SLIDER

יום הולדת בצפון

גם השנה כמיטב המסורת חיפשתי רעיון מקורי לחגיגות יום ההולדת והפור נפל על טיול בצפון. הזמנו צימר, לקחנו מצלמות ויצאנו לדרך, לטיול מהנה שהרגיש לי (בתור תושבת המרכז) כמו קפיצה קטנה לחו"ל.

התחנה הראשונה הייתה גן לאומי כורזים, מקום היסטורי קסום, עם שרידי בית הכנסת מהמאה הרביעית, מקווה טהרה ובתי המגורים. 
בזמן האחרון אני מאוד נהנית לטייל במקומות היסטוריים מהסוג הזה, כי מעבר ליופי המהפנט והמבנים העתיקים שמעוררים את הדמיון, יש בהם משהו מאוד שליו ונורא מרגיע.
תתפלאו לשמוע, אבל אף פעם לא התארחתי בצימר!
הזמנו לילה בבקתות עץ "החצר המוסיקלית" במושב רמות וההימור התגלה כמוצלח למדי. הרגשתי שאחרי העומס והרעש של המרכז, הגעתי לחו"ל. אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן!
"מושבוצ", מסעדת הבשרים ב"רמות", מקום עם אוירה ביתית ושירות אדיב ולבבי. 
את האירוח שלנו סיימנו באחרות בוקר מפנקת בחצר
עם מהממת אחת שאירחה לנו חברה או ליתר דיוק רצתה גם לאכול איתנו והייתה אקסטרה נחמדה :)
קפצנו לקצרין, במטרה לבקר ב"בית הבד של הגולן", מקום מסקרן שבו נערכים סיורים מודרכים ומראים את תהליכי עצירת שמן הזית. לצערי הגענו יחסית מאוחר, לכן לא הספקנו לעשות את הסיור המלא, אבל זכינו לסיור מקוצר במקום, במעבדה וטעמנו סוגים שונים של שמן זית. 
חלק ניכר מהחנות מוקדש לקוסמטיקה טבעית שמייצרים במקום אשר מבוססת על שמן זית.
המוצר המסקרן ביותר, שגם חזר איתנו הביתה, הוא סבון פילינג המפורסם של Olea Essence. הוא מבוסס ברובו על זיתים וזרעי הזיתים הכתושים שנשארים אחרי תהליך העצירה של שמן זית. הסבון עשיר בנוגדי חימצון ומכיל גם שמן עץ התה ושמן הלמונגראס. עד עכשיו ניסיתי אותו מספר פעמים על עור הפנים והוא עובד בצורה מדהימה, משאיר את העור חלק ונעים כל כך!
מוצר נוסף שבחרתי הוא קרם עיניים המבוסס על פרוטאין משי, בעל אפקט אנטי אייג'ינג ורשימת מרכיבים מרשימה (ניתן לראות כאן). חייבים לשמור אותו במקרר, כי אינו מכיל חומרים משמרים. במידה ותרצו לקרוא סקירה מפורטת בהמשך, עדכנו אותי בתגובות.

סיימנו את הטיול בעוד מקום קסום: כפר נחום (Capernaum)
אני אאחל לעצמי שהשנה שלי התהיה בדיוק כמו שהיא התחילה, שלווה ורגועה, מלאה באהבה והמון דברים יפים.
מקווה שהצלחתי להעביר לכן לפחות חלק קטן מאוירת הצפון הקסומה ואם בא לכן קצת לצאת מהשגרה היומיומית, לנוח ולהינות ממקומות יפים, אני ממליצה בחום לבחור מסלול טיול מיני רבים, ולצאת לדרך!

5 תגובות

  1. אני אוהבת את הפוסטים האלה שלך! אתם תמיד מוצאים מקומות מוצלחים שמצטלמים נהדר לבקר בהם :-)
    הצימר ניראה מוצלח! אני קצת מפחדת מצימרים, כמה מאלה שביקרתי בהם לא היו ברמה שהייתה תואמת לפרסומת או למה שסיפרו עליהם..... אבל נראה שנפלתם על אחד טוב.
    שתהיה לך שנה נהדרת, בדיוק כמו שמגיע לך :-)

    השבמחק
  2. איזה כיף! גם אני מעולם לא הייתי בצימר, אבל כן הייתי במושב רמות והוא ממש נחמד. בכלל כל הצפון כיפי ומפנק, מדברת אחת שגדלה בחיפה.. :)
    שתהיה לך שנה מצויינת ומלאה בחוויות נדירות! :)

    השבמחק
  3. מקסים. ממש אהבתי את התמונות!
    המון מזל טוב
    האמת שגם אני רק לא מזמן נסעתי פעם ראשונה לצימר.

    השבמחק
  4. נראה כיף כל כך! המון מזל טוב :-)

    השבמחק
  5. אוי איזה יומולדת כיפי!
    ותודה על ההמלצה על כורזים ;)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.