SLIDER

ערב אדום - זהב

בדיוק כמו שיש פרטי לבוש ואקססוריז מסויימים שישמשו אותנו ליציאה בערב או אירועים מיוחדים ויגרמו לנו להיראות ולהרגיש חגיגיות וסקסיות יותר מהרגיל, כך יש גם את מוצרי האיפור והטיפוח ששמורים בדיוק למקרים האלו. אדום וזהב מצטיירים אצלי כסמל לנשיות ובמינון והשילוב הנכון נותנים למראה את הטאצ' היוקרתי והחושני שיגרום לנו להרגיש נפלא ולאחרים לסובב אחרינו את הראש.
אז המקום הראשון ברשימה שלי הוא ללא ספק השפתון האדום
בתקופה האחרונה, כשטרנד שפתוני המאט השתלט עלינו, פתאום דווקא הגימור הקרמי המבריק של השפתון מתחיל להיראות מעט רטרו ולמרות זאת מדובר בגימור הקלאסי שלרוב יהיה שמור לאירועים מיוחדים. הפעם בחרתי להראות את אחד "האדומים" המוצלחים שיש לי, מס' 31 מסדרת Grand Rouge של Ives Rocher.
הוא מצטיין במרקם קרמי לחות ועם זאת פיגמנטי מאוד שנותן כיסוי מלא ללא צורך במספר שכבות. הוא שייך לאותם האודמים עם הגוון הנכון שגורם לשיניים להיראות לבנות יותר כך שאם מצטלמים איתו רצוי לחייך בפה מלא ולא לעשות "duck face" ;)
בגלל שלא מדובר בשפתון עמיד, חובה להניח עפרון תוחם עמיד/ עמיד במים בגוון תואם וגם לחדש את השפתון במהלך הערב.

הפריט הבא הוא לק אדום קלאסי ואם כבר הזכרתי מקודם את המילה "רטרו" אז לק אדום שתואם לשפתון (אבל לא באמת חייבים).
הפעם נבחר לק אדום של OPI שמגיע במארז מיוחד בשיתוף פעולה עם גוון סטפאני.
ב-OPI מגדירים את "Over and Over Gwen" כאדום המושלם והקלאסי והוא אכן כזה. מבחינת המרקם הוא נמצא על הצד הנוזלי יחסית ודורש מיומנות מסויימת בהנחה, כדי שלא ינזל מסביב לציפורן. בשתי שכבות דקות מגיעים איתו לכיסוי מלא ואחיד מאוד ופיניש מבריק וגלוסי מאוד שמדמה לק ג'ל. החסרונות: הוא מעט קשה בהסרה ונמרח על האצבעות וגם מכתים את הציפורניים במידה ולא משתמשים ב-base coat.
בתוך הערכה מקבלים גם את הניטים המיוחדים וגם דבק יעודי לשדרוג הלוק. כשמדובר באירוע מיוחד, מדובר במניקור מיוחד ומרשים.
הפריט השלישי הוא כמובן הבושם
לאחרונה התהבתי ב-Jour d'Hermes הקלאסי והוא משמש אותי גם ביומיום וגם ליציאה בערב. מדובר בניחוח די אופייני לבית הרמס, רענן וחמצמץ בהתחלה (עם תווי פתיחה של לימון אשכולית ופרחים לבנים) ועם זאת מורכב מאוד ומתפתח על העור במהלך היום לניחוח חמים יותר של פרחי הגרדניה, אגס מתוק, מאסק ותווים עציים. הגרסה הקלאסית שברשותי מגיעה בריכוז Eau de perfume והבושם נשאר עמיד למשך כל שעות היום וגם משאיר שובל עדין וממכר שמסקרן את הסובבים.
משהו שלמדתי מדיילת המותג בדיוטי פרי כשרכשתי את הבושם: כשמסיימים אותו ישנה אפשרות לרכוש מילוי בלבד כך שכדאי לשמור את הבקבוק ובנוסף עם המילוי מקבלים גם מיכל קטן של 10 מ"ל שניתן למלא ולקחת בתיק היד.

ומה היא הנבחרת המנצחת שלכן לערב נוצץ, שגורמת לכן להרגיש הכי נשיות וסקסיות?
ספרו בתגובות!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.