SLIDER

קולקציית הלקים החדשה של OPI לסתיו: Muse Of Milan 2020

OPI Muse Of Milan Collection

כל שנה, מותג הלקים האהוב OPI לוקח אותנו למסע קטן מסביב לעולם ומקדיש את קולקציית הלקים לאחת הערים. בשנת 2020, כאשר נדמה שהחיים נעצרו ולא מעט מדינות, כולל ישראל, נפגעו קשות מהקורונה וכל השלכותיה, OPI הקדישו את הקולקציה לעיר מילאנו שכבר מעוררת געגועים לטיולים רגליים ברחבי העיר ולאוויר האירופאי. 

"כאשר חשבנו לראשונה על הקולקציה הזו, נסענו למילאנו כדי לקבל השראה. אכלנו פסטה טריה, בילינו שעות בהליכה ברחובות העיר ושתינו קמפרי ומיץ תפוזים תוך כדי בדיקת סגנון הרבחוב המדהים. לא היה לנו מושג מה הקשיים והשינויים שמילאנו תעבור בגלל מגפת הקורונה העולמית", מסבירה מייסדת המותג OPI ושגרירתו, סוזי וייס-פישמן. "באמצעות הקולקציה הזו אנו תומכים במילאנו, מכבדים אותה בגאווה, מחבקים את תשוקתה לאופנה שהרי זו עיר קסומה שהפגינה את רוחה האוהבת גם בשיא התפרצות הנגיף".

הקולקציה מכילה 12 גוונים ופשוט יפיפיה גם כמכלול וגם אם מסתכלים על כל גוון בנפרד. אני עוקבת אחרי OPI כבר למעלה מעשור וזהו מותג הלקים האהוב עלי ביותר שגם זכיתי להיות אחת הבלוגריות שעובדת איתו בשיתוף פעולה כבר שנים רבות, ואני חייבת לציין שלא כל שנה יוצאת קולקציה שמצליחה לחדש ולרענן. 

"Muse Of Milan" מצליחה להיות סופר טרנדית מבחינת הגוונים והמרקים שיככבו כאן בסתיו-חורף קרוב, החל מהגוונים החומים-כתומים בסגנון רטרו ובמרקם קרמי, ועד הנוצצים המטאליים בגווני כסף וסגול. 

"Galleria Vittorio Violet" הוא אחד הכוכבים של הקולקציה הזאת ואחד שכבר הספיק לככב לא מעט פעמים על הציפורניים שלי. באופן כללי הסגולים הם אחת האהבות שלי במניקור, אך לא הרבה מהם מצליחים להיות מדוייקים כמו הלק הז, שבנוסף לגוון לילך הבוהק מגיע גם עם תוספת שימר אולטרה-סגול. שם הלק הוא מחווה לגלריה ויטוריו עמנואל, הקניון העתיק ביותר בעולם, הממוקם בלב מילאנו.
לק סגול מומלץ
הפורמולה כאן לא פחות ממושלמת, קרמית וקלה מאוד להנחה מדויקת ואחידה. בשתי שכבות מגיעים לכיסוי אחיד וגימור גלוסי, כמו של לק ג'ל. גם העמידות די מרשימה (עד כמה שלק רגיל יכול להיות עמיד), כארבעה ימים ללא קילופים כלל. 
OPI galleria vittorio violet
"Drama At La Scala" נקרא על שמו של תיאטרון "לה סקלה" שבמילאנו, אחד מבתי האופרה המפורסמים והמפוארים בעולם. 
לק טורקיז מומלץ
OPI ידועים ביכולת שלהם לייצר גוונים כהים ומושחרים מוצלחים, והטורקיז הכהה החדש אינו יוצא מן הכלל. המרקם שלו נהדר והברק גלוסי ובוהק, בנוסף למריחה קלה ואחידות מצויינת בשתי שכבות, אפילו ללא שכבת טופ מעל. העמידות היא עניין קצת יותר מאתגר, כי על לק כהה רואים כל פגם קטן. 
OPI drama at la scala
"Have Your Panettone And Eat It Too" מוקדש לפנטונה, העוגה המסורתית שמקורה במילאנו, הנחשבת למאכל מסורתי של חג המולד ברחבי איטליה. העוגה בצורה של מאפין גדול, מכילה גרידת תפוז וצימוקים, על בסיס של מחמצת שאור. 
לק כתום מיוחד
כתום "חלודה" הוא אחד הגוונים הטרנדיים העונה גם בתחום האופנה וגם בתחום הלקים. מדובר ללא ספק בכתום מיוחד וממש לא שיגרתי והתגובות על המניקור שלי איתו התחלקו לשתיים, כאלה שטענו שהוא יפיפה וסופר מיוחד וכאלה שהמליצו להוריד אותו בדחיפות. אני לא חסידה גדולה של כתומים ולדעתי רובם לא הכי מחמיאים לגוון העור שלי, חוץ מנאוניים אולי. אז ההמלצה שלי תתחלק לשתיים: אם אתן שייכות לקבוצה של חובבות הכותמים, לכו על זה כי הלק מוצלח מכל בחינה טכנית, החל מהמרקם ועד העמידות, אם אתן מעדיפות יותר את הגוונים הקלאסיים והמחמיאים, ישנם גוונים אחרים ולא פחות מיוחדים בקולקציה הזאת. 
OPI Have Your Panettone And Eat It Too
תמונות נוספות של הקולקציה, כולל סווטצ'ים מוצלחים, תוכלו למצוא אצל Thefemininefiles, אחת מבלוגריות הלקים האהובות עלי בימים אלו. 

מה הוא גוון הלק שהולך לככב על הציפורניים שלכן בחורף הזה ואיזה גוון הוא הפייבוריט שלכן מהקולקציה החדשה של OPI? שתפו בתגובות!

גילוי נאות: הלקים התקבלו לסקירה באדיבות יח"צ של OPI

2 תגובות

© Stars of Alex • Theme by Maira G.