SLIDER

Zoom In: מסיכת הבוץ הנוזלית מבית Promise

Promise Cosmetics
האריזות הסגולות היוקרתיות, המרכיבים היחודיים, מרקמים קלילים ומפנקים, חומרי גלם איכותיים, יצור ופיתוח כחול-לבן, כל אלו מאפיינים את מותג הטיפוח Promise שאמנם הוקם לפני קצת יותר משנה, אבל כבר הספיק לכבוש את לבבות הרבים של חובבות הטיפוח. היום אתמקד במסיכת הניקוי החדשה והמפתיעה שהגיעה לידי להתנסות.

Liquick היא מסיכת ניקוי הנוזלית הראשונה מסוגה, שמבוססת על בוץ ים המלח ותמציות שמנים של חוחובה ולבנדר, צמח היערה, מרווה ותמציות אלוורה ורוזמרין. היא אינה מכילה פרבנים או SLS אם עד עכשיו הכרנו רק את מסיכות הבוץ על בסיס חימר שהן סמיכות וכבדות, המסיכה של פרומיס מציעה את אותם היתרונות של ים המלח רק עם חווית שימוש הרבה יותר נוחה ונעימה. המסיכה מתאימה לשימוש יומיומי לניקוי וטיהור של העור, איזון של מרקם העור, ריכוך והזנה.


התייחסות מיוחדת מגיעה לאריזות והבקבוקים כי סוף סוף ישנו מותג מקומי שהפנים את העובדה שהנראות של המוצרים לא פחות חשובה מהתכולה ומהתועלות שלהם. מעבר לזה שסגול זה הצבע האהוב עלי, האריזות של פרומיס נראות יוקרתיות, מעוצבות בטוב טעם והרבה מחשבה על המשתמשת הסופית שתקבל את חווית השימוש המהנה ביותר.
מסיכת ניקוי פרומיס
למסיכה יש את הגוון והניחוח האופייניים של בוץ ים המלח ומרקם נוזלי קליל שניתן לפזר בקלות וללא מאמץ או בעזרת האצבעות או בעזרת ספוגית הסיליקון שמצורפת אליה. השימוש בה לא שונה מאף מסיכה אחרת שאנחנו מכירות: מנערים טוב את הבקבוק ומניחים אותה בשכבה דקה ואחידה (רק לא באזור מסביב לעיניים), ממתינים בין חמש לעשר דקות ליבוש מלא ולאחר מכן שוטפים במים פושרים. אהבתי במיוחד שהודות למרקם הקליל שלה אין צורך להתאמץ בהסרה שלה כי היא יורדת ממש במהירות, בניגוד למסיכות החימר הסטנדרטיות על בסיס בוץ ים המלח.
Liquick Mask
אהבתי שהמסיכה לא מייבשת את העור יתר על המידה ומשאירה אותו רך וחלק. מדובר במוצר ניקוי עדין, כך שאל תצפו ממנה לניקוי סופר אינטנסיבי ועמוק, כי היא נועדה לתחזוקה יומיומית ועדינה של ניקוי וטיהור ואם העור סובל מבעיות רציניות יותר כמו אקנה או קומודונים וכו' השימוש בה לא יפתור אותן. המסיכה כיפית ומפנקת, אלטרנטיבה מעולה למסיכות הבוץ הסטנדרטיות והכבדות.

מוצרי Promise משווקים אונליין דרך האתר הרשמי של המותג www.promise-cosmetics.co.il או באתר גילטי www.guilty.co.il וכעת ניתן למצוא אותם גם על מדפי סופר פארם.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.