SLIDER

המברשות של סיגמה: המומלצות, החביבות והמיותרות

Sigma brushes
האוסף שלי כולל לא מעט מברשות איפור של מותגים שונים, חלקם מוכרים יותר וחלקם אלמוניים, אבל המועדפות עלי ביותר עוד מימים שהמותג היה בתחילת דרכו, הן המברשות של סיגמה. בעבר כבר כתבתי עליהן לא מעט והפעם החלטתי לשתף אתכן בסקירה מרוכזת של המברשות הנבחרות.


אחת ממברשות המוצלחות להנחה וטשטוש של המייק אפ היא F82 Round Kabuki
Sigma Round Kabuki F82
היא עשויה משיער סינטטי ומאוד דחוסה, כך שלמרות הסיבים הסופר נעימים למגע עם העור, המברשת דחוסה ויחסית קשיחה. בינה לבין המקבילה שלה F80 בעלת הראש השטוח, אני מעדיפה את F82 בגלל הקצה המעוגל שמאפשר להגיע לכל אזורי הפנים ולהניח את המייק אפ בצורה הכי אחידה.
בגלל שמדובר במברשת מאוד דחוסה, היא פחות תתאים למייק אפים מאוד נוזליים ועדינים, בעלי כיסוי קל עד בינוני, כי יש לה נטיה "לשתות" ולספוג את המייק אפ פנימה וזה יהפוך את ההנחה שלו גם לפחות חסכונית וגם עלולים להיווצר קווי מריחה לא מחמיאים. F82 כן מאוד מוצלחת בשילוב עם מייק אפים בעלי מרקם קרמי וסמיך, עם כיסוי גבוה וכאן תראו שההנחה שלהם הופכת לקלה וזריזה והכיסוי שמתקבל הוא מאוד אחיד.

F05 Small Contour היא המברשת האהובה עלי להארות
Sigma F05 Small Contour Brush
מדובר במברשת העשויה מסיבים סינטטיים שחורים שמרגישים לגמרי כמו שיער אמיתי וגם מתפקדים כך. בהגדרתה היא מיועדת לקונטור, כלומר לשימוש עם מוצרי הצללות והארות (ברונזר, סומק, הייליטר וכו), אבל בגלל גודלה הקטן יחסית מצאתי אותה קצת פחות נוחה עבור המשימה. הסיבה היא שבגלל הקצה המעוגל והקוטר הקטן שלה הטשטוש של מוצרי הפנים הופך להיות לא נוח. לעומת זאת, כשמדובר במוצרי הארה שחייבים להניח בצורה מדוייקת ועל אזורים יחסית קטנים של הפנים, מדובר במברשת סופר מוצלחת! היא לא אוספת הרבה חומר בכל נגיעה וגם מטשטשת את ההיילטר בצורה נפלאה ומדוייקת.

E50 Large Fluff Brush
Sigma E50 Brush
המברשת הזאת הייתה בין הרכישות הראשונות מסגימה, אבל בסופו של דבר נותרה כמעט וללא שימוש. בדומה ל-F05 גם היא עשויה מסיבים סינטטיים סופר חלקים ונעימים וגם יחסית דחוסים. הצורה שלה מזכירה מברשת צלליות קלאסית שהוגדלה לאקסטרה לארג', עם צדדים שטוחים וקצה מחודד. היא מיועדת להנחה של מוצרי הארה על עצם הגבה ועל עצמות הלחיים. העניין הוא שמברשת יעודית לשימוש על עצם הגבה זה דבר די מיותר כשמדובר באיפור יומיומי זריז ולהארות של עצמות הלחיים היא קטנה מידי ובגלל הצורה שלה לא מאפשרת טשטוש יפה (בהשוואה ל-F05 לדוגמא). רוב הסיכויים שמי שימצא אותה פרקטית הם המאפרים שעוסקים בתחום, אבל אם אתן מתאפרות להנאתכן בלבד, עדיף לדלג עליה.

F70 Concealer Brush
Sigma F70 concealer brush
מברשת קונסילר שטוחה וצרה שעשויה מסיבים סינטטיים דחוסים. היא נרכשה כחלק מסט ולא נמצאת בשימוש. F70 מיועדת לכיסוי נקודתי של אזורים קטנים של הפנים, כמו נקודות, צלקות, פיגמנטציות וגם אזור שמתחת לעיניים ומסביב לאף. בפועל, גם כשרציתי לכסות בעיות עור קטנות שצצו, המברשת לא ממש עמדה במשימה ואמנם הצלחתי להניח את הקונסילר בנקודות הרצויות, אבל הטשטוש וגם הכיסוי לא התקבלו יפים והצלחתי להגיע לתוצאות יפות יותר דווקא בהנחה וטשטוש עם האצבעות. עבור אזור שמתחת לעיניים מדובר במברשת קטנה מידי ואם אתן מחפשות מברשת קונסילר למטרה זאת כדאי לבחון אלטרנטיבות אחרות כמו P88 לדוגמא.

E55 Eye Shading Brush
Sigma E55 eyeshadow brush
מדובר באחד הבסט סלרים של סיגמה ומברשת שהיא חובה בכל אוסף! זאת מברשת צלליות שטוחה קלאסית עם קצה מעט מחודד. הסיבים שלה רכים יחסית, כך שהיא מאפשרת לעבוד גם עם צלליות במרקם קצת פחות דחוס ולא גורמת להן להתפורר וגם מונעת "נשירה" שלהן מתחת לעפעף. אני משתמשת בה המון, גם להנחה של צלליות על העפעף העליון (בעזרת החלק השטוח) וגם על העפעף התחתון (בעזרת החלק המחודד) וגם טשטוש קל. למעשה, ניתן ליצור איפור עיניים שלם רק בעזרתה של E55 וקצת מיומנות. זאת אחת ממברשות האיפור הותיקות והאהובות ביותר באוסף שלי ואני ממליצה עליה בחום.

E25 Blending Brush עוד מברשת עיניים שחובה בכל אוסף!
Sigma E25 Blending Brush
אני חושבת שזאת המברשת המדוברת ביותר של המותג ואחת השימושיות ביותר כדי ליצור איפור עיניים כמו מקצוענית אמיתית. היא מתאימה גם לטשטוש הגבולות של הצלליות וגם להנחה רכה של גווני המעבר בקפל העפעף ובזווית החיצונית. היא סופר רכה ובנויה מסיבים ארוכים שמסודרים בצורה מעט שטוחה שמאפשרת משחק עם החלק העבה יותר והדק יותר בהתאם לשטח שרוצים לכסות.

E35 Tapered Blending Brush
Sigma E35 blending brush
זאת אחותה הכמעט תאומה של E25, ההבדל הוא שכאן מדובר במברשת טשטושים מעוגלת, שמתאימה בעיקר לטשטוש הצלליות בקפל העפעף וההנחה של צלליות המעבר בו. אני מאוד אוהבת את שתיהן ומשתשמת בהן המון, אבל אם צריך לבחור רק אחת, ככל הנראה הייתי הולכת על E25. על E35 אני ממליצה במיוחד עבר בעלות עיניים שקועות (hooded eye) בעלות שטח עפעף גדול יחסית בין הקפל לעצם הגבה, להנחה יפה ואחידה של הצללה באזור הזה. לרוב אני משתמשת בצללית Omega של מאק בעזרת E35 באזור הזה.

 E39 Buff and Blend Brush
Sigma E39 brush
בדומה ל-E35 מדובר במברשת טשטושים בעלת הקצה העגול, אבל בגרסה הזאת הסיבים יותר קצרים וקשיחים, כך שהשימוש העיקרי בה הוא טשטוש של גבולות חדות של צלליות אבקה וצלליות הקרם. היא תתאים במיוחד ליצירת איפור עיניים מעושן לטשטוש של צלליות כהות ורוויות צבע ובניה של עוצמת הצלליות בהדרגה. בעיני זאת לא מברשת חובה לשימוש יומיומי, אלא מברשת "אקסטרה", בעיקר למשתמשות היותר מיומנות וגם למאפרים.

E45 Small Tapered Blending
Sigma E45 Small Tapered Blending brush
 מברשת טשטושים נוספת, הפעם עם קצה מחודד וסיבים רכים וגמישים. היא מצויינת להנחה מדוייקת של צלליות בקפל העפעף והטשטוש שלהן תוך כדי. מי שאוהבת את מראה ה-Cut Crease זאת המברשת המומלצת עבורה. שימוש נוסף הוא בקצה המחודד שיכול לתפקד ממש כמו מברשת עיפרון, להנחה של צלליות כהות בזווית החיצונית. מדובר במברשת מעולה שמתאימה ליצירת איפור עיניים מעט יותר מורכב ומאפשרת מספר שימושים שונים הודות למבנה שלה וגם ביצועים טובים.

E30 Pencil Brush
Sigma E30 Pencil Brush
אחת ממברשות החובה בכל אוסף היא מברשת העיפרון, מברשת יחסית קטנה עם קצה מחודד, שמאפשרת הנחה סופר מדוייקת של צלליות. ניתן ליצור בעזרתה הארות של הזוית הפנימית של העין עם צללית בהירה או לעבוד עם צלליות כהות ליצירת מראה איפור מעושן ומדוייק. הסיבים של E30 רכים, כך שמצד אחד היא מאפשרת דיוק טוב הודות לקצה המחודד ומצד שני ניתן גם לטשטש בעזרתה את גבולות הצללית. אני אוהבת להניח איתה צללית כהה צמוד לריסים ולטשטש את הגבול, ממש בצורה של איילינר, אבל הרבה יותר רך ועדין.

מה הן מברשות האיפור השימושיות ביותר באוסף שלכן? שתפו בתגובות!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.