SLIDER

השקת חנות הדגל של Thomas Sabo

תומס סבו הוא מותג גרמני שנוסד ב-1984 ומתמחה בתכשיטי כסף ושעונים לגברים ונשים.
ב-1998 נפתחה חנות הדגל הראשונה של המותג בפרנקפורט ואחריה חנויות נוספות כולל נקודות מכירה בתוך בתי כלבו. נכון להיום ישנן למעלה מ-170 חנויות מותג עצמאיות ולמעלה מ-2800 נקודות מכירה והמותג רק ממשיך לצמוח ולצבור פופולריות. עד לאחרונה תכשיטי "תומס סאבו" נמכרו ברשת "אימפרס" וכעת ניתן לרכוש אותם גם בחנות הדגל היפיפיה שנפתחה לאחרונה בקניון עזריאלי בתל אביב.


לצד קולקציית התכשיטים המגוונת שכוללת תכשיטי כסף מיוחדים שמשלבים אבני חן, קריסטלים ועור יש את קולקציית צ'ארמים ותליונים "Charm Club" שמבוססת על קונספט ה-add on שמאפשר להרכיב צמיד או שרשרת מחרוזים ותליונים בהתאמה אישית. קונספט זהה שייך למתחרה הגדול של סאבו - תכשיטי "Pandora". מה שמעניין זה ששני המותגים נוסדו בשנות השמונים ושניהם מציעים קונספט די זהה, אבל עדיין כל אחד מהם הצליח לשמור על הזהות היחודית שלו עם עיצוב מקורי ותכשיטים יחודיים המזוהים עם המותג.
עניין אותי מי היה הראשון שהתחיל עם ההמצאה הגאונית (מבחינת השיווק) של צ'ארמים ותכשיטי add-on באופן כללי, אבל לצערי לא מצאתי תשובה באף אתר.
ב-2006 הושקה קולקציית ה-Charm Club של תומס סאבו. הצ'ארמים עצמם מגיעים בצורה של תליונים שמתחברים לצמיד או שרשרת עם חוליות. ב-2014 הושקה קולקציית ה-Karma Beads של חרוזים שקצת מזכירים את קולקציית Essence של פנדורה.
עוד קונספט חדש ומעניין הם תכשיטים מקולקציית Love Bridge שנוצרה בהשראת המנעולים עם שמות הזוגות האוהבים שתולים אותם על מעקה הגשר ("גשר האוהבים") ברחבי העולם. הקונספט הוא האפשרות לעשות חריטה יחודית של סמלים או מילים ולהעניק לאהובים שלנו תכשיט מיוחד שהוכן עבורם
המחירים: צמיד בסיס - החל מ165 ש"ח, שרשרת בסיס - החל מ195 ש"ח, צ'ארמים - החל מ119 ש"ח, עגילים - החל מ280 ש"ח, טבעות - החל מ-259 ש"ח.
במהלך השנה מתוכננות להיפתח עוד 3 חנויות של המותג ברחבי הארץ כמו כן עוד כ-10 נקודות מכירה בנוסף ל-7 הקיימות היום. 

3 תגובות

  1. חמוד ביותר! אהבתי את הצמיד שלך

    השבמחק
  2. חמוד ביותר! אהבתי את הצמיד שלך

    השבמחק
  3. משגע... הצמיד נהדר!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.