SLIDER

איזה ריח יש לרומא? | הבושם החדש של וולנטינו

בשמים דיוטי פרי

איזה ריח יש לרומא?
הדקו חגורות, תתרווחו בכיסא, כי אנחנו עומדים להמריא למסע של ריחות וחוויות ברומא!

* פוסט ממומן בשיתוף דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

רגע לפני שממריאים, אי אפשר שלא להזכיר את אחת החוויות המהנות שיש וככל הנראה אחת שניתן לקרוא לה החוויה הישראלית, ואני מדברת כמובן על קניית הבשמים בדיוטי פרי. אם תחשבו על זה לעומק, מדובר על הרבה מעבר לשופינג, כי חוויית החופשה בחו"ל אכן מתחילה כאן. כך בעקבות המסע לרומא הקסומה בהשראת הבושם החדש מבית "וולנטינו", אני רוצה להציע חוויית שופינג קצת שונה מרשימת קניות סטנדרטית, המוכרת לכל נוסע מתמיד. על מנת להפוך את החופשה לבלתי נשכחת, תבחרו לה את הריח שילווה אתכן גם כאשר היא תסתיים, תבחרו ניחוח שלא בהכרח הייתן בוחרות בו ביומיום ולא אחד שכבר היה לכן בעבר. מכירות את זה שתוך כדי הטיסה אתן מריחות את הבושם שהתזתן בדיוטי פרי? – זאת החוויה, רק אל תשכחו להצטייד גם בבושם עצמו.

כל הדרכים מובילות לרומא
עיר הבירה של איטליה היא הרבה מעבר לעיר, היא אחת הערים העתיקות והחשובות בהיסטוריה העולמית, עם המרכז ההיסטורי של העיר שהוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי יונסק"ו, היא אחד ממוקדי הדת, האומנות, התרבות והמסחר החשובים בעולם. רומא היא גם העיר שבה מתחיל הסיפור של אחד מבתי האופנה האיטלקיים המפורסמים ביותר של זמננו – 
Valentino, שבחלוף השנים הפך לסמל של אופנה עילית איטלקית.

בושם וולנטינו מומלץ
נולדו ברומא
סדרת הבשמים החדשה 
"Born In Roma" מבית וולנטינו פונה לקהל צעיר בגוף ובנפש ומסמלת לידה מחדש גם במראה וגם באופי הניחוחות, תוך כדי שמירה על ה-DNA של המותג ועם הרבה כבוד למורשת העשירה שלו. הקולקציה מסמלת עבורי את השילוב האולטימטיבי בין הישן לחדש, בין התרבות האיטלקית העשירה, בין האופי המפואר של בית "וולנטינו" כסמל סטטוס, לבין העולם החדש, הצבעוני והטרנדי.

Valentino Born In Roma Yellow Dream
ההשראה
המורשת האיטלקית של "וולנטינו" שזורה כאן בפרטים הקטנים ובציטוטים המסמלים את אופי המותג. בהיבט האופנתי מדובר במבט מודרני על אופנה עילית, בהשראת שמלות ערב הוט קוטור עם נעלי סניקרס, אישה בחצאית טול בגוון בוהק רכובה על אופנוע כבד, נעלי סטילטו עם ניטים. מראה הבקבוקים שואב השראה מהארכיטקטורה של רומא והאלמנט של תבליט 
Rockstud המפורסם על הבקבוק וגם על האריזה הוא מחווה לאחת הקולקציות הבלתי נשכחות של המותג והניטים המפורסמים שמעטרים את פרטי האופנה.

וולנטינו בושם מומלץ דיוטי פרי

"Born In Roma Yellow Dream"
הבקבוק המפואר שמשחק באור השמש עם מיליון השתקפויות צבעוניות שנוצרות בתוך תבליט הניטים, מעוטר בפקק פלסטיק שחור עם ניטים שחורים, הוא המקום שבו האופנה העילית והשם המפורסם פוגשים את אופנת הרחוב. הבושם נע בין הפאר החיצוני לבין הפשטות ואופי הנערי של הניחוח. האלמנט המוביל כאן הוא לימון, שבדומה למשחקי האור והצל של הבקבוק, גם הוא מסמל כאן מספר קווי אופי. הרעננות ההדרית של הלימון כאן היא מתקתקה כמו ה-Gelato Al Limone הקלאסי או רמז לניחוח ליקר Limoncello המפורסם שמוגש לכם קר אחרי הארוחה. ניחוח הלימון המתקתק והרענן משולב כאן עם מאסק, שמצד אחד הוא שקפקף ולא מתבלט, מצד שני הוא אחראי כאן על תחושה כמעט אינטימית של ניחוח עור חשוף ושזוף מהשמש הקיצית.

הניחוח של "Born In Roma Yellow Dream" מסמל את היופי שבפשטות, הבזק של צבע בוהק על עיצוב קלאסי בקווים נקיים, זהו בייסיק טרנדי וורסטילי, לא מתחכם ולא מנסה להתבלט ומתאים לכל אאוטפיט ולכל אירוע. כידוע, המרכיב הוויזואלי של בקבוק והאריזה הוא חלק בלתי נפרד מחוויית השימוש בבושם, כך שחובבות האסתטיקה ימצאו הנאה רבה גם מהבקבוק עצמו.

Valentino Born In Roma Yellow Dream

"חופשה ברומא"
כולנו זוכרות את הסרט האגדי בכיכובם של אודרי הפברן וגרגורי פק והסיור שלהם שצולם ברחבי רומא. דמיינו את הנסיכה אן של ימינו, עדינה ומעט שברירית, לבושה בשמלת טול בצהוב נאון בוהק, עם שובל ניחוח הדרי מעודן ומתקתק, ניחוח של נעורים וחוסר דאגות, ניחוח של חופשה, ניחוח של רומא. כעת הוא גם ארוז בבקבוק.

קולקציית הבשמים "Born In Roma" מבית וולנטינו הכוללת סדרה של שלושה ניחוחות זוגיים לנשים ולגברים מחכה לכן בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. חופשה מהנה!

תגובה 1

© Stars of Alex • Theme by Maira G.