SLIDER

הכוכבים של ספטמבר: המוצרים שסיימתי, קונסילר מומלץ, בישום לבית וביקור במוזיאון

אני חייבת להודות שכיף לי שספטמבר נגמר ואחת התקופות העמוסות של השנה כבר מאחורי והחזרה לשגרה המסודרת והרגועה פשוט עושה טוב מכל הבחינות. אחת החוויות המהנות עבורי הייתה ביקור בשני מוזיאונים גדולים, כחלק מאירוח המשפחה שלי בארץ, וזה בהחלט הרגל שאני רוצה לאמץ ולעקוב אחרי התערוכות החדשות וכמובן לשתף. היופי והאסתטיקה שביצירות שרואים בתערוכות תמיד מושכים אותי ואני מצליחה למלא את המצברים בהשראה חדשה וגם נהנית לצלם. עוד בכוכבים שעשו לי את החודש הם המוצרים שסיימתי, כי כיף לראות שלא רק קונים בלי סוף אלא גם מנצלים את הכל עד הסוף, הקונסילר שאני מאוד אוהבת בתקופה האחרונה וגם מוצרים ריחניים לבית שאתן חייבות להכיר!


Empties
את סבון הפנים מסדרת Norma Derm של Vichy סיימתי כבר בפעם השניה והוא נהדר לעור שמן עד מעורב. הוא עדין, לא מייבש את העור, מחליק אותו ומעולה לניקוי וטיפוח ביומיום. הניחוח הרענן גם תורם לחוויה. מאוד אוהבת גם את האריזה הנוחה שלו עם משאבה שמוציאה כמות מדודה של הסבון בלחיצה אחת שמספיקה בכל שימוש, כך שהוא גם חסכוני ומספיק לתקופה ארוכה. מומלץ!

בערך בכל ביקור בחו"ל אני פוקדת סניף של The Body Shop כדי לחדש את המלאי שלי של מוצרי טיפוח מבושמים לגוף. את חמאות הגוף המרוכזות של המותג אני קצת פחות אוהבת ומשתמשת בהן בעיקר בחורף במקרים שהעור זקוק מאוד לאקסטרה לחות. לשימוש יומיומי אני מעדיפה את סדרת תחליבי הגוף שלהם. אחד הניחוחות האהובים עלי הוא פטל, פירותי וממכר, שנשאר מורגש על הגוף במהלך היום.

אחד מהבשמים האהובים עלי שתמיד עורר את השאלה "מה שמת?" הוא "Couture Couture" של Juicy Couture. אם רוב הבשמים של המותג הם פרחוניים ומתוקים ופונים לקהל הצעיר, בין היתר עם הבקבוקים הסופר קיטצ'יים שרק ג'וסי קוטור יודעים לעשות. "Couture Couture" מעט שונה בעיני ומגיע בניחוח אוריינטלי שמבוסס על אמבר, וניל ו-Sandalwood ותווים מתוקים של שזיף ופרחים לבנים, מה שיוצר ניחוח מתוק-מתובל, חמים ועוטף, עשוי בטוב טעם. הבושם היה עמיד עלי במשך שעות ארוכות ונהניתי ממנו בעיקר בתקופה הקרה של השנה. לצערי הוא לא נמכר בחנויות בארץ (ולא ברור למה), ניתן להשיג אותו בדיוטי פרי שלנו או בנסיעה הבאה לחו"ל.

BB Cream של Flormar הוא אחד המייק אפים האהובים שהיו לי בתקופה האחרונה! הוא נוצל עד הטיפה האחרונה ואני חייבת לרכוש אותו שוב! הוא מעולה ליומיום, מכסה יפה ונותן גימור טבעי, עמיד בשילוב עם פודרה טובה. תקליקו כאן לסקירה המלאה שלו.

הקונסילר האהוב עלי בתקופה האחרונה הוא Forever Undercover של Dior
קונסילר דיור
הגוון שלו הוא 010, בז' ניטרלי, שמתאים גם לשימוש באזור שמתחת לעיניים וגם לתיקון פגמים קטנים בעור הפנים או קונטורינג. הוא מגיע בטיובה דמויית גלוס עם אפליקטור רך והכיסוי הוא בינוני עד גבוה שניתן לבניה בהדרגה. מה שטוב הוא שבניגוד להרבה מוצרי יוקרה הקונסילר הזה אינו מכיל בושם וחסר ניחוח כמעט לחלוטין. לאחר ההנחה הוא מתקבע די מהר לגימור פודרתי, כמעט מאט. העמידות מצויינת, עם פידור מעל או ללא. אם בא לכן להתפנק בקונסילר יוקרתי שגם נותן ביצועים מעולים, ממליצה בחום על הסדרה הזאת של דיור.

אני מרגישה שמגיע פירגון ענק למותג הישראלי שעושה חיל בתחום הנרות המבושמים ומפיצי הריח ומייצר בארץ מוצרים שנראים ומרגישים חו"ל: Spring.
Spring Perfume
כל מי שאוהבת להדליק נרות מבושמים לבית מכירה את זה שקשה להשיג הרות ברמה גבוהה שבאמת מפיצים ניחוח נעים בבית ולא רק נראים טוב. עד לאחרונה היינו צריכות לייבא עאלה מחו"ל, אבל למזלנו צמח כאן מותג סופר איכותי ומושקע, עם אריזות יפות ונרות מבושמים בניחוחות מיוחדים. הקולקציה האחרונה שהגיעה לידי מגיעה באריזות זהב יפיפיות וכוללת נרות ומפיצי ריח שגם הם מעולים ומחזיקים מעמד לתקופה מכובדת מבלי שהריח יתמוגג. הניחוח האהוב עלי הוא Orchid Seduction, פרחוני מתקתק וסופר נעים.
אם בא לכן להתחדש, כנסו לאתר המותג ועם קוד ההנחה "2018" קבלו 20% הנחה!

כדי לא להיסחף לתוך שגרה, שלעתים מכניסה ללופ אינסופי של עבודה והמטלות השוטפות, אני תמיד מחפשת חוויות חדשות ומהנות, רצוי מחוץ לבית, כדי לשאוב השראה, ללמוד משהו חדש, לצבור אנרגיות ולשפר את מצב הרוח. לאחרונה נהניתי מאוד לבקר במספר תערוכות במוזיאונים, כאשר אחד היפים נמצא כאן בתל אביב, ממש מתחת לאף, מוזיאון ארץ ישראל.
נתחיל מזה שיש כאן שטח ענק שברגע שהחום בחוץ יתמתן כיף לטייל שם, באתר החפירות הארכיאולוגיות, באתר דרכים ומסילות שמציג מספר קרונות של רכבות וגם לראו תצפית יפיפה של גורדי השחקים של תל אביב. הפלנטריום הוא אחד המקומות האהובים! התערוכות הקבועות והמתחלפות סיפקו לי את החוויה האסתטית הפעם.
מוזיאון
הכי נהניתי לראות ולבחון את אוסף כלי הזכוכית, שמוצג קבוע,  שהחל כאוסף פרטי של מייסד המוזיאון ד"ר ולטר מוזס ובמשך השנים גדל והתרחב באמצעות רכישות ותרומות. יש כאן המון פריטים היסטוריים וגם הסיפורים שעומדים מאחוריהם וכמובן היופי והאסתטיקה שבכלי הזכוכית הצבעוניים, התכשיטים והתמונות. לבירור על תערוכות פתוחות וצפויות ולמידע נוסף תקליקו על קישור לאתר המוזיאון.

חשבון האינסטגרם המומלץ של החודש ישמח את כל חובבות האיפור שאוהבות להיות עם היד על הדופק ולהתעדכן בכל הקולקציות הצפויות של המותגים המובילים לפני כולם.
@BeautyAlmanac הוא חשבון די חדש, שמגיע אלינו מבית היוצר של Fragrantica (אנציקלופדיית הבשמים הגדולה ביותר ואחד האתרים האהובים עלי על בישום). אם בבישום אין להם מתחרים, בתחום האיפור  התחרות מאוד קשוחה, אבל יש סיכוי גדול שהחשבון הזה וגם האתר ילכו ויצברו קהל גדול די במהרה, כי מדובר בקבוצת יוצרי תוכן איכותית ומנוסה. כדאי לעקוב!

אשמח לשמוע אילו מוצרים או חוויות עשו לכן את החודש! תצטרפו אלי גם באינסטגרם @starsofalex

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.