SLIDER

Empties: פוסט על מוצרים שסיימתי (חלק 1)

למרות שמצד אחד אני מאוד נהנית לקרוא פוסטים של אחרות על מוצרים שסיימו וחוות דעת מפורטות על מוצרים שהשתמשו בהם לאורך זמן, משום מה אף פעם לא כתבתי פוסט מהסוג הזה בעצמי. אחרי שהצטברו אצלי לא מעט empties בתקופה האחרונה, החלטתי סוף סוף שהגיע הזמן לתת במה למוצרים שסיימתי ולשתף גם אתכן.


אתחיל מקרם ידיים, אחד המוצרים שאני צמודה אליו כל השנה ומשתמשת בכמה במקביל.
את הקרם של Dr. Green קניתי במחלקת הקוסמטיקה בסופר ומה שפיתה אותי בעיקר זאת בעיקר רשימת המרכיבים שכוללת שמן שקדים, שמן אבוקדו וג'ל אלוורה. גם המחיר היה נחמד, 10 ש"ח ל-100 מ"ל.
הקרם מבושם בניחוח צמחי עדין ובעל מרקם חלקלק. הוא נספג במהירות שיא ולא משאיר תחושה דביקה. למעשה, הוא לא משאיר שום תחושה בכלל כי ברגע שנספג הרגשתי כאילו לא שמתי כלום. לא יכולה להגיד שאהבתי אותו, למרות שבסה"כ ניסיתי אותו כשעדיין היה חם ולא ממש יבש בחוץ. לא הרגשתי שהוא לא עשיר בלחות, כפי שמבטיח, ולא אחזור לרכוש אותו שוב, כי אני מעדיפה קרמים "כבדים" יותר שלא דורשים הנחה חוזרת כדי להשיג תוצאה.

מסכת הלחות של Ahava מצילה את העור הפנים שלי כבר חורף שני ברציפות.
היא הגיעה אלי באחת מקופסאות הגלוסיבוקס (בגודל "נסיעות של 20 מ"ל) ומאז משמשת אותי בתור מוצר SOS בימי החורף כשהעור זקוק לאקסטרה לחות וקרם לחות בלבד לא מצליח במשימה.
אני מניחה אותה על עור פנים וצוואר נקי בערב, בכמות די נדיבה, והולכת לישון. בבוקר אני שוטפת את הפנים עם סבון הפנים (כרגע אני עם "האשכולית הורודה" של ניוטרוג'ינה). הוער נשאר חלק מאוד ורך, ללא קילופים או אדמומיות. המסכה הזאת הצילה אותי גם בתקופות צינון קשות והצליחה להתמודד מעולה עם אדומומיות וגירוי מסביב לאף.
כרגע, רוב הסיכויים שארכוש לי אותה בגודל המלא, אלא אם כן אחליט לנסות עוד מסכות מהסוג הזה של חברות אחרות.

קרמי גוף זאת אחת ההתמכרויות הרציניות שלי ויש לי אוסף די מכובד שסביר להניח יקח כמה שנים לסיים. אני אוהבת לרכוש קרמי גוף בעיקר בחו"ל, כי אני מוצאת שם מוצרים מבושמים (כמו שאני אוהבת) בריחות פירותיים ו"טעימים" ואלו גם סוג של מזכרות עבורי.
הפעם סיימתי דווקא מוצר ישראלי, קרם גוף שך Frulatte בריח פטצ'ולי.
על החיבה שלי למוצרי המותג כבר כתבתי בעבר ואני עדיין חושבת שמדובר במותג שממש לא מקבל מספיק תשומת לב והכרה.
יש לו מרקם עשיר ויחסית עבה, שנמרח בקלות וממש מחליק על העור. הוא עושה תחושה כמעט "סיליקונית" כשמעשים אותו לתוך העור, למרות שסיליקון לא מופיע בכלל ברשימת המרכיבים.
בדרך כלל אני לא סובלת ריח של פטצ'ולי, אבל במקרה של הקרם הזה מדובר בניחוח שמזכיר לי יותר וניל, "מים" ונעים, לא מציק על הגוף ונעלם תוך זמן קצר.
לא זוכרת את המחיר שלו ולדעתי קניתי אותו בתוך סט של קרם ידיים וקרם רגליים, אבל באופן כללי המחירים של מוצרי פרולטה מאוד עממיים ואפילו נמוכים ביחס לאיכות. לרוב קצת קשה למצוא אותם, לכן תבדקו את המדף התחתון של הקרמים בפארמים או את פינת המתנות הארוזות (בניו פארם ובמשביר).

עוד קרם שסיימתי לארחונה הוא קרם הפנים מסדרת Aquamilk של לנקסטר.
גם הקרם הזה קיבל סקירה נפרדת בעבר ודעתי עליו לא השתנתה.
מאוד אהבתי אותו וניצלתי אותו עד הטיפה האחרונה. למרות שבמקור הוא מיועד לעור יבש, הוא הגיע אלי לקראת החורף ועשה עבודה מצויינת בהענקת הלחות לעור שלי ועבד מצויין בתור בסיס למייק אפ.
אני חושבת שלקראת קיץ אתן צ'אנס לקרם פנים אחר מסדרת Aquamilk ואני מתלבטת בין "Matifying Fluid" שמיועד לעור שמן לבין "Day Fluid". אם יש לכן ניסיון עם אחד הקרמים האלו אשמח לשמוע המלצות/השמצות.

מוצר טיפוח אחרון להיום הוא מי ההסרה של קליניק (מס' 3 לעור מעורב/שמן)
אחרי לא מעט ניסיונות עם מי פנים של חברות שונות, הגעתי למסקנה שמי ההסרה של קליניק הם המוצר היעיל ביותר עבורי ועושים עבודה נהדרת להשלמת הניקוי בערב. נכון, המוצר הזה לא מתאים לכולן ועלול להיות חזק מידי או מייבש מידי, כי מכיל חומצה סליצילית ואלכהל, אבל כאמור עבורי זה עובד נהדר ואני לא רואה את עצמי מחליפה את מי הפנים האלו במשהו אחר וכבר מצוידת בבקבוק חדש.

סיימתי צללית!
כן, כן, גם אני לא האמנתי שזה יקרה אי פעם.
"Patina" של מאק היא אחת הצלליות האהובות עלי מכל הזמנים, לכן גם הייתי חייבת לקנות לי אחת חדשה. הטריק הוא שכשמסתכלים עליה היא נראית די סתמית, עוד צללית בז' משעממת. בפועל, מדובר באחת הצלליות המושלמות לכל חובבות המראה הניטרלי באיפור העיניים והיא ממש כמו זיקית משתלבת מעולה בערך עם כל צללית וגם המרקם שלה מאוד חמאתי ונוח לעבודה.
אפשר לראות אותה בפעולה בפוסט "איפור עיניים" יחסית ותיק שלי כאן וגם השתמשתי בה באיפור החתונה שלי.

אחד המייק אפים האהובים שלי הוא "Healthy Mix" של בורז'ואה וכרגע אני ממש על הטיפות האחרונות שלו.
אני עדיין חושבת שהגרסה הקודמת של המייק אפ הזה, שהייתה בבקבוק פלסטיק עם הפקק השחור" הייתה מעט יותר מוצלחת ונדמה לי שגם יותר עמידה כשמדובר בעור מעורב/שמן, אבל למרות זאת ללא ספק ארכוש לי אותו בהזדמנות הקרובה. מה שכן הפעם ככל הנראה אבחר בגוון ההכי בהיר בסדרה 51, אחרי ה"פיאסקו המצולם" עם ה-52 Vanilla שהתחיל להיראות כהה מידי עלי.

אחרונים חביבים הם צמד הלקים האהובים של OPI
אם תהיתן מה קורה עם לק כשעוברים את חצי הבקבוק, במקרה של OPI הלק מסמיך וגם זמן היבוש שלו הופך לארוך מאוד. בערך ברבע בקבוק הלק מתייבש ויוצא מכלל שימוש. צמד הלקים היפים האלו מאוד ותיק באוסף שלי, אבל אפשר להגיד שניצלתי אותם כמעט עד הטיפה האחרונה.
הורוד הוא "Elephantastic Pink", אחד הורודים היפים שניסיתי אי פעם, בעל פורמולה ג'לית אטומה ומריחה חלומית.
"Miami Beet" גם הוא בעל פורמולה מושלמת וגימור גלוסי משגע, ורוד כהה עם תת-גוון סגול.

מה דעדתכן לגבי המשך סדרת הפוסטים על המוצרים שסיימתי והאם אתן נהנות מהפוסטים מהסוג זה? יש לכן מוצרי איפור או טיפוח שסיימתן לאחרונה ותרצו לחלוק את דעתכן עליהם? שתפו בתגובות!

13 תגובות

  1. אני מאוד מאוד אוהבת לקרוא פוסטים על מוצרים שנגמרו.
    אני בהלם שסיימת צללית.... לא חשבתי שהדבר הזה בכלל אפשרי!
    פוסט מצוין, נהניתי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחתי לשמוע ואשתדל להמשיך את סדרת הפוסטים הזאת!

      מחק
  2. אחלה פוסט :D ניהניתי מאוד. והיי, סיימת גם צללית וגם 2 לקים, כבוד!

    השבמחק
  3. אני תמיד נהנית לקרוא פוסטים כאלה לכיוון שאני מאוד מתחברת לטעם שלך האיפור וטיפוח, אני אשמח לפוסטים כאלה גם בהמשך. תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע ואשתדל להמשיך עם זה הלאה :)

      מחק
  4. פוסט מקסים! כל הכבוד לך שסיימת צללית, אבל מכיוון שפטינה היא צללית כל כך מהממת - אני לגמרי מבינה איך זה קרה!!!
    אני לא יכולה להגיד שאי פעם סיימתי לק, אז לגמרי כל הכבוד על זה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! גם אני לא מאמינה שסיימתי צללית, לא יודעת אם יצא לי לסיים עוד אחת בזמן הקרוב, הן מתרבות :)
      דווקא בלקים אני רואה שהולכים ונגמרים לי הצבעים הותיקים באוסף, מתייבשים בשליש הבקבוק כזה, אז יהיו עוד Empties כאלו בהמשך.

      מחק
  5. את אלופה!
    אני מתה על פצ'ולי...תישאלי את בעלי שלא סובל אות חחח ;)

    השבמחק
  6. אנונימי11.2.2014, 9:11

    שלום, איפה ניתן לרכוש מסכת לחות של אהבה? תודה.אלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אלה!
      את המסיכה של אהבה אפשר לרכוש בכל פארם שמחזיק את מוצרי המותג

      מחק
  7. גם אני אוהבת פוסטים מהסוג הזה. הפתעת אותי לגמרי עם זה שסיימת צללית ולק :) אני לא זוכרת מתי זה קרה לי לאחרונה כי גם אצלי המוצרים הללו מתרבים..אבל זה אומר שהם היו ממש שימושיים
    לגבי הלנקסטר גם לי כמוך יש ניסיון עם Day rich cream ואני ממש סקרנית לגבי האחרים שנשמעים נהדרים לקיץ.

    השבמחק
  8. זה יהיה מוזר אם אכתוב לך שאני מקנאה על זה שסיימת צללית ולקים?...
    אני אוהבת לסיים מוצרים, כי זה מפנה מקום לחדשים.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.