SLIDER

Zoom In: Estee Lauder "Sumptuous Extreme Volume" Mascara

יש מוצרי איפור ששומרים להם נאמנות במשך שנים, בין אם מדובר במייק אפ מנצח או עפרון אהוב. בכל מה שנוגע למסקרה אני מרגישה שהמצב אצלי הפוך, כל פעם שנגמרת אחת, גם אם הייתה מוצלחת מאוד, מתחילה סוג של הרפתקה חדשה של מציאת המסקרה המושלמת הבאה. באחד מהחיפושים האלו החלטתי שהגיע הזמן להתנסות באחת המסקרות של אסתי לאודר והבחירה נפלה דווקא על החדשה "Sumptuous Extreme Volume" שמבטיחה ריסים דרמטיים ונראתה לי מאוד מתאימה ליצירת האפקט המודגש כמו שאני אוהבת.


את המסקרה רכשתי כחלק מערכה שהייתה במחיר של המסקרה בלבד (160 ש"ח לפני ההנחות), לכן חוץ מהמסקרה עצמה קיבלתי גם מסיר איפור עיניים וגם קרם עיניים "Advanced Night Repair" בגודל מיוחד, כך שמבחינתי עשיתי עסקה טובה.
המסקרה מגיעה בטיובה מתכתית בצבע זהב, היא גדולה יותר וארוכה יותר מהמסקרות הרגילות ובהחלט נראית יוקרתית וכיף לשלוף אותה ממגירת האיפור. מהבחינה הזאת חווית השימוש מובטחת, אבל מבחינת הביצועים מדובר בסיפור אחר לגמרי.
הפורמולה של "Sumptuous Extreme" שייכת לקטגוריה של המסקרות "הרטובות": היא יחסית דקה ולוקח לה לא מעט זמן להתייבש ולהתקבע על הריסים. מצד אחד עם פורמולה כזאת כמעט אף פעם לא מגיעים למראה "גושי" של והריסים יראו חלקים ומופרדים גם אם מעמיסים כמה שכבות נדיבות. מצד שני, מדובר בפורמולה די מעצבנת שדורשת מאמץ ומיומנות מסויימת כדי להגיע למראה הרצוי. הדבר שהכי הפריע לי למעשה הוא זמן היבוש הארוך שלה, במיוחד אם מדובר בשתיים-שלוש שכבות. ואני מאמינה גם שקיים סיכוי סביר שבגלל הפורמולה הנוזלית תהיה לה נטיה להימרח בקלות במהלך היום למי שסובלת מהתופעה בדרך כלל (אצלי זה לא קורה עם אף מסקרה).
המברשת די גדולה וארוכה, אבל בגלל המבנה שלה שמחודד יותר בקצה החיצוני, היא כן מאפשרת הנחה נוחה וקל להגיע איתה לפינות של העין מבלי ללכלך את העפעף שמסביב.
ומה בנוגע לאפקט הדרמטי והמודגש? ככל הנראה בגלל הפורמולה "הנוזלית" בשילוב עם מברשת גדולה "Sumptuous Extreme" די נכשלה במשימה. אם ציפיתי לנפח דרמטי שאפשר להשיג בקלות עם "Effet Faux Cils" של YSL (האהובה) לדוגמא, במקרה של אסתי לאודר האפקט דווקא די טבעי. בשכבה אחת מקבלים ריסים עם מראה נקי, מופרדים ורק מעט מודגשים. בשתי שכבות נדיבות אני משיגה עיבוי סביר וגם אז כל המראה מרגיש לי "פושר" ומאכזב יחסית למה ציפיתי לקבל.

היא הזכירה לי מאוד את מסקרה אחרת, שמגיעה עם מברשת כמעט זהה וגם היא עם פורמולה דומה וביצועים דומים: "Grow Luscious" של רבלון.
מימין- מברשת של רבלון, משמאל - אסתי לאודר
לסיכום: מסקרה עם הבטחות גדולות וביצועים ממוצעים בלבד, לא מציאה ולא יוצאת דופן. בעיני היא לא שווה את ההשקעה ומראה ריסים כמו שהיא נותנת ניתן להשיג בעזרת כל מסקרה עממית. בנוסף, הפורמולה בעייתית ועלולה להימרח בקלות. אם בא לכן בכל זאת להתפנק במסקרה של אסתי לאודר, כדאי ללכת על "Sumptuous" הקלאסית והמומלצת (קליק לסקירה של קורין).

קרם העיניים "Advanced Night Repair" הגיע בגודל של 5 מ"ל, גודל מכובד מאוד עבור דוגמית לש קרם עיניים כאשר הגודל המלא הממוצע עומד על 15 מ"ל.  מדובר באחת הסדרות המפורסמות של אסתי לאודר ובקרם העיניים שאמור לספק תוצאות שנראות לעין. לדברי המותג הוא מיועד לטיפול בסימני הזדקנות העור: קימטוטים, נפיחות, עיגולים שחורים, יובש וכו'.
העור שמסביב לעיניים מראה אצלי סימני עייפות קלים לאחרונה, שמתבטאים בהופעה של קימטוטים זעירים (סוג של קמטי הבעה) שנראים כמו עור קצת יבש. השתמשתי ב-"Advanced Night Repair Eye" במשך חודש וחצי על בסיס יומי, לפני השינה ובסופו של דבר הפסקתי כי לא הבחנתי בשינוי כלשהו במצב העור.
המרקם שלו מזכיר לי ג'ל סמיך ובמגע עם עור הוא מתפזר בקלות בעזרת טפיחות עדינות. הוא מרגיש "סיליקוני" ומאוד חלק על העור, אבל בסה"כ לא משפר את מצב הקימטוטים או היובש שמידי פעם נוצר לי בעונה הקרה.

כרגע עברתי לשימוש במוצר עיניים אחר, "Skin-Smoothing Eye Mask" של Clarins. מדובר בסוג של מסיכת לחות לאזור העיניים שכרגע נמצאת אצלי בשימוש קבוע ואני מאוד מרוצה ממנה, הסקירה תגיע בהמשך.

הכוכב של הערכה הוא למעשה מסיר איפור העיניים "Gentle Eye Make Up Remover".
הכמות שקיבלתי היא 30 מ"ל ולהפתעתי הוא הספיק לדי הרבה זמן.
המרקם שלו נוזלי וחסר ריח (לא דו-פאזי). אין צורך בכמות גדולה של המסיר על צמר גפן, מספיק שהוא יספג וירגיש לח, לכן מדובר במוצר חסכוני. הוא מסיר כל איפור עיניים ללא מאמץ מיותר וללא צורך בשיפשופים ואת הביצועים שלו אפשר בקלות להשוות למסיר איפור דו-פאזי איכותי. הוא לא שורף במגע עם העיניים, לא גרם לשום רגישות ולא השאיר שכבה שומנית על העור.
החסרון היחיד שלו מבחינתי הוא המחיר הגבוה (אם אני זוכרת נכון מדובר על כ-160 ש"ח לפני ההנחות ל-100 מ"ל). שווה לרכוש אותו בהנחות הגבוהות בלבד, אחרת העסקה לא משתלמת במיוחד כאשר מחירו באתר האמריקאי של אסתי לאודר עומד על 18$ בלבד.

ערכות ההתנסות שמגיעות עם המסקרות בגודל מלא (חוץ מאסתי לאודר ראיתי כאלו גם בלנקום ו-YSL) הן דרך מצויינת להתנסות במוצרים נוספים של מותגים במחיר של המסקרה בלבד, כמובן שבתנאי שמדובר במסקרה מנצחת שלא תאכזב. 

9 תגובות

  1. נשמעת כמו מסקרה שאפשר לדלג עליה. כעבור זמן מה היא לא מתייבשת קצת? עם המסקרה של YSL לדוגמה לא יכולתי להשתמש בשבועיים הראשונים עד שהיא התחילה קצת להתייבש ונהייתה קצת פחות חלקלקה ורטובה.
    את הקיטים האלה אני מאד אוהבת, גם אני תמיד קונה מסקרות יוקרתיות כשהן מגיעות בצורה הזו. תמיד אפשר למצוא שם צ'ופרים חמודים ושימושיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי זמן מה הפורמולה נעשתה קצת יותר סמיכה, אבל עדיין לא דרמטית. אפשר לגמרי לדלג עליה.

      מחק
  2. אין ספק שזו עסקה משתלמת תמיד עם הקיטים האלו. הגרסה הרגילה של המסקרה מאוד מוצלחת, אני מאוד אוהבת אותה ומשתמשת בה כמו שכתבתי פעם גם בצבע חום. ההתנסות שלך עם האקסטרים לא נשמעת משהו, העניין הוא שעם מסקרות זה הכי ניסוי וטעיה כי זה מתקבל אחרת על כל אחת.
    מסיר האיפור מוצלח, המחירים, את יודעת...

    השבמחק
  3. אף פעם לא ניסיתי מסקרות של אסתי לאודר, ועכשיו אדע להתרחק מזו!. היה לי קרם עיניים של לנקום שהרגשתי איתו בדיוק כמוך - ממש לא הצלחתי לראות שינוי כלשהו באיזור הזה אז פשוט הפסקתי להשתמש בו... דווקא המוצר החדש של קליניק לעיגולים שחורים ממש מלחח את האיזור והקונסילר פשוט יושב נפלא עליו!

    השבמחק
  4. נשמע כמו אכזבה כי הגרסה הרגילה פשוט נהדרת!

    השבמחק
  5. קצת הופתעתי לשמוע שהיא לא משהו , עד שהבנתי שזו גירסה שונה מהסמפצ'ס הרגילה שניסיתי ומאוד מאוד אהבתי. העיקר שקיבלת על הדרך צ'ופרים :)

    השבמחק
  6. רכשתי את המסקרה הזו באחד מהמבצעים הטורפים במשביר והתאכזבתי ממנה לגמרי. רציתי את הסאמפצ׳ס הרגילה אבל נגמר, והדיילת הציעה לי את הגרסה הזו. בדיעבד הבנתי שהיא ממש לא עומדת בהבטחות, גם לדעתי כל מסקרה עממית פשוטה תיתן את אותו האפקט.
    אני לא ככ קונה מוצרים של חברות יוקרתיות לכן לא נתקלתי בקיטים כאלה אף פעם, אבל זה מגניב לגמרי

    השבמחק
  7. נשמעת באמת מהומה רבה על לא דבר. לא מכירה את המסקרה הזו אישית אבל את הסמפצ'ס אני מכירה ואוהבת.
    חייבת לציין שלאחרונה לא מתחשק לי להשקיע במסקרה, נראה לי שיקר או זול, אין קשר למה שמקבלים בסוף וגם ככה זה מאוד מאוד סובייקטיבי למשתמשת.
    וזה אני אומרת אחרי שהזמנתי אחת של אייקו ולא הבנתי על מה המהומה.. (בעיני 15 פאונד למסקרה זה הרבה אבל הכל יחסי :P גם על הסמפצ'ס והדיורשואו כמובן ששלמתי יותר)
    המסיר איפור של אסתי לאודר נשמע טוב! אבל אני קמצנית מידי בשביל לשלם מחיר כזה באופן קבוע. מה שכן, אם אגיע באמת ליום שאני מנהלת שיגרת איפור טבעית (אני בעיקר חושבת על זה חחח לא ממש עושה משהו בעניין..) אולי אוכל להשתמש במוצרים טבעיים וזולים להסרת האיפור.
    לחסוך לך את רוב הסרטון מתחיל מ 7:50

    השבמחק
  8. גם זה קורה... קצת חבל שהיא מבאסת, אבל הגודיז על הדרך חביבים מאוד.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.