SLIDER

ביוטי שופינג מהתקופה האחרונה

בלוג איפור וטיפוח
אני לא אדבר על קורונה ועל המצב הנוכחי כי הנושא הזה נמצא על סדר היום באופן קבוע ונראה לי שאין כאן אף אחד שמסוגל להיות מנותק לגמרי מכל מה שקורה. רק אומר שאני מקווה שכולכן בסדר, שאתן דואגות לעצמכן ולאנשים הקרובים, מקפידות על כל כללי הזהירות ושומרות על השפיות. אמן ונעבור את התקופה הנוראית הזאת בשלום ונחזור לשגרה במהרה. בפוסט הזה אספתי את ההתחדשויות האחרונות שלי.


לפני כמה שנים קיבלתי ערכת מוקטנים של לאוקסיטן ואחד המוצרים בה היה ספריי לכרית. בהתחלה לא ממש הבנתי בשביל מה הוא טוב בכלל, אבל אחרי ניסיון של כמה ימים מאוד התחברתי אליו. מאז יש תקופות בהן "Cocon de Serenite" מלווה אותי כל לילה לפני השינה.
L'occitane Cocon Serenite חוות דעת
זהו אחד המוצרים הפחות מוכרים של המותג, ששייך לקטגוריה של מוצרי אווירה. הספריי מבוסס על שמנים אתריים של לבנדר, תפוז וגרניום, ומיועד לשימוש בחדר השינה ובפרט על הכריות, ליצירה של אווירה מרגיעה. בהתחלה הניחוח של הלבנדר די חריף, אבל אחרי מספר דקות מתמתן והופך לחמים ועוטף. יש תקופות שאני משתמשת בו כל לילה בתור פינוק וגם כדי להירגע, לחזור לאיזון ולתרום לשינה עמוקה. הספריי מומלץ בחום למי שרוצה ליצור אווירה ארומתרפית ומרגיעה בחדר השינה שלה, רק תוודאו שאתן מתחברות לניחוח.

עוד מוצר של לאוקסיטן הגיע אלי באריזת מתנה, כי החצי השני יודע את חיבתי למותג, לכן מידי פעם מפנק בהפתעה. הפעם התחדשנו בקרם ידיים המבוסס 25% חמאת שיאה ובגודל XXL.
לאוקסיטן חמאת שיאה
זהו קרם ידיים סופר מרוכז וכבד, שמיועד לעור יבש במיוחד. הוא מכיל 25% חמאת שיאה אורגנית שידועה בהענקת לחות מוגברת ועל שמירת הלחות בעור. יש לו ניחוח קוסמטי עדין שלא נשאר מורגש על הידיים תוך דקות. נדרשת כמות פיצפונת ממנו בכל שימוש, לכן למרות המחיר הגבוהה (יחסית) שלו, הקרם מאוד חסכוני ויספיק להמון זמן. ממליצה עליו בחום, במיוחד בימים אלו עם השימוש המוגבר באלכוג'ל וחומרי ניקוי, לשמירה על הידיים.

מקרם העיניים שלי אין לי הרבה דרישות ומה שהכי חשוב לי הוא שיהיה מספיק מרוכז כדי להעניק הרבה לחות וגם לשמור על הלחות במהלך היום, אבל גם שיהיה בסיס טוב לקונסילר ולא יפגע בעמידות שלו. לאחרונה חיפשתי לי אחד כזה ודי במקרה קיבלתי דוגמיות של Ahava מדיילת בסופר פארם. ניסיתי את "Time To Revitalize", שמיועד לעור בוגר ובעל מרקם "עבה" ושמנוני, והיה ממש מוצלח, אבל בסופו של דבר בחרתי לרכוש את "Time To Smooth" עם המרקם הקליל יותר.
קרם עיניים של אהבה חוות דעת
על פי המותג, קרם העיניים "Time To Smooth" מיועד לטיפול בסימני הגיל הראשונים, לטשטוש של קמטוטים וגם להפחתת מראה של סימני עייפות (כהויות ושקיות) ולשמירה על מראה רענן. לגבי הלחות המוגברת מדובר במוצר מוצלח, עם מרקם ג'לי מרוכז ששומר על הלחות במהלך כל היום ומצד שני לא מכביד על העור ולא מורגש. יש לו ניחוח רענן עדין ביותר, הוא מגיע בצנצת זכוכית ומכיל 15 מ"ל. כבר הרבה זמן שלא קניתי את המוצרים של "אהבה" ומסתבר שבזמן הזה הוציאו כאן מספר סדרות טיפוח מוצלחות ואיכותיות שהצליחו להפתיע אותי, כך שכרגע על הכוונת שלי קרם לחות מאותה הסדרה.

הרכישה האחרונה שלי ב-MAC היא צללית נוזלית מסדרת "Dazzleshadow Liquid" בגוון "Every Day Is Sunshine".
MAC dazzleshadow liquid Every day is sunshine
כבר הרבה זמן הייתי סקרנית לנסות את הסדרה הזאת של הצלליות שכוללת 10 גוונים שונים ליצירת איפור עיניים נוצץ במיוחד. הגוון שבחרתי הוא אחד הפרקטיים לשימוש יומיומי, זהב בהיר עם מיקרו-שימר כסוף. אפשר להניח את הצללית ישירות על העפעף, רצוי מאוד על בסיס ניטרלי של צללית קרם או קונסילר עמיד, ולאחר מכן לטשטש עם האצבעות על כל העפעף. בגלל שהצללית עצמה לא אטומה, השיטה היותר מוצלחת היא לשלב אותה בנגיעות מעל צללית רגילה וכאן יש אינסוף שילובים. אחרי מספר שימושים הגעתי למסקנה שהכי קל להניח את הצללית בנגיעה של אפליקטור ואז לטשטש עם האצבע. העמידות שלה מצויינת, היא מתקבעת די מהר ולא זזה מהמקום במהלך כל היום. מה שכן שמתי לב, הנצנצים נוטים לנשור מעט במהלך היום ולקראת הסוף אני מתחילה לראות אותם מתחת לעיניים.

קניתי את "Full Coverage Concealer" של Kiko, כי חיפשתי אחד עם כיסוי מלא ועמידות גבוהה לכיסוי הכהויות מתחת לעיניים.
Kiko full coverage concealer
מדובר בקונסילר "מוצק" שבדרך כלל יותר מרוכז מבחינת הפיגמנט בהשוואה לקונסילרים הנוזליים. המרקם שלו קרמי ומרגיש "לחותי" ועשיר בהתחלה, אבל אחרי מספר שימושים הגעתי למסקנה שלאזור העיניים הוא לא כל כך מתאים, כי במהלך היום מתחיל לייבש את האזור וכך להדגיש את הקמטוטים. הכיסוי שלו מעולה והקונסילר הזה נוח מאוד לטשטוש, לכן מומלץ להשתמש בו בעיקר לכיסוי נקודתי של פגמים על עור הפנים ולא באזור העיניים.

סרום הוא אחד ממוצרי הטיפוח השימושיים ביותר אצלי. אני משתמשת בו על בסיס יומיומי בבוקר, אחרי סבון פנים ולפני קרם לחות. זה נותן אקסטרה גמישות לעור וגם עוזר לשמר אותו מלוחח במהלך היום. בהזמנה האחרונה שלי מהאתר Cult Beauty בחרתי לנסות שני סרומים של מותג טיפוח יחסית חדש Versed.
Cult Beauty Versed
"בטוחים לשימוש ואפקטיביים", ככה מגדיר המותג את המוצרים. Versed דוגלים בשימוש במרכיבים "נקיים" בלבד וברישמת המרכיבים לא תמצאו פרבנים, שמן מינרלי, סיליקונים, בושם מלאכותי, סולפאטים וכו'. בנוסף, הם מעודדים מיחזור של האריזות ואינם מנסים על בעלי חיים. אוסיף לכך שהאריזות קלילות וסופר חמודות.
Versed serum
שני הסרומים שהזמנתי מעולים ואני משתמשת בהם כבר למעלה מחודש, לסירוגין. האהוב עלי משניהם הוא "Stroke Of Brilliance Brightening Serum" שמכיל וויטמין C הידוע בסגולות האנטי-אייג'ינג והבהרה, תמצית שורש ליקוריץ ועצות אדומות וניאצינמיד (נגזרת של ויטמין B3) שפועלים להעניק הבהרה ואחידות לעור. הסרום מגיעה במרקם ג'לי מיימי בגוון צהוב, נספג במהירות ואינו מורגש אחרי דקות ספורות. הוא הופך את העור לגמיש יותר וכן מעניק לו סוג של זוהר בריא. הוא עובד מצויין לעור מעורב ובשילוש עם קרם לחות מעל, לא מכביד על התחושה וגם עוזר לשמר את המראה הרענן עד סוף היום.
סרום לפנים מומלץ
הסרום השני הוא "On The Rise Firming Serum", שמכיל קומפלקס של פפטידים וויטמין C שמעודדים יצור של קולגן למראה עור חלק יותר, יחד עם Resveratrol, אנטיאוקסידנט שמגן מפני רדיקלים חופשיים ונזקי הסביבה. גם הסרום הזה מצויין, אם כי המרקם שלו מעט יותר סמיך ולוקח לו יותר זמן להיספג. כדי לא להעמיס על העור, אני משלב איתו קרם לחות מעט יותר קליל במרקם ג'לי, אחרת זה מרגיש יותר מידי וגם עלול לפגוע בעמידות של המייק אפ.
versed Mask
בהזמנה הזאת קיבלתי להתנסות גרסה מוקטנת "The Shortcut Overnight Facial Peel" ואני ממליצה עליה בחום לכל מי שרוצה לנסות מוצרי טיפוח המכילים חומצות וחוששת מכך. היא מכילה חומצה לקטית וחומצה גליקולית, האחראיות לפילינג עדין והענקת לחות, ויטמין A, הידוע כאנדיאוקסידנט עוצמתי, וויטמין E. המרקם של המסיכה דומה לקרם לחות סמיך וגם מניחים אותה על העור כמו כל קרם לחות רגיל. השימוש הוא על עור נקי, לפני השינה. המסיכה נספגת תוך כחמש דקות ואינה מלכלכת את הציפית. למרות שברשימת המרכיבים ישנן חומצות, לא הרגשתי שום צריבה או חוסר נוחות אחרי השימוש במוצר. בבוקר העור מרגיש מאוד גמיש ומלא לחות, רק וחלק יותר. אני משתמשת במסיכה הזאת פעמיים בשבוע ומאוד מרוצה.

אחרונה חביבה היא פודרה בתפזורת, שכבר מזמן הפכה למוצר אייקוני בקרב חובבות האיפור, והייתי חייבת לנסות אותה כבר. אני מדברת על הפודרה השקופה של Laura Mercier. רק שקרתה לי כאן "תאונת הזמנה" קלה, כאשר לא שמתי לב למילה "Glow" בסוף השם שלה, וכך יצא שבמקום פודרה שקופה הגיעה לידי גירסה שונה ומשונה שמיועדת ליצור אפקט של זוהר והארה לעור הפנים.
Laura Mercuer Translusent powder glow
על פי המותג, מדובר באותה הפודרה האייקונית, בתוספת של "חלקיקי פנינה זעירים" ליצירת מראה עור זוהר. היא מכילה מיקרו שימר זהוב ואם עושים סווטצ' על היד מתקבל מראה שדומה יותר למוצר הארה עדין מאשר לפודרה לקיבוע מייקאפ. לטעמי היא נוצצת מידי לשימוש על כל הפנים, במיוחד עבור עור מעורב עד שמן. אחרי מספר ניסיונות הגעתי למסקנה שעבורי הפודרה לא ממש שימושית ולא מתאימה לאיפור יומיומי. אמנם השימר לא בולט מידי בתאורה טבעית של אור יום, אבל עדיין נותן מראה מבריק מידי לטעמי. מילה טובה על המרקם, לא סתם מדובר במוצר אייקוני, היא גרוסה דק דק וקלה מאוד לטשטוש, מה שאומר שבכל זאת בהזגמנות הבאה אזמין את הגרסה המקורית.

פוסט זה עולה לאוויר שניה לפני ערב פסח, שלא היה ואני מקווה שגם לא יהיה כמותו, אבל מה שבטוח שהחג השנה יהיה בלתי נשכח. אני מקווה שאתן שומרות על עצמכן ועל יקיריכן ומתמודדות עם המצב הלא פשוט הזה הכי טוב שאפשר. שיהיה לנו חג שמח, בריאות איתנה ובשורות טובות בקרוב!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.