SLIDER

ביקור במספרת קונספט של Philip Martins

אחד מתחביביי לאחרונה הוא למצוא את המקומות בארץ שהביקור בהם מרגיש כמו קפיצה קטנה לחו"ל. מה שמשותף בין כל המקומות האלו ככל הנראה עבורי הוא התחושה של פינוק ושירות ברמה הכי גבוהה ומקצועית. הפעם אספר לכן על מספרה מיוחדת שנפתחה בתל אביב וכולה ממלכת טיפוח השיער.
פיליפ מרטינס הוא מותג טיפוח ותיק שנוסד באיטליה ב-1987 על ידי Mauro Trimigliozzi. שם המותג מורכב משמות שני בניו ומסמל "טוהר" וכך גם הפילוסופיה שלו לייצר מוצרי טיפוח ממרכיבים אורגניים וחומרים כימיים לא טוקסיים. לכן בכל מוצרי פיליפ מרטינס לא תמצאו אתPropylene Glycol, Sodium Lauryl Sulfate (SLS), Sodium Lauret Sulfate (SLES), Diethanolamine (DEA), Methyl, Propyl, Buthyl, Etyl Paraben and nicke שעלולים לגרות את העור ולגרום לתגובות אלרגיות ובעיות אחרות. 
הפילוסופיה המנחה את פיליפ מרטינס העולמית היא שימוש במרכיבים אורגניים מן הטבע להזנה וטיפוח, ללא כימיקלים, והאיזון המושלם בין איכות, בריאות ויופי. צבעי השיער ומוצרי הטיפוח של המותג מיוצרים על בסיס תרכובות של חמאת שיאה וקרטין על בסיס אורגני ועומדים בתקן Ecocert למוצרים אורגניים וטבעיים כמו כן לא נוסו על בעלי חיים.
פיליפ מרטינס התחילו לשווק את המוצרים בשנת 2014 במספרות מובחרות ובבתי מלון יוקרתיים ולאחרונה נפתחה מספרת הקונספט הראשונה של המותג בשכונת צהלה בתל אביב.
אז במה בדיוק שונה מספרת הקונספט ממספרה רגילה?
הדבר ראשון שחשבתי ברגע שנכנסתי למקום שאני מרגישה כמו בחו"ל וזה כולל גם את העיצוב המושקע מאוד של המקום וגם הניקיון וההקפדה על הפרטים הקטנים וגם אופי הצוות ותודעת השירות הגבוהה. יש כאן מותג בינלאומי ויוקרתי באיכות מדהימה וגם צוות מקצועי מאוד שמכיר את המוצרים מ"א" עד "ת" וגם יודע לעבוד איתם ולהתאים אותם ללקוחה הספציפית.                                                                                                                                    
המספרה מציעה טיפולי Hair Spa לקרקפת ולשיער אחרי איבחון והתאמה אישית לסוג השיער או סוג הבעיה הספציפית בעזרת סדרות מוצרים יעודיות.
השיער שלי רגיל, ללא בעיות מיוחדות, אבל בעל נטיה לשמנוניות באזור הקרקפת, לכן בחרו עבורי את הטיפול detox
Aloe Pure Gel, שמניחים על הקרקפת ומשאירים כ20 דקות, מתחיל את פעולת הניקוי של השיער. לאחר מכן משתמשים בשמפו "Calming Wash" שמיועד לקרקפת שומנית ובין היתר גם מטפל בקשקשים (במידה ויש). Scalp Benefit הוא קונדישנר שיכול לשמש גם כמסכה ובניגוד לכל קונדישנר אחר מותר להניח אותו גם בשורשי השיער. המוצר לא מכיל סיליקון, לכן לא תהיה בעיה במקרה של תוספות שיער. ולסיום, ספריי Sea Salt שמרגיע את העור.
הטיפול עצמו היה מאוד מרגיע ומפנק, החל מהאווירה של המקום ועד כיסא השיאצו המפנק שעשה מסאג' עדין תוך כדי החפיפה ועד הטאץ' הסופי של יבוש ועיצוב השיער בפן. הרגשתי הבדל במראה השיער, שהרגיש קצת יותר מלא ואקסטרה חלק. את תוצאות הטיפול הרגשתי במשך כשבועיים והשיער אכן היה קצת פחות שמנוני וגם קל יותר לעיצוב. על פי פיליפ מרטינס ניתן לחזור על טיפולי הספא לשיער כל שבוע שבועיים כדי לתחזק את המראה וגם לטפל בבעיות השיער השונות על פי הצורך.

מספרות הקונספט של המותג:
רחוב משה סנה 21, תל אביב
הנחלים 17, מושב בצרה
את המוצרים ניתן לרכוש גם במספרות המורשות של פיליפ מרטינס

פרטים נוספים וכתובות של המספרות וגם את חנות האונליין תוכלו למצוא באתר וגם בדף הפייסבוק של המותג. 

2 תגובות

© Stars of Alex • Theme by Maira G.