SLIDER

איפור ערב בגווני חום וירוק (סרטון)

חזרתי אליכן עם סרטון איפור חדש והפעם להפתעתי גם הצלחתי לדבר למצלמה ותאמינו לי שעבורי מדובר בהישג מרשים! אז בתפריט היום: איפור עיניים בשילוב של גוונים ניטרליים של חום ברונזה ובז' פנינתי עם תוספת של צבע עז בעפעף התחתון שמקפיץ את הלוק והופך את איפור העיניים לדרמטי ומודגש.


הבסיס שלי הוא מייק אפ "Healthy Mix" של בורז'ואה, שעבר לאחרונה שינוי וכעת מגיע בבקבוק זכוכית עם פיה אדומה (לעומת הגרסה הקודמת עם הפקק השחור). אני לא יודעת אם אני מדמיינת את שינוי הפורמולה, אבל משום מה הגרסה החדשה מרגישה לי פחות עמידה וגם פחות מכסה מהקודמת.
בכל אופן, הגוון שהשתמשתי בו מאז ומתמיד הוא 52 Vanilla, אבל מה רבה הייתה הפתעתי אחרי שצילמתי את הסרטון וגיליתי שהגוון הזה כרגע כהה עלי ובבקבוק הבא אצטרך ללכת כבר על 51. יש סיכוי שזה עניין התאורה המעצבנת שלי כרגע, כי ביומיום לא הרגשתי שהמייק אפ מעט כהה מידי. את אותו הדבר אפשר להגיד גם על הפודרה התואמת למייק אפ מבחינת הגוון וכעת היא כבר שמורה במגירה עד הקיץ.

הקונסילר של Rimmel מסדרת Wake me up הוא הפייבוריט שלי כרגע. הוא מספיק לחותי כדי לא לגרום למראה "מקומח" מתחת לעיניים, גם כשאני מאוד נדיבה איתו מבחינת הכמויות, אבל מצד שני בעל כיסוי טוב ומצליח לטשטש את הכהויות בצורה טובה.

על Painterly פיינטפוט של מאק לדעתי כבר אין צורך לפרט :)

הפלטה החדשה של ג'ייד "Basics". בסדרה הזאת יצאו 2 גרסאות שלה, אחת מהן היא "Naturals" שמשלבת גוונים טבעיים וגם מרקם מאט והיא למעשה זאת שמאוד מזכירה את Naked Basics של אורבן דיקיי. הפלטה שברשותי נקראת "Pearls" והיא כוללת 6 גוונים יחסית טבעיים גם אך כולם במרקם שימרי-פנינתי. המרקם של הצלליות במקרה הזה הוא החסרון הגדול של הפלטה, כי לדעתי אי אפשר ליצור מראה איפור בעזרת צלליות מבריקות בלבד. היא מסוג הפלטות שלא משנה מה, אני אצטרך להיעזר בצלליות נוספות כדי להשלים את הלוק.
ארבעת הגוונים הבהירים בפלטה די דומים, אפילו דומים מידי לטעמי. הם מוצלחים להנחה על העפעף הנע וגם להארה של הזווית הפנימית, אבל לא הייתי משתשמת בהם להארה של עצם הגבה, שוב, בגלל המרקם המאוד שימרי של הצלליות. שני הגוונים הכהים פיגמנטיים ולא צריך להתאמץ מידי כדי להשיג גוון רווי ואחיד על העפעף, אבל הטשטוש די מאתגר ולוקח זמן. לסיכום, הרעיון לפלטה קטנה וקומפקטית היה נהדר, אבל הביצוע לא מושלם לטעמי, כי אם כבר פלטת צלליות, אז שתהיה פרקטית גם לשימוש היומיומי וגם לנסיעות ושלא נצטרך לחפש צלליות נוספות (בעיקר במרקם מאט) שחסרות כאן.

דוגמא טובה לפלטת צלליות הכי פרקטית שיש היא "Storm"  של Sleek.
יש לי אותה כבר המון זמן וכפי שניתן לראות היא בהחלט אחת האהובות עלי. יש כאן 3 צלליות ניטרליות במרקם מאט (חום בהיר, חום כהה "קר" ושחור "פחם") שבשילוב עם שאר הצלליות שמגיעות במרקם שימרי, ניתן ליצור איתן בערך כל מראה עיניים שאפר לדמיין, מטבעי ויומיומי ועד מעושן דרמטי ומודגש.

את התיחום התחתון יצרתי בעזרת צללית הקרם החדשה של Pupa מקולקציית Cosmic Beauty שכבר הגיעה לחנויות.
בסדרה 5 גוונים כאשר הגוון שברשותי הוא 004 ירוק. הצללית מגיעה בצורת עפרון אוטומטי ומאוד אהבתי שהוסיפו לה את המחדד הקטן בצד השני שמאפשר כל פעם להחזיר אותה למצב החדש.
המרקם שלה מאוד קרמי והפיגמנט רווי, ובנוסף לזה מדובר גם בצללית מאוד עמידה שכמה דקות לאחר ההנחה מתקבעת ולא זזה. הצללית עמידה במים כך שניתן גם להניח אותה על קו המים (waterline) והיא אכן מחזיקה מעמד ולא נעלמת במשך שעות ארוכות.
אני מודה שהגוון הירוק הוא לא ברירת המחדל שלי והגוון הזה לא שולט באיפור היומיומי שלי בדרך כלל. אני נוטה יותר לאהוב את הגוון החום-טאופי שיצא באותה הסדרה, מטעמי הפרקטיות, כי בטוח הייתי מנצלת אותו לא מעט. מה שכן, בתור איפור ערב, אהבתי את הרעיון של צבע עז שמקפיץ את הלוק ובופך אותו לקצת פחות משעמם.

צלליות הסטיק הן המוצר המעניין שניתן למצוא בקולקציה הזאת של Pupa (הן מגיעות ב-5 גוונים). מעבר לכך יש גם 4 לקים יפיפיים בגימור מטאלי, 3 שפתוני לחות (שנראים זהים לצ'אבי סטיקס של קליניק), 3 פיגמנטים ועט הארה חדש ומסקרן. סווטצ'ים אפשר לראות כאן.

המסקרה שאני מאוד נהנית ממנה בתקופה האחרונה היא "Vamp" של Pupa
הפורמולה שלה יחסית "רטובה" וכבר בשכבה אחת אפשר להשיג בעזרתה עיבוי יפה של הריסים ובשתי שכבות מתקבל מראה ריסים מלא ודרמטי, בדיוק כמו שאני אוהבת. מדובר באחת המסקרות המוצלחות ביותר של מותג דראגסטור ("עממי") שיצא לי לנסות ויש סיכוי מאוד גבוה שארכוש אותה שוב ברגע שתיגמר.

הברונזר האפוי של Pupa משמש אותי בעיקר לצורך "חימום" של גוון העור ופחות להצללות, בגלל הגוון הכתמתם שלו. מה שהכי כיף בו זה שגם כשמעמיסים בטעות קצת יותר מידי, אפשר לטשטש אותו בקלות מבלי ליצור כתמים.
הסומק "Apropos Aprico" של Catrice גם הוא אחד האהובים (אפילו בחרתי בו באיפור החתונה שלי).

על השפתיים: הגלוס החדש של פופהמסדרת Glossy Lips.
הגוון שברשותי הוא מס 200, ורוד אפרסקי בהיר. הגלוס לא פיגמנטי במיוחד ולמרות שהגוון נראה מבטיח באריזה, על השפתיים הוא מתקבל כמעט שקוף ולדעתי יתאים למי שאוהבת להניח גלוס מעל השפתון שלה וככה הגוון יבוא לידי ביטוי בצורה טובה יותר. יש לו ריח וניל האופייני של פופה והמרקם קרמי ונעים, לא דביק, אבל כן מורגש על השפתיים.

מקווה שנהניתן מהסרטון ואני מחכה לשמוע אם האיפור שיצרתי לטעמכן ואם הייתן מאמצות את המראה הזה לאיפור ערב או אפילו לאיפור יום בימי החורף. 

גילוי נאות: המוצרים של פופה וג'ייד התקבלו לסקירה

20 תגובות

  1. יצא נהדר! למרות שחורף עדיין הצלחת להלהיב אותי עם כל הטורקיז שפה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! :)
      הטורקיז היה קצת מאתגר בשבילי, אבל די התחברתי ללוק

      מחק
  2. הסרטון פשוט מקסים. כל כך כיף לראות אותך, וההסברים ממש ממש ברורים.
    אני הרווחתי כמה טיפים ממש טובים מבחינת איפור העיניים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מקסימה!
      אני חושבת שאם כבר ישבתי וצילמתי סרטון ואז ערכתי במשך שעות, אז לפחות שיהיה מועיל למישהי. אני שמחה לשמוע שהצלחתי :)

      מחק
  3. הסרטון מקסים יקירה!
    זה בכלל לא פשוט לדבר אל המצלמה ועשית את זה נפלא. מאוד טבעי!!
    והאיפור - מדהים. פשוט מדהים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מקסימה! אני ממש שמחה לשמוע שהצליח לי, עובדת על עוד :)

      מחק
  4. סרטון מהמם מותק, כרגיל הגבות עושות לי את זה, הן פשוט מושלמות.
    וחוץ מזה לגמרי איפור ליום מבחינתי, אני גם מתה על טורקיזים וירוקים למיניהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      לי אישית קצת קשה עם טורקיזים וכו' ביומיום, אבל להפתעתי די התחברתי למראה. לכי תדעי, אולי בסוף כן אאמץ את הגוונים האלו ליומיום :)

      מחק
  5. הסרטון מהמם אהובה וכיף שאת מדברת! כל הכבוד על זה, זה כיף לשמוע את ההסבר תוך כדי קריאה גם.
    אני כמוך מאוד אוהבת את הקונסילר של רימל. שמעתי את אותן הביקורות חוזרות לגבי הפלטה של ג'ייד, וזה חבל שלא שילבו בין מאטים לשימריים ליצירת פלטה שלמה יותר, כי העיצוב מאוד לטעמי. גם המסקרה נשמעת מאוד מאוד מוצלחת.
    המראה מקסים, פחות משהו שאני הייתי מאמצת כי טורקיזים זה פחות אני.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה! :)
      כן, הפלטה של ג'ייד לצערי קצת פספסה את המטרה. עד שלשם שינוי הם הוציאו אחת קטנה וקומפקטית, חבל שהתקמצנו קצת על מאט ניטרלי.
      המסקרה אחת הטובות שניסיתי של מותג עממי, מה שכן נראה לי שבקיץ אצטרך לעבור לגרסה העמידה במים כי העמידות גבולית.

      מחק
  6. אנונימי18.12.2013, 23:32

    מאוד אהבתי את הסרטון - לקחתי טיפים מועילים מאוד בהנחת הצלליות. את מאוד טובה בסרטונים - תמשיכי :)
    אביגיל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אביגיל! אני ממש שמחה לשמוע שנהנית, עובדת על עוד סרטונים :)

      מחק
  7. מעבר לזה שאת מהממת את פשולט אלופה! איזה דיוק... מעורר קנאה.

    השבמחק
  8. אויש נו, די להיות מהממת גם בווידאו! סופסוף מצטרפת וולוגרית שיש מה ללמוד מהאיפור שלה, את מקצוענית מכל בחינה.
    מחכה לסרטונים נוספים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      יוטיוב מאתגר אותי מאוד, במיוחד הדיבור מול המצלמה, אבל אני בהחלט משתדלת ללמוד ולהשתפר אז בהחלט צפי לעוד סרטונים בהמשך!

      מחק
  9. אהבתי מאוד את הסרטון, האיפור ובכלל לראות אותך זזה(זה נשמע מטריד אבל את פשוט מרגיעה).
    אשמח לראות עוד סרטונים שלך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      אגב, כשאמרת "מרגיעה" הזכרת לי את המגיב ההוא שנקישות של ציפורניים והסרטונים :))
      אני כבר עובדת על סרטון הבא עם מראה יותר יומיומי!

      מחק
  10. יצא לוק משגע ביותר!!!
    לא ציינת במה השתמשת לגבות... אשמח שתגלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      לגבות אני משתמש בעפרון גבות של חברה קוריאנית שאני קונה בדרך כלל ברוסיה בכל ביקור. מצאתי לך קישור באיביי, כרגע ראיתי שיש רק מוכר אחד שמחזיק אותם. http://www.ebay.com/itm/VOV-magic-auto-eyebrow-pencil-/171202707698?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item27dc7a00f2
      אני גוון 23, חום ניטרלי ללא תת גוון אדום. שאר הגוונים לא מוצלחים, יש לי את 33 גם והוא אדמדם ולא הכי מוצלח לטעמי.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.