SLIDER

סדרת Clear Start מבית דרמלוג'יקה לטיפול באקנה

Dermalogica clear start review
אקנה (בעברית גם חטטת) היא דלקת של בלוטות החלב וזקיקי השיערה שהסיבות המדוייקות למה אנשים מסויימים סובלים ממנה לא לגמרי ברורות, אבל רובן קשורות למאזן ההורמונלי בגוף (גיל ההתבגרות וזמן הוסת, מתח נפשי, פעילות יתר של בלוטות החלב), גנטיקה, נטילה של תרופות מסויימות (סטרואידים לדוגמא) ועוד. השוק מוצף באינספור תכשירים קוסמטיים שמבטיחים להילחם בפצעי האקנה, אבל הטיפול באקנה חייב להתרכז קודם כל בגורם שלו ורק לאחר מכן בטיפול בפצעים שהם התוצאה והסימפטום של הבעיה.
סדרת ה-Clear Start של Dermalogica באה לתת מענה לעור הסובל מפצעים ומפצעי אקנה בפרט עם מוצרים שמכילים מרכיבים פעילים ומרכיבים צמחיים שאינם מייבשים ואינם מגרים את העור, מרגיעים ומאזנים את רמת הלחות. קהל היעד כאן הוא צעירים בגיל ההתבגרות שסובלים מעור שמן ובעייתי, אבל כמובן שניתן לנצל את יתרונותיהם של המוצרים גם בכל גיל במידה ואתם סובלים מהתופעה.
טיפוח לאקנה
אז מה הוא הגורם לפצעים בעור הפנים? בתוך כל נקבובית בעור שלנו נמצא זקיק שיערה (בעור הפנים מדובר בשיער פלומתי שלא תמיד נראה לעין) שאליו מחוברת בלוטת חלב שאחראיות על הפרשת שומן לצורך סיכוך והגנה על העור. ההתחדשות המתמדת של העור גורמת להיווצרות של תאים מתים שסותמים את הנקבוביות. בנוסף, ישנו את חיידק ה-P.Acne שנמצא באופן טבעי על פני העור שלנו והוא אנאירובי (מת בחשיפה לחמצן). אצל האנשים שסובלים מעור שמן הנוטה לאקנה קורים שלושה תהליכים: יצור מוגבר של סבום (שומן) על ידי בלוטות החלב, כאשר אחד הגורמים השכיחים הוא שינויים הורמונליים ובפרט הורמון האנדרוגן שמופרש בגיל ההתבגרות, היווצרות מוגברת של תאי העור המתים וזיהום שנוצר בתוך הנקבובית החסומה על ידי חיידק P.Acne.
עור עם אקנה
במקרה של עור שמן הנוטה לאקנה חשוב לדעת ששימוש במוצרי טיפוח שמסובבים על אלכהול או מרכיבים "מייבשים" אחרים יכול להביא תוצאות זמניות טובות של מראה עור מאט ללא שומן עודף, אבל ייבוש יתר יגרום לגירוי של בלוטות השומן ויעודד אותן לייצר עוד יותר שומן ויחריף את הבעיה לטווח הארוך. בנוסף, יש לשים לב למרכיב ה-Lanolin שנמצא בהרבה תכשירי טיפוח וגם במוצרי איפור (מייקאפים) שידוע כחומר קומדוגני (עלול לגרום לפצעים על ידי כך שסותם נקבוביות) ואותו הדבר גם במקרה של שמן מינרלי.

הטיפול הנכון והמומלץ על פי דרמלוג'יקה הוא:
1. ניקוי וטיהור הנקבוביות
2. נטרול החיידקים שגורמים לפצעים
3. איזון הפרשת השומן בעור.

סדרת ה-Clear Start של המותג כוללת שישה תכשירים יעודיים שמספקים את שגרת הטיפוח האולטימטיבית.

Foaming Wash - קצף לניקוי יומיומי שמכיל מרכיבים צמחיים לטיהור והרגעה של העור, הסרה של תאים מתים והפחתה של יצור השומן העודף. מומלץ לשימוש פעמיים ביום, בוקר וערב.
Breakout Clearing All over Toner - מי פנים שמסעיים בטיהור וטיפול בפצעים ועוזרים בספיגה טובה יותר של תכשירי הלחות. לשימוש פעמיים ביום, בוקר וערב אחרי הניקוי עם סבון ולאחר מכן ניתן למרוח כל תכשיר פעיל אחר.

את שני המוצרים הבאים מהסדרה קיבלתי להתנסות וסקירה בבלוג.

Blackhead Clearing Fizz Mask - מסיכת קצף פעילה שעוזרת להילחם בראשים השחורים (הקומודונים) ולמנוע את התפתחות פצעי האקנה. המרכיבים הפעילים כאן הם Sulfur בריכוז של 3% (מרכיב אנטי-בקטריאלי), חימר קאולין (בעל תכונות ספיחה טבעיות של שומן עודף מהנקבוביות), תמצית תפוח (מכילה קומפלקס של סוכרים להגברת הלחות בעור) ושורש הכורכום (אחד החומרים האנטי דלקתיים העוצמתיים שיש). ניתן להשתמש במסיכה פעמיים-שלושה בשבוע לאחר ניקוי עם סבון.
ניקוי פצעים Clear Start
המסיכה מגיעה בטיובת פלסטיק קלילה שמצויידת במשאבה, שמעבר להוצאה מדודה של החומר גם עוזרת לשמור על הסטריליות של המוצר. המרקם שלה דומה לקרם לחות, אבל במגע עם העור היא מתחילה להקציף ולתסוס, הודות למרכיב Disiloxane שטמפרטורת הרתיחה שלו נמוכה וחום הגוף מפעיל את התהליך של הפיכת הנוזל לגז וזה נראה ומרגיש כמו תסיסה. המטרה של התסיסה היא החדרה אקטיבית של החומרים הפעילים לעומק הנקבוביות וגם החדרה של חמצן שעוזר להילחם בחיידק האקנה שהזכרתי למעלה.
dermalogica fizz mask
התסיסה מרגישה די מוזר בהתחלה וקצת מדגדגת, אבל התרגלתי לעניין די מהר. אחרי שכל המסיכה הופכת לשכבה של קצף, הוא הולך ונספג לאט לאט, כך שלאחר המתנה של כחמש דקות העור כבר כמעט יבש. המסיכה נשטפת בקלות ובמהירות ולא משאירה שום שכבה או שאריות. העור הופך לחלק מאוד, רך מאוד ונעים למגע. בנוגע לנקודות השחורות לא קורה כאן קסם כלשהו והן לא יעלמו תוך חמש דקות אחרי השימוש הראשון, בשביל זה חייבים להתחיל קודם כל עם טיפול פנים וניקוי יסודי ולאחר מכן לתחזק בעזרת המסיכה ושאר התכשירים הפעילים. המסיכה כיפית מאוד לשימוש ולמרות שלא העלימה את הנקודות השחורות, כן הרגשתי שהעור מאוזן יותר מבחינת השומניות והנקבוביות פחות פעורות.


Breakout Clearing Booster - תכשיר פעיל שמבטיח לחסל את חיידק האקנה תוך 15 דקות, להאיץ החלמה של פצעי האקנה תוך 3 ימים ולתגבר את מערכת החיסונית של העור.
דרמלוגיקה טיפול בפצעים
מדובר במעין מוצר SOS שמיועד לטיפול בפצעים ועוזר להאיץ את ההחלמה שלהם. משתמשים בו לאחר ניקוי שגרתי של העור, פעמיים ביום, ומניחים ישירות על אזורי הפצעים או נקודתית על פצע בודד. הרכיבים הפעילים כאן הם חומצה סליצילית (מסייעת בהתחדשות העור וגם בניקוי הנקבוביות), תרכובת TT המוגנת בפטנט (פועל כמו פרוביוטיקה, מתגבר את הפלורה החיידקית הטבעית של העור וכך נלחמת בחיידק האקנה), ניאצינמיד (ויטמין B3, פועל כמו אנטיביוטיקה, עוזר בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור), תרכובת של אצות בשילוב של חומצה היאלורונית (נועלת את גורמי הלחות בעור להרגעה של אדמומיות וגירויים).
Dermalogica clear start
אני לא סובלת מאקנה, אבל ניסיתי את הבוסטר על מספר פצעים נקודתיים שהציקו לי. הנחתי אותו בלילה לפני השינה וכבר למחרת בבוקר ראיתי שיפור משמעותי: הפצעים היו פחות נפוחים והעור מסביב ללא אדמומיות והתכשיר אכן הצליח לזרז את תהליך ההחלמה של העור. זהו תכשיר שמומלץ מאוד להחזיק בבית גם ללא קשר לאקנה, לטיפול יעיל בפצעים נקודתיים והוא באמת עומד בהבטחות שלו.

המוצרים האחרונים בסדרה הם שני קרמי לחות להשלמה של תהליך הניקוי והטיפוח.
Oil Clearing Matte Moisturizer שמגיע עם מקדם הגנה SPF, שמיועד למניעת ברק שומני ומכיל מרכיבים צמחיים להגנה והרגעה של עור מגורה.
Skin Soothing Hydrating Lotion שהוא ג'ל ייחודי להרגעה וטיפול בעור מיובש, שמומלץ לשימוש בלילה כי אינו מכיל SPF. מומלץ במיוחד לנוטלי ראוקוטן להפחתת היובש והרגישות בעור.

הטיפים של דרמלוג'יקה לטיפול בעור שמן ובעייתי (לגזור ולשמור!)
1. הקפדה על ניקוי העור פעמיים ביום, בוקר וערב, היא חשובה במיוחד!
2. אחרי הניקוי יש להקפיד על ניגוב הפנים עם ממחטת נייר חד פעמית או מגבת נקיה כל פעם.
3. ג'ל ניקוי יומיומי צריך להכיל מרכיבים פעילים (חומצה סליצילית, חומצה גליקולית, חומצה לקטית) ורצוי שיותאם ע"י קוסמטיקאית על פי הצרכים של העור.
4. בעת הניקוי יש להקפיד על שיער אסוף
5. יש להשתמש בתכשירי לחות יעודיים לעור שמן/בעייתי/אקנתי בתוספת מקדם הגנה
6. אחת לחודש-חודשיים מומלץ לבקר אצל קוסמטיקאית מורשית לטיפול מקצועי וניקוי עמוק של העור.
7. חשוב לשמור על תזונה מגוונת ובריאה ושתייה מרובה של מים.
8. רצוי להחליף את הציפה של הכרית בתדירות גבוהה

את כל התכשירים מסדרת Clear Start ניתן להשיג בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני קוסמטיקה נבחרים, בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספא של רשת הולמס פלייס ועוד. לבירור נקודות המכירה הקרובות אליכן בקרו באתר המותג www.dermalogica.co.il או חייגו 0732-10-20-30.
* הקישורים בפוסט - אפיליאייט

מאחלת לכן עור בריא ונטול פצעים!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.