SLIDER

מסדרת גבות

אם היו מבקשים ממני לבחור מספר מצומצם של מוצרי איפור שלא יכולתי לוותר עליהם, הייתי עונה שאלו מסקרה ומוצר למילוי גבות. בפוסט הזה אספתי 5 מוצרים שונים לסידור ומילוי הגבות ואת חוות דעתי על כל אחד מהם, אז בואו נצלול ישר לסקירה!


מותג האיפור שהתפרסם בזכות מוצרי הגבות המעולים הוא Anastasia Beverly Hills. המותג נקרא על שם Anastasia Soare, "אלת" הגבות ובעלת סלון בבוורלי הילס, שאחראית על עיצוב גבות מולשמות של מיטב כוכבות ההוליווד. ליין המוצרים של אנסטסיה פותח על מנת לתת פתרון גם לעיצוב הגבות בבית ובהמשך התווספו אליו גם מוצרי איפור, כך שנראה שהמותג צפוי להתרחב ולהמשיך להפתיע אותנו.

אחד המוצרים המומלצים והאהובים הוא עפרון הגבות "Brow Wiz".
העפרון אוטומטי, ללא צורך בחידוד, דק במיוחד ומגיע גם עם מברשת סירוק צרה בקצה השני. הוא מכיל 0.085 גרם ולי הוא הספיק לשימוש רצוף של כחודשיים. המרקם יחסית יבש וזהו אחד היתרונות הגדולים שלו בעיני, כי אפילו אם את לא הכי מיומנת במילוי הגבות קשה לעשות איתו טעויות או להגזים בכמויות. המראה שמתקבל מאוד טבעי ומעודן והוא נשאר כל היום, לא נמרח ולא נעלם. הגוון שברשותי הוא Taupe והוא מתאים באופן מושלם לצבע השיער והגבות שלי. הסדרה כוללת 9 גוונים כך שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המדוייק שלה.
המחיר: 18.3$ (את שלי הזמנתי מ-Beautybay.com)

עוד מוצר נהדר מבית "אנסטסיה" הוא "Brow Pomade"
הפעם מדובר במוצר במרקם קרמי שמגיע בצנצנת זכוכית שדומה לאלו של הצלליות קרם. הכמות מכובדת מאוד, 4 גרם, וזהו מוצר שאפילו בשימוש יומיומי יספיק להמון זמן. מניחים אותו עם מברשת זוויתית ובכל שימוש דרושה כמות מזערית כי מדובר במרקם יחסית עבה, מעט יבש ומאוד פיגמנטי. הגוון שלי הוא Blonde וכשניסיתי אותו בפעם הראשונה הופתעתי לגלות שבשימוש לא זהיר הוא עלול להיות אפילו כהה מידי. המברשת הנוחה ביותר שמצאתי באוסף שלי שאיתה אני אוהבת להניח את "Brow Pomade" היא 04 של Mikaella (מבית עפרה) פשוט כי היא יחסית רכה ולא מאפשרת להגזים עם כמות החומר וליצור כתמים.
המחיר: 17.7$ (הזמנתי מ-Beautybay.com)

לפני כמה חודשים הופתעתי לגלות את המסקרה החדשה לגבות "Brow Drama" של מייבלין על מדפי הפארמים ועוד במחיר מבצע מצחיק של 25 ש"ח (המחיר לפני המבצעים הוא 60 ש"ח). מיותר לציין שמיד אספתי לסל את הגוון הבהיר בין השלושה "Dark Blond".
אף פעם לא ניסיתי מוצר לגבות מהסוג הזה, לכן לצערי לא אוכל להשוות אותה עם מוצרים מקבילים ורק אספר לכן על ההתנסות שלי.
הייתי מגדירה את המרקם שלה כג'לי עדין ודי מימי. היא לא פיגמנטית מאוד, מה שהופך את השימוש בה לנוח במיוחד, כי ניתן לבנות את עוצמת הגוון בהדרגה וקשה להגזים איתו. המברשת עצמה קצת מוזרה, בעלת קצה עגול עם סיבים רכים, שמצד אחד מפזרת את החומר בצורה טובה ועדינה, אבל מצד שני הייתי שמחה לראות מברשת ישרה קלאסית שתסרק ותסדר את השערות בצורה טובה יותר. אם מניחים כמות נדיבה של המסקרה אפשר להרגיש שהשיערות הופכות לקשות יותר למגע, אבל זה עדיין מרגיש טבעי למגע. זה מחזיק כל היום מבלי להימרח.
המסקרה נהדרת עבור בעלות גבות מלאות, ללא "חורים" או צורך בתיקון של צורה, רק להדגשה של הגוון הטבעי. במקרה שלי, הגבות לא מלאות ובקצה החיצוני השיערות מאוד דלילות ובלתי נראות, לכן אני תמיד משלבת את המסקרה עם "Brow Pomade" למילוי הסופי.


את שני המוצרים הבאים קיבלתי להתנסות ולצערי בגוונים שלא מתאימים לי, מה שכמובן לא מנע ממני להתנסות בהם בבית (בלי שאף אחד יראה :) ולבחון אותם לעומק.

הראשון הוא ג'ל לגבות של מותג האיפור המקצועי עפרה "Semi Permanent Waterproof eye brow gel"
הצבע שקיבלתי הוא "Light Brown", חום בינוני עם תת גוון ג'ינג'י. האריזה היא צנצנת זכוכית קטנטנה, זהה לזו של האיילינר ג'ל שלהם, עם מכסה לבן, ומכילה 5 גרם. המרקם מזכיר לי מוס וצריך לעבוד עם מברשת זוויתית נוחה או אפילו עם מברשת איילינר דקיקה במידה ויש צורך במילוי של חורים/סוף הגבה ויצירת מראה שיער אמיתי עם קווים דקיקים. חייבים להניח כמות קטנה על גב כף היד ולאסוף את החומר משם ולא לאסוף ישירות מתוך הצנצנת, כי מדובר במוצר מאוד פיגמנטי שדורש כמות מזערית בכל שימוש. הג'ל נוח מאוד לעבודה ומסיימים את משימת המילוי מהר מאוד. הוא עמיד במים ועובר את מבחן העמידות ב-100% ללא מריחות או נזילות, אפילו אם משפשפים את הגבה עם אצבע.
בהמשך אני וודאי ארכוש לי אחד בגוון המדוייק שלי, כי מאוד אהבתי אותו. ממליצה עליו בחום לשימוש מקצועי וגם עבור מתאפרות מנוסות שיודעות לעבוד עם המוצרים מהסוג הזה.
המחיר: 128 ש"ח

למותגי דראגסטור משום מה אין היצע גדול של מוצרים לסידור הגבות, אבל בזמן האחרון נראה שהנושא בטיפול. הפעם הכרתי את עפרון לגבות "Brow Fantasy" מבית רבלון.
בעצם מקבלים כאן 2 מוצרים באחד, גם עפרון גבות למילוי וגם מסקרה לגבות בגוון תואם להשלמת המראה וסידור השיערות במקום. המרקם של העפרון יחסית יבש, כך שנוח לעבוד איתו ולא לפחד להגזים או ליצור כתמים של צבע (בתמונה הראשונה רואים צד אחד שמילאתי עם עפרון בלבד לעומת הגבה הטבעית שלי). המסקרה נוחה מאוד גם ומאוד אהבתי את המברשת הצרה שמפזרת את החומר בצורה אחידה ולא דורשת מאמצים מיותרים. הג'ל כאן מעט יותר פיגמנטי לעומת המסקרה של מייבלין ואחרי שמתקבע אפשר להרגיש שהשיער מעט יותר קשה למגע (כמו אחרי ששים ג'ל לשיער נגיד) אבל נראה טבעי. בתמונה השניה הוספתי שכבה של מסקרה מעל העפרון ובצד ימין הנחתי את המסקרה לבדה.
המחיר: 79 ש"ח

ניסיתן את אחד המוצרים שסקרתי בפוסט? רשמו מה דעתכן עליו!
שתפו מה הם המוצרים המנצחים שלכן למילוי וסידור הגבות


גילוי נאות: מוצרי עפרה ורבלון התקבלו לסקירה

10 תגובות

  1. פוסט נהדר! תמיד אהבתי את הגבות שלך (גבות בהירות - אבל לא דקות - זה יפיפה בעיניי). כבר הרבה זמן שהpomade של אנסטסיה עושה לי עיניים (או גבות?) ואת רק מחזקת את החשק :) עד כמה הוא עמיד, בעינייך?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      ה-Brow Pomade נהדר, במיוחד עבור גבות שדורשות מילוי טוב והעמידות שלו מצויינת בעיני

      מחק
  2. מה לסיכום? אהבת את הדו צדדי של רבלון? קרץ לי אבל לא הייתי סגורה עליו.. ניסיתי מכולם כאן את של מייבלין והוא אכן דיי נחמד לשימוש מהיר אבל יש טובים ממנו..

    השבמחק
  3. הbrow wiz של אנסטסיה נשמע טוב! חבל שהוא כזה יקר כיס הסטודנטיאלי שלי. עוד יבוא היום! חחח פוסט נהדר :)

    השבמחק
  4. גם הג'ל של עפרה וגם הג'ל של אנסטסיה נראים מצויין!
    כרגע אני עם ג'ל לגבות של Mad Mineralz, שעושה עבודה מאוד דומה לשני אלו, ויקח נצח עד שייגמר, אבל אני כבר יודעת מה בווישליסט שלי :)

    השבמחק
  5. אנונימי4.2.2015, 16:25

    ממליצה לך לנסות את הג'ל של עפרה בגוון חאקי, הוא הכי מתאים לבהירות כי אין בו תת גוון אדום (ולא הוא לא נראה ירוק, אלא מאוד טבעי, אם כי סופ פיגמנטי). מומלץ גם לגבות וגם לתיחום עדין של קו הריסים

    השבמחק
  6. יש לי את האנסטסיה, לוריאל, ומייבלין, האמת שחבל שלאנסטסיה אין צבע שהוא בדיוק מתאים לי , אני צריכה אפור! אולי אנסה את זה של אופרה בצבע חאקי.... מה אומרים?!

    השבמחק
  7. האנסטסיה (שניהם) נראים עלייך מעולה, ממש טבעי!
    אני עוד בשלב של המסקרה השקופה בלבד, אבל אם אחליט לנסות מוצרי גבות כנראה אלך על אנסטסיה.

    השבמחק
  8. אני מכורה לג'ל גבות של עופרה,אני משתמשת בגוון חאקי (פחות אוהבת את הגוון הג'ינג'י של חום בהיר).

    השבמחק
  9. אני אוהבת להשתמש בצללית בגוון חום כהה

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.