SLIDER

פוסט אהבה ל-OPI

אם שואלים אותי מה הוא מותג הלקים האהוב עלי ביותר, התשובה תהיה ללא ספק OPI!
הכרתי את המותג על דפי הקוסמופוליטן ושער מגזיני היופי מחו"ל, עוד בתקופה שלא דימיינתי שניתן יהיה להזמין לקים אונליין. הפרסומות שלהם היו תמיד מושקעות, הקולקציות מסקרנות ועשו חשק לגעת בכל היופי הזה.

היום OPI הוא ללא ספק אחד השחקנים החזקים בתחום הציפורניים, גם מבחינת האיכות הגבוהה של המוצרים וגם מבחינת מבחר הקולקציות והגוונים וטרנדים חדשים. השנה זכינו לראות את המותג נכנס לרשת "אפריל" והפך לנגיש מאוד לכל אחת ובנוסף גם "נייל בוטיק" הראשון מסוגו נפתח לאחרונה במתחם שרונה בתל אביב.

נתחיל מזה ששרונה כבר מזמן הפך לאחד המקומות האהובים עלי בתל אביב ובכל ביקור אני נהנית מהאוירה המרגיעה ומהמראה הפסטורלי הלא כל כך אופייני לעיר ללא הפסקה וזהו ללא ספק המיקום המושלם לבוטיק המיוחד.
המקום עצמו די קטן, אבל נראה מזמין ונעים. ניתן למצוא כאן בערך כל מוצר אפשרי של OPI, החל מקולקציות שונות ועד מוצרים משלימים ומוצרי טיפוח מקצועיים של המותג. מדובר בגן עדן של לקים וברגע שנכנסים לחנות קשה מאוד להחליט עם מה חוזרים הביתה, כי כל כך קשה לבחור!
מעבר לחנות המפתה, נייל בוטיק מציע גם טיפולי יופי יחודיים ובלעדיים לטיפוח הידיים והציפורניים בשילוב מוצרי פרמיום המקצועיים של המותג, שהורכבו ע"י אילנה כסיף, מדריכה מוסמכת מטעם OPI.
המקום עצמו די קטן וכולל 2 עמדות טיפולים, כך שחובה לדאוג להזמין תור מראש.
אני בחרתי בטיפול "שרונה" המפנק עם תכשירים מסדרת קמומיל ומנטה. הרגשתי שעברתי טיפול SPA מלא בידיים ואני יכולה להגיד שפינוק כזה לכפות הידיים שלי לא קיבלתי באף מקום. הטיפול מתחיל מהשריה בתמיסת קוקוס ופירות הדר ולאחר מכן עוברים לפילינג עדין וריחני שהופך את העור לחלק במיוחד וגם מבהיר. לאחר מכן מגיעה מסכה מזינה בשילוב של כפפות ניילון שמשאירים כ-10 דקות ותוך כדי מטפלים בעור מסביב לציפורן ובסידור ושיוף הציפורן עצמה. מסיימים עם עיסוי של כפות הידיים עם קרם עשיר ולחותי וגם מריחה של לק. כל הטיפול נמשך כ-45 דקות וכדאי מאוד לא להגיע בלחץ זמן ולתת לעצמכן להינות עד הסוף.
אחרי הטיפול הרגשתי שהעור קטיפתי וגם הניחוח של הקרם ליווה אותי במהלך כל היום. ללא ספק פינוק שאשמח לשחזר שוב ושוב!
לאתר של נייל בוטיק
וברור שגם לא חזרתי משם בידיים ריקות, כי ברגע שראיתי את מארז הקוקה קולה עם הגליטר המיוחד לא עמדתי בזה.
"Bearest of them all" הוא גליטר עם בסיס שקוף שמשלב נצנצים לבנים ואדומים בשני גדלים וגם לבבות לבנים. הוא משגע על בסיס של לקים כהים ואטומים והמראה הסופי מזכיר יותר מדבקות ציפורניים מאשר לק רגיל.

באופן כללי אפשר להגיד שבתקופה האחרונה התמכרתי לגמרי לגליטרים ונצנצים למיניהם במניקור, בעיקר בזכות הבסיס Glitter-off הגאוני שכבר כתבתי עליו ומאז ניצלתי כבר קרוב לחצי בקבוק. עבור מי שאוהבת את הסגנון הזה כמוני, אני רוצה להמליץ על שתי קולקציות מיוחדות של OPI.
הראשונה היא קולקציית החגים העונתית של המותג והפעם בשיתוף פעולה עם הזמרת גוון סטפאני. לצד הגוונים הקלאסיים בגימור קרמי, ניתן למצוא בה מספר גליטרים מיוחדים:
אחד הלקים המיוחדים שנמצא בקולקציה הזאת נראה הכי פחות מעניין בבקבוק והוא "Snow Globetrotter" הבהיר. רק אחרי שמשלבים אותו עם הבסיס המתאים מגלים את היופי שלו, כי מסתם גליטר לבן הנצנצים משחקים בגוונים שונים והמראה הכללי מזכיר לי מאוד גלקסיה עם כוכבים. השילוב המוצלח והמתבקש ביותר במקרה שלו הוא כמובן לק שחור או כחול כהה, אבל גם כשניסיתי אותו עם בסיס טורקיז קרמי של ג'ייד, מאוד אהבתי את התוצאה!
לפירוט על שאר הגליטרים בקולקציה תקליקו כאן

קולקציה נוספת היא "Peanuts" שיצאה בתקופת ה-Haloween.
היא כוללת 2 גווני בסיס קרמיים, צהוב ושחור, וגם 2 גליטרים מיוחדים שעוד לא החלטתי איזה מביניהם יותר יפה.
הגליטר שברשותי הוא "Where's my Blanket???" והוא משלב נצנצים בינוניים בגוונים של שחור, צהוב ואפרסק לצד מיקרו גליטרים שחורים. כל המראה נראה כמו ציור אבסטרקטי על הציפורן.
היה לי די קשה למצוא בסיס הולם ללק הזה ואחת האופציות האהובות עלי היא בסיס ורוד בהיר טיפקסי שמבליט את היופי של הגליטר. עוד אפשרויות מוצלחות: לבן קרמי, אפור בהיר וגם חום בינוני.

מקווה שהפוסט עשה לכן קצת שמח בעיניים ומאחלת שבוע טוב ונוצץ!
שתפו בתגובות איזה לק מככב כרגע על הציפורניים המטופחות שלכן :)




גילוי נאות: הוזמנתי לביקור בנייל בוטיק מטעם היח"צ של המותג. הלקים (למעט ערכת הקוקה קולה) התקבלו לסקירה. 

תגובה 1

  1. אהבתי את הגליטר הראשון עם הלבבות. למרות שחשבתי שהוא יהיה קיטשי, הוא דווקא מקסים!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.