SLIDER

מסיכת הפנים החדשה של דרמלוג'יקה

רויטל מרסיק תקשורת

אם בעבר השקה של מוצר חדש הייתה מלווה באירוע לעיתונאים ובלוגרים שהתקיים בלוקיישן נוצץ, תקופת הקורונה הביאה איתה שינויים גם בתחום הזה ויש תחושה שמה שהיה פעם כבר לא יחזור עוד. מצד שני ההגבלות החדשות בעקבות מצב התחלואה, הביאו איתן גם פרץ יצירתיות מחודש מצד משרדי היח"צ, ולמרות שאני לא נוהגת לכתוב על אירועי ההשקה, הפעם הייתי בחייבת לשתף. 

זה קרה השבוע, כאשר כדי "לשבור" את תקרת הזום, צוות Dermalogica נכנס לרכב הממותג והגיע לבקר את הבלוגרים ממש מתחת לבית שלהם, על מנת להשיק את המסיכה החדשה של המותג. 

סמנכ"ל הדרכה דרמלוג'יקה
ליאת הלפרט פליסר, סמנכ"ל הדרכה בדרמלוג'יקה ישראל
בכניסה לבניין שלי חיכתה לי לא אחת מאשר ליאת, סמנכל"ית ההדרכה של דרמלוג'יקה. מניסיון של שנים בעבודה מול מותגי טיפוח שונים, אני יכול הלהגיד בבטחון מלא שליאת היא נכס למותג, כי מעבר לידע העצום שיש לה בכל הנוגע לטיפוח וטיפול בעור, היא גם יודעת להעביר אותו בצורה כל כך ברורה ופשוטה גם למי שאינו בעל מקצוע בתחום. 
מסיכת לחות דרמלוג'יקה

המסיכה החדשה של המותג נקראת "Hydro Masque Exfoliant" והיא מגיעה למדפים בול בזמן כי משולבות בה שתי פעולות חיוניות לעור הפנים, במיוחד בתקופת המעבר ובחורף: פילינג עדין והמון המון לחות. 
דרמלוג'יקה מסיכה מומלצת
מה הסיבה ששילבו את הפילינג ואת החדרת הלחות לעור יחד, במוצר אחד? לרוב, אנו משתמשים במסיכת לחות כאשר העור מרגיש יבש וחסר חיוניות, ומשתמשים בפילינג כאשר העור זקוק לניקוי והסרה יעילה של התאים המתים. כאשר משלבים את שני אלו יחד, מקבלים תוצאות טובות יותר בזכות הפילינג שמסיר את התאים המתים וגם משפר את חדירת המרכיבים האחראים על הענקת לחות לעור. השילוב של שתי הפעולות במוצר אחד יעיל יותר מאשר שימוש בשני מוצרים נפרדים בשלבים. 
בלוגרית טיפוח
ההשקה מלווה בסלוגן Feel The Spheres, בגלל הכדוריות הבמבוק המסיסות שבמסיכה ותפקידן לסייע בתהליך ההסרה של התאים המתים. עוד מרכיב יחודי במוצר זה היא פטריית שלג, מרכיב פופולרי במיוחד במוצרי טיפוח אסיאתיים הידוע ביכולות הגבוהות של קשירת לחות לפני השטח וגם כאנטי-אוקסידנט עוצמתי ומקור לוויטמין D. מרכיבי הלחות הנוספים הם נגזרת חוחובה (המופקת מזרעי חוחובה) שמעניקה לעור רשת של לחות שנשארת גם לאחר השטיפה, חומצה היאלורונית (סודיום היאלורונאט), חומצת אמינו מסוכר סלק, התומכת בשמירת לחות ממושכת בעור.  
בלוגרית ישראלית
המסיכה מתאימה לכל סוגי העור, ובמיוחד לעור הנוטה ליובש. העור שלי אמנם מעורב-שמן עם נטיה להיות מיובש, במיוחד בעונת המעבר ובחורף. הביטוי של זה הוא שהעור שלי הופך לעוד יותר שמן, עם סימני גירוי ואדמומיות ואלו לא מטופלים בזמן, אז מופיעים גם פצעונים. ברגע שהמסיכה החדשה הגיעה לידי, על פי כל המידע שהספקתי ללמוד עליה, היא מה שנקרא "מה שהדוקטור רשם". 

השימוש בה קל וכיפי. קודם כל האריזה שלה הכי פרקטית, קשיחה ובעלת לחצן בחלק העליון, כך שעל מנת להוציא כמות מדודה מאוד ממנה אין צורך להכניס אצבעות לתוך הצנצנת או ללחוץ על הטיובה עצמה. האריזה מאפשרת שימוש קל, מהיר וחסכוני וגם נשארת אסתטית לאורך זמן. את המסיכה מניחים בכמות נדיבה על עור הפנים, לא כולל את אזור העיניים, ולאחר מכן מעסים טוב עד שהכדוריות נמסות במלואן. משאירים למשך כ-5 דקות ולאחר מכן שוטפים במים פושרים. התחושה היא של עור פנים לאחר טיפול פנים טוב, העור חלק ומרגישים כאילו נשאר על העור קרם לחות עשיר במיוחד, כך שאפילו לא הרגשתי צורך להוסיף מוצרי לחות נוספים. 

ללא ספק מדובר במוצר טיפוח כיפי וכפי שאני מכירה את מוצרי דרמלוג'יקה גם יעיל ועומד בהבטחות שלו, וכמובן בהשקה מרעננת שעשתה לי את היום והחזירה לי מעט מההתלהבות שאבדה לי בתקופה האחרונה בעקבות כל מה שקורה השנה. את המסיכה ניתן לרכוש במכוני קוסמטיקה נבחרים וגם אונליין באתר של דרמלוג'יקה

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.