SLIDER

קניות בגרמניה (חלק 1)

בבלוג שאינו עוסק באיפור וטיפוח, הפוסט הזה היה יכול להיות מוקדש לזוג ישראלים שעזבו לגרמניה הרחוקה וחיים שם באושר ושלווה, ועל הביקור הקצר שלי בארץ הקרה כי מדובר באנשים היקרים לליבי...
בחזרה לנושאים שלשמם התכנסו כאן, בפוסט הזה תראו את הקניות שלי וגם תמונות מחנויות האיפור והטיפוח. זהירות! תמונות מפתות לפניכן!


כל ביקור בחו"ל מתחיל מקפיצה לדיוטי פרי. הפעם הגעתי ללא wish list מוכן ולא היו לי יותר מידי דברים שרציתי לבדוק, לכן הקניות שלי היו מינימליות. אחד הדברים שהכי רציתי לרכוש הוא המייק אפ "Parure Extreme" של Guerlan, אבל הסתבר שהוא לא נמכר בדיוטי פרי. הבושם החדש "Viva La Juicy La Fleur" של Juicy Couture עשה לי את זה לגמרי, אבל בינתיים שמחכים לי על מדף הבשמים שלי לא מעט בקבוקים, השארתי אותו לפעם הבאה.

הלקים של Essie הגיעו גם הם לדיוטי פרי וכעת ניתן למצוא שם סטנד שלם עם מבחר גוונים נאה במחיר של 8.5$ (כמו ב-eBay). הפעם נרכש אחד הלקים המיוחדים שיצאו לאחרונה:"Dive Bar". כבר הספקתי לנסות אותו והוא לגמרי שווה גם מבחינת הגוון וגם מבחינת המרקם והגימור.
בתקופה האחרונה אני מאוד אוהבת להשתמש בשמן לשיער במקום הקונדישנר והתוצאות מעולות. בגלל שאני די "חדשה בעסק", עדיין לא יצא לי להתנסות במגוון השמנים שקיימים כרגע בשוק. מאוד שמחתי כשמצאתי את השמן של "Moroccanoil", שהוא ככל הנראה המוצר המפורסם והמיוחצן בתחום, בגירסה המוקטנת של 25 מ"ל שגם מושלמת לנסיעות.
אני משתשמת בשמן על שיער לך ומניחה אותו בתנועות "מלטפות" לאורך השיער עם תשומת לב מיוחדת לקצוות ומדלגת על הקרקפת והשורשים. התוצאות טובות והשיער נשאר רך וחלק וגם הריח שלו מעולה. ובכל זאת את השמן של לוריאל אני אוהבת קצת יותר.
מחיר: 7.5$

המבחר העשיר של מותגי האיפור והטיפוח, שקיים בחו"ל ולא כל כך קיים בארץ, מדהים אותי כל פעם מחדש. בנוסף, כל הקונספט של "הפארמים" בגרמניה שונה ממה שאנחנו רגילות לראות בארץ. חוץ מרשת "DM", שאר החנויות הן למעשה "פרפומריות", שמתמחות בשיווק של מוצרי איפור, טיפוח, בישום, לקים וכו', ויש אותן בשפע מהפרטיות והקטנות ועד הרשתות הענקיות (כמו "Douglas" או "Muller"). אפשר להשוות את הקונספט הזה לרשת "אפריל" שלנו, רק עם מבחר הרבה יותר גדול, תצוגה יותר אטרקטיבית ודיילות מטופחות וחייכניות.
למרות שחג המולד עדיין די רחוק, את אווירת החג אפשר להרגיש כבר עכשיו. כבר התחילו לקשט ולהציב את עצי אשוח המקושטים בכל מקום וגם הסיילים המיוחדים מתחילים ממש עכשיו.
המחירים של מוצרי האיפור והטיפוח של מותגי היוקרה יותר גבוהים מאשר בארץ (תחשבו על מחיר מלא שלנו או טיפונת פחות וברוב המקרים אין הנחות), ההיצע עצום וניתן למצוא כמעט כל מותג שאפשר לחשוב עליו.
אחת החנויות שרציתי לבקר בהן כבר הרבה זמן היא "The Body Shop" (לא לבלבל עם "Body Shop" הישראלית). בתור אחת שמכורה למוצרים מבושמים למיניהם, היה לי לא קל להסתפק במעט (כי כמה קרמים בחורה אחת צריכה?!). ביקשתי יפה ואפילו קיבלתי רשות לצלם בתוך החנות:
אחד המוצרים שעשה לי את זה לגמרי הן חמאות הגוף בריחות פירותיים למיניהם וגם בריח השוקולד. יש להן מרקם עשיר, אך לא דביק או כבד מידי והניחוח נשאר על הגוף שעות ארוכות (16 יורו ליח').
בסופו של דבר נרכשו 3 מוצרים: חמאת גוף בריח פסיפלורה, חלב גוף בריח אבטיח וסבון גוף בריח מלפפון ומנטה (שבפועל מזכיר לי יותר ריח של אגסים). כבר הספקתי לנסות את כולם, אין לי יותר מידי מה לספר, חוץ מלהמליץ בחום כי מדובר בפינוק ריחני ממכר.
שלושת המוצרים שבחרתי עלו 16 יורו (אחרי ההנחה המיוחדת שהייתה עליהם).
במרכז מינכן מצאתי עוד חנות של מותג שאני מאוד אוהבת וכבר כתבתי עליו בעבר: Yves Rocher
המבחר טיפה איכזב, כי לא מצאתי את המוצרים האהובים שנהגתי לרכוש בעבר וגם לא ממש התחברתי לניחוחות שמוצעים כרגע במוצרי הטיפוח לגוף. המחרים בחנות יותר נמוכים בהשוואה ל-The Body Shop והמחירים של מוצרי הטיפוח לגוף נעים בין 4 עד 12 יורו פחות או יותר. מה שכן עבר איתי "לשלב הבא" ונסע איתי הביתה הוא קרם הגוף בניחוח שקדים (11 יורו) וקרם פנים לעור מעורב עד שמן עם אפקט המאט (4 יורו).
עוד מותג טיפוח שמאוד אהבתי בעבר ושמחתי לגלות מדף שלם שלו באחת החנויות הוא Fruttini. הם מייצרים בגרמניה ומציעים מגוון של מוצרי טיפוח לגוף (קרמים, סבונים, פילינגים וכו') מבושמים בניחוחות ממכרים.
המחירים נמוכים: סבון הרחצה 2.5 יורו, קרם גוף 3 יורו, פילינג גוף 3 יורו, חמאת גוף ענקית (500 מ"ל) בסביבות 6 יורו.

הניחוחות הנבחרים שלי: "Ginger Passionfruit" החמצמץ והרענן וה-"Milky Orange" בריח שמזכיר לי יותר כרמל עם רמז לניחוח הדרים.

בכל הפארמים אפשר למצוא מבחר ענק של לקים. למרות שנכון להיום ניתן להשיג כמעט כל לק שנרצה בהזמנה on-line ומשלוח עד הבית, אבל כמובן שאי אפשר להשוות את זה עם החוויה של הקניה בחנות ועוד מתוך מבחר עצום. OPI היו מוצגים בכל פארם במחיר שערורייתי של 16 יורו, Essie 8.5 יורו, Deborah Lipmann נמצאו בפרפומריה פרטית ב-22 יורו, Butter London עלו 16 יורו וכמעט רכשתי את אחד הלקים מקולקציית החגים.
עוד מותג לקים שמאוד אהבתי הוא "Anny". הבקבוק מרובע וקצת מזכיר את "Deborah Lipmann" בצורתו, מבחר הגוונים עצום ויש לא מעט צבעים מיוחדים והגליטרים קרצו לי במיוחד. המחיר 9.5 יורו.

בכל-בו Karstadt שמתהדר במחלקת קוסמטיקה ענקית בגודל (קומה שלמה) נתקלתי בסטנד של Ciate וכאן כבר לא עזבתי בידיים ריקות.
הגוון הנבחר הוא "Twilight" מס' 072. צבע הבסיס הוא שחור קרמי ובתוכו שימר בגוון זהוב-ירקרק שלא ממש מתבטא ולא נוצץ, אלא נראה יותר עמום על הציפורן. המחיר 9.5 יורו.
על חברת "Catrice" כבר כתבתי (כאן) והפעם הייתה לי הזדמנות לבדוק ולנסות את המוצרים שלהם בעצמי
אני חייבת להודות שסטנדים ענקיים והעמוסים מהסוג הזה מבלבלים אותי וגורמים לי להתפזר ולשכוח את כל מה שבאתי בשבילו מלכתחילה.
למרות המחירים הנמוכים, יחסית למחירי האיפור של חברות "העממיות" בארץ, אפשר להגיד שהייתי די צנועה.
נרכשו 3 צלליות בודדות (כל אחת 2.75 יורו):
070 "Mr. Copper's Fields" בגוון בז' וגימור שימרי
410 "C'mon Chameleon" שנראית כמו דיופ טוב ל-"Club" של MAC, דו-כרומית שמשתנה בין חום טאופי לירוק.
500 "Hip Hop on the tree top" ירוק בקבוק כהה ומרקם מאט עם פיגמנט מדהים ומרקם חלק ונוח להנחה אחידה וטישטוש.
פלטת הקונסילרים והקורקטורים נרכשה לאחר ששמעתי עליה שבחים. עדיין לא יצא לי לנסות אותה, אבל אעדכן בהמשך אם אכן מדובר במוצר מנצח כמו שמתארים אותה. מחיר: 3.45 יורו.
עוד מותג מקומי, שעדיין לא יצא לי לנסות, הוא Essense.
התצוגה שלהם תופסת לרוב 2 סטנדים, שעמוסים במוצרים והצליחו לבלבל אותי אפילו יותר מ-Catrice. חצי אחד מוקדש למוצרי האיפור ולקים והחצי השני לכל מה שקשור ללקים. המחירים נמוכים מאוד.
נרכשו 2 לקים: 122 "Chic Reloaded" דו-כרומי שמשתנה בין ירוק לסגול עם גימור מטאלי ו-112 "Time For Romance" גליטר ורוד על בסיס ורוד שקפקף שדורש בסיס כהה לאטימות מלאה. מחיר: 1.55 יורו
בנוסף, נרכשו 2 לקים מסדרת "Special Effects" שמיועדים לשימוש מעל לק בסיס.
11 "Disco Disco" אכן מזכיר את הניצנוץ של כדור הדיסקו והוא גליטר כסוף עם אפקט הולוגרפי שבכל זווית נוצץ בכל צבעי הקשת. לדעתי יתאים במיוחד ל-layering מעל לקים כהים למיניהם.
08 "Night in Vegas" גליטר מזן קצת אחר, שנקרא Flakies ונראה כמו חתיכות קטנות של מתכת. הוא פחות נוצץ, אך לא פחות מיוחד. מדובר בעוד גרסה של הטופ הפופולרי "2010" של Nubar ודומיו (תמונות ממחישות כאן, כי תמונה אחת שווה אלף מילים).
מחיר: 1.75 יורו
אני מקווה שנהניתן והצלחתי להעביר אפילו אם בטיפה את אווירת החו"ל בפוסט הזה :)
שבוע נפלא!

28 תגובות

  1. נשמע שהיה טיול מעניין מאוד! הלק של אסי נראה מדהים ואני זוממת עליו כבר כמה וכמה זמן... הצלליות של קטריס בהחלט קוראות בשמי ואם אמצא אותם בפעם הבאה שאטוב הם לבטח יחזרו איתי הביתה!
    תתחדשי כל הכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היה אחלה, אינטנסיבי ורווי חוויות. חבל שנגמר כל כך מהר :)
      הלק של אסי שווה לגמרי, יש לו מרקם מעולה וקיבלתי עליו המון מחמאות.
      תודה!

      מחק
  2. הכל נראה נפלא, תתחדשי על הקניות!
    אני מאוד אוהבת את הלק של אסי ואת השמן הזה.
    מדהים איזה מבחר יש בחו"ל, לפחות יש עוד ממה להתרגש כשטסים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הלק של אסי מעלף! השמן לשיער טוב, אבל כנראה בגלל כל הבאז סביבו ציפיתי למשהו יותר מלהיב ובסופו של דבר הוא לא עושה שום דבר שונה ממה שעושה השמן של לוריאל.
      כן, המבחר מרשים מאוד. זה גורם לי להרגיש כמו אחת מהכפר שהגיעה לעיר הגדולה ומתלהבת מכל השפע מסביב. בארץ נראה לי בחיים לא נגיע לזה.

      מחק
  3. כל כך החזרת אותי בדיוק לשנה שעברה כשעשיתי את הטיול ועמדתי בדיוק אל מול אותם סטנדים :)
    תתחדשי על הכל, את היית די "צנועה" בבחירות שלך LOL
    הרגשתי גם די מבולבלת כשהייתי מול כל הסטדנים והמבחר היה באמת עצום.
    כיף!

    השבמחק
    תשובות
    1. הצצתי בפוסט שלך מלפני שנה, אנחנו כמעט זהות בבחירות שלנו, מדהים.
      אני כל פעם עושה את זה, קונה מעט ואז מגיעה הביתה ומתחילה לחשוב שהייתי צריכה לקחת עוד דברים.
      היה ממש כיף, בעיקר כי בכל מקום מצאתי דברים אחרים. צריך לטוס יותר :)

      מחק
  4. תתחדשי על הכל, הכל נראה מהמם ועושה חשק לקפוץ לחו"ל [למרות שאני קצת סובלת מקור ולמרות שנולדתי לתוכו] ולהתפנק במוצרים שאין להשיג בארץ. פלטת הקונסילרים והקורקטורים נראת מבטיחה, ממתינה לרשמייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      היה לי מזל עם מזג האויר, כי לפני שהגעתי היה שם קפוא וירד שלג, ובזמן שהייתי היה נעים ולא קר מידי. גם אני נולדתי לתוך הקור, אבל שוכחים את זה מהר מאוד, במיוחד כשגרים בארץ חמה :)
      אני אעדכן לגבי הפלטה!

      מחק
  5. מעלף!!! מזלו של הארנק שלי שלא הייתי שם...נראה לי הייתי עושה פשיטה לא קטנה!

    השבמחק
    תשובות
    1. רותי, נראה לי שאסור לך להגיע לשם :)

      מחק
  6. תתחדשי, הכל נראה מהמם.
    אז מה אם את כותבת בלוג איפור וטיפוח, אני הייתי רוצה לקרוא גם על הטיול =)נשמע שיש לך הרבה מה להגיד עליו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      התלבטתי אם לכתוב על הטיול או לא, אבל בסופו של דבר החלטתי להקדיש את הפוסט לקניות נטו, אחרת זה היה כבר הופך לאישי מידי ולא רלוונטי לכאן. מה שהכי אהבתי הוא לראות אנשים רגועים ולא רועשים, מחייכים ומנומסים, החזרה לארץ הייתה לי די קשה למרות שהייתי שם רק שבוע.

      מחק
  7. וואי תתחדשי, איזה כיף! כמה דברים מגניבים :) אני לא הייתי יודעת מה לעשות מול כל הסטנדים העמוסים כל טוב האלה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      כן, לוקח קצת זמן עד שאת מוצאת את עצמך בכל המבחר הזה. הפלוס הוא שיש לא מעט מותגים עם מחירים ממש שווים ומוצרים טובים, כך שאפשר לרכוש לא מעט דברים מגניבים מבלי לפשוט את הרגל (לא כמו בארץ).

      מחק
  8. Shira Azulay14.11.2012, 0:48

    אני בטוחה שבפעם הבאה שאני יסע לחו"ל אני יתייחס יותר ללקים של ESSIE. כי לי אין את האפשרות כרגע לרכוש באינטרנט ועל המחירים השערורייתיים שיש להם בארץ עדיף שלא נדבר.
    והייתי שמחה אם היית מראה גם את מה שקנית בדיוטי פרי. או ששתי המוצרים הראשונים בפוסט אלה היו הקניות שלך מהדיוטי?

    השבמחק
    תשובות
    1. הקניות מדיוטי הן הלק של אסי והשמן, חוץ מזה הכל נרכש בגרמניה

      מחק
  9. תתחדשי הכל נראה מדהים!
    התאהבתי בלק של אסי וכבר הזמנתי אותו ב eBay :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      תתחדשי גם על הלק, הוא מהמם!

      מחק
    2. רציתי רק להגיד שקיבלתי את הלק והוא מעלף!
      תודה על ההמלצה :-)

      מחק
  10. טיול שמשלב נוף אירופאי ביחד עם שופינג מוצלח הוא הטיול המושלם מבחינתי! הצלליות של קאטריס עושות לי עיניים, חבל שביעד הקבוע שלי באירופה לא מוכרים אותם אחרת כבר מזמן הייתי מצטיידת. תתחדשי על הכל!! אין כמו לחזור מחו"ל עם מזוודות מלאות בכל טוב :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. למרות שהיה די קצר, היה כל כך טוב וכיף!

      לא כל הצלליות של קטריס טובות והיו כמה שהיו ממש "גיריות" ומתפוררות. המחיר מעולה ויש מציאות, חבל באמת שלא משווקים אותן ביותר מקומות.

      מחק
  11. קראתי את השורה הראשונה של הפוסט וחשבתי לעצמי - ואו. אני כ"כ לא מסוגלת לקרוא את זה עכשיו..
    אז חיכיתי קצת, לקחתי אויר והנה אני צוללת פנימה.
    בתקווה שתכתבי את אותן שורות עלי יום אחד..

    קניתי בסופר פארם את הדיווה בר באחת הרכישות האימפולסיביות שלי. כמה שהיה אימפולסיבי ככה מהר הוא הועבר הלאה :D

    שימוש מעניין בשמן. אני משתמשת בשמן ל"פיניש" אבל מסוקרנת לגבי שימוש באופן הזה. אנסה!

    כשאני חושבת על זה שכבר מאוקטובר אפשר היה למצוא סופגניות בכל מאפיה שמכבדת את עצמה, אני די מבינה איך הקריסמס הגיע חודש לפני הזמן בחו"ל ;)

    ואו ואו ואו נראה נפלא בתוך הבודי שופ!!! גם אירנה כתבה על חמאת גוף בריח אפסק אאל"ט שהיא רכשה.
    אני בטוחה שגם אני הייתי נעצרת שם לבהות ולהריח. הרבה מאוד להריח :)
    רכישות שוות!!

    המוצרים של פרוטיני מריחים עד פה ;)
    כמה שלא הייתי כזו בעבר, היום אני מאוד אוהבת מוצרי גוף שכאלה ובעיקר בריחות הפירותיים.

    נראה שלקים זה לא ממש המקום לרכוש..

    ואו הלק של סיאטה נראה ממש מעניין!

    גם אני מסוקרנת מקטריס ואססנס. מקווה שיצא לי להתנסות במוצרים שלהם.
    אולי בכל זאת אם יצא לי לעשות גיחה קצרה לחו"ל..

    ניסיתי לצלם את הנובר 2010 ולצערי פשוט לא הצלחתי :/ נשארתי עם גלגל ציפורניים שלם מצולם שאין לי מה לעשות חוץ מלהיות מתוסכלת ממנו. מילא. יש מספיק ברשת...

    שמחה שנהנית! כל כך עשית לי חשק..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אבוא לבקר אותך בגרמניה בשמחה :)

      איך ויתרת על ה-DIVE BAR?! הוא מהמם!

      לדעתי לשיער שלך תצטרכי להשתמש בכמות זעירה של השמן, כדי שזה לא יפגע בנפח שלו. מניסיון שלי השמן המרוקאי קצת יותר כבד מהשמן של לוריאל לדוגמא, אבל בשדה התעופה ראיתי את השמן המרוקאי בגרסת לייט שבדיעבד נראה לי היה עדיף לקחת דווקא אותו.

      אם הייתי יכולה, הייתי נשארת לגור בבודי שופ :)) זה פשוט לא פייר כל המבחר הזה שיש להם ואין לנו.

      הפרוטיני הם מציאה אמיתית! הקרמים מעולים והריח נשאר כל היום

      אני אשתדל לעשות פוסט על הלק של סיאטה. הוא יפיפה, אבל הנצנצים לא בולטים כמו שהייתי רוצה שיהיו.

      מחק
  12. תתחדשי על הכל. התמונות שלך כ"כ מפתות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אחרי שעברתי על כל התמונות שוב, כל כך בא לי לחזור לשם שוב :)

      מחק
  13. נשמע כ"כ מהנה! עשית לי חשק אדיר לנסוע גם!
    גם אני קניתי את אותו גוון של אסי בדיוטי פרי.. טעם זהה?
    אבל הרסת אותי סופית עם הלקים בסוף הפוסט- מחכה בקוצר רוח לראות אותם עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. עשיתי חשק לכולן אולי תסעו, ככה תהיה לי גם הזדמנות לבקש עוד דברים :))
      בגללך קניתי את הלק של אסי, מזמן רציתי אותו!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.