SLIDER

סרומים ושמנים מפנקים

אחרי שעברנו את שיאו של הקיץ זה הזמן לדבר על מוצרי טיפוח שמתאימים לעונת המעבר. אספתי עבורכן מספר מוצרי טיפוח מפנקים ומסקרנים שניסיתי לאחרונה.


"Biox Thermal Beauty Experience Mask" היא מסיכה מפנקת במיוחד מבית Premier 
מדובר במסיכת טיפוח שהשימוש בה נעשה בשני שלבים. במכסה העליון נמצא בלוק שמן ורוד, שעוזר לפתוח את הנקבוביות ולהכין את העור לחדירה טובה יותר של החומרים הפעילים שבמסיכה. מעבירים אותו על עור פנים לח לאחר הניקוי עם סבון ולאחר מכן שוטפים את הפנים שוב ומשאירים את העור לח. לאחר מכן מערבבים את המסיכה בעזרת ה"כפית" (שפדולה) המצורפת ומניחים שכבה עבה ואחידה על כל הפנים לא כולל את אזור העיניים. במגע עם העור המסיכה נותנת אפקט חימום נעים וזה מעיד על הפעילות שלה. משאירים אותה בין 5 ל-10 דקות ואז שוטפים.
הדבר הראשון ששמתי לב אליו אחרי השימוש בה הוא התחושה הנעימה של עור פנים רך וחלק יותר, כיווץ קל של נקבוביות ומראה של עור נקי ואחיד יותר. בהשוואה למסיכות הניקוי "הקונבנציונליות", הנוכחית מפנקת יותר וכיפית לשימוש, לא "אגרסיבית" ולא מייבשת את העור יתר על המידה.
על פי היצרן, היא נוצרה במטרה להילחם בקמטוטי ההבעה ולעזור במיצוק העור הודות לקומפלקס ה-"Biox" היחודי של פרימייר העשיר במלחים, מינרלים מים המלח, ויטמינים A, E ו-C, שיבולת שועל אורגנית וליפוזומים של ג'נקו בילובה.
המחיר: 400 ש"ח ל-100 מ"ל (להשיג בחנויות "Premier")

מוצר נוסף מבית פרמייר: Concentrated Facial Serum
הסרום מיועד לטיפול בסימני ההזדקנות של העור ושמירה על מראה עור אחיד ומבטיח להעניק לחות, ליצור את אפקט "ההרמה" וטיפול וטשטוש של הקמטוטים. הוא מועשר בריכוז גבוה של ויטמינים: A - 0.02%, E 7.5%, C 10%.
המרקם מזכיר לי שמן יבש שמצד אחד די סמיך ובמגע עם העור משאיר תחושה מאוד חלקה ומצד שני נספג די מהר מבלי להשאיר דביקות ולא מכביד. למרות שלא מכיל בושם, יש לו ניחוח מאוד נעים של הדרים בזכות שמן התפוז שמכיל. בניגוד לרוב הסרומים, ניתן להשתמש בו גם באזור העיניים, כפי שהיצרן מציין.
הסרום הוא גם בסיס מצויין להנחה של קרם לחות. בגלל שמדובר במוצר מרוכז המכיל חומרים שעוזרים להחדיר לעור את המרכיבים הפעילים בצורה יותר יעילה, ההמלצה היא להמתין כ-5 דקות אחרי ההנחה של הסרום ואז להמשיך עם קרם לחות. ניתן להשתמש בו פעמיים ביום, בוקר וערב, אבל אני אישית מעדיפה להשאיר את "הטקסט" לטיפוח הלילה בלבד, כדי לא להכביד מידי על העור במהלך היום, במיוחד בתקופה החמה של השנה. בינתיים אני לא משתמשת בו על בסיס קבוע, אלא רק על פי הצורך כשאני רוצה להחזיר לעור את המראה הבריא והחלק כשהוא זקוק לזה.
המחיר: 300 ש"ח עבור 50 מ"ל

שמן להסרת איפור "Clean it Silky" של Givenchy
השמן של ג'יבנשי נרכש בעיקר מתוך סקרנות, כי עד עכשיו לא יצא לי לנסות במסירי איפור מהסוג הזה (וגם כי היה מחיר שווה בסופר פארם אז עשינו עסקה). הוא מיועד להסרת איפור מהפנים ומהעיניים ואמור לחסוך שימוש במספר מוצרי ניקוי והסרה במהירות וללא מאמצים. הוא מכיל ויטמין E (האטת הזדקנות העור, אנטי-אוקסידנט) ושמן חמוציות (לשמירה על לחות בעור והענקת זוהר בריא).
בכל שימוש נדרשת כמות די קטנה של השמן כך שמדובר במוצר חסכוני שמספיק להרבה זמן (אני משתמשת בכמות של כ-2 לחיצות מלאות). מניחים את השמן על עור פנים יבש ומעסים בתנועות סיבוביות, לאחר מכן מרטיבים מעט את הידיים וממשיכים לעסות תוך כדי השמן השקוף משנה את הצבע ללבן ומעט מקציף ורק אז שוטפים את הפנים.
הוא מנקה טוב את איפור הפנים ורק מתקשה בהסרה של מוצרי עיניים עמידים. פחות אהבתי את העובדה שלוקח די הרבה זמן כדי לשטוף ולהוריד את השמן במלואו עד שלא מורגש יותר על העור. פחות התחברתי לשמן הזה כי למרות שהוא רב תכליתי הוא עדיין דורש זמן ומאמצים לניקוי הפנים ולרוב לא מוריד את איפור העיניים במלואו.
המחיר המלא: כ-200 ש"ח עבור 200 מ"ל (לרוב ניתן למצוא בהנחות במחיר של כ-100-120 ש"ח).

שמן רחצה Oriental Shower Oil של Yves Rocher
השמן משלב תכונות של סבון רחצה וגם מחליף את השימוש בקרם גוף. המרקם שלו נוזלי ובמגע עם עור לח הוא הופך לקצף לבן וגם נשטף בקלות כמו כל סבון רחצה אחר. הוא מועשר בשמן ארגן ובשמן לפתית (Rapeseed oil) ומבושם בניחוח אוריינטלי די דומיננטי שנשאר מעט זמן גם אחרי המקלחת. הוא נשטף במלואו ולא משאיר שום זכר לשמן על העור, אבל מצד שני מעניק לחות ומרכך את העור.

"Beautifying Oil" של The Body Shop
זהו שמן "יבש" רב תכליתי שניתן להשתמש בו בתור שמן גוף, שמן לשיער ואפילו על עור הפנים. הפורמולה מבוססת על 3 שמני אגוזים: Marula, Kukui ו-Sweet Almond oil שמכילים חומצות שומן שונות וויטמין E.
ניתן להשתמש בשמן הזה למגוון מטרות:
* בתור שמן גוף, על עור לח אחרי המקלחת. הוא נספג במהירות ולא עושה תחושה דביקה או שומנית וגם משאיר ניחוח עדין.
* להענקת לחות לעור הפנים (במקרה של עור יבש עד רגיל) או בתור מסיכת לחות שמשאירים למספר דקות ואז שוטפים במלואה.
* בתור שמן לשיער שיעניק מראה חלק ויסגור את הקצוות
* להשתמש בו נקודתית על אזורים בגוף שנוטים להיות יבשים, כמו מרפקים, ברכיים וכו'
* בתור שמן למסאג'
השמן מפנק מאוד ומגיע במספר ניחוחות ואני בחרתי את Chocomania שמבושם בריח שוקולד ממכר. אני אוהבת להשתמש בו בעיקר בתור שמן גוף ומידי פעם גם בתור שמן לשיער.

"Wrinkles and Radiance Smoothing day fluid" מסדרת Serum Vegetal של Yves Rocher הוא תחליב לחות שמיועד לעור מעורב ומולץ לשימוש לגיל 30+ במטרה לשפר את מרקם העור, להפחית ברק ולצמצם נקבוביות, לטשטש קמטוטים ולהעניק לעור מראה בריא וזוהר. הפורמולה מכילה 4 פטנטים של אנטי-אייג'ינג ומבוססת על "Ice Plant" (צמח שידוע גם בשם "Life Plant") ותמציות צמחים. (את רשימת המרכיבים המלאה ניתן לראות באתר המותג)
התחליב מגיע בטיובת פלסטיק גמישה שמצויידת במשאבה נוחה. הוא מבושם בניחוח פרחוני עדין שנעלם במהירות אחרי שהקרם נספג במלואו. המרקם שלו קליל ולא שמנוני, נספג מהר ועוזר בהפחתת הברק של העור במהלך היום. הלחות שמעניק לא אינטנסיבית לכן עדיף לשימוש בתקופה החמה של השנה. לא ראיתי הבדל גדול במראה הקמטוטים, אבל בסה"כ מדובר בקרם לחות טוב וכיפי לשימוש (במידה ולא מצפים ממנו לניסים ונפלאות).
Advanced Serum מסדרת Oxygen Prime של GIGI
סדרת ה-Oxygen Prime פותחה במטרה להילחם בסימני הגיל ומיועדת לעור "בוגר" וכוללת 7 מוצרים (קרם לחות SPF15, קרם לילה, קרם עיניים, מסכת לחות, סרום, קרם לטיפוח הצוואר וג'ל ניקוי). המשותף לכל המוצרים הוא שילוב של 4 חומרים פעילים: חמצן (הכוח המניע להתחדשות התאים, קומפלקס אמינו-פפטידים, מולקולת "ספיליפט (למתיחה ומיצוק) וטאורין (חומר לחות ואנטי אוקסידנט). 
הסרום מגיע בטיובת פלסטיק די מסיבית שמצויידת במשאבה נוחה מאוד שמוציאה כמות קטנה בכל לחיצה, לכיסוי מלא של הפנים מספיקות כ-2 לחיצות מלאות. הטקסטורה שלו קלילה מאוד והוא נספג במלואו במהירות בלי להיות מורגש, כך שניתן לשלב אותו עם כל קרם לחות בלי לחשוש מהרגשה כבדה או דביקות. הסרום מבושם בניחוח פרחוני די דומיננטי שלא נשאר הרבה זמן אחרי ההנחה ובגדול עדיף היה אולי לוות על הבישום במקרה שלו.  המטרה העיקרית של הסרום היא להוות בסיס טוב להחדרת החומרים הפעילים גם של קרם הלחות, לכן לתוצאות המקסימליות עדיף לשלב אותו עם קרם לחות מאותה הסדרה או סדרה מקבילה. במקרה שלי כרגע אני מסתפקת בסרום עצמו עם קרם לחות בסיסי יותר ובינתיים זה עובד טוב ואני לא זקוקה למשהו אינטנסיבי יותר.

ועכשיו תורכן לחשוף מה הם הסרומים והשמנים האוהבים עליכן! שתפו בתגובות!

תגובה 1

  1. גם אני לא ממש אהבתי את השמן של ג'יבנשי ואפילו די התאכזבתי ממנו כי מג'יבנשי ציפיתי ליותר....
    מאז שגיליתי את שמני הניקוי של שו אומורה אני לא מחליפה אותם, ממליצה לך בחום לנסות, פשוט מעולים ושווים את המחיר הגבוה.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.