותן את פרשנות העצית והאנדרוגינית  לפרחוניות המוכרת, עם תווים סולריים, פרחי ילנג וסנדלווד.
Gucci the alchemists garden collection
עוד ציון דרך חשוב הוא השקת קולקציית הבוטיק של בשמי גוצ'י בשנת 2019 שפונה לקהל המעריצים של המותג שמחפש לא רק את השם אלא גם את הייחודיות בכל מובן של המילה. לא אגזים אם אומר שעיצוב הבקבוקים של "Gucci The Alchemist's Garden" הוא מהמושלמים והמוקפדים שיש, עם בקבוקים צבעוניים ונחשקים שמזכירים בקבוקי שיקוי קסומים מהשולחן של אלכימאי גאון. 
Gucci the alchemists garden collection
הניחוחות פונים לחובבי הנישה, כולם חסרי מגדר ולמעט הבקבוקים השחורים שמתאפיינים בעוצמה מתפרצת ונוכחות, רובם וורסטיליים ולבישים, בעלי סגנון ייחודי והאופי הלא מתאמץ של המותג. הפייבוריטים שלי הם "Virgin Violet" מהסדרה הלבנה, עם ניחוח סיגליות פרחוני-פודרתי ומעודן, "A Song For The Rose" בבקבוק הכחול עם ניחוח ורדים רענן וממכר ו-"A Chant For The Nymph" בבקבוק הוורוד עם ניחוח פרחוני-טרופי של פרחי פלומריה וילנג ילנג. 
Gucci Flora Collection
התוספת החדשה ביותר לקולקציית בשמי Gucci הם שני הניחוחות מסדרת "Gucci Flora", המגיעים בבקבוקים צבעוניים בעיצוב חדש ומפתה, שמבליט אותם על מדפי החנויות, וקמפיין מושקע בכיכובה של מיילי סיירוס. 
Gucci Flora Gorgeous Gardenia
 (2021) "Gucci "Flora Gorgeous Gardenia
הבקבוק הוורוד בעיצוב רטרו מודרני מכיל שיקוי קסום ורך להפליא של פרחי גרדניה, יסמין ופלומריה, עטוף ופירותיות מתקתקה של מיץ קלמנטינות ופירות יער, על בסיס חם של סוכר חום ונגיעת פצ'ולי. הניחוח מרגיש כמעט קרמי או חלבי והמתיקות שבו היא מרוככת, לא צעקנית, ומתאימה בדיוק לדמות של מיילי סיירוס בקמפיין, ספק אישה - ספק ילדה. 
Gucci flora gorgeous jasmone
 (2022) "Gucci "Flora Gorgeous Jasmine
הבושם החדש שהושק השנה מוקדש כולו לפרח היסמין ומספר את הסיפור של חיי הפרח, מרעננות שברירית וטריות של ניחוח פרחוני-מתקתק המלווה בנגיעה של פירות הדר ועד הפרח שנפתח במלוא עוצמתו בשעות הלילה עם ניחוח מתוק וכמעט חייתי שמושך את תשומת הלב, עם תיבול מעודן של שרף בנזואין ופצ'ולי. הבושם מנגן על המנעד השקט יחסית, מרגיש חמים ועוטף, סקסי ונשי. יש בו אופי של בושם נישה, אך נטול מוזרות ואחד שימצא חן בעיני רבות. 

את המגוון הרחב ביותר של בשמי גוצ'י, כולל את קולקציית הבוטיק המפוארת, ניתן למצוא בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. 
שתפו אותי בתגובות מה הוא הבושם האהוב עליכן מבין בשמי המותג.


* פוסט ממומן 

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.