SLIDER

Empties | סקירת המוצרים שסיימתי

המלצה על מוצרי איפור שווים

פוסט ה-Empties עם סקירה של המוצרים שסיימתי וההתרשמות שלי מהם, כבר מזמן הפך לסוג של מסורת. מבחינתי מדובר בסקירה המלאה, כזאת שנכתבה אחרי תקופה ממושכת וגם לסיים מוצר איפור או טיפוח זה לא דבר מובן מאליו בימינו. עוד פרמטר חשוב להצלחה הוא השאלה "האם ארכוש את המוצר שוב?". בגלל שאני אוהבת לגוון ולשנות, לרוב אתחדש במשהו אחר, אבל יש לא מעט מקרים בהם אני חוזרת לאותם המוצרים שוב ושוב, כפי שתיכף תראו בפוסט. שנתחיל?

אם אתן לא מתחום של עיצוב השיער או שלא עושות החלקת שיער, יש סיכוי שלא נחשפתן למותג המקצועי לשיער תוצרת כחול-לבן בשם "מון פלטין". למה כדאי לכן להכיר את "Mon Platin"? כי מדובר במותג ישראלי וותיק שמככב בתחום השיער כבר למעלה מ-20 שנה ומשווק היום ב-53 מדינות ברחבי העולם, כל זה מתוך מרכז לוגיסטי ומפעל בבת ים והמון פטריוטיות וגאווה ישראילית. הצוות המקצועי של "מון פלטין" עוסק בפיתוח של מוצרי שיער מקצועיים, החל מטיפוח בסיסי ועד חומרים להחלקת שיער מקצועית, וגם מפעיל מרכזי הדרכה בארץ ובעולם. נכון להיום הפורטפוליו של המותג כולל כ-150 מוצרים (לא כולל צבע ומוצרים נלווים).

במסגרת שיתוף הפעולה עם המותג, התנסיתי במספר מוצרי טיפוח לשיער, כולל מוצרים מסדרת Hyloren אותה אהבתי במיוחד. מדובר במוצרים המכילים פולימר החומצה היאלורונית היחודי שחודרת לסיב השערה, שמחזקת ומשפרת את מרקם השיער וגם מחליקה אותו. סדרת "היאלורן" מיועדת לטיפוח ושיקום השיער, במיוחד לשיער שעבר החלקה.

בעוד ששני המוצרים הנוספים מסדרת "Hyloren" עדיין נמצאים בשימוש קבוע אצלי, השמפו כבר נגמר. השיער שלי אמנם חלק באופן טבעי, אבל סובל מ"פריזים" ודורש אקסטרה השקעה במראה החלק שלא יראה יבש וגם שמירה על מראה הקצוות שנוטים להיות יבשים ככל שהשיער אורך. השמפו הזה, מבלי להגזים, היה אחד הטובים שיצא לי לנסות. במהלך כל תקופת השימוש הרגשתי שהפורמולה מספיק עדינה מצד אחד כדי לשמור על מצב הקרקפת מבלי לגרום לשומניות יתר, מצד שני השיער נראה מבריק, חלק יותר ובאופן כללי נראה "בריא" יותר. בנוסף לכל היתרונות יש לו גם ריח נהדר. 

מון פלטין שמפו

את מוצרי המותג, כולל השמפו, ניתן להשיג באתר "מון פלטין" - כאן

את מותג הטיפוח הטבעוני Versed הכרתי באתר Cult Beauty ומאז ההזמנה הראשונה נוצר כאן "קליק" מיידי. עד עכשיו לא היו לא נפילות עם המוצרים שלהם, את רובם כבר סיימתי וחלקם בדרך לסיום. גם קרם העיניים "Zero-G Smoothing Eye Cream" נכנס לרשימת המועדפים ואני קצת מתגעגעת אליו מאז שנגמר.

מדובר בקרם עיניים די "בייסיק", שלא מבטיח הבטחות גרנדיוזיות, אך עושה את העבודה. יש כאן מרקם קרם-ג'ל לא סמיך מידי בגוון אפרסקי. על פי התיאור הוא מועשר בחלקיקים מחזירי אור שגורמים להארה קלה של אזור העיניים. המרקם נעים ביותר, לא כבד ולא מכביד, עם זאת מספיק עשיר כדי שהעור ישאר רך ומלא לחות במהלך היום. הוא מצויין כבסיס לקונסילר, לא שומני ולא פוגע בעמידות. בעיני מדובר כאן במוצר מצויין שעושה בדיוק את הפעולה הנחוצה שהיא הענקת לחות, טיפוח העור מסביב לעיניים וטשטוש קל של קמטוטים. הקרם חסכוני מאוד ונותן תמורה מלאה למחיר (הסביר יש לציין). 

קאלט ביוטי המלצה קרם עיניים

את מוצרי Versed ניתן להזמין אונליין באתר Cult Beauty

עוד קרם עיניים אהוב הוא "Time To Smoothe" של Ahava

ahava time to smoothe

הוא מצויין, עשיר בלחות ולא כבד, יתאים מאוד למי שמחפשת קרם עיניים טוב שיעניק לחות ויעזור לטשטש מעט את הקמטוטים הזעירים האלו מסביב לעיניים שמתחילים לבלוט כאשר העור מעט מיובש ועייף. הוא לא פגע לי בעמידות של הקונסילר ובאופן כללי עזר לשמר מראה עור רענן במהלך היום, עם איפור או ללא. השתמשתי בו בבוקר ובערב ונהניתי, עם פוטנציאל גבוה לרכישה חוזרת בהמשך. 

את ג'ל מוס לניקוי עור הפנים של Methode Jeanne Piaubert קניתי נטו מתוך סקרנות לנסות מוצר ניקוי מעט שונה מהסטנדרט וכי טרם ניסיתי עוד מוצרים של המותג.

אפריל סבון פנים מומלץ

המרקם שלו מזכיר ג'ל גילוח קלאסי: הפיה יחסית רחבה ובלחיצה קלה יוצא ממנה ג'ל בגוון תכלת, שבמגע עם העור הופך לקצף עשיר. לקח לי זמן כדי להרגיש מה כמות הג'ל האופטימלית לכל שימוש, בסופו של דבר זה המינימום שאפשרי להוציא בכל לחיצה, כי אחרת כמות הקצף על הפנים היא מוגזמת וגם לוקח זמן עד שנשטף במלואו. פעולת הניקוי של המוס מרגישה עדינה ורכה לעור הפנים, הוא לא מייבש ולא מגרה את העור ומשאיר אותו מרוכך ונעים למגע. מצד שני בתור בעלת עור מעורב עד שמן חסרה לי כאן התחושה של "ניקיון", של הקרירות הנעימה הזאת שנשארת על הפנים בסוף הניקוי, של תחושה חלקה מאוד ונקבוביות מכווצות. בנוסף, פחות התחברתי למרקם המוקצף שלו. לסיכום, לדעתי המוס פחות מתאים לעור מעורב-שמן וחוויית השימוש בו לא הכי כיפית עבורי. 

מוצרי המותג "זאן פיובר" נמכרים בלעדית ברשת אפריל. 

מי שעוקבת אחרי הבלוג כבר יודעת את אהבתי למוצרי האיפור של Kiko Milano. הפעם סיימתי שלושה מוצרים מנצחים ואהובים במיוחד.

הכי מומלצים קיקו

את עפרון הגבות האוטומטי בגוון 01 סיימתי כבר בפעם השלישית והוא רשמית אחד מעפרונות הגבות האהובים עלי. הגוון הבהיר מתאים במיוחד לשיער הבלונדיני, הוא מעט אפרפר ונטול גוון כתום, כך שמשתלב מעולה עם הגוון של הגבה ולא נראה כמו "ציור" אלא טבעי. מרקם מעט "שעוותי" וחוד רחב מאפשרים שליטה בעוצמת הגוון וגם מילוי של "קרחות" קטנות בגבה. קשה לעשות איתו טעויות, אם זה צורה - הוא נמחק בקלות בעזרת מקלון, אם זאת עוצמת הגוון - ניתן לסרק עם המברשת בקצה השני ולעדן את המראה. ללא ספק מדובר כאן בסוס מנצח.

קיקו עפרון גבות

עיפרון העיניים האוטומטי Lasting Precision בגוון 14 הוא אחד הפרקטיים ביותר שאוכל להמליץ עליהם לשימוש יומיומי. קודם כל הגוון הוא חום-אפרפר-מטאלי שנותן מראה מעודן ומחמיא, לא בולט מאוד בהשוואה לעיפרון חום ובטח שלעיפרון שחור, במיוחד אם מניחים אותו בנדיבות. הגוון המעודן מאפשר גם לצייר איילינר עדין, בין אם זה פס חד ובין אם זה פס שמטשטשים מעט לאחר מכן, וגם ליצור איתו הדגשה בקוו המים התחתון (בתוך הקוו של העין) כדי ליצור מראה איפור מעושן עדין. העיפרון מגיע במרקם רך שמחליק בקלות על העור ופיגמנט מרוכז נהדר. הוא מתקבע תוך דקה ולא זז מהמקום במהלך היום, העמידות פנטסטית. אני ממליצה בחום על הסדרה הזאת של העפרונות האוטומטיים, יש בה לא מעט גוונים יפים נוספים שגם משתנים בהתאם לקולקציות ולמלאי הקיים.

קיקו עפרון עיניים אוטומטי

נגמר לי הברונזר שליווה אותי במשך כשנתיים, אחד שהיה אצלי בשימוש של 80% מהזמן מבלי לגוון במשהו אחר: Kiko "Flawless Fusion Bronzer Powder".

קיקו ברונזר מאט

זהו אחד הברנוזרים המוצלחים ביותר שיצא לי לנסות (וניסיתי לא מעט) שמתאים לעור בהיר וגם מחמיא במיוחד. הגוון שלי הוא 04, חום ניטרלי בהיר ללא תת גוון כתום. המרקם שלו מזכיר את הפודרה הדחוסה של קיקו, רק עם גוון רווי יותר. הגימור כאן הוא מאט טבעי שמשתלב עם הטקסטורה של העור. ניתן לפזר אותו בקלילות כדי לתת שיזוף קל במקומות הנכונים של הפנים ובטבעיות, אם בונים את עוצמת הגוון בהדרגה ניתן לעשות הצללה (קונטור) יפה ומחמיאה. אני אוהבת במיוחד את המרקם שלו שמאפשר הנחה אחידה ללא כתמים. ממליצה עליו בחום, ברנוזר מנצח. 

את מוצרי קיקו ניתן להשיג בחנויות הרשת וגם בחנות אונליין של המותג. 

אחת ההמלצות הקבועות שלי על קרם פנים טוב ליומיום היא Creme Precieuse Immortelle של לאוקסיטן.

קרם הפנים הזה מרגיש מפנק, עם מרקם יחסית סמיך, מעניק לחות ומחליק את העור. הוא מכיל שמן אתרי של צמח האימורטל שאחראית כאן על פעולת האנטי-אייג'ינג וגם על הריח המשגע שלו. בנוסף יש כאן גם תוספת של מקדם הגנה SPF20. "פרשס אימורטל" מצויין למי שמחפשת קרם יום טוב לטיפוח יומיומי של עור הפנים, אחד שמעניק לחות ומפנק גם בחוויית השימוש. 

ניתן להשיג בסניפי לאוקסיטן או בחנות האונליין של המותג. שימו לב שהאריזה שלי היא הגרסה הישנה, באתר מופיעה כבר האריזה החדשה.

מקווה שנהניתן מהסקירה ואם ניסיתן את אחד המוצרים שהזכרתי - שתפו את דעתכן בתגובות!

4 תגובות

  1. אנונימי12.5.2022, 8:43

    הי אלכס, האם בעתיד תהיה סקירה/חוות דעת על מוצרי NYX? תודה שרי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי! כרגע חוץ מצללית קרם אחת אין לי מוצרי NYX באוסף. יש מוצרים שמעניינים במיוחד?

      מחק
  2. היי האם יש לך קוד הנחה ללאוקסטין ? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, כרגע אין לי אבל עד מחר 18.5 יש 25% על כל האתר לכבוד 25 שנה למותג, שווה!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.