SLIDER

סיקרת מוצרי האיפור של קיקו | Kiko Milano - חלק 2

קיקו מילאנו סקירה KIKO
בחלק השני של סקירת מוצרי קיקו, נראה את הברונזר המנצח לבהירות עור, פריימר מאט, גלוס אהוב, מייק אפ מאכזב, הייליטר טבעי ומברשת הייליטר מומלצת!

Radiant Creamy Stick Highlighter הוא הייליטר קרמי בצורה של סטיק אוטומטי.
KIKO creamy stick highlighter
קודם כל הצורה של סטיק, דמוי השפתון, היא מאוד נוחה וגם שומרת על המוצר מהתייבשות לאורך זמן. אפשר להניח אותו ישירות על העור במקומות הרצויים ולטשטש עם האצבעות או עם מברשת או לאסוף כמות קטנה יותר עם האצבעות והארות עדינות ביותר.
KIKO creamy stick highlighter swatch
המרקם שלו מעולה, לא שמנוני ולא דביק, מתפזר על העור בצורה מאוד אחידה וגם הפיגמנט עדין ביותר כך שלא ניתן להגזים עם הכמויות והמוצר הזה יתאים גם עבור המתאפרות הפחות מיומנות. הגוון שבחרתי הוא הבהיר יותר מבין השניים שקיימים, מס' 100, זהוב בהיר ומאוד אוניברסלי, שיחמיא לכל אחת.

אם אתן בכל זאת מעדיפות להשתמש בהייליטרים הקלאסיים, מברשת מס' 12 בצורת מניפה היא חובה על שולחן האיפור שלכן.
kiko makeup brush 12
המברשת בצורת Duo-Fibre עשויה סיבים סינטטיים רכים ומלטפים. הסיבים הבהירים שבקצה שלה הכי עדינים שיש, מה שמאפשר לאסוף כמות מינימלית של כל מוצר הארה (הייליטר) למראה עדין ביותר ובמידת הצורך לבנות אותו בהדרגה, מבלי חשש להגזים עם הכמויות. פעם חשבתי שמברשת מהסוג הזה היא די מיותרת ועם קצת מיומנות ניתן להגיע לתוצאה דומה גם בעזרת האצבעות או מברשת סומק קטנה, מה שאכן די נכון. מצד שני, בתור אחת שמשתמשת בהייליטר על בסיס יומיומי, אני מוצאת את מס' 12 של קיקו סופר שימושית, שעושה לי חיים קלים.

לפי התיאור, המייקאפ Mat Mousse היה הבחירה המתבקשת עבורי, כאשר חיפשתי אחד שיתן מראה מאט מחמיא, ישלוט בברק ושומניות העור במהלך היום, יהיה עמיד וגם יתן כיסוי בינוני טוב.
Kiko mat mousee foundation review
בפועל, מדובר באחד המייקאפים המאכזבים שיצא לי לנסות בתקופה האחרונה ודי קשה לי לכתוב את השורות האלו. לרוב גם אם המוצר הספציפי שניסיתי לא הכי מתאים עבורי ולצרכים שלי, אני אספר למה לא עבורי ולמה הוא כן עשוי לעבוד עבור מישהי אחרת עם סוג עור שונה או צורך אחר משלי. במקרה של "מאט מוס" אני מרגישה שקיקו די פיקששו עם הפורמולה..  הוא מאוד "פודרתי" והתחושה של המרקם היא שעירבבו פודרה בתפזורת עם מעט פריימר סיליקוני, כלומר ההנחה שלו מרגישה כמו מוצר "אבקתי" ולא קרמי. המרקם הזה גורם למראה "מסכתי" ולא ממש מחמיא של עור הפנים, כולל הדגשה של נקבוביות. אחרי שהנחתי אותו בפעם הראשונה והתבוננתי מקרוב במראה, המחשבה הראשונה שלי הייתה שזה פשוט מבגר אותי. גם עניין העמידות כאן לא עמד בציפיות, אפילו אחרי פידור ביד רחבה. לצערי אאלץ לסכם את העניין בכך שתדלגו על המייקאפ הזה כי לקיקו יש לא מעט אלטרנטיבות מוצלחות הרבה יותר ממנו.

אני לא חובבת גדולה של גלוסים, אבל יש לי כמה באוסף שנמצאים קבוע בתיק היד שלי ומשמשים אותי על בסיס קבוע. 3D Hydra Lipgloss של קיקו הוא אחד מהם.
Kiko 3D hydra lipgloss
אם אתן מאלו שאוהבות את הגלוסים הקלאסיים של מאק, סדרת ה-3D Hydra של קיקו היא האלטרנטיבה הסופר ראויה שלהם, עם מבחר של 30 גוונים מהשקפקפים עד הבולטים ביותר, כך שבצדק הוא אחד הבסט-סלרים של המותג.
Kiko 3D hydra lipgloss 19
מס' 19 Cream Cashmere הוא אחד מהגוונים הבהירים והמחמיאים שקשה לטעות איתם: ניוד שקפקף עם מיקרו שימר שגורם לאפקט שפתיים מלאות ומראה טבעי מחמיא. יש לו ניחוח ווניל נעים ומרקם סמיך. הגלוס מעט דביק, אבל לא בצורה חריגה, מרגיש לחותי ועם עמידות סבירה. מס' 19 מושלם לאיפור יומיומי עדין וגם באיפור ערב עם מראה עיניים מעושן ומודגש.

פריימר הוא מוצר שניתן למצוא היום במגוון של כל מותג איפור שמכבד את עצמו ופריימר "סיליקוני" שקוף הוא הנפוץ ביותר. אז מה שישב-Face Base Matte של קיקו שאין בפריימר מתחרה אחר?
Kiko matte face base
לפריימר הזה אין את התחושה הסיליקונית "היבשושית" שיש לרבים אחרים, הוא מרגיש מאוד לחותי וקליל ולאחר דקה נספג במהירות מבלי להישאר מורגש כלל. הוא לא נותן את התחושה של עוד שכבה מכבידה. הוא מבושם בניחוח מתקתק פרחוני די דומיננטי, כך שאם יש לכן עור רגיש או שאתן נוטות לאלרגיות, נסו אותו בזהירות. בנוגע לשיפור העמידות של המייקאפ, הפריימר של קיקו לגמרי עושה את העבודה, אבל לא הייתי אומרת שהוא עוזר להעניק לעור מראה מאט.

מכל מוצרי קיקו שהזכרתי עד עכשיו, התגלית הגדולה שלי מתוך המבחר האינסופי של המוצרים הוא הברונזר Flawless Fusion. בעצם היחידה שיכולה להתחרות איתו באפקט ה-"wow" אצלי היא הפודרה שדיברתי עליה בפוסט הקודם.
Kiko flawless fusion bronzer
הגוון 04 הוא ככל הנראה אחד המושלמים והמומלצים לבעלות עור בהיר. קשה לטעות איתו, כי המרקם מאוד קליל ודקיק, הטשטוש קל ואחיד מאוד והגוון מחמיא ולא כתום מידי. חרשתי עליו (אין לי מילה אחרת לעניין) במהלך כל הקיץ והפסקתי רק כי התחשק לי לגוון ולא להזניח את הברונזרים האחרים שיש לי. אם אין לכן אוסף "לא הגיוני" של מוצרים ואתן מחפשות ברונזר יומיומי איכותי קל ונוח לשימוש, אני ממליצה בחום על ה-Flawless Fusion של קיקו כי היא פשוט מעולה ונותנת תמורה מלאה למחיר.

אשמח לשמוע גם מכן, אילו מוצרים אהובים של קיקו יש באוסף שלכן ואילו מוצרים הייתן רוצות לנסות!
לחלק הראשון של הסקירה תקליקו כאן


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

2 תגובות

  1. אני גם חיבבתי מאוד את הליפגלוס של קיקי, נראה נהדר על השפתיים!

    השבמחק
  2. *קיקו כמובן 😅

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.