SLIDER

Zoom in: מסקרה של דיור Diorshow

את Diorshow של דיור קניתי בדיוטי פרי של מוסקבה לפני כמה חודשים. לא יודעת למה, כל פעם שאני מגיעה לרכוש מסקרה חדשה אני באה לא מוכנה, ללא קריאת ביקורות ברשת, מוכנה להרפתקה הבאה. אין לי הסבר הגיוני לתופעה הזאת ובדיעבד אני כל פעם אומרת שבסכום שהשקעתי הייתי צריכה לקנות מסקרה שכבר ניסיתי ואהבתי. בטח כבר הבנתן לאיזה כיוון הולך הפוסט של היום, של "השואו" המובטח שלא התקיים...

המסקרה של דיור מבטיחה אפקט של ריסים מלאכותיים, נפח דרמטי והארכת הריסים. האריזה נראית יוקרתית וכיף לשלוף אותה כל בוקר ממגירת האיפור.
המברשת גדולה מאוד, עם סיבים רכים שלא שורטים במגע עם העפעף. הפורמולה עדינה ו"ג'לית", יחסית יבשה (בהשוואה למסקרות של YSL לדוגמא) והמסקרה מבושמת בניחוח ורדים.
בשכבה אחת היא נותנת מראה ריסים מאוד עדין וטבעי, ללא נפח וללא הארכה יוצאת דופן. כדי להשיג נפח מרשים נדרשות בערך 3 שכבות של המסקרה ולטעמי היא עדיין לא נותנת אפקט מספיק דרמטי.
עלי היא עמידה במהלך היום, אבל שמתי לב שבימים קצת יותר חמים היא מתחילה להימרח קלות וללכלך את העפעף העליון לקראת סוף היום.
אחד הדברים שכן אהבתי בה הוא שההסרה שלה מאוד קלה, אפילו עם מים חמים במקלחת היא יורדת בקלות מבלי להשאיר עיגולים שחורים מסביב לעיניים.
באופן כללי אני חושבת שמדובר במסקרה טובה, במידה ועושים כאן תיאום ציפיות. מי שמחפשת מסקרה לאפקט עיבוי דרמטי בסגנון של "Effet Faux Cills" של YSL או "Le Volume" של שאנל והשאר, כדאי לדלג על Diorshow. מי שמחפשת מסקרה יוקרתית שתתן את מראה הריסים הטבעי, תהנה ממנה. מבחינת האפקט שהיא נותנת היא די הזכירה לי את "Sumptuous Extreme" של אסתי לאודר שכתבתי עליה בעבר.
בגלל שהמברשת מאוד גדולה וצריך להתרגל להשתמש בה מבלי ללכלך את העפעף, לא הייתי ממליצה על המסקרה הזאת לבעלות ריסים קצרים או עיניים יחסית קטנות.
לסיכום, יש לנו כאן עוד הוכחה לכך שלא כל הנוצץ הוא זהב ולא תמיד מה משווקים לנו במוצר קיים במציאות. אני אישית התאכזבתי כי ציפיתי לנפח דרמטי כמו שאני אוהבת והמסקרה הזאת לצערי לא עמדה בציפיות.

מחיר: 25 יורו ל-11.5 מ"ל בדיוטי פרי (רוסיה), בסביבות ה-200 ש"ח להערכתי בארץ. 

16 תגובות

  1. אני גם לא אהבתי את המסקרה הזו אך מסיבות אחרות. ראשית לא שמתי לב יתרון בה לעומת אחרות, שנית היא כל הזמן צבעה לי את העפעפים שזה סיוט, אני פשוט שנאתי אותה וחיכיתי שתיגמר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לה באמת יתרון על אחרות מבחינת הביצועים. אצלי היא מתפקדת בסדר בסה"כ, אבל גם אני מחכה שתיגמר כבר :)

      מחק
  2. אין הרבה מסקרות יוקרתיות שאני אוהבת. מסקרות זה מסוג המוצרים שגם ככה נגמר מהר ולכן חבל לקנות משהו יקר...

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, היום יש לא מעט מסקרות מדראגסטור שמעולות מבחינת הביצועים שלהן אז בגדול אפשר גם לא להתפרע. מצד שני מידי פעם כיף לי להתפנק במסקרה יוקרתית, פשוט להבא אשקיע את הסכום התלת ספרותי במסקרה "בטוחה יותר" של שאנל או YSL

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. איכשהו אני גם קונה מסקרות מתוך גחמה ולרוב נופלת... אני עדיין מחפשת את ה-אחת שלי, שבאמת תעגל, תעבה ותיתן מראה של ריסים מלאכותיים.
    אני מתבאסת להוציא יותר מ-70 שקל על מוצר שממילא יתקלקל תוך חצי שנה בערך, אבל ככל שעובר הזמן אני מבינה שכנראה ולא תהיה מניעה אלא ללכת על היוקרתיות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פשוט אזכור להבא שאם כבר משקיעים סכום גבוה על מסקרה, כדאי לעשות שיעורי בית ולקרוא ביקורות, כדי לא לבזבז את הכסף על משהו מבאס. עוד בעיה עם המסקרות שזה ניסוי וטעייה כי על כל אחת האפקט יכול להיות שונה.
      בקיצור,לא קל :)

      מחק
  5. תוכלי בבקשה לעשות תמונה עם ובלי המסקרה שנוכל לראות את ההבדל? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא נוהגת לצלם מסקרה על הריסים שלי כי, דבר ראשון בלי המסקרה לא רואים לי ריסים כי הם בלונדיניים :) והסיבה השניה היא שממילא על כל אחת היא תיראה שונה. מה שכן אני אנסה לשלב אותה באחד הסרטונים הבאים.

      מחק
  6. בשימושים הראשונים שלי איתה האפקט לא היה משהו.
    אבל (וזה קרה לי עם כמה מסקרות) אחרי שהיא נחה קצת במגירה, האפקט שהיא נותנת השתפר.
    סה"כ אני מרוצה ממנה, אבל כן יש לה נטייה להימרח בימים חמים או בימים שהעיינים קצת דומעות.

    השבמחק
    תשובות
    1. האפקט אכן השתפר עם הזמן, אבל אני עדיין לא מתה על המסקרה הזאת, בעיקר כי אני צריכה כל פעם להעמיס שכבות כדי להגיע למראה שאני אוהבת. עם חוסר העמידות אני סבבה בתקופה הזאת (למזלה :)

      מחק
  7. אנונימי23.2.2014, 7:50

    אני ממש מרוצה מ- HAUTE AND NAUGHTY של MAC, אז למקרה שגם בפעם הבאה תבואי לא מוכנה לקנות מסקרה אני מקווה שתזכרי את ההמלצה שלי :) היא פשוט מ-ע-ו-ל-ה !!!

    השבמחק
  8. אני לא חושבת שכדי להוציא על מסקרה 200 ש"ח בגלל שזה מותג, יש הרבה מסקרות טובות במחירים יותר נוחים לכיס וגם הביצועיים יותר טובים.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.