SLIDER

סקירת מוצרי האיפור של Kiko Milano

מוצרי איפור מומלצים של קיקו מילאנו
השמועה אומרת שמותג האיפור האיטלקי Kiko Milano מתכונן לעליה לארץ ואם הדיווחים אכן נכונים המאורע המשמח צפוי לקרות כבר בסוף קיץ 2018. חובבות האיפור שמרבות לבקר באירופה וודאי כבר הספיקו להכיר את המותג, אבל לטובת אלו שלא מדובר ברשת שנוסדה ב-1997 וכיום מונה למעלה מ-800 חנויות עצמאיות עם סניפים ברחבי העולם וגם חנויות מקוונות שפועלות בחלק מהמדינות.
הקונספט של החנויות זהה לאלו של מאק וכל מותג מתחרה בנישה שפונה גם לקהל המקצועי וגם לחובבות האיפור. במספר הפעמים שביקרתי בחנויות של קיקו באירופה, שמחתי להיעזר בעצות של המאפרות שעובדות שם שתמיד היו ענייניות והכירו היטב את המוצרים. מעבר לכך שמדובר באיכות מצויינת של המוצרים, הבונוס כאן הוא המחירים הנגיש שלהם. רק כדי לתת קנה מידה, המחיר השפתון עומד על כ-9 יורו בממוצע, מייק אפ בין 6 ל-19 יורו, הצלליות החל מ-2.5 יורו. בתקווה שהמחיר בארץ יהיה זהה או לפחות קרוב לאלו של אירופה, בעיני יש סיכוי גבוה ש-Kiko יתאקלמו טוב בארצינו ויזכו להיות פופולריים גם אצלנו.
עד שכל הפלא הזה יתרחש, הכנתי סקירה של מוצרי קיקו שקניתי בשנה האחרונה וזוכים אצלי בשימוש די קבוע.

Smart Hydrating Foundation 
מוצרי איפור מומלצים של קיקו מילאנו
זהו הניסיון הראשון שלי עם המייק אפ של המותג ואפשר להגיד שבבחירה שלו די הימרתי והוא נבחר בזכות המרקם הנוזלי והחלק שמניסיון הרגיש לי כפוטנציאלי להצלחה וגם בזכות המחיר המפתה על סך 6 יורו בלבד. עוד יתרון של המייק אם הזה הוא מבחר הגוונים הרחב שמונה 21 גוונים המחולקים לקבוצות של תת גוון ניטרלי, חם וקר. הגוון שבחרתי שייך לקבוצה הניטרלית, Neutral 05, מתאים לי מבחינת הגוון, אם כי אני עדיין מוצאת אותו מעט צהבהב ולא ממש ניטרלי.
המייק אפ מגיע בטיובת פלסטיק קלה ופשוטה שנוחה לשימוש. כאמור, המרקם שלו נוזלי ועם זאת קרמי  ועשיר בפיגמנט, כך שבכמות סבירה מגיעים לכיסוי בינוני טוב וגם האחידות כאן מתקבלת ללא מאמצים מיוחדים. אני אוהבת להניח אותו עם מברשת מייק אפ סינטטית לא דחוסה מידי והאהובה עלי היא Expert Face Brush של Real Techniques.
הגימור שלו "לח", לכן במקרה של עור רגיל או מעורב חייבים לקבע אותו עם פודרה כדי למתן את הברק וגם להאריך את העמידות. עבורי הוא היה נהדר בימים הקרים של החורף והעניק לעור את ה-glow החסר. המראה שמתקבל מיד לאחר ההנחה ולאחר הפידור הוא מראה עור טבעי והמייק אפ לא גורם לאפקט "מסכתי" או "מקומח". גם התחושה שלו על עור הפנים היא קלילה ואפשר להגיד שהוא בלתי מורגש, כמו גם אינו מבושם וחסר ריח מובהק.
העמידות שלו על עור מעורב היא בינונית וכבר באמצע היום העור הבריק באזור ה-T (מצח, אף וסנטר). כדי לשמור על מראה מחמיא הוא חייב חידוש (עם טישו או דפי בלוט יעודיים) ופידור קל, אחרת מהר מאוד מגיעים להברקה שומניות לא מחמיאה והוא מתחיל לרדת ולהיעלם מהאזורים האלו.
למרות העמידות הבעיתית שלו (עבור סוג העור שלי), בעיני מדובר במייק אפ מוצלח עם מרקם נהדר ונוח לשימוש ואפקט של עור בריא וזוהר שהוא מעניק. מי תוכל להינות ממלוא היתרונות שלו לדעתי הן בעלות עור רגיל או נוטה ליבש וגם בעלות עור בוגר שזקוק לתוספת של זוהר טבעי.

Highlighting Effect Fluid Concealer
מוצרי איפור מומלצים של קיקו מילאנו
זהו קונסילר "טוש" מסורתי עם כפתור לחיצה בקצה שעוזר להוציא את כמות החומר הרצויה דרך המברשת. ישנן לא מעט גרסאות שונות של טושים מהסוג הזה, כאשר הידוע מכולם הוא כמובן ה-Touche Eclat, טוש ההארות המפורסם ביותר ככל הנראה מבית YSL.
הגרסה של קיקו למוצר זה התגלתה כמוצלחת ביותר ממספר סיבות. דבר ראשון מדובר בקונסילר לכל דבר, ולא רק מוצר להארות, עם יכולת כיסוי טובה. דבר שני, המרקם שלו סופר מוצלח, קרמי ופיגמנטי, קל לטישטוש. הדבר השלישי, הוא נראה טבעי גם באזור של מתחת לעיניים וגם על עור הפנים. והדבר האחרון, הוא נשאר במקומו לאורך כל היום. אין ספק שמדובר באחת הרכישות המוצלחות שלי בקיקו וקונסילר סופר מומלץ!
הסדרה כוללת 8 גוונים, כאשר הבהיר ביותר היה לבן מידי אפילו עבור עור יותר בהיר משלי ויכול לשמש בעיקר כמוצר להארות ופחות כקונסילר. הבחירה שלי היא 02 Ivory, צהבהב ניטרלי שמתאים לי בצורה מדוייקת. המחיר: 8 יורו.

Long Lasting Eye Pencils
מוצרי איפור מומלצים של קיקו מילאנו
בעבר ניסיתי את עפרונות העיניים הרגילים של המותג ולא התלהבתי מהם, בעיקר בגלל העמידות הנמוכה. הפעם הלכתי על שני עפרונות עיניים שמוגדרים כעמידים ושייכים לשתי סדרות שונות.
Lasting Precision Automatic Eyeliner and Kohl - הוא עיפרון עיניים אוטומטי (ללא צורך בחידוד) עמיד שמיועד לשימוש בתור איילינר וגם להנחה על קו המים (waterline) ליצירה של מראה איפור מעושן. בקצה שני שלו ישנו ספוג סיליקוני מעט קשיח לטשטוש של קווים חדים, אבל לטעמי הוא לא הכי נוח והעדפתי לעבור למברשת לצורך זה. המרקם שלו רך מאוד פיגמנטי, כך שמגיעים לקו אחיד ורווי ללא צורך בלעבור עליו מספר פעמים. הוא מתקבע די מהר ולא זז מהמקום במהלך היום. הגוון שבחרתי הוא מס' 14 Shimmering Dark Taupe, חום אפרפר עם ניצוץ מטאלי, סופר פרקטי לשימוש יומיומי. הסדרה כוללת סה"כ 16 גוונים שמגיעים במרקם מאט או מטאלי פנינתי. המחיר: 7 יורו.
הסדרה השניה היא Intense Colour Long Lasting Eyeliner וכאן מדובר בעפרון עץ בצורתו הקלאסית שבקצהו השני מצוייד בספוגית רכה ומחודדת שמשמשת ליצירת מראה מעושן וכאן מדובר בספוגית מוצלחת ונוחה. הסדרה כוללת 16 גוונים בסה"כ שמגיעים בגימור מאט או פנינה, כאשר הגוון שבחרתי הוא 04 Pearly Brown, חום בינוני עם מרקם פנינתי מעט נוצץ. גם כאן מדובר בעפרון עם עמידות מצויינת שמחזיק נהדר במהלך יום שלם. הוא מאוד פיגמנטי, קל למריחה ומתקבע במהירות. המחיר: 5.5 יורו
בכל מה שנוגע באיכות ובביצועים, לא מצאתי הבדל גדול בין שתי הסדרות, שתיהן מעולות ומומלצות.

Long Lasting Stick Eyeshadow
מוצרי איפור מומלצים של קיקו מילאנו
בשלב הזה זהו המוצר היחיד שאני חלוקה בדעתי לגביו. אני מאוד אוהבת צלליות בסטיק מהסוג הזה והן סופר פרקטיות לשימוש יומיומי גם מבחינת זריזות ההנחה וגם מבחינת המראה המוקפד שניתן ליצור בעזרתן. בצלליות של קיקו חסר לי בעיקר מרכיב העמידות ולמרות שמוגדרות בתור Long Lasting, הן נוטות להצטבר בקפל העפעף וגם לדהות בהדרגה לקראת סוף היום. מבין שני הגוונים שבחרתי, מס' 21 הוא המוצלח יותר, ורוד עם מיקרו שימר זהב. הגוון השני הוא חום אפרפר (Taupe) מס' 38 מכיל גליטר שבמהלך היום, עם הדהיה של הצבע, מתחיל לבלוט ולנצנץ (קצת יותר מידי לטעמי).
הסדרה כוללת 32 (!!!) גוונים ונחשבת למומלצת לפי התגובות ברשת, אצלי לצערי הצלליות האלו לזוכות לשימוש רב בגלל החסרונות שציינתי. המחיר הוא 7 יורו וישנתן אלטרנטיבות מוצלחות יותר בקטגוריית המחיר הזאת.

ולכן יש את Kiko באוסף? מה הם המוצרים המומלצים והאהובים עליכן ביותר? שתפו בתגובות!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.