SLIDER

ההתחדשויות האחרונות שלי מ-Kiko

קיקו מילאנו כבר מזמן הפך לאחד ממותג האיפור האהובים עלי ובמיוחד אחרי שחנויות המותג נפתחו בארץ. לטובת מי שעדיין לא מכירה, מדובר במותג איפור איטלקי באיכות מקצועית, עם תג מחיר נגיש מאוד ומבחר עצום של מוצרים. די קל ללכת לאיבוד בתוך המבחר הגדול והסדרות השונות המציעים ב-Kiko וזה מה שקרה לי בהתחלה, עד שלאט לאט הצלחתי להתמקד במוצרים שכדאי לשים עליהם את הדגש ואת ניסיוני אני חולקת איתכן כבר בפעם השלישית (לפוסט עם סקירת המוצרים הראשונה תקליקו כאן, לפוסט עם הסקירה השניה תקליקו כאן). בפוסט הנוכחי: ההתחדשויות האחרונות שלי מהאתר של קיקו שהוזמנו בתקופת הסגר של קורונה מתוך הרצון להתפנק.

אחד המוצרים האהובים עלי כבר תקופה ארוכה הוא ההייליטר הקרמי של קיקו ובעקבות זאת החלטתי לנסות גם את הברונזר שמגיע באריזה זהה: Sculpting Touch Creamy Stick Contour בגוון Hazelnut 200. 
קונטור קרם KIKO
זהו הגוון הבהיר יותר מבין השניים ופרקטי מאוד לעור בהיר. המרקם שלו נהדר! אני מניחה אותו ישירות על העור במקומות בהם אני רוצה ליצור את ההצללה, בעיקר מתחת לעצמות הלחיים וקצת יותר למעלה לכיוון הרקות וגם טיפונת בצידי האף. בניגוד למספר מוצרים דומים שניסיתי, הטישטוש של הסטיק של קיקו הוא אחיד, לא יוצר כתמים וגם לא מאבד את הפיגמנטיות שלו. המברשת האהובה עלי לטשטוש הקונטור היא Multitasking של Real Techniques. הגוון 200 מוצלח מאוד וכאמור מעולה לעור בהיר. זהו חום די ניטרלי, לא כתום וגם לא אפרפר, והוא יוצר הצללה טבעית ומחמיאה. ניתן להשתמש בו "ביד קלה" ליצירה של הצללות עדינות וטבעיות או לבנות את עוצמת הגוון בהדרגה אם בא לכן הצללה דרמטית. העור שלי מעורב עד שמן, לכן כדי שהמייקאפ והקונטור הקרמי מעליו יחזיקו מעמד במהלך היום, אני מפדרת מעל. 
שורה התחתונה: אחרי ניסיון של חודשיים, מומלץ מאוד!

הניסיון הראשון שלי עם המסקרות של קיקו: מסקרה Maxi Mod
Kiko Maxi Mod mascara review
המסקרה במרקם ג'ל וגוון שחור "פחם", מגיעה עם מברשת סיליקון צרה ובעלת סיבים קצרצרים. מבחינת המברשת היא מזכירה את "Bold" של קרליין שאהובה במיוחד על ידי מי שמחפשת מבראה ריסים דרמטי. Maxi Mod מצליחה לעמוד בהבטחה וכבר בשכבה אחת נותנת כיסוי מלא ונפח. בגלל המרקם וצורת המברשת, הרבה פעמים היא מעמיסה יותר מידי וגורמת לריסים להידבק, לכן יש צורך במיומנות מסויימת כדי להניח אותה בצורה מחמיאה ואחידה. אפשר להגיד שאת התהליך אני פחות אוהבת כי צריך לעבור על הריסים עם המברשת מספר פעמים כדי להגיע לאחידות, אבל התוצאה בהחלט משביעת רצון. העמידות שלה בינונית. מינוס. אם אתן מאלה שהמסקרות לרוב נמרחות להן במהלך היום, דלגו עליה. אצלי זה לא קורה, אבל במצבים של עיניים דומעות היא יורדת בקלות רבה. 
שורה תחתונה: הייתי ממליצה בחום אם לא בעיית העמידות.

אחת הפודרות הנמכרות ביותר של קיקו הוא Invisible Touch והייתי חייבת לבדוק על מה ההייפ. 
Kiko invisible touch powder review
הפודרה הלבנה שבתחתית האריזה המרשימה, מתקבלת שקופה על עור הפנים ונועדה לתת גימור מאט טבעי ולקבע את המייק אפ ולהעניק לו עמידות גבוהה וגם למתן את הברק שנוצר במהלך היום. היא מכילה סיליקה, שגורמת לתחושה החלקה והקטיפתית. 

כמה מילים על סיליקה לפני שממשיכים. זהו מרכיב שנמצא בלא מעט מוצרים, כמו משחת שיניים לדוגמא, וידוע בין היתר גם ביכולת הספיחה שלו. זאת הסיבה שניתן למצוא אותו גם בפודרות לפנים וגם במייק אפים, במיוחד באלו המיועדים לעור שמן. בגלל יכולת הספיחה הגבוהה של סיליקה, במיוחד אם היא נמצאת בראש רשימת המרכיבים כמו במקרה של הפודרה של קיקו, תתרחקו מהמרכיב הזה במידה ואינכן בעלות עור שמן, במידה ויש לכן עור רגיש או במידה ואתן בעלות עור בוגר הנוטה ליבש. 
kiko invisible touch powder
האריזה יפה לטעמי בתור מוצר איפור מעוצב בטוב טעם, אבל מצד שני לא ממש פרקטית וגדולה מידי. היא מורכבת ממכסה מתברג עם ספוג שמחובר אליו ובתחתית יש את הרשת דרכה הפודרה מגיעה לספוגית. מצד אחד, דרושה כמות קטנה של הפודרה כדי לתת כיסוי אחיד, אבל מצד שני כל השיטה הזאת של המכסה והתחתית לא ממש מאפשרת לשלוט בכמות הפודרה שמגיעה לספוג ולרוב זה יותר מידי. בעיה נוספת היא שהספוג אמנם רך למגע אבל לא גמיש והחלק שבא במגע עם העור תמיד נשאר שטוח, מה שמקשה להגיע לאזורים מסויימים בפנים כמו מסביב לאף או עצמות הלחיים. די מהר וויתרתי על הספוגית ועברתי למברשת פודרה רגילה שנתנה לי שליטה טובה יותר בכמות הפודרה וגם הנחה יותר קלה. הגימור שמתקבל אכן מאט עדין ומחמיא, אבל פחות אהבתי את התחושה על עור הפנים שנוטה לצד היבש. 
שורה התחתונה: לא כוס התה שלי, לא מבחינת האריזה שמסרבלת את השימוש בה ולא מבחינת הביצועים. 

אצלי אין דבר כזה יותר מידי צלליות, במיוחד כאלה שטובות ליומיום ומגיעות בגוונים טבעיים של ברונזה וזהב. מיותר לציין שכאשר ראיתי את Water Eyeshadow הייתי חייבת להוסיף את הגוון 200 Champagne לסל. 
kiko water eyeshadow chapagne
מעבר לעיצוב היפיפה, הצללית מגיעה במרקם מיוחד שנע בין יבש לרטוב. להערכתי מדובר בצללית אפויה שמשלבת מרכיבים מיוחדים ליצירת מרקם רך ופיגמנטי שגם ניתן לשימוש עם מברשת יבשה או עם מברשת רטובה ולהעצמת הפיגמנט והברק.
kiko water eyeshadow chapagne swatch
הגוון שבחרתי הוא אחד הפרקטיים ביותר בסדרה, זהוב "שמפניה" בהיר ומחמיא ביותר. היא קלה מאוד לשימוש, לא מתפוררת ולא מתפזרת, כך שבשכבה אחת בעזרת מברשת או אפילו עם האצבעות ניתן ליצור איפור עיניים מהיר ומחמיא ליומיום. 
שורה תחתונה: הצללית משובחת וכבר הפכה להיות אחת המועדפות עלי באוסף. 

עוד צללית שבחרתי שייכת לסדרה הקלאסית של המותג Smart Colour Eyeshadow. 
kiko smart eyeshadow swatch
הפעם מדובר בצללית סטנדרטית שמגיעה באריזה קומפקטית קטנטנה. בחרתי בגוון 12 Metallic Rosy Sand, זהב עם רמז של ורדרדות. המחיר שלה מפתה, 14 ש"ח בלבד לפני המבצעים שקורים באתר לעתים תכופות. בפועל, לא מדובר כאן בצללית יוצאת דופן. הגוון יפה, אבל צריך מספר שכבות כדי להגיע לכיסוי מלא של העפעף. 
שורה תחתונה: אם חשוב לכן פיגמנט גבוה והנחה מהירה ומדוייקת, עדיף לדלג. 

אחת הסדרות האהובות עלי של עפרונות עיניים היא Intense Colour של קיקו והפעם הרחבתי את האוסף עם שני גוונים חדשים. 
kiko intense colour eye pencil
מה כל כך מיוחד בהם? מדובר בעפרונות עיניים עמידים ששניות ספורות לאחר ההנחה מתקבעים ולא זזים מהמקום. המרקם שלהם קרמי ופיגמנטי, כך שניתן ליצור קו איילינר מושלם ואחיד ללא צורך בלעבור עליו מספר פעמים. הם מגיעים עם ספוגית טשטוש בקצה השני, אבל לא ממש מצאתי לה שימוש בגלל המהירות שבה הם מתקבעים. 
03 Pearly Bronze הוא חום ברונזה מושלם ליצירת איילינר עדין למראה איפור יומיומי, מעודן ומחמיא. זאת אלטרנטיבה יפה ומעודנת לאיילינר השחור הקלאסי. 
02 Pearly Gold הוא זהב בהיר עם תת גוון צהוב. בגלל שהזמנתי "על עיוור" על סמך התמונות באתר, ציפיתי לגוון זהב יותר ניטרלי, כאשר בפועל מדובר יותר בצהוב בהיר מאשר זהב. אני משתמשת בו בעיקר להארה של הזווית הפנימית של העין. בנוסף, מי שאוהבת את הסגנון יכולה להשתמש בו על קוו המים הפנימי ולא תתאכזב מהעמידות. 
שורה תחתונה: הגוונים הכהים בסדרה הזאת מעולים אחד אחד, אבל על הבהיר אפשר לדלג. 

אחרון חביב הוא פריימר לשפתיים Nude Blur
kiko lip primer
זהו אחד המוצרים שהיה אמור להיות בשימוש קבוע אצלי, אבל ואז הגיעה הקורונה והמסיכות והשימוש בשפתונים ירד לכמעט אפס. ואם כבר משתמשים בשפתון, כדאי שיהיה כמה שיותר עמיד על מנת לשרוד את היום ולהכתים כמה שפחות את החלק הפנימי של המסיכה. 

הפריימר הוא סטיק לבן שמתקבל לגמרי שקוף על השפתיים ויוצר שכבת בסיס שתבוא מעליו. הוא מחליק את השפתיים ונותן להן גימור מאט עדין. הפריימר מורגש על השפתיים, בדומה לתחושה של באלם לחות סמיך ועבה (מי שניסתה פעם באלם שמבוסס על ריכוז גבוה של חמאת שיאה תבין). מבחינת השפתון, אכן יש הבדל קל, כאשר עם הפריימר השפתון נמרח בצורה יותר אחידה וגם הגוון הופך למעט יותר מודגש. מה שלא משתנה היא התחושה הכבדה שלא התחברתי אליה. 
שורה תחתונה: הרעיון של הפריימר הזה נהדר, אבל בפועל הרגשתי שהוא מכביד מידי על השתחושה בשפתיים, לכן לא התחברתי אליו. 

אם ניסיתן את המוצרים שהזכרתי בפוסט, אשמח לשמוע את חוות דעתכן עליהם. ואם גם אתן, כמוני, אוהבות את המוצרים של קיקו, שתפו מה הם המוצרים המנצחים של המותג מבחינתכן!

תגובה 1

  1. ממש קשה להחליט מה לנסות ראשון. תודה רבה על הסקירה הממש רחבה של המוצרים של קיקו מילאנו נראים ממש איכותיים. אני אנסה את הברונזר שלהם שמעתי שהוא ממש טוב!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.