SLIDER

הכוכבים של נובמבר: מוצרי האיפור האהובים של החודש

הכוכבים של נובמבר מוקדשים למוצרי האיפור האהובים שעשו לי את זה החודש: הסומק המפנק שיתאים לכל מראה איפור, מסקרה דרמטית, מייק אפ למראה קורן וספרי מפנק ומרענן לקיבוע האיפור.


הוא יוקרתי, מגיע באריזה השחורה הקלאסית של דיור, הוא מריח נפלא והכי חשוב הוא הכי פרקטי שיש. Rouge Blush של Dior הוא כל מה שצריך כדי להתפנק בסומק יוקרתי.
סומק דיור 219
הגוון הנבחר הוא 219 Rose Montaigne, ורוד קורלי עם רמז לשימר זהוב, שבגדול ניתן למצוא אצל כל מותג איפור והוא אחד הגוונים הפופולריים שיש אחרי עלייתם של "קורליסטה" של בנפיט ו-"אורגזם" של נארס לפני שנים רבות. מצד שני יש כאן שילוב מדוייק של מרקם מוצלח ונוח, פיגמנט עדין שמאפשר לבנות את עוצמת הגוון בהדרגה, ניחוח עדין ואריזה יוקרתית שמוסיפים לחווית השימוש. מתאים במיוחד לבהירות עור ולאלו שחוששות מסמקים דומינטיים.
את מוצרי דיור ניתן להשיג בבוטיק המותג בקניות גינדי TLV או בנקודות מכירה נבחרות בפארמים (ממליצה בחום על גינדי, הרבה יותר כיף שם).

אחת המסקרות המוצלחות שניסיתי לאחרונה שייכת לאלופי המסקרות הדרמטיות, Lancome.
Lancome Mascara
אם מקודם דיברתי על חווית השימוש, לנקום לקחו אותה כאן עוד צעד אחד קדימה ויצרו אריזה קסומה עם פקק שקוף והורד בפנים שפשוט כיף להחזיק ביד. Grandiose Extreme מגיעה עם אפליקטור מעוקל שמאפשר גישה נוחה לקו הריסים והנחה זריזה. המברשת כאן היא סיליקונית עם סיבים קצרים באורך אחיד, אבל המראה הצנוע שלה מטעה כי האפקט שהיא יוצרת הוא מראה ריסים דרמטי במיוחד. הגוון הוא שחור פחם וכבר בשכבה אחת המסקרה מאריכה ומעבה את הריסים ובשתי שכבות אפשר לבנות את המראה הסופר דרמטי ובולט. לעומת המסקרות האחרות של לנקום, Grandiose Extreme לא מבושמת בהגזמה והניחוח שלה בקושי מורגש. זאת מסקרה יוקרתית ומפנקת שלגמרי שווה את ההשקעה!
ניתן להשיג אותה גם אונליין במבצעים השווים של "גילטי".

המייק אפ האהוב עלי בחודש האחרון הוא CC Cream מבית Payot.
CC cream מומלץ
אני רוצה להזהיר מראש שלא מדובר כאן במייק אפ מושלם או כזה שיתחבב על כולן, אבל יש לו מספר תכונות שאני מאוד אוהבת וכך מצאתי את עצמי חורשת עליו במהלך החודש האחרון. בפאיו מגדירים אותו כ-Correcting Care ושמים כאן דגש על ניטרול והרגעה של אדמומיות. הקרם מגיע בגוון אחד אוניברסלי ומכיל מיקרו קפסולות של פיגמנט שבמגע עם העור הופכות את הקרם מלבן פנינתי לגוון מייק אפ שמתאים את עצמו לכל גוון העור. הכיסוי שלו קל עד בינוני והגימור מעניק מראה של עור בריא וקורן. עוד יתרון גדול הוא מקדם הגנה גבוה SPF50 שחוסך שימוש במספר מוצרים וגם ממש לא מורגש על העור, לא מבחינת הטקסטורה ולא מבחינת הריח.
CC Cream מומלץ
אז מה עם החסרונות? דבר ראשון הגוון אמנם אוניברסלי, אבל על עור בהיר הוא מתקבל מעט כהה מידי וכתמתם מידי ואני מניחה שעל עור יותר שחום הוא יהיה בהיר מידי, לכן מומלץ לבחון טוב את הגוון לפני שרוכשים והניחוש שלי שהוא יהיה מושלם עבור עור עם תת גוון ורוד או ניטרלי (בערך כמו NW25 במונחים של המייק אפים של מאק). דבר שני, יש לו נטיה להתקבע די מהר, לכן חייבים לטשטש בזריזות למניעת כתמים וחוסר אחידות. משהו שכן עזר לי להגיע למראה יותר אחיד הוא שימוש בקרם פנים עשיר ולחותי לפני. לא ממליצה להניח אותו עם ספוגית, כי הפיגמנט לא משתחרר מיד אלא אחדי מגע וטשטוש על העור, לכן הספוגית עלולה לגרום לכתמים ומראה לא מחמיא.
אני ממש אוהבת את מראה העור הקורן ומלא לחות שה-CC יוצר, אבל זה בא על חשבון העמידות והוא נשאר בשלמותו מספר שעות בלבד, לאחר מכן חייבת לעשות תיקונים קטנים ולפדר.
אחרי שסיבכתי את החיים עם יתרונות וחסרונות, מה השורה התחתונה? המייק אפ ככל הנראה יתחבב על המתאפרות המנוסות יותר שיודעות לנצל את היתרונות של המוצר הזה. מאוד אוהבת את הגימור הלחותי שלו ואוהבת ליצור איתו איפור יומיומי קליל של מראה עור טבעי, בתוספת סומק קרם ומעט פודרה מאירה.
את מוצרי Payot ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

אחת הרכישות הבודדות שלי מבלאק פריידי האחרון הוא Fix Plus Pinklite של MAC שכבר מזמן קרץ לי לנסות על מה כולן מדברות.
Mac Fixplus pinklite
אחרי ההתמכרות לפיקס פלוס הקלאסי ברוח קוקוס מסתמנת כאן אהבה חדשה כי PinkLite בנוסף ליתרונות המטפחים והרעננים של פיקס פלוס גם מעניק את ה-glow הבריא והמחמיא. אני משתמשת בו בסיום האיפור, כדי לאחד את המייק אפ והפודרה והשאר ולמנוע את המראה "המקומח". שמתי לב שגם העמידות משתפרת והוא עוזר למתן את הברק השומני במהלך היום. התוספת של החלקיקים הורדרדים והזעירים כאן מעניקה את המראה הקורן והבריא לעור מבלי להיראות מנצנצת. בנוסף להכל הספרי גם מריח נפלא! מכורה, כבר אמרתי?

אני מאחלת לכל הקוראות של הבלוג חג חנוכה שמח וחודש דצמבר נוצץ וחגיגי!
תצטרפו אלי גם באינסטגרם @starsofalex

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.