SLIDER

סקירת מוצרי האיפור של קיקו | Kiko Milano - חלק 1

מוצרי איפור קיקו סקירה
בשנה האחרונה קיקו מילאנו סוף סוף הסתערו על שוק האיפור המקומי שלנו, אחרי שנים של הצלחה ברחבי העולם ואחרי שנים שבערך כל חובבת איפור הביאה איתה שקית עם השלל מהחופשה האחרונה בחו"ל. גם אני הייתי בין אלו שטיפחו אוסף של מוצרי קיקו וכעת אחרי שהם זמינים כאן בחנויות ובאתר, נהיה פה חגיגה. למרות ההיצע הרחב והמגוון שהיה כאן לפני הגעתם, לקיקו בכל זאת היה מקום בעיקר כי הם תופסים את המקום המכובד באמצע, בין האיפור "העממי" בסגמנט הזול של סקאלת המחירים לבין האיפור היוקרתי והמקצועי (שניהם בטווח מחירים בינוני עד גבוה). קיקו הוא סוג של מעמד ביניים, איכותי, מעוצב בטוב טעם וגם עם תג מחיר נגיש. החלטתי שהגיע הזמן לסקירה מורחבת של מוצרי Kiko, כולל המומלצים ביותר וגם אלו שבדיעבד הייתי מדלגת עליהם.

בימים אלו המוצר האהוב עלי ביותר הוא הפודרה למראה מאט Matte Fusion.
Kiko matte fusion powder
מדובר בפודרה דחוסה שגרוסה דק מאוד ומגיעה במרקם קטיפתי מושלם והיא אחת הטובות שהיו לי אם לא "ה". היתרון הגדול הוא שהפודרה מעניקה מראה מאט טבעי ומחמיא, מבלי להיראות "כבדה" או אבקתית, גם אם מעמיסים כמות. בנוסף, היא עוזרת לאחד את מראה המייק אפ וגם שומרת על העמידות שלו במהלך היום. כבר סיימתי אחת כזאת והספקתי להתחדש בעוד אחת ובשלב הזה לא בא לי לנסות אף פודרה אחרת. לסיכום, נדיר שיש לי מוצר שאני יכולה לשבח ככה בבטחון מלא ו-Matte Fusion של קיקו הוא אחד מהנדירים האלה.

בגזרת מוצרי הגבות יש לי את הג'ל וגם את העפרון האוטומטי. שניהם טובים ומאוד ומוצלחים, אבל היד שלי תמיד נוטה יותר לעפרון.
Kiko eyebrow sculpt
Eyebrow Sculpt הוא עפרון גבות אוטומטי עם החוד העבה בצורת משולש, שנותן מגוון של אפשרויות הנחה, כאשר הקצה הדק יותר מאפשר לדייק בקצה החיצוני והפנימי והחלק העבה מאפשר את המילוי המהיר של הגבה ללא מאמץ. היתרון כאן הוא המרקם הנוח ביותר, מצד אחד "שעוותי" ומאפשר שליטה מלאה בכמות הפיגמנט ללא חשש להגזים ולהכהות את הגבה יותר מידי, מצד שני פיגמנטיות טובה וקלות במילוי. הגוון שלי הוא 01 והוא מוצלח מאוד ותואם לגמרי את גוון השיער (בלונד כהה), ללא תת גוון צהבהב שהרבה פעמים נמצא בעפרונות הגבות הבהירים.
Kiko lasting eyebrow gel
Lasting Eyebrow Gel מגיע בגוון זהה לזה של העפרון. המרקם שלו נהדר, נוח מאוד לשימוש והעמידות גבוהה. החסרון היחיד שלו מבחינתי הוא שנדרשת קצת יותר התעסקות בהנחה שלו כי צריכים להיעזר במברשת ולעבוד בזהירות ולאט, כדי לדייק וגם לא להעמיס יותר מידי מהג'ל. המוצר הזה מומלץ עבורכן אם אתן לוקחות את הזמן ומשקיעות באיפור היומיומי שלכן כחצי שעה ביום או במקרה של גבות שדורשות מילוי טוב וממש ציור של צורה והעיפרון לא נותן את הפתרון המלא.

המסקרה Luxurious Lashes Extra Volume מגיעה באריזת אקסטרה לארג' וגם הבטחות בהתאם.
Kiko Mascara
היא מצויידת במברשת סיליקונית גדולה, רחבה וגמישה, מה שלרוב מקשה על ההנחה של מסקרה במקרה של ריסים לא ארוכים במיוחד. המרקם שלה דק ועדין ובשילוב עם המברשת הרכה המראה שמתקבל הוא קליל ולא דרמטי. כדי להגיע לאפקט דרמטי יותר של ריסים מודגשים וגם לווליום המובטח, נדרשות לפחות שלוש שכבות. לא כל כך התחברתי למסקרה הזאת וגם לא למברשת. הייתי ממליצה עליה עבור מי שהריסים שלה ארוכים ובולטים באופן טבעי והיא רוצה להוסיף להם מעט צבע ולהדגיש קצת יותר. מעבר לכך, יש כל כך הרבה מסקרות מוצלחות יותר ממנה..

את צלליות הסטיק של קיקו ניסיתי מאוד לאהוב, אבל בסופו של דבר די זנחתי.
Kiko stick eyeshadow
אתחיל בזה שצלליות קרם בצורת סטיק אוטומטי הן אחד ממוצרי העיניים המועדפים עלי לאיפור יומיומי זריז וקל שנראה מושקע. מה שחשוב לי הוא מרקם נוח שניתן להניח ולטשטש בצורה אחידה וגם עמידות גבוהה במהלך היום.
גוון 21 הוא דואו-כרום ורוד זהב בהיר. המרקם שלו רך מאוד, אפילו רך מידי, לכן כשמניחים אותו על העפעף צריכים לטשטש טוב עם מברשת או עם האצבע כדי להימנע מחוסר אחידות. הוא מתקבע מהר והעמידות סבירה, כאשר לקראת סוף היום הוא כבר נראה די דהוי ועלול גם להצטבר בתוך קפל העפעף.
Kiko stick creamy eyeshadow
הגוון השני הוא 38, חום בינוני עם תת-גוון סגלגל ושימר כסוף. גם כאן יש את עניין האחידות שדורש טשטוש טוב והנחה זהירה. בהתחלה מתקבל מראה מחמיא של מראה מעושן עדין שמתאים מאוד לאיפור יומיומי. מה שקורה במהלך היום הוא שהצללית דוהה והשימר הכסוף מתחיל לבלוט, מאוד, כך שבסוף היום נשארים עם עפעפיים מנצנצים מאוד ואת זה אני אישית לא אוהבת.
לסיכום, הצלליות נחמדות, אבל לא יותר מזה, במיוחד כשיש אלטרנטיבות מוצלחות בהרבה, כולל מותגים עממיים יותר.

את צלליות הקרם הקלאסיות של קיקו Color Lasting Creamy Eyeshadow אהבתי הרבה יותר וגם יצא שבחרתי בשני גוונים שדי דומים לאלו שבסטיק.
Kiko lasting creamy eyeshadow
הן כיפיות, מגיעות באריזות זכוכית עגלגלות ונוחות לאחיזה ומגיעות במבחר צבעים פרקטיים ולבישים. בחרתי ב-02 ורודה-זהבהבה ובמספר 04 בגוון חום ברונזי בהיר. לשתיהן מרקם דחוס ופיגמנטי שמרגיש פודרתי וקצת יבש למגע ועם זאת מאוד אחיד וקל לטשטוש.
Kiko cream eyeshadow swatch
 ניסיתי להניח אותן עם כמה סוגים של מברשות, אבל בסופו של דבר הגעתי למסקנה שההנחה הנוחה והמהירה ביותר שלהן היא בעזרת האצבעות. הן נוטות לדהות מעט לקראת סוף היום, אבל נשארות אחידות ומחמיאות, כך שמבחינתי אין כאן בעיה של עמידות והיא סבירה בהחלט.

בתור חובבת לקים מושבעת, לא יכולתי להישאר אדישה למבחר הגדול והמפתה של קיקו. ישנן שתי סדרות, הזולה יותר היא Smart Fast Dry והיקרה יותר היא Power Pro. ההבדל הוא בכמות של 7 מ"ל מול 11 מ"ל, במחיר כמובן 10 ש"ח מול 25 ש"ח וגם הבדל גדול באיכות ובביצועים.
Kiko Nail POlish
מהסדרה הזולה יותר בחרתי בסגול שימרי משגע מס' 128, אבל הוא התגלה כדליל ולא אחיד, קשה מאוד להנחה מדוייקת והתוצאה הסופית אמנם הייתה נראית טוב, אבל אין לי שום חשק להתשמש בו שוב..
לעומת זאת הלק מסדרת Power Pro שנבחר בגוון אדום קלאסי מס' 83 הוא באיכות מעולה, מצוייד במברשת נוחה וגם המרקם שלו נוח מאוד להנחה. שתי שכבות יוצרות מראה לק מבריק מאוד ואחיד שגם מחזיק מעמד לאורך זמן.

ניסיתי מספר צלליות בודדות של Kiko ואחת האהובות עלי היא מס' 46, שמגיעה בגוון חום סגלגל אוניברסלי.
 על פניו היא נראית אחת המשעממות נכון? האמת היא שזה תלוי באיך שאתן יוצרות את האיפור היומיומי שלכן. אני מאוד אוהבת להניח צללית מאט בהירה בקפל העפעף כדי ליצור הצללה מחמיאה וגם ליצור מעבר הדרגתי בין הצלליות שעל העפעף עצמו לבין ההארה של עצם הגבה. השיטה הזאת תתאים במיוחד לבעלות עפעף מעט נפול או לאלו שהשטח שבין העפעף לגבה שלהן הוא גדול יחסית (כמו למשל מבנה העיניים של בלייק לייבלי)
מס' 46 של קיקו מגיעה במרקם פודרתי רך שנוטה להתפורר, אבל בגלל שמדובר בצללית בהירה אין עם זה כל בעיה. היא מתאימה לכל גוון של צללית ויוצרת מעברים יפים, אחידה ונוחה מאוד לשימוש.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.