SLIDER

דיוטי פרי חוגגים 10 שנים לבושם האייקוני של לנקום - La Vie Est Belle

בושם לנקום לה ויה בל המלצות
הבושם האייקוני של לנקום "La Vie Est Belle" חוגג השנה עשור של הצלחה ולכבוד האירוע הקימו בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון עמדה מיוחדת המוקדשת לבושם המקורי וגם לשלל גרסאותיו שהגעתי לראות מקרוב. בפוסט הזה נדבר על סוד ההצלחה של "לה ויה בל" של לנקום ואיזה חידושים מחכים לכן בדיוטי פרי!

כבר שנים רבות בשמי לנקום ידועים ביכולת שלהם לכבוש ללבות של נשים וליצור קהל מעריצות נאמן, מ-"Climat" האייקוני משנות השישים ו-"Magie Noire" משנות השבעים שמככבים היום בקרב האספנים, דרך "Poeme" ו-"Tresor" האהובים של שנות התשעים, דרך "Hypnose" ו-"Miracle" של תחילת שנות האלפיים שרבות שומרות להם נאמנות, ועד "La Vie Est Belle" וגם "Idole" שממשיכים את מסורת המותג. אפשר להגיד שאת ה-DNA של לנקום ניתן לזהות בתור החוט המקשר בין כל בשמי המותג, שמתאפיינים במתיקות "טעימה" ונוכחות שמטרתה לסובב ראשים. 

בושם לנקום la vie est belle
הסיפור של "La Vie Est Belle" מתחיל בשנת 2012, בשיתוף פעולה בין שלושה פרפיומרים מובילים (אן פליפו, דומיניק רופיון ואוליבר פולג') אשר קיבלו משימה ליצור ניחוח בושם בהשראת "החיים היפים" ("לה ויה בל" בצרפתית). הנוסחה המנצחת נוצרה אחרי שלוש שנים של עבודה שכללו כ-5000 שינויי פורמולה עד הנוסחה הסופית שמבחינה טכנית נחשבת ליצירת אומנות בקרב המומחים בתחום. 
Lancome בושם

הבושם הראשון בסדרה, הכוללת נכון להיום קרוב לשלושים גרסאות שונות שיצאו במהלך העשור, נוצר בניחוח מתוק אוריינטלי "גורמאנדי". במילים פשוטות, "לה ויה בל" מריח טעים, עם תווים דומיננטיים ואופייניים לו של צמר גפן מתוק וסוכר מקורמל בריכוז גבוה. הניחוח המתוק מגיע עם בסיס מתובל של פצ'ולי מעט מריר שנותן כאן את העומק יחד עם חמצמצות פירותית מעודנת בקצה שאחראית על השובל הנעים שלו. הבושם מרגיש מרוכז מאוד, כמעט "דחוס" ועם זאת משלב את כל התווים שבו בהרמוניה מושלמת שקשה לפרק לגורמים.

Lancome perfume la vie est belle

הפרזנטורית שנבחרה להיות הפנים של "La Vie Est Belle" היא ג'וליה רוברטס בעלת החיוך הכובש והקמפיין בכיכובה הוא ללא ספק חלק מהצלחת הבושם. למה? תנסו להיזכר בקמפניים שבהם הכוכבת הראשית פשוט מחייכת, לא משרבבת שפתיים, לא מנסה להיות סקסית, לא משדרת ריחוק ולא נראית מאיימת. לפעמים קשה לדמיין ריח, לכן קל יותר לחוות אותו בעזרת ההשראה של הקמפיין. "החיים היפים" גרסת לנקום הם נוצצים וחסרי דאגה, כמו החיוך של ג'וליה וכל כך קל פשוט לחייך אליה בחזרה. 
בושם מומלץ לאישה דיוטי פרי

ואם כבר חיוך, צורתו של הבקבוק של "La Vie Est Belle" עוצבה בהשראת בקבוק הבושם של לנקום משנת 1949 ושמו "Le Sourire de Cristal" או "Crystal Smile". 
בשמים בדיוטי פרי

לנוסחה המנצחת של לנקום ישנו מרכיב נוסף והוא ככל הנראה גם משותף לכל הבסט-סלרים באשר הם: Value For Money. אין ספק שהריח עצמו יכול להיות נעים ואחד שיגרום לכל אחת לחבב אותו אבל ברוב המקרים זה לא מספיק. הפיצוח המצליח של לנקום משלב כאן את כל מרכיבי ההצלחה: ריח מתוק ומזוהה בקלות, עמידות גבוהה, שובל שנשאר באוויר אחרי כל תנועה, תג מחיר נגיש.
בשמים בדיוטי פרי לנקום
אז אחרי עשור של הצלחה מה עוד אפשר לחדש ומעבר לגרסאות השונות של "לה ויה בל" שמושקות מידי שנה?
לנקום מצטרפים למגמה העולמית ובקרוב יציעו בקבוקי מילוי של בשמי "לה ויה בל" עבור הלקוחות הנאמנות. בנוסף, תוכלו להתחדש גם במארזי מתנה הכוללים בושם מוקטן שמצויין לנשיאה בתיק. "La Vie Est Belle" הוא גם בחירה די בטוחה בתור מתנה עבור חובבות הבשמים המתוקים.

"Life Is Beautiful, Live It Your Way"

* הפוסט נכתב בשיתוף דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.