SLIDER

סקירת המייק אפ החדש של קטריס: True Skin

קטריס מייק אפ true skin
עוד לפני ההגעה של מותג האיפור Catrice מגרמניה הרחוקה הישר למדפים כאן בישראל, אהבתי את המוצרים שלהם ובכל נסיעה לאירופה דאגתי לחזור עם שלל מכובד. המותג, שנחשב ל"עממי" ומציע מגוון מוצרי איפור במחירים סבירים ביותר, נחשב בעיני והעיני רבות אחרות גם איכותי מאוד ובמקרים מסויימים גם לא נופל ממותגים הממוצבים גבוה יותר. מידי פעם אני מתעדכנת במוצרים החדשים אשר מגיעים למדפים אצלנו, והפעם אספר לכן על שלושת המוצרים שקניתי לאחרונה שהצליחו להפתיע אותי. 

אחרי ההצלחה של מייק אפ HD של קטריס ואחרי שסיימתי כבר שניים כאלה, שמחתי לראות שכעת הגיע אלינו המייק אפ החדש והמסקרן של קטריס: "True Skin". הכיתוב על הבקבוק מעט בלבל אותי, בעיקר בתור למודת ניסיון מהבטחות שיווקיות כאלה ואחרות. המייקאפ מוגדר כ-Hydrating, אחד שאמור להעניק לחות לעור בזכות החומצה ההיאלורונית שמכיל. מצד שני, המייקאפ מוגדר כ-Longwear ומבטיח עמידות גבוהה של כעשר שעות. שני הדברים האלו לא ממש הסתדרו לי ביחד, כי רוב המייק אפים שניסיתי עד עכשיו לא עמדו במשימה של גם וגם. 

העור שלי מערוב עד שמן, גם בתקופת החורף, לכן העדיפות הראשונה אצלי היא מייק אפים עמידים עם כיסוי בינוני וגימור מאט טבעי, כאלה שלא יראו כמו עיסה בסוף היום (ועוד לא אמרתי מילה על עניין המסיכה..). מכאן אגש לחוות דעתי על "True Skin" ועל חווית השימוש שלי. 

האריזה: בקבוק זכוכית ומשאבה. האמת היא שזאת האריזה המועדפת עלי, יותר מזאת של HD עם הטפטפת. המשאבה עדינה ומוציאה כמות מדודה מאוד של נוזל. הפקק של המשאבה מדברג לפיה של הבקבוק ולא בצורה מהודקת, לכן בפעמים הראשונות הפקק נפתח לי ביחד עם המשאבה תוך כדי סיבוב. אם לוקחים את המייק אפ הזה בתיק איפור, חייבים לוודא שהסגירה של המשאבה טובה, אחרת יש כאן סכנת הצפה קלה. מעבר לכך, אין לי טענות. 

קטריס מייק אפ ביקורת

המרקם: נוזלי על גבול המעט מיימי. אני אוהבת להניח אותו בעזרת מברשת רכה ולא דחוסה מידי, בעלת סיבים סינטטיים. בשילוב עם מברשת מהסוג הזה, כמו למשל Multitask Brush או Buffing Brush של ריל טקניקס, המייק אפ יעבוד טוב יותר, יתקבל כיסוי אחיד, והמברשת "לא תשתה" הרבה מהנוזל, כפי שעלול לקרות עם אחת שדחוסה מאוד. המייק אפ מבושם בעדינות רבה והניחוח מורגש בעיקר כשמחפשים אותו, בטח שלא ממש מורגש לאחר ההנחה על הפנים. 

הכיסוי: בינוני עם אפשרות לבנות אותו בהדרגה עד כמעט מלא. אני מאוד אוהבת את ההנחה שלו ואת הקלות שבה ניתן להשיג מראה עור אחיד. לרוב אני מניחה אותו על עור נקי וקרם לחות עשיר שנספג במלואו במשך כעשר דקות, מידי פעם אני מוסיפה גם פריימר סיליקוני על מנת להאריך את העמידות. בשני המקרים המייק אפ נמרח באותה הקלות והאחידות נשמרת. 

המלצות איפור

הגימור: על פי קטריס מדובר בגימור מאט טבעי והוא אכן מרגיש ככה כשמנסים טיפה ממנו על היד, על העור שלי הוא מתקבל כגימור עם מראה "לח". לא משנה באיזה סוג מדובר, אני בדעה שאם משתמשים במייק אפ באיפור היומיומי, צריכים לקבע אותו עם פודרה וסוג הפודרה כבר תלוי בצרכים שלכן ובסוג המראה שתרצו להשיג. כך או כך אי אפשר להכחיש את העובדה שהפידור מאריך את זמן העמידות של המייק אפ ושומר על מראה נקי של האור לאורך היום. במקרה של עור מעורב עד שמן, הפידור הוא בגדר החובה בעיני וזה מביא אותי הישר לסיף הבא. 

הצורך בפודרה: המועדפת עלי בימים אלו ואחת שהצליחה להפתיע אותי לא פחות מהמייק אפ עצמו היא "Nude Illusion" של קטריס. זאת פודרה שקופה בתפזורת. עוד אחת אהובה במיוחד היא הפודרה של קיקו (שכבר כתבתי עליה כאן). בשני המקרים הפודרה הופכת את הגימור למאט טבעי הנחשק וגם מאחדת עוד יותר את הגוון, מבלי להכביד ושומרת על מראה עור טבעי (עד כמה שניתן).

הגוונים: ממה שראיתי בסטנד בארץ, ישנם ארבעה גוונים בלבד, כאשר הבהיר ביותר הוא 010 Cool Cashmere הוא זה שבחרתי עבורי והוא מתאים בצורה כמעט מדוייקת לגוון העור שלי, אם כי טיפונת ורדרד מיד ממה שהייתי רוצה (זה אם אני מתקטננת על כך). בעלות גוון עור בהיר ביותר נשארות כאן מקופחות, כי את 002 ו-004 הבהירים מאוד לא הביאו לארץ. מהבחינה הזאת יש כאן בעיה קלה, מצד אחד מוצר מוצלח, מצד שני גוונים בודדים ומוגבלים מאוד. 

לחות ועמידות באותו המוצר? מסתבר שכן! 
למרות שבהתחלה הרמתי גבה, המייק אפ התגלה כעמיד למדי, למרות ההצהרה של לחות גבוהה שלרוב אופיינית למייק אפים המיועדים לעור הנוטה ליבש ולעור בוגר. מסתבר שגם בעלת עור מעורב עד שמן כמוני, יכולה להינות ממוצר המשלב מרכיבי לחות מבלי לפגוע בעניין העמידות של המייק אפ במהלך היום. המראה של גימור מאט טבעי (בתוספת פודרה) נשמר אצלי במהלך כחמש שעות ראשונות, לאחר מכן העור מתחיל להבריק מעט ולקראת סוף היום כבר נדרש ריענון קל בעזרת טישו המספיג את עודף השומן מהעור או נייר בלוט יעודי שניתן להשיג באריזה קומפקטית לתיק כמעט בכל רשת פארם. מהבחינה הזאת "True Skin" עומד בציפיות שלי, כי בינינו אין אף מייק אפ שמחזיק מעמד בצורה מושלמת כפי שהונח בבוקר, עד סוף היום. גם כשהוא דוהה מעט לקראת שעות הערב, מראה העור נשאר יפה, ללא כתמים וללא שומניות יתר שעלולה לגרום למייק אפ להרגיש דביק וכבד. כנ"ל לגבי המסיכה, לקראת סוף היום המייק אפ מכתים אותה, אבל לא יורד ולא נמרח בעקבות השימוש בה, רק בקצה של האף הוא נמחק לגמרי לקראת סוף היום וזהו מחדל שעוד לא המלחתי לפתור. 

אני מאוד אוהבת להשתמש ב-"True Skin" והוא לגמרי הצליח להפתיע אותי לטובה מכל הבחינות, כך שאם לבחור מבינו לבין HD שגם הוא אחד האהובים, כעת אני מעדיפה את "טרו סקין" יותר, בעיקר בזכות המראה המעודן יותר. אני חושבת שקהל היעד שהכי יהנה מהמוצר הזה הן בעלות עור פנים בוגר הזקוק למראה קצת יותר רענן שגם יראה טבעי ולא "עשוי" מידי. גם בעלות עור רגיל עם נטיה ליבש ימצאו את המייק אפ כמוצלח. בעלות עור מעורב עד שמן, שלבו אותו עם פודרה טובה, עדיף אחת שמגיעה בתפזורת עם תכונות של ספיחת עודפי שומן והענקת מראה מאט. 

עוד דבר שראוי לציון: כעת המותג Catrice נמצא בתהליך של שינוי מרכיבים מתוך מודעות גבוהה לסביבה ולהיבטים הבריאותיים. אחד הנושאים החשובים שאינם עולים הרבה לסדר היום הוא השימוש במיקרופלסטיק בכלל ובמוצרי קוסמטיקה ואיפור בפרט. מיקרופלסטיק, כשמו, הוא חלקיקי פלסטיק זעירים בגודל שלמילימטרים בודדים ופחות מכך. השימוש במיקרופלסטיק במוצרי הקוסמטיקה הוא נרחב, בגלל התכונות המועילות שלו לנקות היטב את העור, לצחצח את השיניים בצורה יעילה יותר, להאריך עמידות של מוצרי איפור, לטשטש קמטוטים ועוד. הבעיה היא שחלקיקים אלו אינם מתכלים ובסופו של דבר מגיעים עם מי השופכין למי הים ומזהמים את הסביבה וגם בסופו של דבר מגיעים לגוף שלנו במי השתיה. מוצרי הקוסמטיקה השונים אמנם אינם אחראים על רוב הזיהום הסביבתי הנגרם ממיקרוספלסטיק (אחוז גבוה מכך מגיע ממיקרופלסטיק שניוני הנוצר מהתפרקות של פסולת כמו צמיגי מכוניות לדוגמא), אך כל שינוי לכיוון של שמירה על הסביבה וגם מודעות סביבתית הוא מבורך. על פי האתר של קטריס, עד שנת 2025 המותג יעבור בהדרגה למוצרים נטולי מיקרופלסטיק. אני ממליצה בחום לקרוא את המידע בנושא באתר של "מכון דוידסון" ובאתר "גרינפיס ישראל"

אני מקווה שמצאתן את הסקירה של המייק אפ מועילה ואם כבר הספקתן לנסות אותו או שרכשתן אותו בעקבות הפוסט, אשמח לשמוע גם את חוות דעתכן עליו!

תגובה 1

  1. קניתי את המייק אפ היום, ולא התאפקתי ומרחתי אותו עוד לפני שקמתי בבוקר ושטפתי את הפנים ואני חותמת על כל מילה בסקירה שלך עליו. מוצר מעולה לעור המעורב שלי וגם המחיר מאוד שפוי.בקיצור, קנייה מעולה! ועוד אחרי שנים שבהן השתמשתי רק בפודרה...

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.