SLIDER

הכוכבים של יולי: צללית קרם מפתיעה, ספר מומלץ, לק שיקי וכמה מוצרים שסיימתי לאחרונה

חודש יולי לא היה עמוס במיוחד בחוויות מהסוג שאני עוסקת בהן כאן בבלוג. העיסוק העיקרי שרוב זמני מוקדש לו כרגע הוא טיפול ברומי והסתגלות לשגרה החדשה ולחוויות החדשות שהיא מכניסה למשפחה הקטנה שלנו. מצד שני, אחת ההבטחות שנתתי לעצמי עוד לפני הלידה הייתה שלא אזניח את התחביבים שלי ואמשיך ככל הניתן לעשות את הדברים שעושים לי כיף. תובנה נוספת שאני רוצה להוסיף כאן, שהלידה כבר מאחורי, היא תזכורת לעצמי שהעובדה שאני לוקחת זמן לעסוק בדברים מהנים שאינם קשורים בהורות, לא הופכים אותי להורה פחות טוב. אז בנימה אופטימית זאת, אני רוצה הלצלול לסיפורי הלקים והצלליות ולספר על כמה מוצרים וספר אחד שהיו הכוכבים שלי בחודש יולי.


צללית הקרם של Soft Touch נרכשה לגמרי במקרה ונטי מתוך סקרנות לנסות והתגלתה כמפתיה במיוחד!
את צלליות הקרם שמגיעות בצורה של סטיק אני אוהבת במיוחד בעיקר בגלל הנוחות והמהירות של ההנחה והטשטוש וגם כי לרוב מדובר במוצר עמיד. לרוב ניתן למצוא צלליות מהסוג הזה בחברות המקצועיות כמו בובי בראון (שצלליות הטיק שלהם מעולות!) או בחברות היוקרתיות כמו לנקום לדוגמא. בגזרה "העממית" אין הרבה היצע איכותי בינתיים והכי טובות שיצא לי לנסות הן של פופה. מודה שעד עכשיו לא היה באוסף שלי אף מוצר של סופט טאץ' בעיקר כי המותג עצמו אף פעם לא עשה לי את זה ולא סיקרן אותי להתעמק במוצרים שלהם. גם את הצללית הזאת קניתי לגמרי במקרה כי המחיר הנמוך (כ-30 ש"ח) היה מפתה וגם התרשמתי לטובה מהמרקם ומהעמידות המרשימה שראיתי כשעוד ניסיתי אותן על היד.

הגוון שנבחר מס' 912 הוא הכי אוניברסלי ופרקטי מכל הסדרה, חום ברונזה ניטרלי עם גימור מעט נוצץ, שיתאים לכולן והכי לביש ומחמיא לאיפור יומיומי. האיכות כאן לא נופלת מהצלליות היוקרתיות: מרקם קרמי שנמרח בצורה אחידה, נוח לטשטוש ומתקבע תוך מספר דקות. הצללית עמידה ומחזיקה מעמד בשלמותה במהלך כל היום. ממליצה מאוד לבדוק את הסדרה הזאת וספציפית את גוון 912 היפיפה.

לק של CND מסדרת ה-Vinylux בגוון 277 "Cuppa Joe"
לק מומלץ CND
 מותג הלקים המקצועי CND ידוע בתחום בעיקר בזכות לק הג'ל המוצלח Shellac ומשום מה זוכה לפחות פופולריות ובאז בתחום הלקים הרגילים. יכול להיו שהסיבה היא שהקולקציות שלהם פחות מרגשות ועדכניות לעומת המתחרים, מבחר גוונים המצומצם שמגיע לארץ או המחיר הגבוה. כך או כך, את האיכות המדהימה של המוצרים לא ניתן לקחת מהם.

Vinilux זאת סדרת הפרמיום של המותג והיא באה לתת מענה עבור אלו שרוצות להינות מלק רגיל בעמידות גבוהה המדמה את זאת של לק ג'ל. הפורמולה היחודית כוללת בעצם שני מוצרים בבקבוק אחד. הלק מתפקד גם כבסיס וכבר כולל בתוכו את המרכיבים הנחוצים, כך שניתן להניח אותו ישירות על הציפורן ללא חשש להצהבה או הכתמה. המרקם שלו משובח והמברשת סופר נוחה, כך שמגיעים למריחה מדוייקת ואחידה בקלות. מס' 277 שבחרתי הוא שימר ספק חום, ספק סגול, מגיע עם גימור מבריק מושלם שמבריק עוד יותר אחרי שמוסיפים לא שכבת טופ מייבש. ב-CND טוענים שחייבים להשתמש ב-Weekly Top Coat שפותח במיוחד עבור הלקים האלו, כדי לנצל את כל היתרונות ולזכות בעמידות גבוהה. לא קניתי אותו והלק עובד לי מצויין עם המייבש האהוב של Seche Vite. לעניין העמידות, כ-4 ימים במצב המושלם.

את הלק שלי קניתי בחנות המותג ברמת גן, ניתן להשיג אותם גם דרך האתר של החברה בלינק כאן

הספר שפשוט כבש אותי בחודש האחרון הוא פרי עטה של שרי אלפי ניסן: "כדאי שתשבי" 
ספר מומלץ כדאי שתשבי
זה לא קורה הרבה שכבר מהעמוד הראשון הספר מצליח לסחוף אותי ישר לתוך העלילה, מבלי לחכות בסבלנות לשליש או אמצע כדי להתחבר אליו ולהבין את הכיוון. הפעם זה קרה ישיר מהעמודים הראושנים וגרם לי פשוט להתמכר לסגנון הכתיבה ולדמויות, כך שלקראת הסוף כבר הייתי קצת עצובה שאני עומדת לסיים לקרוא אותו.
המלצה על ספר טוב
סבתא איילין רוזנפלד עם שלל הגינונים הבריטיים המלכותיים שלה, הסגנון המוקפד, המראה המטופח להפליא וניסיון החיים העשיר גרמה לי להתאהב בה כמעט מיד. דפנה נכדתה, הכוכבת הראשית שמפיה מדבר הספר, היא נכדתה בעלת חוש ההומור הציני כלבבי, שמתובל בחוסר בטחון מובהק שגורם לה לראות את שלושים שנות חייה ככשלון גמור לעומת כל הסובבים, וכמיהה לאהבה. למעשה רוב עלילת הספר מתרחשת במחלקה האורטופדית של בית החולים ואין כאן מתח או סיפור מסובך למדי, אבל עם זאת הכתיבה של אלפי-ניסן כל כך משובחת ושנונה שאפילו אירועי היומיום הפשוטים מצליחים לסחוף לתוך הקריאה ללא יכולת לעצור.
ממליצה מאוד על הספר הזה למי שאוהבת רומנים קלילים וכיפיים, אבל עם זאת כתובים בצורה אינטליגנטית עם המון שנינות וחוש הומור. מצאתי את עצמי מקפלת את פינות הדפים כדי לחזור שוב על הפרקים שאהבתי. ללא ספק זה יהיה הספר שאחזור לקרוא אותו שוב ביום מן הימים.

בתור בלוגרית, אני מקבלת לא מעט מוצרים להתנסות מהחברות השונות ובנוסף גם קונה לעצמי את אלו שמסקרנים אותי או או את האהובים במיוחד. לכן העובדה שאני מסיימת מוצרים מסויימים אומרת הרבה בעיני ואלו המוצרים שבאמת נהניתי מהם וניצלתי במלואם.
על מוצריהטיפוח של ד"ר נונה כבר כתבתי בפוסט נפרד (תקליקו כאן) והמוצר שהכי נהניתי להשתמש בו הוא קרם הגוף Solaris שניצלתי במלואו. מעבר לכך שהוא מאוד עשיר ולחותי, קראתי במספר סקירות שהוא מומלץ מאוד בתור מונע סימני מתיחה לטיפוח בהריון והשתמשתי בו בעיקר באזור של הבטן והחזה. כמובן שסימני המתיחה הם עניין גנטי ולא ממש משנה מה נמרח, אבל השימוש הקבוע בקרם גוף עשיר ללא ספק שיפר את ההרגשה ועזר לרכך ולטפח את העור. אחד היתרונות הנוספים שלו הוא שאינו מבושם, כך שלא העיק ולא חששתי לפתח רגישות. מאוד אהבתי אותו!

עוד מוצר מנצח כאן הוא סבון הפנים של לאוקסיטן מסדרת Immortelle Divine. השתמשתי בו קבוע, על בסיס יומיומי עד שניצלתי את כל הטיובה עד הטיפה האחרונה ואני לא מפסיקה להמליץ עליו לחברות. זהו אחד מהסבונים הטובים והמוצלחים שיצא לי לנסות, קרמי ומטפח ועם זאת מנקה את העור נפלא. הוא גם הספיק להמון זמן כי נדרשת כמות פיצית ממנו בכל שימוש. (לפוסט המלא תקליקו כאן)

את קרם הידיים של מורז אני קונה כבר שנים והוא בין האהובים על. תראו את הפוסט מ-2010, מתחילת דרכו של הבלוג, זה נראה כבר כמעט נוסטלגי! הקרם הזה זמין בכל רשתות הפארם וגם לא יקר, מטפח את עור הידיים ושומר על הלחות בעור ללא צורך למרוח אותו שוב ושוב כדי להשיג את התוצאה.

מכירות את זה שהמסקרה מסרבת להיגמר? היא טובה, עושה עבודה מעולה, נמצאת בשימוש יומיומי, אבל בשלב כלשהו כבר די נמאס ממנה בכל זאת ובא לנו לגוון, אבל היא פשוט לא נגמרת. זה מה שקורה לי עם Dramatic Volume Unlimited של אסנס. היא מגיעה עם מברשת מעוגלת עם סיבים קצרים ורכים, נותנת נפח יפה בשתי שכבות ומחזיקה ללא התפוררות או מריחות במהלך יום שלם. זאת מסקרה "עממית" איכותית מאוד שנותנת תמורה מלאה למחיר שלה (כ-13 ש"ח). ישנה גרסה נוספת מאותה הסדרה, שנראית זהה אבל בצבע ורוד, שאהבתי יותר והיא גם הייתה יותר דרמטית מבחינת מראה הריסים. ממליצה על שתיהן בחום, אבל הולכת להתקדם לאחרות, בעיקר כי בא לי לגוון.

מה הן החוויות או המוצרים שעשו לכן את החודש? שתפו בתגובות!
תצטרפו אלי גם באינסטגרם STARSOFALEX@

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.