SLIDER

פינוקים סגולים

איפור סגול
סגול הוא אחד הצבעים האהובים עלי שאני תמיד נמשכת אליו לא רק בבגדים אלא גם באריזות המוצרים ובגווני האיפור והלקים. בפוסט הזה מחכה לכן אוסף המוצרים הנבחרים שלי שסגול הוא מה שמאחד ביניהם.


פלטת הצלליות "Norvina" של Anastasia Beverly Hills עשתה הרבה רעש ברשת עם יציאתה למדפים. זאת הפעם הראשונה שאני מנסה את הצלליות של המותג, שידוע בעיקר בזכות מוצרי הגבות המעולים שלו ובשנים האחרונות התחיל לכבוש גם את שוק האיפור עם פלטות של הייליטרים והצללות וגם פלטות הצלליות.
Norvina eyeshadow palette
מה שהכי עשה לי את זה במקרה של Norvina, מעבר לאריזת הקטיפה הסגולה, הוא שילוב המרקמים המוצלח, עם שבעה גווני מאט ושבעה גוונים מבריקים. הצלליות מאוד מאוד פיגמנטיות, כך שגם במקרה של הבהירות יותר צריך לגעת בהן בעדינות כדי לא לאסוף יותר מידי ולא לגרום להן לנשור אל מתחת לעיניים. כל הצלליות המבריקות הן במרקם כמעט קרמי ונוח להניח אותן בטפיחות בעזרת האצבעות, לפעמים אפילו יותר נוח מאשר להשתמש במברשת. צלליות המאט נוטות להתפורר די בקלות בכל נגיעה של מברשת ודרושה כמות מינימלית ביותר כדי להוציא מהן את מלואו הגוון על העפעף. בפעם הראשונה שניסיתי את הפלטה נפלט לי "וואו" גדול, כי הגוונים של זהב, בורדו וסגול כאן פשוט מהממים, רווים בפיגמנט וניתן לשחק בערבוב ושילוב של כולם ליצירת מראה עיניים מחמיא ומיוחד. נכון שדרושה מיומנות מסויימת כדי לעבוד עם הצלליות האלו, אבל הפלטה לגמרי שווה את הבאז סביבה.

שפתון סגול הוא לא ממש כוס התה שלי, אבל הייתי חייבת לשתף את הגוון היפיפה הזה של Il Makiage, עבור חובבות הז'אנר.
il Makiage lips
"Snob" הוא סגול "לילך" בוהק ודומיננטי ושייך לסדרת השפתונים הנוזליים "Infinity" של איל מקיאג'. זאת אחת הסדרות המוצלחות והמומלצות של שפתוני מאט נוזליים, עם מבחר גדול של גוונים, שחלקם לבישים ורגועים וחלקם צבעוניים ובוהקים שיתאימו לצילומים או לאירועים מיוחדים. "סנוב" שייך לקטגוריה השניה, בוהק ומיוחד עם מרקם נהדר שנמרח בקלות ובאחידות.

אני שמחה לבשר שנמצא הלק הסגול המושלם: "Disco Dress" של Color Club!
Colorclub polishes
אני חושבת שבקולור קלאב פיצחו את הנוסחה ליצירת הלקים הנאוניים המושלמים וקולקציות ה-"Poptastic" של הגוונים הסופר צבעוניים והזוהרים הן בין המוצלחות שיש. "Disco Dress" הוא לא נאון טיפוסי כי הוא כהה, סגול עמוק יפיפה ועשיר.
Disco Dress nail polish
המרקם שלו קרמי ונוח מאוד למריחה אחידה. הוא מתקבע לגימור מאט כך שחייבים להניח שכבת טופ לסיום כדי לקבל את הגימור המבריק. המייבש של Seche גרם לנסיגה של הלק מהקצוות של הציפורניים ואני תוהה אם ככה הוא עם כל מייבש אחר. העמידות לא גבוהה וגם רואים עליו כל פגם וקילוף, כך שהלק נשאר על הציפורניים בערך יומיים. ולמרות כל הנאמר, נסלח לו כי הסגול הזה פשוט יפיפה ואחד המושלמים שיש.

שני עפרונות העיניים האהובים עלי שייכים לשתי סדרות מצויינות של פופה ואיל מקיאג'.
Purple eye pencil
"Made To Last" של Pupa היא סדרה ותיקה ואהובה של עפרונות עיניים אוטומטיים והדגש כאן הוא על עמידות גבוהה גם בתור איילינר וגם בתוך קו המים. מדובר בעיפרון עמיד במים ופיגמנטי מאוד, נמרח בקלות ללא צורך בלעבור על הקו מספר פעמים. הוא מתקבע במהירות ולא זז מהמקום, גוון 300 מהמם ליצירת איילינר רך וצבעונים. הקצה השני של העיפרון מצוייד בספוגית סיליקונית ליצירה של קו מטושטש ומעושן, אבל בגלל המרקם המעט יבש וגם המהירות שבה הוא מתקבע, עדיף לוותר על הרעיון.
מימין - מס' 300 של פופה, משמאל - "Cosmo" של איל מקיאג'
סדרת העפרונות העמידים "Long Wear Eye Pencil" של איל מקיאג' היא אחת האהובות עלי וגוון "Cosmo" מככב אצלי לא מעט. בהשוואה לפופה, המרקם שלו הרבה יותר רך ונמרח בקלות גם בתור קו איילינר וגם קל לטשטוש ליצירת מראה עיניים מעושן. העמידות מצויינת והעיפרון מחזיק בצורה מושלמת במהלך יום שלם. הוא המועדף עלי מבין השניים.

שתי המברשות העיניים הסגולות של Real Techniques הן בין האהובות עלי מכל הליין של המותג.
Eyeshadow brushes
"Deluxe Crease Brush" (הימנית שבתמונה) היא אחת האהובות עלי להנחה של קונסילר באזור העיניים וגם להנחה של בסיס הצלליות. הסיבים שלה דחוסים ודי קשיחים, פחות נוח לעבוד בעזרתה עם צלליות צבעניות בין אם אלו צלליות קרם ובין אם אלו צלליות דחוסות קלאסיות. בהנחה של קונסילר היא מעולה, מפזרת אותו באחידות ללא מאמצים וגם מאוד נעימה על העור.
"Base Shadow Brush" היא האהובה עלי להנחה וטשטוש של צלליות הקרם. אם אני משתמשת בצללית קרם בצורת סטיק אוטומטי, אני מניחה אותה על כל העפעף והמברשת עוזרת לי לטשטש את הגבולות החדים בקפל העפעף וגם להגיע לצורה הרצויה (מעוגלת או "חתולית" יותר) של הצללית. במקרה של צלליות קרם שמגיעות בצנצנת, כמו ה-"Paint Pot" של מאק לדוגמא, אני אוהבת לאסוף אותן עם המברשת ולטשטש על העפעף. היתרון כאן הוא שהמברשת מפזרת את הצללית באחידות וניתן לבנות את עוצמת הגוון בהדרגה ללא חשש להגזים, במיוחד במקרה של צלליות כהות.

אשמח לשמוע גם את ההמלצות שלכן על מוצרים מפנקים בסגול, שתפו בתגובות!
תצטרפו אלי גם באינסטגרם @STARSOFALEX

2 תגובות

  1. פוסט סגול יפיהפה! אני דווקא מאוד אוהבת שפתונים סגולים, ויש לי לא מעט מכמה חברות, האחרון שבחבורה הוא השיתוף של balmain ולוראל פריז, גוון הנקרא liberation.גם לא מזמן הזמנתי מביוטיביי ערכה של Anna Sui,גם כן בצבע סגול, הכוללת שפתון יפיהפה, לק שקוף עם נצנצים סגולים ואייליינר באריזה סגולה(אבל האייליינר עצמו שחור). זה מגיע בקופסת פח גדולה עם איורים יפים, ויש 3 צבעים לבחירה. זה נקרא makeup coffret. מתה על העיצובים של Anna Sui!אה, ויש לה עוד כמה מוצרים בצבע סגול, כמו מברשת מייקאפ וכו',אם יצא לך, שווה לעיין במוצרי המותג

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אנה! מכירה את ANNA SUI מתחום המשקפיים דווקא ועוד לא ניסיתי את האיפור שלה, אבל הערכות האלו ממש יפות ומפתות!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.