SLIDER

Empties | המוצרים שסיימתי לאחרונה

הפעם אוסף המוצרים שסיימתי בתקופה האחרונה כולל בעיקר את המנצחים שמאוד שממש נהניתי מהם וחייבת לשתף גם אתכן!

אחרי ששמן ההסרה האגדי של לאוקסיטן ששימש אותי כמה שנים טובות, נעלם מהמדפים ועדיין לא ממש שב, חיפשתי לי אלטרנטיבה ראויה וזמינה לרכישה בעת הצורך. אחרי קריאת ההמלצות ברשת, המוצר הנבחר היה "Take The Day Off" של קליניק ולשמחתי הוא לא איכזב.
סקירה Clinique take the day off
מדובר בבאלם מוצק שמגיע בצנצנת רחבה. השימוש בו זהה לזה של השמן: אוספים כמות סבירה של הבאלם עם האצבעות ומעסים על הפנים, כולל אזור העיניים עד שכל האיפור נמס, לאחר מכן פשוט שוטפים את הכל עם מים חמימים. אין צורך לאסוף כמות גדולה של הבאלם, רק כזאת שתספיק לכסות את כל הפנים ולאפשר לאצבעות לעסות את העור בקלות. הוא ממיס ומסיר את כל האיפור די בקלות, כולל מסקרה עמידה וגם נשטף ללא מאמץ. בהסרה של איפור מהעיניים, הוא לא שורף, אבל עלול ליצור קצת טשטוש שחולף כי נכנס לעיניים יחד עם שאריות של המסקרה. למרות ההסרה היעילה, אני משתמשת בסבון פנים לאחר מכן, כדי לוודא שהאיפור ירד במלואו. השלב האחרון הוא מים מיסלריים שעוזרים לי להחזיר את הלחות לעור וגם להכין אותו לסרום וקרם הלילה.

למרות מספר חסרונות קטנים, מדובר במסיר איפור מנצח ונוח לשימוש, מומלץ בהחלט. ניתן להשיג אותו בכל רשתות הפארם וגם אונליין, המחיר הממוצע אחרי המבצעים השונים הוא כ-100 ש"ח והוא מספיק בערך לחצי שנה של שימוש רצוף ויומיומי.

את קרם היום "Prisma Protect" של דרמלוג'יקה סיימתי עד הטיפה האחרונה!
קרם פנים הכי טוב
מבלי להגזים, מדובר בקרם פנים המוצלח ביותר שהיה לי עד כה. הקרם עשיר מאוד בלחות ושומר על מצב עור מאוזנן, רך וקורן במהלך היום. המרקם שלו מאוד עשיר ועם זאת לא שמנוני, נספג במהירות ומהווה בסיס מצויין למייקאפ. הוא מיועד לכל סוגי העור ובתור בעלת עור מעורב שנוטה לשמן, הוא התאים לי בול כי מצד אחד מנע מצב של עור מיובש שמגביר את השמנוניות עוד יותר ומצד שני לא הכביד ולא היה כבד מידי. היתרון הגדול הנוסף של "פריזמה פרוטקט" הוא מגדם הגנה SPF30! הקרם לא מכיל פרבנים וצבעים וריחות מלאכותיים, עוזר להגן על העור מנזקי הסביבה וזיהום אוויר ומכיל גם אנטי-אוקיסנדטים. אם בא לכן להשיקע בקרם פנים מנצח באמת, אני ממליצה עליו בבטחון מלא.

המחיר: 358 ש"ח (כדאי לעקוב אחרי המבצעים). ניתן להשיג באתר של דרמלוג'יקה (קישור אפיליאייט) או במכוני הקוסמטיקה הנבחרים

עוד מוצר לחות מעולה שסימתי הוא הסרום "Mineral 89" של Vichy.
Vichy Mineral 89 serum
רוב השנה ובמיוחד בתקופת החורף, אני מוסיפה סרום קליל לפני השימוש בקרם לחות. אני מרגישה שתוספת הסרום מעניקה לעור אקסטרה של זוהר בריא, גמישות ורכות וגם עוזרת לשמור על מראה זה במהלך היום. מאוד אהבתי את "מינרל 89" של וישי ונהניתי להשתמש בו, כך שרוב הסיכויים ארכוש אותו שוב בהזדמנות הקרובה. המרקם שלו מיימי וקליל, הוא נספג במהירות ורק משאיר תחושה של עור חלק ומלוחח, בזכות חומצה היאלורונית שהיא אחד המרכיבים המרכזיים שלו. הסרום השתלב טוב עם קרם הלחות ולא מכביד על העור, יש לו ניחוח רענן ונעים.

ניתן להשיג בסופר פארם ובבתי מרקחת פרטיים. המחיר המלא הוא כ-120 ש"ח ושווה לעקוב אחרי המבצעים.

שני הקונסילרים שנגמרו לי בתקופה האחרונה מעט שונים אחד מהשני, אבל היו מעולים ונהניתי מהם מאוד.
הראשון הוא "Diorskin Forever Undercover", שכבר המלצתי עליו בעבר בפוסט "כוכבים" ודעתי לא השתנתה. הקונסילר של דיור נהדר, נותן כיסוי בינוני עד גבוה ומצויין לכיסוי של כהויות מתחת לעיניים. הוא מתקבע טוב מבלי לייבש את האזור ולא נכנס לקמטוטים במהלך היום. השימוש בו די חסכוני כי מדובר במוצר מרוכז שמאפשר כיסוי טוב עם כמות קטנה בכל פעם.
Dior concealer
השני הוא קונסילר "Highlighting Effect" של קיקו.
הוא מגיע בצורת "טוש" עם לחצן שמאפשר לשחרר כמות מדודה לתוך המברשת. יש כאן שילוב טוב של כיסוי בינוני וטבעי מצד אחד ומצד שני אפקט של הארה עדינה. הגוון שבחרתי הוא 02 (כי הבהיר ביותר היה קצת לבן מידי עבורי), השתמשתי בו גם לכיסוי של כהויות וגם להארה עדינה באזורי הפנים השונים כמו מרכז המצח וקמטי ההבעה באזור האף והפה. המרקם שלו מוצלח מאוד, ניתן לטשטש אותו בקלות וגם לבנות את הכיסוי בהדרגה.
Kiko concealer review
המחיר: 45 ש"ח והם בהחלט השקעה טובה. ניתן להשיג באתר של Kiko ובחנויות המותג.


סדרת השפתונים "Rave" של איל מקיאג' היא אחת האהובות עלי מבין מוצרי המותג. מדובר בשפתוני סטיק במרקם לחותי וכיסוי שקפקף עד בינוני (תלוי בגוון), כרגע הסדרה כוללת 15 גוונים שונים. האהוב עלי ביותר מכל הסדרה הוא גוון "Playa", ורוד בהיר וסופר מחמיא, שמשתלב מעולה עם כל מראה איפור וטייל איתי בתיק במשך תקופה ארוכה לשימוש יומיומי. כמעט סיימתי אותו ואז רומי סיימה אותו במקומי כשהוציאה את מה שנשאר עם האצבעות. גוון נוסף שגם הוא אחד האהובים אצלי הוא "Rio" והוא ורדרד ניוד עם כיסוי מעט יותר דומיננטי.
Il Makiage Rave lipstick
השפתונים מומלצים בהחלט ומוצלחים מאוד, ניתן לרכוש בחנויות הרשת Il Makiage וגם באתר המותג. המחיר המלא הוא 119 ש"ח, אבל לרוב יש מבצעים והנחות.

אחת המסקרות האהובות עלי מכל הזמנים היא "Le Volume de Chanel"
Chanel le volume mascara
אתחיל מהסוף ,היא מעולה! מדובר באחת המסקרות האייקוניות של שאנל ובהחלט אחת אהובות שיש. היא מגיעה עם מברשת סיליקונית בינונית שמצד אחד עוזרת להשיג די בקלות את האפקט הדרמטי והנפח ומצד שני לא יוצרת גושים ומפרידה יפה את הריסים. אני מאוד אוהבת את מראה הריסים שהיא יוצרת ואת גוון השחור פחם שלה. עם זאת, יש גם שני חסרונות שחייבים לקחת בחשבון: עמידות שלה לא גבוהה ואם אתן מאלה שהמסקרות נוטות להימרח לכן על העפעפיים כדאי לבחור מראש את הגרסה העמידה במים, החסרון השני הוא שהמסקרה לא מתאימה לבעלות עיניים רגישות ונוטות לאלרגיות. את שלי רכשתי בדיוטי פרי בכ-40$, אני משערת שהמחיר בארץ הוא סביב ה-200 ש"ח.

ספרו לי בתגובות על המוצרים המומלצים שלכן שסיימתן לאחרונה!




גילוי נאות: מוצרי דרמלוג'יקה, וישי ואיל מקיאג' התקבלו לסקירה 

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.