SLIDER

טיפוח השיער

אם באיפור וטיפוח אני אוהבת לגוון ולהתנסות בהרבה מוצרים חדשים, בכל מה שנוגע בשגרת טיפוח ועיצוב השיער הכלל אצלי הוא מינימום מוצרים לאפקט מקסימלי. ברור שבדרך לבחירה של המוצרים שעובדים הכי טוב עם השיער שלי יש לא מעט כאלה שנזנחים אחרי מספר שימושים ומאוכסנים להם באחד הארונות באמבטיה ומצד שני יש את אלו שאני חוזרת לרכוש שוב ושוב.
לא יודעת איך זה קרה, אבל דווקא מבחינת האביזר החשוב ביותר לעיצוב השיער, הפן, שנים הייתי בסוג של הכחשה והסתפקתי בפן ישן ופשוט שכל פעם דחיתי את היציאה שלו לפנסיה.
כשאין קנה מידה להשוואה, אז הפן הישן לא מרגיש כל כך גרוע ואם הוא מייבש סבבה אז מה רע. לדעתי זה יכול להיות תקף גם באופן כללי לכל מוצר חשמל או גאדג'ט חדש, כי אין סוף לשכלולים וחידושים וחייבים לחדש ולרענן מידי תקופה. אז אם בנוגע לפן לשיער אעשה הקבלה לטלפון נייד, במקום להשתדרג מאייפון 4 לאייפון 6, עם הפן החדש של אמיקה שודרגתי מנוקיה עם כפתורים הישר לאייפון 6.
Amika Power Cloud
נתחיל מזה שמדובר בפן הכי "חתיך" שתראו ואין לו מתחרים מבחינת עיצוב. הוא מגיע במספר גוונים, כאשר אצלי זהו "אובליפיחה שחור" שמגיע גם באריזה תואמת עם מכסה מגנטית שמאוד פרקטית לאחסון הפן ושני הראשים לעיצוב שמגיעים איתו. מעבר לווסת החום והמהירות, יש כאן תוספת מיוחדת שהיא פרי הפיתוח החדשני של אמיקה: ווסת יונים חיוביים ושליליים. אלמנט החימום כאן הוא קרמי שעובד על יצור חום אינפרא אדום שמחמם את השערה כלפי חוץ, לעומת מייבשי השיער הרגילים והסטנדרטיים שמחממים את השכבה החיצונית של השערה. ולמה בעצם אנחנו זקוקות לזה? אני אצטט לכן את ההסבר המקצועי של חברת אמיקה.

במהלך יבוש השיער בחום נוצרים אדים בעקבות חימום המים בשיער ותהליך זה קיים ברוב מייבשי השיער הקונבנציונליים אשר גם עובדים על מצב יונים שליליים בלבד. אדים אלו הופכים לקיטור ומנסים לברוח החוצה מתוך השערה הסגורה ועל ידי כך פוגעים במבנה שלה ומחלישים אותה, גורמים לשיער יבש ומפוצל. כאשר משתמשים ב-Power Cloud של אמיקה, עובדים תחילה על מצב היונים החיוביים וכך פותחים את קוטיקולות השערה ומאפשרים לאדים לצאת ללא הפרעה וללא נזק לשיער. לאחר מכן, כשהשיער יבש, עוברים למצב "יונים שליליים" כדי לסגור את קוטיקולות השיערה ולעצב את השיער. 

אני יכולה להעיד שאחרי שעברתי למייבש החדש, אכן הרגשתי הבדל במראה השיער. בסוף היבוש והעיצוב השיער מעט נפוח, אבל לא מחשמל סטטי, וזה עובר תוך כחצי שעה ואז הופך לחלק ומבריק מאוד גם ללא שימוש במוצרי טיפוח משלימים.

לאחרונה ניסיתי גם מספר מוצרי טיפוח של אמיקה
האחד שהכי אהבתי הוא שמפו ללא מלחים, שמנקה נפלא מבלי להשאיר שאריות וגורם לברק בריא ויפיפה של השיער. אחרי שאסיים את האספקה של השמפו הנוכחי שיוזכר כאן בהמשך, אני דואגת לבקבוק בגודל מלא של אמיקה.
עוד מוצר טיפוח מסקרן כאן הוא "The Wizard" שנחשב לאחד ממוצרי הדגל של המותג. "פריימר המכשף" בשמו העברי, הוא ספרי לשיער שמיועד לשימוש לפני עיצוב השיער בחום. הוא מקצר את תהליך היבוש, מגן מפני נזקי החום, מותיר קשרים. הריח שלו דומיננטי ומתוק (מזכיר את הבושם Amor Amor של קאשרל), אחרי שמתיזים אותו על השיער הוא הופך לחלק יותר וקל מאוד לסירוק ובתום היבוש מתקבל מראה שיער חלק מאוד ועם אקסטרה ברק. השיער שלי דק, לכן ה-Wizard קצת פחות שימושי עבורי כי מוריד את הנפח וזהו מראה שאני פחות אוהבת. מי שכן תהנה ממנו מאוד לדעתי הן בעלות שיער עבה ומלא כדי להשתלט על הנפח ולגרום למראה חלק מאוד ללא נפח מיותר.
מסיכה משקמת Triple RX מיועדת לשיער יבש ופגום, במיוחד אחרי תהליכים כימיים (כמו החלקה, צביעה וכו').

השמפו הנוכחי שלי שייך למותג הטיפוח האורגני Lavera.
לצערי לא ניתן להשיג אותו בארץ וכשיגמר אהיה ככל הנראה ממש עצובה ואני מקווה שהשמפו של אמיקה יעמוד במשימה כשיחליף אותו.
השמפו הנוכחי מיועד להענקת נפח לשיער ומגיע במרקם ג'לי כתום בניחוח תפוזים. הוא מנקה נפלא את השיער, שולט בשמנוניות שלו ומשאיר ברק בריא. מבלי להגזים מדובר באחד השמפוים המוצלחים שניסיתי אי פעם. חלק מהליין של Lavera זמין לנו באתר iherb.com, אבל לצערי את הסוג הספציפי הזה לא מצאתי שם. את מוצרי המותג ניתן לרכוש בפארמים באירופה במחירים סבירים מאוד. מחיר השמפו הוא סביב ה-5 יורו.

אם כבר ב"תושבי חוץ" עסקינו, אני רוצה להכיר לכן את השמן לשיער מסדרת Fructis מבית Garnier.
חברה שהמליצה לי עליו שיבחה אותו ואמרה שזהו אחד השמנים המוצלחים שניסתה וכעת גם אני אצטרף להמלצה הזאת. יש לו ניחוח פירותי עדין שלא נשאר על השיער, מרקם קליל שגם אם מניחים כמות גדולה לא פוגעים במראה הנקי של השיער וגם תכונות של מוצר שמגן על השיער בפני החום של המייבש/מחליק. אני מניחה אותו על כל אורך השיער (רק לא מתקרבת לקרקפת) ומשתדלת להתמקד יותר בקצוות. הכי אהבתי את העובדה שהוא לא מכביד על השיער ולא מוריד את הנפח.
עוד אקססורי חיוני הוא מברשת לשיער ואחת האהובות עלי היא מברשת ביוטיקייר שמדמה את ה-Tangle Teezer המפורסמת (שאותה לא ניסיתי לכן לא אוכל לערוך השוואות). היא מצליחה בסירוק קל וחלק, במיוחד כשהשיער לח/רטוב, מבלי לתלוש שיערות ומבלי להכאיב.

גם את שני מוצרי ה-Aussie האלו לא נמצאים בליין המותג בארץ
השמפו היבש עם תוספת ווליום היה נשמע כמו העסקה המושלמת כשראיתי אותו במדפי ה-DM בגרמניה. בפועל, הוא מתפקד יותר על תקן ספריי לנפח מאשר שמפו יבש. כשמניחים אותו קרוב לשורשי השיער הוא הופך לדביק כך שבכמות קטנה וסבירה אכן אפשר להשיג נפח די מרשים בשיער, אבל זה בא על חשבון המראה שלו שהופך למאט ולא הכי נעים למגע. לגבי ספיחת שומניות באזור הקרקפת, לצערי הוא לא עושה כלום, כך שלמעשה מדובר במוצר לעיצוב השיער עם שם מעט מטעה. אני משתמשת בו לעתים רחוקות ממש, כי לא מתחברת לתחושה הדביקה שמשאיר בשיער.

המוס לאפקט הנפח של Aussie התגלה כמוצלח יותר והוא עוזר לי לרענן את מראה השיער ביום שאחרי החפיפה ולהחזיר לו את הנפח הקל לשיער. הוא פחות דביק ופחות כבד בהשוואה לשמפו היבש וגם שומר על מראה רענן יחסית של השיער ומגע נעים.

בפוסט הבא אמשיך בנושא השיער ואספר לכן על מספרת קונספט יפיפיה שביקרתי בה לאחרונה!



גילוי נאות: מוצרי אמיקה

6 תגובות

  1. יש לי חדשות טובות בשבילך, מוכרים את Lavera באיכימיסט! ויש שם גם את השמפו שהזכרת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא מבינה כמה חיפשתי! תודה :)

      מחק
  2. עד אמיקה היה לי מייבש פשוט, שגרתי
    לא הבנתי את ההייפ סביב מייבשים.
    ואז הגיע אמיקה ושינה את דעתי

    השבמחק
  3. פינקתי את עצמי בפן בזכותך ! נהינת מאוד לקרא את הבלוג שלך בובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאמי, תתחדשי! איזה כיף לשמוע!!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.