SLIDER

הכוכבים של אוגוסט: שתי קולקציות של OPI, השקה של מותג לקים חדש, פריצה לחנות של ביוטיקייר והמוצרים שסיימתי

הכוכבים שלי בחודש אוגוסט היו שתי השקות מדליקות שהשתתפתי בהן וגם שתי קולקציות חדשות של OPI האהובים. עוד מחכים לכן בפנים מספר מוצרים שסיימתי החודש וגם המלצה על חשבון אינסטגרם מדליק!


אחד ממותגי הלקים המובילים בתחום הג'לים ובניית הציפורניים עשה עליה לישראל, אז נעים להכיר: Gelish!
 קצת היסטוריה! המותג נוסד ב-2009 על יד דני הייל שבנה את שמו בתעשיית הלקים במשך שנים רבות ונחשב לטכנאי הציפורניים בין הטובים בעולם שמתמחה בבניה ומוצרים אקריליים. האהבה שלו לתחום הובילה אותו לפתח מוצרים חדשים ולמעשה ג'ליש היה המותג הראשון בעולם שהציג לק ג'ל בבקבוק עם מברשת. נכון להיום החברה נמצאת בבעלות משפחתית של דני ושותפו, כאשר גם הבנות שלהם בעסק ועל שמן קרוי מותג הלקים Morgan Taylor של החברה, ומונה כ-300 עובדים.
ק הג'ל הקלאסי של המותג Gelish Soak Off Polish מגיע עם בסיס וטופ יעודיים, נמרח כמו לק רגיל וכל שכבה מתקבעת במשך 30 שניות במנורת LED או 2 דקות במנורת UV מסורתית. ההבטחה היא עמידות למשך כ-3 שבועות, אבל זה מאוד אינדיבידואלי בעיני ומאוד תלוי בסוג הציפורניים והעיסוק. הציפורניים שלי קצרות וגם נוטות להתפצל, כך שהלק היה עמיד עלי שבועיים בלחץ. ההסרה שלו נעשית בעזרת אציטון והוא יורד במלואו אחרי 10-15 דקות. היום הקולקציה של ג'ליש מונה 171 גוונים.

אבקת Gelish Dip היא סוג של תחליף ללק ג'ל ומומלצת יותר עבור ציפורניים קצרות וחלשות בגלל שהעמידות שלה תהיה גבוהה יותר. משתמשים כאן בבסיס שקוף ומיד לאחר מכן טובלים את הציפורן בצנצנת עם האבקה הצבעונית. חוזרים על הפעולה הזאת מספר פעמים ואז מסיימים בשכבת Activator ואז שכבת טופ שתעניק לו ברק. כמו בסדרת הג'לים הרגילה, צנצנות ה-Dip מגיעות ב-120 גוונים תואמים, ביניהם גם גליטרים מהממים! היתרון כאן הוא הקשיחות הגבוהה יותר בהשוואה לג'ליש, שמעניקה את העמידות הגבוהה יותר במיוחד (עד 14 יום) לציפורניים רכות וחלשות.

Polygel זאת שיטת בניה חדשנית של המותג שמשלבת אקריל עם ג'ל קשיח בטיובה אחת לבניה והארכה של הציפורניים עם מראה ועובי טבעיים, ללא ריח כימי וללא צורך בשיוף שיוצר אבק במהלך העבודה. מדובר בפיתוח חדשני, שאינו מתייבש על הציפורן עד שלא נחשף למנורת LED ולכן ניתן להמשיך ולעבוד איתו עד שמגיעים למראה המושלם.

Morgan Taylor הוא מותג הלקים של החברה והוא צפוי לנחות בארץ במהלך השנה. מדובר באחד המובילים תחום מבחינת הפורמולה וגם כאן נוכל למצוא קולקציות עונתיות לצד הקולקציה הקבועה שתואמת גם את הגוונים של הג'לים.

מוצרי המותג ימכרו במכוני הטיפוח ברחבי הארץ, במרכזי השיווק וברשת נייל סטודיו. לפרטים נוספים בקרו באתר www.gelish.co.il

אחת ההשקות המגניבות ביותר שיצא לי להשתתף בהן היא של החנות החדשה של רשת ביוטיקייר במתחם החדש "המבנה" בחולון.
ביוטיקייר
יחד עם הקולגות לתחום פרצנו לסניף החדש שעוד לא נפתח לקהל הרחב, חמושות במסיכות ושקים, כדי לשדוד כמה מהמוצרים המבוקשים והחדשים של החברה. וברור שהכל בכאילו, אבל היה fun גדול!

התחדשתי בשתי ארגוניות שקופות לאיחסון של האיפור. כבר מזמן חיפשתי כאלה ולא רציתי להזמין מהרשת בגלל שהן די שבירות. בביוטיקר מצאתי את המגירות החמודות האלו ב-30 ש"ח בלבד לכל אחת ויש להם מבחר של אירגוניות קטנות שונות שיהיו נהדרות ופרקטיות על שולחן האיפור.
Beautycare מגירות
אחד המוצרים היותר מסקרנים מהשלל הנשדד היא פלטת 56 הצלליות שמכילה את רוב הגוונים הניטרליים בצד אחד ובצד השני גוונים על סקלת הורודים והסגולים, כולם במרקם שימרי וגימור מטאלי.
ביוטיקייר צלליות
לא כל הצלליות פיגמנטיות באותה המידה ויש כאלה שדלילות ולא מעבירות את הגוון על העור מעבר לנצנוץ השקפקף ויש כאלה שרוויות מאוד בפיגמנט, עם מרקם רך. פחות התחברתי כאן לריח הסינטטי של הצלליות שמורגש כשפותחים את הפלטה. אני חושבת שגם עם המגרעות שלה, מדובר בפלטה טובה ששווה את המחיר שלה (39 ש"ח) ויכולה להיות מתנה נהדרת לנערות או עבור מי שרוצה לקבל מבחר גדול של גוונים ולהישאר עם עודף בכיס.

אחד החידושים האחרונים ברשת הם הבשמים החדשים שכבר הגיעו למדפים. הם מגיעים באריזות מתכת קומפקטיות וניחוחות בסיסיים ועשויים בטוב טעם.
Beautycare perfume
הורוד הוא מתוק מאוד ואותו קצת פחות אהבתי. השחור הוא הפייבוריט שלי, הכי מורכב ומעודן מבין מבין השלושה, עדיין קצת מתקתק ופירותי, אבל נעים ורענן. הזהב הוא רענן וקצת יותר "חמצמץ" ופרשי מבין השלושה. המחיר הוא 9.90 ש"ח והם לגמרי שווים אותו, אם לא יותר.

OPI השיקו לאחרונה שתי קולקציות לקים חדשות!
הראשונה היא קולקציית Pop Culture שכוללת שישה גוונים בוהקים עם טוויסט של טקסטורה מיוחדת שנותנת ללק מראה של בועות שקופות ומראה של נייל ארט מיוחד. הגוון שהגיע לידי הוא "Pop Star", סגול לילך בהיר עם מיקרו שימר ירקרק.
OPi pop culture swatch
על פי ההוראות אמורים להניח את הלק בשתי שכבות ללא בסיס וגם ללא טופ מעל, אבל מכוח ההרגל השתמשתי בבסיס והוא לא פגע בתוצאה הסופית. המרקם שלו קצת דליל וג'לי, אבל בשתי שכבות נדיבות הוא מתקבל אטום ואחיד. ברגע שמניחים את השכבה הראשנה הוא לא נראה משהו, כמו לק שהונח על משטח ציפורן לא נקי ונראה "גושי". רק ברגע שהוא מתייבש, וזה קורה די מהר, הבועות יוצאות החוצה ונראות כמו חלקיקים לבנים ומעט מנצנצים. אחרי השכבה השניה מתקבל המראה המיוחד של מניקור שנראה כאילו הציפורניים נטבלו באבקה שנדבקה ללק. הוא מחושפש למגע ואת זה קצת פחות אהבתי. זהו טרנד עונתי מדליק וגימיקי, לק שמניחים מידי פעם "בשביל הקטע".

השניה היא קולקציית הסתיו של המותג וכמיטב המסורת הפעם היא כולה מוקדשת ל-Peru, המדינה שזכתה להיות אחד משבעת פלאי התבל וידועה בין היתר בנופים עוצרי נשימה, האתרים הגאולוגיים, ביניהם רכס המאצ'ו פיצ'ו, תרבויות עתיקות יומין, חקלאות ועוד. פיתוח הגוונים נעשה בשיתוף פעולה עם דוגמנית הפרואנית חואנה בורגה.
"Suzi Will Quechua Later" הוא ורוד עתיק עם תת גוון סגול, די ניטרלי ושקט. המרקם שלו מעט עבה והמריחה קצת פחות נוחה מהרגיל, אבל המראה הסופי שמתקבל הוא אחיד וגם מאוד מבריק אפילו ללא הטופ מעל. הוא לא הגוון ההכי מרגש בקולקציה, טוב ליומיום למי שאוהבת לקים סולידיים ולא בולטים מידי.
OPI Peru
הגוון השני שקיבלתי הוא אחד המעניינים מבין ה-12: "Alpaca My Bags"
OPI PERU
הוא שילוב של אפור בינוני עם כחול ג'ינס ובכל תאורה נראה קצת אחרת. גוון מושלם וסופר אופנתי לסתיו, עם מרקם ג'לי נהדר וקל למריחה. הוא ללא ספק הולך להיות אחד הפייבוריטים שלי בתקופה הקרובה.

Empties: המוצרים שסיימתי החודש
Empties
את שמפו הרוזמרין של לבידו יצא לי לקנות כבר כמה פעמים והוא אחד האהובים עלי. הוא מבוסס על תמציות שמנים מטפחות ונטול מלחים, פרבנים ושאר הכימיקלים ומיועד לשיער רגיל עד שמן. הוא מנקה נפלא ולא מייבש יתר על המידה, השיער נשאר רך וחלק גם ללא שימוש במסיכה או שמן לשיער לאחר מכן. יש לו ניחוח צמחי די דומיננטי של לימון ורוזמרין, אחרי השטיפה הוא לא נשאר מורגש על השיער.הבקבוק שלו מצוייד במשאבה ונוח מאוד לשימוש בהשוואה לבקבוקים הסטנדרטיים. לעומת זאת את שמפו בוטניק של Tresemme פחות אהבתי. בתיאוריה הוא נשמע מפתה: מיועד לכל סוגי השיער, למראה טבעי ובריא, מכיל שמן קוקוס ותמצית אלוורה, נטול סיליקונים, פרבנים וחומרי צבע. בפועל, הרגשתי שהוא מייבש את השיער קצת יותר מידי, גורם לו להיות פחות רך וקצת קשה לסירוק. יום למחרת החפיפה המראה הנקי כבר לא נשמר. אין לי חשק לרכוש אותו שוב.

רוב הסיכויים שאת השמפו היבש של אמיקה כבר אין צורך להציג לכן, אבל מי שעוד לא מכירה נא לגשת לסניף "אפריל" הקרוב ולרכוש! סיימתי כבר כמה כאלה והוא אחד ממוצרי החובה שלי לטיפוח השיער וריענון המראה שלו ביום למחרת החפיפה.

על הפודרה המעולה של פלורמר Terracotta Powderכבר כתבתי (תקליקו לסקירה) ואני חייבת אחת חדשה במקום זאת שנגמרה. הגוון שלי הוא 29 Porcelain ivory, בז' בהיר ניטרלי. מה שהכי אהבתי בה הוא הגימור הטבעי שהיא מעניקה מבלי להכביד על מראה המייק אפ ומבלי להיות מורגשת. היא מכילה 9 גרם, אבל הרגשתי שנגמרה לי מהר מידי.

בזמן האחרון אין לי זמן וחשק להשקיע באיפור של גבות ולהקפיד למלא אותן בעזרת עיפרון או ג'ל ומברשת, לכן מסקרה לגבות היא הפתרון האידאלי עבורי כרגע. Brow Drama של מייבלין היא אחת הותיקות בתיק האיפור שלי, עם גוון בלונד מעולה ומחמיא. החסרון הגדול שלה בעיני הוא המברשת המוזרה שמתחילה צרה וא הופכת לכדור בקצה. העובדה שמדובר בסיבים ארוכים ורכים מקשה על הנחה מדוייקת במיוחד בקצה החיצוני הדק של הגבות. הבעיה השניה היא הפורמולה הג'לית והדלילה שצריכים להניח במספר שכבות כדי להגיע לכיסוי טוב וגוון אחיד. היא לא רעה, אבל לא אחת שהייתי חוזרת לרכוש שוב וכרגע אני בוחנת אלטרנטיבות אחרות שמוצלחות יותר.

חשבון האינסטגרם שגיליתי החודש שייך לבלרינה בת ה-11 בשם איזבל רוז
מאז שהייתי קטנה אהבתי בלרינות, את חצאיות הטוטו והתנועות האציליות של הריקוד הקלאסי. גם היום תמונות של רקדניות הבלט גורמות לי להתפעל ואיזבל הצעירונת היא ללא ספק כשרון גדול ובטוח תגיע להישגים בתחום. החשבון שלה שמנוהל על ידי אמה ומונה כבר מעל מאה אלף עוקבים. חפשו @isobelroselehman באינסטגרם.

אני רוצה לאחל לכל קוראות הבלוג שנה טובה ושהשנה החדשה תהיה מוצלחת, מלאה בהשראה ופינוקים, טיולים וחוויות חדשות! חג שמח אהובות!

3 תגובות

  1. איזה כייף, לא ידעתי שפתחו סניף חדש.
    תתחדשי :)

    השבמחק
  2. איזה פוסט כיפי, אמנם אנחנו כבר באוקטובר, אבל עדיף מאוחר, מאשר לעולם לא. הקולקציה הזאת של o.p.i, peru,היא פשוט אגדה. איזה גוונים הורסים! ותודה על הדיס המלצה של השמפו שלtresemme!

    השבמחק
    תשובות
    1. הקולקציה של OPI באמת יפה והאפור הוא אחד המיוחדים שיש, גוון מושלם לסתיו!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.