SLIDER

Maybelline Colorama 80 nail polish

באחד השיטוטים בסופר פארם נתקלתי באחת מקערות השקופות האלו שבדרך כלל מלאות בשלל מוצרים במצבע והפעם הקערה הייתה מלאה בלקים של מיבלין במבצע של 10 ש"ח וביניהם הלקים באריזות החדשות מסדרת Colorama. רוב הצבעים היו די שיגרתיים, אבל היה אחד שמיד תפס לי את העין, מס' 80 כחול רויאל עמוק בגימור שימרי-מטאלי עשיר.
סדרת Сolorama היא סדרת הלקים הותיקה של המותג שעברה סוג של מתיחת פנים והבקבוקים הלא כל כך אטרקטיביים שלהם הוחלפו בבקבוקים החדשים שנראים הרבה יותר מפתים ופחות "זולים" כמו הקודמים. בחו"ל קיים מבחר רחב מאוד של גוונים וגימורים שונים, לצערי בארץ טרם ראיתי והתרשמתי שהגיעו גוונים בודדים בלבד. ואם כבר עוסקים בענייני חו"ל, עוד סדרת לקים מוצלחת מאוד של מייבלין היא Colorshow החדשה שכוללת 40 צבעים חדשים ובנוסף גם קולקציות מיוחדות שהן למעשה המסקרנות ביותר (אפשר להתרשם כאן, כאן וכאן).
הלק שבחרתי מגיע בגוון כחול רויאל עשיר ועמוק, אי אפשר לפספס אותו! המיקרו שימר שבו יוצר אפקט מטאלי עם ניצנוץ קל עוד יותר תורם לברק ומבליט אותו. בגלל שמדובר בלק דומיננטי חייבים לדייק בהנחה שלו וגם לשמור על עור הידיים חלק ומטופח.

המריחה שלו הייתה קצת מאתגרת: המברשת יחסית רחבה ושטוחה, אבל הפורמולה התגלתה כדלילה, מה שהקשה עלי להגיע לגבולות הציפורן מבלי ללכלך את העור שמסביב. כדי להגיע לאטימות מלאה נדרשות 2 שכבות "נדיבות" או 3 שכבות וזאת התוצאה שרואים בתמונות. העמידות הפתיעה לטובה והלק החזיק בסביבות 4 ימים במצב המושלם שזה אפילו טיפה יותר מחלק מהלקים היותר יוקרתיים שיש ברשותי.
אני חושבת שבעבור המחיר מדובר במציאה אמיתית, לק איכותי שגם מגיעה בגוונים מגניבים (בתקווה שיגיעו גם לארץ). אמנם הכמות לא גדולה (7 מ"ל), אבל בינינו, נדיר שמגיעים אפילו לחצי בקבוק לק בגודל הרגיל שלא נדבר על לסיים אותו.

18 תגובות

  1. לא מחבבת כחולים מטאליים כאלו אולי רק אם זה בשילוב לבוש תואם או אקססוריז מוצלחים...

    השבמחק
    תשובות
    1. לאחרונה היה לי חשק לאחד כזה, למרות שגם אצלי לא מדובר בצבע מועדף. המחיר הכריע במקרה שלו והופתעתי לטובה מהאיכות

      מחק
  2. הסתקרנתי לבקבוקים בעיצוב בחדש, אך לא רציתי לשלם 20 שקלים, רק מסקרנות כי לא מצאתי גוון שהלהיב אותי. מברשת רחבה זה מעולה, אבל המחשבה על 3 שכבות קצת מרציעה.
    אולי אם אמצא במבצע 10 שקלים, וגוון יפה אנסה

    השבמחק
    תשובות
    1. המברשת מאוד נוחה, אבל הפורמולה מעט דלילה. אפשר להסתפק גם ב-2 שכבות נדיבות.

      מחק
  3. ממש יפה :-) אני אקפוץ לראות אם גם בפארם שלידי הם במבצע...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יהיו עוד גוונים מעניינים אני סקרנית לנסות עוד. תעדכני אם מצאת!

      מחק
  4. איזה צבע מהמם!!! מלא זמן חיפשתיי כזה כחול. אני בהחלט אנסה למצוא אותו בשיטוט הבא בסופר פארם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני רציתי כחול מטאלי (ולא שימר), עוד לא היה לי אחד כזה באוסף. מקווה שגם יביאו עוד צבעים.

      מחק
  5. גוון הורס, אני מתה על כאלו!
    אני לא מתה על פורמולות כאלו, מעדיפה אחת עשירה יותר לשתי שכבות רגילות.
    אבל אין ספק שזו מציאה והמחיר אטרקטיבי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפורמולה שלו אכן בעיתית וזה חסרון גדול. מצד שני אני גם ככה לא מדובר ב-GO TO COLOR בשבילי, לכן זה פחות מפריע לי. והמחיר מדבר כמובן

      מחק
  6. גם אני ראיתי אותם בסופר פארם במחיר הזה, אבל לא קניתי כלום כי לא התחברתי לאף אחד מהגוונים. דווקא מהסדרה הישנה היה יותר מבחר, כנראה מנסים להיפטר מהמלאי של הבקבוקים הישנים ו"על הדרך" מוכרים גם את הבקבוקים החדשים באותו מחיר.
    הגוון יפה, אבל הגעתי למסקנה שלקים כחולים זה לא בשבילי....

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל שאין מבחר של גוונים, אני חושבת שבסניף שבו קניתי היו בסביבות 3, שמתוכם 2 היו ורוד ואדום "בנאליים".

      מחק
  7. וואו צבע מקסים! מין ספיר מהמם שכזה :-) יש לי ניסיון רע עם הלקים של מייביליין (עמידות זוועתית.. ז"א, חוסר עמידות) אבל זו היתה סדרה אחרת ואולי צריך לתת להם עוד הזדמנות...אם כי מבאס הקטע של השכבות, אני אוהבת לקים שנראים אטומים תוך שכבה אחת (לצערי זה לא נפוץ)

    השבמחק
    תשובות
    1. עלי רוב הלקים לא ממש עמידים, אבל הופתעתי שהלק הזה לא חריג ואפילו היה יותר עמיד מהרגיל. הפורמולה די מבאסת וקצת קשה לעבודה. אם את אוהבת את הצבע יש לא מעט דיופים, אם כי במחירים יותר גבוהים.

      מחק
  8. מקסים! לא נתקלתי בבקבוקונים האלה בפארם, אבל זאת לא הפתעה כי לאחרונה אני בקושי נכנסת לשם!
    הוא קצת מזכיר את ארובה בלו של אסי, לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב שהמבצע לא קיים בכל הסניפים, כמו ששמתי לב שההנחות משתנות בין הסניפים גם.
      הסתכלתי על סווטצ'ים של אסי, נראה לי שמדובר בכפילים!

      מחק
  9. מופתעת מהעיצוב החדשני ביחס לבקבוקים הישנים. הלק עצמו היה טוב בעיני גם בגרסתו הישנה אך פשוט לא אטרקטיבי. במראה. תאומות הציפורניים הקצרות והלוהטות!

    השבמחק
  10. צבע כחול ומחשמל!
    אני מחפשת את הזהב שלהם (לחותמות) אבל באזור שלי לא מצאתי אותם.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.