SLIDER

הדרכת איפור בהשראת ג'יזל

אחרי היעדרות ארוכה, חזרתי אליכן עם הדרכת איפור חדשה והפעם בהשראת המראה הזוהר של ג'יזל מפרסומת לבושם החדש "212 VIP Rose" מבית Carolina Herrera!


כשסיימתי לערוך את הסרטון שמחתי שיצא לי מראה לא מסובך מידי שניתן לשחזר יחסית בקלות וגם אם אין ברשותכן את אותם המוצרים בדיוק או את כל המברשות, תוכלו למצוא תחליפים דומים בתיק האיפור שלכן.

לרוב, באיפור היומיומי שלי, אני רגילה להתחיל דווקא מאיפור העיניים ורק לאחר מכן לסיים עם איפור הפנים. אני עושה את זה בעיקר כי אם אני לא מספיק זהירה, לצלליות כהות יש נטיה להתפורר ולנשור על העור מתחת לעיניים וללכלך. במידה וכבר איפרתי את הפנים, זה סיוט בשבילי לנקות ולתקן את המייק אפ והקונסילר. פעם דווקא הרגשתי מספיק בטוחה בצלליות שהשתמשתי בהן, לכן העדפתי להתחיל את ההדגמה דווקא מהבסיס.
המייק אפ לדעתי כבר לא דורש הצגה: Colorstay של רבלון (אני בגוון 180, גרסת העור מעורב עד שמן). הוא אחד האהובים עלי והרבה פעמים מציל אותי כשהעור לא במיטבו, כמו שקרה ביום שצילמתי את הסרטון. הרבה התאכזבו מהפורמולה החדשה של המייק אפ בטענה שהכיסוי הפך לעדין יותר ממה שהיו רגילות. אני מאוד אוהבת את הפורמולה החדשה דווקא מהסיבה הזאת, כי המייק אפ מרגיש קרמי וחלקלק יותר, מתפזר בצורה אחידה יותר וגם המשאבה הופכת את השימוש בו לקל ונוח. השתמשתי ב-"Stippling Brush" של Real Techniques ואני מאוד אוהבת את המברשת הזאת להנחה של מייק אפים עם כיסוי בינוני ומעלה, כי היא מטשטשת מעולה וגם מפזרת את החומר בצורה מאוד אחידה.

הקונסיל האהוב עלי כבר תקופה ארוכה הוא "Wake Me Up" של רימל בגוון "Classic Beige".
מדובר בקונסילר לחותי שמבחינת המרקם די מזכיר את סדרת ה-Mineralize וה-Moisturecover של מאק. אם אשווה בין הגוונים, הקונסילר של רימל מגיע בגוון בז' ניטרלי, לעומת הורדרדים NW20 של מאק, וגם טיפ טיפה יותר בהיר מהם. אם מטשטשים את "Wake Me Up" ישר אחרי שמניחים, הכיסוי שמתקבל עדין יותר, אבל אם מניחים וממתינים מספר דקות, הוא מעט מסמיך ונותן כיסוי יותר גבוה. קונסילר מומלץ ביותר!

גם הבסיס לצלליות כבר לא דורש הסבר מיוחד, כי לא משנה מה, פיינט פוט "Painterly" של מאק הוא המוצלח ביותר עבורי.
הברונזר "Bahama Mama" של TheBalm הוא אחד המוצלחים שיש, במיוחד עבור מי שמחפשת ברונזר נטול גוון כתום להצללות. בעיני הוא מתאים לכל גווני העור, אבל השימוש וטכניקת ההנחה ישתנו בהתאם לעוצמת הגוון שתרצו לקבל ממנו, אבל עוד אגיע לזה בהמשך.

אני חושבת שראיתי את הטריק הזה לראשונה בסרטון כלשהו ביוטיוב ומאז מאוד אהבתי להשתמש במוצרי פנים, כמו ברונזר או הייליטר, באיפור העיניים. במקרה של ברונזר הוא פחות רווי מצללית כך שניתן לבנות את עוצמת הגוון בהדרגה בעזרת מברשת טשטושים רכה. השלב הזה יכול להיות אופציונלי ובמידה ואין לכן מבנה עפעף נופל כמו שלי והקפל עפעף שלכן גלוי לעין ומודגש באופן טבעי, ניתן לוותר על הצללה באזור הזה.

רביעיית הצלליות החדשה של Catrice בגוון 100 "F'rozen Yoghurt" נחתה אצלי כמתנת יום הולדת מחברה קרובה שמכירה אותי היטב ;)
היא משלבת 2 גוונים בהירים של ורוד במרקם מאט, צללית אחת שימרית סגלגלה ועוד צללית מאט בגוון בורדו. כל הצלליות לא פיגמנטיות במיוחד, אבל גיליתי שעל בסיס של צללית קרם צבעונית ניתן לצור איפורים מאוד יפים דווקא בזכות הגוונים העדינים האלו. שתי הצלליות הבהירות משמשות אותי בעיקר להארה של עצם הגבה (בעזרת מברשת E35 של סיגמה) ובתור צבע מעבר בין הצללה של קפל להארה עצמה. הצללית הכהה מהממת בשילוב עם גוון חום "חם" או ג'ינג'י (בדומה לגוון הבונזר) בקפל העפעף. לסיכום, מהניסיון שלי עם הרביעייה הזאת, היא נהדרת, אבל מי שמאוד תהנה ממנה היא מי שמנוסה יותר בעבודה עם צלליות ותוכל להוציא ממנה את המקסימום ומי שמחפשת "חיים קלים" וצלליות רוויות פיגמנט ככל הנראה תתאכזב.

הצללית "Lucky Penny" של קליניק היא אחת הותיקות אצלי באוסף וגם אחת האהובות. המרקם שלה נקרא super shimmer והיא אכן מגיעה במרקם מאוד "חמאתי" ועבה, מאוד פיגמנטית וגם נותנת מראה כמעט רטוב על העפעף. הנחתי אותה עם המברשת E55 של סיגמה.

בעזרת מברשת העפרון E30 של סיגמה, הנחתי את הבונזר וגם את הצללית של קליניק על העפעף התחתון.

ג'ייד לא מפסיקים להפתיע השנה והפעם מגיע ליין הצלליות "Idyllic" שמורכב מ-10 גוונים של צלליות בודדות באריזה חדשה. אני קיבלתי את הגוון השחור "Black" שבאריזה מזכיר יותר כחול כהה מאשר שחור פחם קלאסי. רק אחרי שניסיתי אותה מספר פעמים גם בתור איילינר וגם בטשטוש על קו הריסים, כמו שהראיתי בסרטון, ראיתי שהגוון אכן מתבטא בתור שחור על העפעף וגם המרקם ממש נוח לעבודה והכי חשוב, הצללית לא נשרה אל מתחת לעיניים. בסרטון השתמשתי במברשת העפרון מס' 716 מהסט הירוק של Bdelium Tools. ליצירת קו איילינר יותר מדוייק ניתן להשתמש במברשת זוויתית.
המסקרה: "Vamp!" של פופה משמשת אותי כבר תקופה ארוכה וכמעט סיימתי אותה. כבר מזמן לא ניסיתי מסקרה ממותג "עממי" שכל כך עשתה לי את זה ואני לא מפסיקה לשבח אותה.
הפודרה: "Stay Matte" בגוון 001 Translucent של רימל (שלדעתי ניתן להשיג רק בהזמנה מחו"ל כי לא מצאתי את הגוון הזה בסטנדים בארץ). הפודרה הפשוטה הזאת עושה עבודה נהדרת ובעיני נותנת מראה טבעי יותר ולא ממש מאט על העור המעורב שלי. החסרון היחיד הוא האריזה עם מכסה פלסטיק שנוטה להיסדק בקלות, אבל אסלח לה על כך. המברשת המועדפת עלי להנחת פודרה כרגע היא המברשת הסינטטית של Antonym.

בחזרה לברונזר של TheBalm, אני הכי אוהבת להניח אותו עם מברשת דו-פייברית F50 של סיגמה. למברשת מהסוג הזה יש את היכולת להניח מוצרים פיגמנטיים, כמו סמקים או ברונזרים, בצורה הכי עדינה שיש, כך שהסיכוי להגזים ולגרום לכתם חזק של צבע על הלחיים הוא קטן מאוד. העניין נפוץ יותר בעיקר כשמדובר בעור פנים בהיר עד בהיר מאוד. "Bahama Mama" הוא ברונזר יחסית כהה ולא אידאלי עבור בהירות, אך למרות זאת ניתן ללמוד לעבוד איתו ולהשיג תוצאות טובות.

הסומק שאני לא מפסיקה לחרוש עליו מאז שנרכש הוא "Coralista" של בנפיט וככל הנראה לי ימאס לי ממנו לעולם. הוא מושלם ליומיום, נותן מראה זוהר ולא בולט במיוחד, כך שקל לשלב אותו בערך בכל מראה. הנחתי אותו עם מברשת F40 של סיגמה שגם היא אחד ה-must haves שלי.
כאמור, אין לי באוסף אף שפתון אדום במרקם מאט ובאופן כללי יש לי בסביבות 3 שפתונים אדומים שכמעט ולא בשימוש. באיפור היומיומי שלי אני מעדיפה להדגיש את העיניים ולרוב בוחרת שפתונים בגוונים בהירים או אפילו לגמרי מוותרת על שפתון לטובת שפתון לחות שקוף. מידי פעם, בהתאם למצב רוח, אני כן מעיזה קצת יותר עם שפתונים בולטים בגווני פוקסיה או קורל, אבל שפתון אדום הוא סוג של "שמלה קטנה שחורה" אצלי, תלוי בארון עד שמגיע אירוע מיוחד.

כדי להיות כמה שיותר קרובה לתמונת ההשראה, בחרתי ליצור את איפור השפתיים בעזרת עפרון שפתיים בגוון אדום לוהט, "Savage Red" של OFRA. המרקם שלו נוח מאוד לעבודה וגם מאוד רווי בפיגמנט, כך שלא נדרש מאמץ גדול כדי להגיע לכיסוי אחיד ואטום של השפתיים. יתרון נוסף של שימוש בעפרון, הוא החזיק נהדר במהלך היום וגם אחרי שאכלתי דרש מילוי ותיקון מינימלי בחלק הפנימי יותר של השפתיים. מי שאוהבת את המראה המאט בהחלט תהנה מהטכניקה הזאת ומי שפחות מתחברת תמיד יכולה להוסיף גלוס שקוף/צבעוני או שפתון מעל כדי להאריך את העמידות שלהם על השפתיים.
אחרי כל הדיבורים על הפרסומת, אי אפשר שלא לדבר קצת על הבושם עצמו!
212 VIP Rose הוא מהדורה מוגבלת של ה"212", הבושם הקלאסי של המותג. השנה הבקבוק המסיבי מגיע בגוון rose gold שמשלב פקק מגנטי שנסגר בקליק. הספרי עצמו מאוד יחודי ולעומת הבשמים האחרים, בכל לחיצה יוצא "ענן" של בושם בטיפות כל כך קטנות שאפילו לא מרגישות רטובות על העור.

הניחוח מרגיש מאוד אלגנטי לטעמי ונפתח בתווים מתוקים של שמפניה ופירות. אחרי כמה שעות הוא הופך למתוק יותר וגם "חמים" יותר עם תווים עציים ו-Amber. המתיקות של הבושם כאן היא "בוגרת" יותר, אם משווים אותו עם המתוקים המובהקים האחרים כמו הסדרה של Fantasy של בריטני ספירס או Flowerbomb של Viktor&Rolf לדוגמא. הוא יתאים גם לשימוש היומיומי וגם לערב, מה שחשוב הוא להקפיד על מינון סביר של הבושם, אחרת הוא משתלט ודומיננטי מידי (עלי לפחות).


אני מקווה שנהניתן מהסרטון החדש!
אם יש לכן בקשות להדרכות איפור מסויימות שהייתן רוצות לראות בבלוג וביוטיוב, תכתבו לי בתגובות!


גילוי נאות: הבושם והצללית של ג'ייד התקבלו לסקירה 

4 תגובות

  1. סרטון הדרכה נהדר! תודה!
    נראה לי שאאמץ את שיטת הפידור אחרי איפור העיניים. כמו שאומרים "איך לא חשבתי על זה קודם ?!

    השבמחק
  2. פוסט מעולה, מאוד אהבתי את הלוק ואת הסרטון :)

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את הסירטון, והפוסט הנלווה מצויין :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.