SLIDER

מיני קולקציה של מיני איפור וטיפוח


כמה חמודים יכולים להיות המוצרים המוקטנים! לרוב מקבלים אותם במתנה בקניות של איפור וטיפוח, במארזי מתנה שונים או בקופסאות היופי וכמו הרוב הגדול גם אני מטפחת אוסף קטן של מיניאטורות שחלקן לא פחות שימושיות מהמוצרים בגודל מלא. בסדרת הצילומים שנוצרה בהשראת לוח השחמט הישן, החלטתי לתת במה קטנה למוצרי המיני שלי וגם לבחון אילו מהם הייתי רוכשת בגודל מלא.

לאוקסיטן הם בין המצטיינים בגזרת המוקטנים ורוב הזמן ניתן למצוא אצלהם מארזים מגוונים של שלל הסדרות של המותג שמיועדים להתנסות או כמתנה כיפית למישהי שאוהבים. כמיטב המסורת, לכבוד תקופת החגים, הגיעו לחנויות הרשת מגוון מארזי חג חדשים במחירים מפתים החל מ-49 ש"ח. האהוב עלי במיוחד הוא מארז הסוכריה של מוצרי סדרת "פריחת הודבדבן" הקלאסית!

קרם ידיים, קרם גוף, סבון רחצה, בושם מוקטן
קרמי הידיים של לאוקסיטן כבר מזמן הפכו למוצר אייקוני בקרב חובבות המותג וגם המקום הראשון אצלי הולך לקרם הידיים המבושם שתמיד נמצא אצלי בתיק יד. הבא שתמיד נמצא בהישג היד שלי הוא בושם מוקטן פריחת הדובדבן EDT שאני אוהבת לשמור באוטו או בתיק, תמיד מציל אותי בימים עמוסים. השניים הבאים מעולים בעיקר לנסיעות כי מגיעים בגודל המושלם לתיק הרחצה שגם ככה עמוס בכל טוב. סבון הרחצה משאיר את הניחוח הרענן על העור ונשאר מורגש לאחר המקלחת ואם מוסיפים אליו גם את קרם הגוף כבר אין צורך להתבשם, הניחוח פשוט נפלא!

 הבאים האהובים במיוחד הם הלקים המוקטנים של OPI. מי שיש לה אוסף של יותר 20 בקבוקי לקים (במקרה שלי כבר עברתי את ה-40) תוכל להזדהות עם ההרגשה שלפעמים בא לנו גוון לק חדש אבל רוב הסיכויים שנשתמש בו פעמים בודדות בלבד. זאת הסיבה שאני מאוד אוהבת את הלקים המוקטנים של OPI, שיוצאים בערכות של 4 גוונים ומאפשרים להינות מהפורמולה המשבחת של המותג והמברשת הנוחה בלי לבזבז על לקים בגודל מלא.
טיפוח העור מסביב לציפורן לקים קטנים
הבקבוקון השקוף שבתמונה הוא שמן לקוטיקולה מבית CND שקניתי לא מזמן. אפילו שמדובר במוצר מוקטן, השימוש בו מאוד חסכוני והבקבוקון הזה יספיק להמון זמן ורוב הסיכויים שיכנס לתיק האיפור הקטן שבתיק היד שלי. הוא מבוסס על שמן שקדים ומריח כמו סוכריית מרציפן. כדאי לעסות אותו על העור שמסביב לציפורן כדי להזרים את הדם וגם לעזור לו להיספג מהר יותר.

שני מוצרי השפתיים של Dior הם האהובים עלי מבין כל המיניאטורות שבאוסף ונראה לי שרק מהתמונה אפשר להבין למה.
שפתונים מוקטנים דיור
הם הגיעו לשקית המהודרת שלי כשרכתי שפתון בבוטיק של דיור, האחד הוא גלוס שקוף והשני שפתון אדום קלאסי. על Lip Maximizer קראתי לא מעט ביקורות ברשת, אבל איכשהו הוא תמיד הצטייר בעיני כגלוס שקוף משעמם. אכן מדובר בגלוס שקוף, אבל יש משהו בברק העדין שלו וגם במרקם הלחותי והלא דביק שגורמים לשפתיים להיראות סופר מטופחות, כאילו הן ככה באופן טבעי. הדבר היחיד שלא אהבתי בו זה העיקצוץ על השפתיים שאמור לעודד את זרימת הדם ולגרום לשפתיים להיראות יות מלאות. לא ראיתי שום הבדל בגודל השפתיים ועבורי מדובר בשפתון לחותי נטו שמתאים לי בול לאיפור יומיומי קליל.
שפתון אדום קלאסי הוא בגדר חובה בכל תיק איפור, במיוחד כשמדובר בדיור היפיפה הזה בגימור מאט טבעי ואירזה מוקטנת מדליקה. אין עוד הרבה מה להוסיף, שלמות!

שמן לשיער של אמיקה הוא אחד המוצלחים שניסיתי מזה הרבה זמן וכשמדובר באריזה מוקטנת בגודל נסיעות זה מעולה כפליים. הוא מבושם בניחוח המוכר של כל מוצרי המותג, לא מכביד על השיער וגורם לו להיראות רך, מבריק וסופר מטופח!
איפור בנפיט טיפוח שיער אמיקה
אחד ממוצרי ההארה המושלמים שייך ל-Benefit ומגיע בגרסת סטיק קרמית: Watt's Up! Cream Highlighter. מדובר במוצר קרמי במרקם האידאלי, לא שומני ולא דביק, שבמגע עם העור הופך לפודרתי, לא נמרח ולא זז מהמקום. ניתן להשתמש בו גם על עור נקי להארות טבעיות ועדינות, גם מעל מייק אפ וגם מעל פודרה. קל לטשטש אותו והוא מעניק לנקודות הגבוהות של הפנים (עצמות הלחיים, עצמות הגבה, גשר האף) את הברק הלח והמחמיא בגוון בז' זהוב.

דוגמיות הבשמים הן תמיד כיפיות וזאת דרך נהדרת לגלות ניחוחות חדשים ולהתנסות בהם ביומיום לפני שמשקיעים מאות שקלים על בקבוק בגודל מלא. בזמן שבפארמים עדיין לא ממש נהוג לחלק דוגמיות לכל אחד והן נשארות בגדר ה"בונוס" במקרה של קניה, בחנויות הבוטיק המגמה היא הפוכה.
בשמים
בוטיק בשמי הנישה "אינדיבידואל" שבנווה צדק כבר מזמן הפך לאחד המקומות האהובים עלי בתל אביב, בין היתר בגלל האווירה הביתית והצוות הסופר מקצועי שיודעים את סיפורם של הבשמים לפרטי פרטים וגם מיומנים בלהתאים את הניחוח המיוחד עבור הלקוח. במקרה של בשמי הנישה לרוב מדובר בריחות מורכבים שחייבים לנסות אותם על העור במשך מספר שעות כדי להרגיש את ההתפתחות שלהם ואת הכימיה המיוחדת עם העור שלנו, לכן בכל ביקור שלי בבוטיק דואגים לצייד אותי בדוגמית חדשה לניסיון. מהתגליות האחרונות אני חייבת לשבח את "Bloody Wood" מבית "Liquid Imaginaires" עם ניחוח עסיסי של יין אדום, ורדים ודובדבנים.

לעומת זאת, מהניסיון שלי, דוגמיות של מסקרות הן לא הדרך האידאלית לשפוט אותן. הסיבה היא שבערך לכל מסקרה חדשה שפותחים לוקח זמן להסמיך ולהתקבע על המברשת ובהתחלה רובן די דלילות ונראה שלא עושות את העבודה כמו שצריך. לרוב לוקח מינימום כשבועיים של שימוש רצוף כדי להתחיל ולעשות את העובדה כמו שצריך.
כך לדוגמא Le Volume האהובה של שאנל שאני ממליצה עליה בחום, מתפקדת שונה לגמרי כשמדובר בגרסה המוקטנת שלה. ותופעה דומה קרתה גם עם Full Exposure של סמשבוקס. במקרה של בחירת מסקרה חדשה כדאי לקחת את חוויית השימוש בדוגמית בערבון מוגבל, עדיף להסתמך על המלצות וסקירות ולרכוש את הגודל המלא.

יש כאן עוד אספניות של מיניאטורות ומוצרי איפור וטיפוח בגודל מוקטן? מה הם המוצרים האהובים עליכן שגיליתן בזכות הדוגמית ומה היא המיניאטורה האהובה עליכן באוסף? שתפו בתגובות!

2 תגובות

  1. התמונה הראשונה עם לוח השחמט - מהממת! רעיון מעולה!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.