SLIDER

שמירה על כפות רגליים יפות ובריאות עם Footlogix

תעשיית הביוטי נמצאת בצמיחה מתמדת ודואגת לספק חידושים וריגושים בעולם האיפור והטיפוח על בסיס קבוע, אך בכל הנוגע דווקא לאחד האיברים הרגישים בגוף שלנו, כפות הרגליים, התחום הזה נשאר די סטטי לאורך השנים. טיפוח כפות הרגליים הוא תעשיה שמגלגלת 3 מיליארד דולר בשנה שהעיסוק העיקרי בה מתמקד במראה החיצוני: מריחת לק, הסרה של עור קשה, טיפולי ספא שונים וכו', בעיקר בגלל חוסר המודעות לנושא הבריאותי שבדבר. מבחינת קהל היעד, מכוני הפדיקור השונים מתמקדים בעיקר בנשים והקהל הגברי, שבו המודעות והרצון לטפח את כפות הרגליים רק הולכים וגדלים, עדיין קצת מקופח. בנוסף, הלקוחות "הבוגרים" והלקוחות עם בעיות בריאותיות, כמו סכרת לדוגמא, לרוב לא מקבלים מענה ראוי לצרכים שלהם. כל אלו ועוד, הביאו לפיתוח של קו מוצרים יחודי שמיועד לא רק לטיפוח אלא גם לטיפול במצבי עור השונים בכפות הרגליים.


הכל התחיל בקנדה, מחזון של אישה אחת מופלאה וכריזמתית (ככה זה מתחיל לרוב, לא?) קטרין וון גאבל הגדירה את המוצרים שלה כ-Pediceutical וזה עשה שינוי דרמטי בתחום הפדיקור המסורתי. כלומר, יש כאן מוצרים לטיפוח כפות הרגליים היחידים במינם בעולם שבאים לתת מענה קוסמטי ובריאותי בו זמנית. המסר העיקרי של המותג הוא מודעות לכפות רגליים בריאות, מוצרים חדשניים שעשו מהפכה בתחום והוכחו כיעילים והקונספט המינימליסטי והפשוט שהופך את הטיפוח היומיומי לקל ביותר.

מי מאיתנו הלכה לסלון הפדיקור והייתה מוכנה לשלם יותר כדי לקבל תוצאה יותר טובה שגם תישמר לאורך זמן? מי מאיתנו מצפה לקבל את התוצאות הנראות לעין של הטיפול באופן מיידי? מי מאיתנו רוצה לקבל את התוצאות הטובות ביותר במינימום זמן ומאמץ? כמובן שהתשובה היא לגמרי כן. מי שמכירה אותי טוב יודעת שאת המניקור והפדיקור שלי אני תמיד עושה לעצמי, בבית. בתור פרפקציוניסטית לא קטנה, אחרי מספר ניסיונות במכנוי הטיפוח המקצועיים, הגעתי למסקנה שברוב המקרים אהיה יותר מדוייקת ויסודית כשאעשה את זה לבד וגם אין לי זמן וסבלנות לקבוע תור ואז לנסוע וכל הטקס. חבל שאי אפשר גם להסתפר לבד :)

אז עם המניקור הכל די ברור ופשוט, מורידה את העור העודף מסביב לציפורן, מנקה ומשייפת לשמירה על הורה הרצויה, מניחה מחזק, שתי שכבות של לק ומייבש. הפדיקור מאתגר יותר, כי את העור הקשה עד היום הייתי מורידה עם פצירה או אבן שיוף אחרי מקלחת ארוכה כאשר העור כבר מרוכך ומסיימת עם קרם לחות ומריחת לק. זה עבד לא רע, למרות שאף פעם לא הייתי מרוצה עד הסוף ממראה העור של כפות הרגליים. כשהגיעו לידי המוצרים של פוטלוג'יקס זה כל כך הקל עלי בשגרת הטיפוח היומיומית ותיכף תבינו למה.
הסרה של עור קשה בכפות רגליים
לריכוך העור הקשה, בעיקר באזור העקב, אני משתמשת ב-Callus Softener. זהו ספרי פעיל שתוך פחות מדקה מרכך את העור הקשה, הוא חסר ריח, במרקם מיימי ואינו משאיר שום תחושה. ובעזרת הפצירה היעודית של פוטלוג'יקס אני עוברת על כל כף הרגל וההסרה היא קלה ביותר, לא כואבת וללא חשש לפציעה, בניגוד לשימוש בסכין במכונים המקצועיים. לי אישית זה עושה הרגשה של חופש, שבכל רגע נתון אני יכולה לעשות הסרה של עור קשה בכפות הרגליים תוך מספר דקות בלבד, במיוחד בתקופת הקיץ. אני משתמשת במסיר עור הזה בערך פעם בשבוע.
קרם רגליים מומלץ
המוצר השני הוא המוס המפורסם של Footlogix וכרגע אני משתמשת ב-DD Cream, מוס מס' 1 בסדרה שמיועד לכל סוגי העור ומועשר בלחות ומרכיבים אנטי-בקטריאליים. היתרון של המוס, לעומת כל קרם רגליים אחר, הוא המרקם האוורירי והקליל שנספג באופן מיידי ומעלים כל סימן לעור יבש. אחד הדברים שאני לא אוהבת בלשון המעטה הוא להרגיש את היובש בכפות הרגליים במגע עם הסדינים וה-DD לא רק שפותר את הבעיה הוא גם אינו מלכלך ואינו דביק. בשימוש יומיומי קבוע לפני השינה המוס עוזר לשמור על מראה עור נקי ונטול יובש בכפות הרגליים. חשוב לדעת, שאם מפסיקים את השימוש הרצוף במוס, המראה לא נשמר מעבר ליום-יומיים, לכן ההתמדה היא שם המשחק.

את המוצרים של Footlogix ניתן להשיג במכוני מניקור-פדיקור ברחבי הארץ וגם ברשת נייל סטודיו.




גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה באדיבות נייל סטודיו

2 תגובות

  1. הכי טוב לרגליים זה מריחת חומצה כליקןלית 20% לפני השינה. מחסל כל צורך בפדיקור

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מוצר מומלץ לרגליים שמכיל גליקולית?

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.