SLIDER

היכרות קרובה עם המותג Avene

אוון ישראל
הקוראות הותיקות של הבלוג בוודאי כבר מכירות את החיבה העמוקה שלי למותגי איפור וטיפוח עם היסטוריה מעניינת ועשירה, לאיסוף מידע אודותם ושיתוף הידע הזה איתכן. לאחרונה התמזל מזלי לפגוש את מנהל ההדרכה הבינלאומי של חברת Avene, אמריק ג'ומו, לשיחה צפופה והיכרות מקרוב עם ערכי המותג, ההיסטוריה שלו, טכנולוגיית היצור והמרכיבים וכמובן היכרות מעמיקה עם מגוון המוצרים. אז בואו נצלול ביחד לתוך המסע של המים הטרמליים מאדמות צרפת אל הבקבוקים הלבנים ומדפי הטיפוח ברחבי העולם.


הגילוי של סגולותיהם של המים הטרמליים הוא סוג של אגדה! Avene הוא שמה של עיירה קטנה בדרום צרפת ובה נמצא מעיין המים הטרמליים Saint Odile והאגדה מספרת שב-1736 הסוס של מרקיז דה רוקוזל, סבל מאקזמה חריפה ואחרי שהגיע למעיין, נכנס למים ושתה מהם, נרפא. ב-1743 אותו המרקיז שהוא הבעלים של המקום, בנה מרכז ספא Avene Hydrotherapy Center לטיפול וריפוי של אטופיק דרמטיטיס, אקזמה, פסוריאזיס וכוויות בעזרת הסגולות של המים הטרמליים והפציינטים הראשונים לא איחרו להגיע. מאותה השנה והלאה האתר של Avene התפרסם בקרב רופאי העור שהכירו באפקטיביות של הטיפול ובתכונות המרפאות של המים מהמעיין.
Avene center
מקור: www.avenecenter.com
ב-1975 האתר של אוון נרכש על ידי חברת Pierre Fabre Laboratories, כיום החברה הפרמצבטית השניה בגודלה בצרפת והיא בבעלות פרטית, שהחלה מחקר נרחב של התכונות הביולוגיות וההשפעות של המים הטרמליים.  מרכז הספא עבר התחדשות ונבנה מחדש, ממש מעל מקור מי המעיין, ופתח את שעריו ב-1990. הספא לא מציע טיפולי פנים או מניקור, אלא כל הטיפולים מתרכזים נטו בטיפול בבעיות עור שונות כמו אקזמות, אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, אלרגיות ועוד.
avene hydrotherapy spa
מקור: www.avenecenter.com
משך הטיפול הוא בין שבוע לשלושה שבועות, כל מקרה לגופו. כיוון שיש די הרבה בעיות עור שהן בין היתר תוצאה של סטרס ומושפעות מאוד ממצב נפשי, אני חושבת שמעבר לטיפולים שכבר הוכחו כיעילים, הכפר הפסטורלי של אוון הוא אידאלי כדי לחזור לאיזון ולשקט הנפשי ולקחת הפסקה ממירוץ החיים והלחץ היומיומי. מרגע שהכרתי את הקונספט, כבר סימנתי לעצמי את בספא בתור אחד היעדים הבאים בחו"ל.

בתחילת המאה ה-20 הרבה מהמעיינות המפורסמים של צרפת פשוט נסגרו בגלל המלחמות. פייר פברה הכיר את הכפר של אוון כי נהג לאכול שם עם אמו ואז לאט לאט התחיל להשקיע במקום והמעיין ומרכז הטיפולי נפתחו מחדש ב-1975. אחת המטרות שלו, בתור רוקח, הייתה להוכיח שהמים הטרמליים של המעיין הם פעילים ואפקטיביים בטיפול בבעייות העור השונות. ב-1990 הושלמה הבניה של המפעל שעומד על מקור המים עצמו כך שהם מגיעים הישר לתוך האריזות, והשנה הזאת הייתה השנה המשמעותית ביותר עבור המותג. יצור המוצרים החל משבעה מוצרי טיפוח לעור הפנים, לאחר מכן הצטרף גם ליין מוצרי ההגנה מהשמש, מוצרי תינוקות, ליין טיפוח לגברים ועוד והיום אוון משווקים כ-150 מוצרים שונים ברחבי העולם, מתוכם בארץ ניתן לרכוש כ-45 מהם.

Avene היא חברה עם אג'נדה ירוקה. מעבר לחיפוש המתמיד אחרי המרכיבים שמטיבים עם העור ושיפור מתמיד של הפורמולות, הם תמיד מכניסים למשוואה גם את ההשפעה של המרכיבים האלו על הסביבה. הפורמולות הן biodegradable, כלומר מתכלות בטבע ואינם מזהמות את הסביבה וכל האריזות של המוצרים מיועדות למיחזור.
אוון הוא מותג דרמו-קוסמטיקה, מה זה אומר? 
המוצרים משלבים תכונות של מוצרים קוסמטיים עם תכונות של תכשירים רפואיים וטיפוליים, אבל אינם נחשבים לתרופה. למעשה יש כאן שילוב בין מוצרי טיפוח והידע הרפואי וכתוצאה מכך מוצרי טיפוח עם ערך מוסף של יכולת לתת מענה יעיל לבעיות עור שונות. בגלל היעילות המוכחת של המוצרים, שאגב מאושרת גם על ידי משרד הבריאות, רופאי העור והרוקחים נוהגים להמליץ עליהם כטיפול משלים או כטיפול בפני עצמו כמענה לצרכים ספציפיים של הפציינטים.

מה הם הערכים של המותג?
הערכים של המותג הם שמירה על האפקטיביות של המוצרים, בדומה לתחילת דרכו של המותג, ואם יש ספק אז ממתינים עם ההשקה של המוצרים החדשים עד שבטוחים ביעילותם ואם יש צורך אף משנים את הפורמולה. אותו הדבר בנוגע לבטיחות השימוש במוצרים. בניגוד לחברות הקוסמטיקה שנמצאות בלחץ מתמיד להשיק מוצרים חדשים ברצף ועל בסיס קבוע, באוון השיקולים הם שונים והדאגה העיקרית היא לבריאות העור, לבטיחות וליעילות החומרים.

כל כמה זמן משיקים ב-Avene מוצרים חדשים?
העניין כאן הוא שמדובר בחברה בבעלות קרן פרטית, לכן בניגוד להרבה חברות דומות, שלרוב משתייכות לקונצרנים גדולים וחייבות להישאר במרדף התמידי אחרי המוצרים החדשים והצורך לחדש את הליין, אוון פועלים בצורה אחרת. הסדרה של המוצרים היא די קבועה והשינוי של הפורמולות והפיתוח של מוצרים חדשים נעשים בקצב איטי. הסיבה היא המחקרים הקפדניים וגם בחינת הפורמולות, לכן אם המוצר החדש לדוגמא בוספו של דבר לא עומד בכל הקריטריונים של המותג, הוא פשוט לא יצא לשוק.

מה הן הסגולות של המים הטרמליים?
הסגולה הגדולה ביותר של המים היא יכולת ההרגעה של העור. לא היה קשה במיוחד להוכיח את האפקטיביות של המים הטרמליים. בניסוי שנערך באוון הם עקבו אחרי האנשים שהשתמשו בחומצה רטינואית לטיפול באקנה והיא ידועה בגרימת תופעות לוואי די קשות של גירוי, אודם וקילוף של העור. הם התחלקו לשתי קבוצות, כאשר אחת מהן השתמשה במים הטרמליים ארבע פעמים ביום למשך שלושה שבועות, בתור תוספת לטיפוח היומיומי. התוצאות היו שבשימוש קבוע במים הטרמליים של Avene היובש בעור פחת פי שתיים לעומת הקבוצה שלא השתמשה במוצר. זאת היא אחת הסיבות שרופאי העור ממליצים על מוצרי המותג, שמכילים את המים הטרמליים, למטופלים שלהם.
מה כל כך מיוחד במים הטרמליים של Avene?
זאת הייתה אחת השאלות המתבקשות, כי הרי זהו לא מקור המים הטרמליים היחיד שקיים. ההבדל העיקרי בין הסוגים של המים הטרמליים הוא בהרכב המינרלים ובעיקר בריכוז שלהם וככל שהריכוז גבוה יותר כך הסיכוי ליובש בעור הוא גבוה יותר. הדוגמא המוקצנת ביותר היא מי ים שמכילים ריכוז גבוה מאוד של מלח ומינרלים שונים וההמחשה להשפעה שלהם היא התחושה של כיווץ ועיקצוץ בעור אחרי הרחצה בהם. המים הטרמליים ממעיין אוון מצד אחד מכילים אחוז מינרלים נמוך באופן יחסי, אך מצד שני בעלי אפקטיביות מוכחת בהרגעת העור ושמירה על הלחות.

איך שומרים על סטריליות של המים בבקבוקים, ללא חומרים משמרים?
המפעל של אוון נבנה על מקור המים עצמו והשאיבה של המים מתבצעת מעומק של כארבעים מטר ישירות אל "החדר הנקי" שבמפעל (בדומה למפעלים ליצור שבבים אלקטרוניים לדוגמא) והוא בעל רמת ניקיון גבוהה יותר מחדר ניתוח. הצוות של העובדים מצוייד בחליפות מיוחדות שאינן פולטות חלקיקים וגם מצויידות במערכת נשימה. האנשים האלו עוברים הכשרה מיוחדת כדי להיות מסוגלים לעבוד בתנאים המיוחדים האלו. המים שנשאבים מעומק האדמה מגיעים ישירות לתוך הבקבוקים ונאטמים. למעשה הפעם הראשונה שהמים פוגשים את אור היום היא בלחיצה הראשונה על משאבת הספריי.

האם בגלל היעדר של חומר משמר ישנו תאריך תפוגה למוצרים?
לחלק ממוצרי הטיפוח בהחלט ישנו תאריך תפוגה שמצויין בתחתית האריזה. לחלק מהמוצרים ישנו תאריך תפוגה שהוא פרק זמן העובר מרגע הפתיחה וגם זה מצויין על גבי האריזה. שימו לב שמעבר לזמן המומלץ יש לזרוק את המוצרים, כי הפורמולה נשארת יציבה ואפקטיבית רק למשך התקופה המומלצת. המוצר היחיד שמגיע ללא תאריך תפוגה הם המים הטרמליים.

ומה לגבי החומרים המשמרים במוצרי הטיפוח של אוון?
כל הפורמולות מכילות את המים הטרמליים לכן חשוב מאוד לשמור על סטריליות המוצרים ולמנוע התפתחות של בקטריות וחיידקים. בעבר היו משתמשים בפרבנים, אבל במהלך השנים חיפשו פתרון אחר גם בגלל תופעות הלוואי הידועות של הפרבנים (אלרגיות, גירוי העור) וגם בגלל השם שלהם שיוצר קונוטציה שלילית. בגלל שאוון היא חלק מחברה פרמצבטית (מעבדות פייר פברה), הם הפסיקו לגמרי את השימוש בחומרים המשמרים בעזרת טכנולוגיה מיוחדת של יצור סטרילי, בדומה ליצור של תרופות. האריזות המיוחדות של המוצרים עוזרות גם הן לשמור על הסטריליות של הפורמולות לאורך זמן.

האם החברה מבצעת ניסויים בבעלי חיים כחלק מתהליך הפיתוח?
התשובה היא לא. אוון פועלים תחת הרגולציות האירופאיות ואינם מבצעים ניסויים בבעלי חיים, לא של המוצרים עצמם וגם לא של המרכיבים שלהם. הבדיקה של המוצרים נעשית במעבדה יחודית של המותג שנקראת "skin culture laboratory", על תאי עור שנמצאים בטיובות הניסוי.

האם מותר להשתמש בכל המוצרים של אוון בזמן ההריון וההנקה? 
התשובה היא כן, אבל מטעמי זהירות מומלץ להימנע משימוש במוצרים הבאים, כי השלישיה הראשונה מכילה חומצה סליצילית והחמישיה האחרונה מכילה רטינאלדהיד (נגזרת של ויטמין A).
Cleanance MAT Mattifying Toner
Cleanance Mask
Cleanance MAT Mattifying Emulsion
 PhysioLift Night Balm
PhysioLift Eyes
Ysthéal+ Eye contour cream
Ysthéal+ Emulsion
TriAcnéal NIGHT Smoothing Lotion
RetrinAL

מה הוא המוצר הנמכר ביותר של המותג?
הסדרה הנמכרת ביותר של אוון היא Cicalfate, שלקחה את המקום הראשון מהמים הטרמליים במכירות בעולם. המוצרים מיועדים לטיפול ושיקום של עור פגוע ומגורה, בעלי אפקט אנטי-בקטריאלי וגם מורידים את הסיכון לזיהומים. במקום בשני נמצאת סדרת Xeracalm שפונה בעיקר לסובלים מאטופיק דרמטיטיס ואקזמה שמלווים באדמומיות ועור מגורה. מוצרי הטיפוח של הסדרה הזאת עוזרים לשמור על איזון הלחות התקין בעור וגם שומרים על הפלורה הטבעית של העור וכך מונעים את התפתחות הזיהומים.

ועכשיו נעבור לנבחרת המנצחת של כמה מהבסט סלרים של המותג! המקום הראשון שייך ללא ספק לבקבוק המים הטרמליים שמגיע בשלושה גדלים, כאשר הקטן "travel size" הוא בגדר החובה בכל תיק יד ומעולה לריענון במהלך היום.
איך להשתמש במים טרמליים
מה הם השימושים של המים הטרמליים?
המים הם בעלי יכולת הרגעה, ריכוך ושמירה על לחות העור וגם אפקטיביות מוכחת מחקרית בסיוע לריפוי של עור פגוע ומגורה, לכן ישנו מגוון רחב מאוד של השימוש בהם.
* להתיז את המים על עור הפנים אחרי הניקוי ולפני קרם לחות, כדי לרכך את העור וגם לעזור לספיגה יותר טובה של הקרם.
* להתיז את המים בסוף האיפור בתור ספריי מקבע ומרענן
* המים מומלצים מאוד לסובלים מאקנה ומתופעות לוואי של הטיפול התרופתי, יובש, אלרגיות, עור אדמומי ומגורה. הם בעלי אפקטיביות מוכחת והמחקרים הראו הפחתה של יובש ושל אדמומיות פי שתיים בשימוש קבוע וגם הורדה של חום העור בשתי מעלות בשלוש דקות בלבד. 
* לגברים, להשתמש במים לאחר הגילוח להרגעה של העור ולמניעת גירויים
* להשתמש במים הטרמליים אחרי חשיפה לשמש או במקרה של כוויות שמש
* להשתמש במים לריענון העור במהלך טיסות, אחרי פעילות גופנית, אחרי טיפולים קוסמטיים וכו'
* לתינוקות, ניתן להשתמש במים למניעת תפרחת חיתולים
* במקרה של פציעות וצלקות, להתיז על עור פגוע כדי לעזור בתהליך הריפוי. 
אני מאוד אוהבת להשתמש במים הטרמליים לסיום הניקוי של עור הפנים בערב, לריכוך העור וגם כהכנה לסרומים וקרמי הלחות. בטיסות ארוכות אין תחליף לבקבוקון המים בגודל נסיעות כדי לשמור על עור רענן, כי כל דבר אחר פשוט לא עובד לי ועם קרמים אני מרגישה שזה דווקא גורם לתחושה של לכלוך ושמנוניות.

סדרת Hydrance מיועדת לטיפול בעור מיובש, שמתאפיין במראה לא חיוני, חוסר אחידות וקמטוטים זעירים והמוצרים האלו נועדו לנעול את הלחות בתוך העור ולמנוע התאדות, כך שהתוצאה היא עור חלק יותר, גמיש יותר והמראה שלו יותר בריא וחיוני.  הסדרה כוללת סרום Intence Rehydrating Serum שמיועד לכל סוגי העור ויכול לשמש כבסיס לקרמים האחרים לבוסט של לחות שנשמרת לאורך זמן. קרם הלחות כאן מגיע בשלוש גרסאות, הקלאסית שמיועדת לכל סוגי העור, Rich לעור יבש ו-Light לעור רגיל עד מעורב.
Avene Hydrance Lotion SPF20 review
כרגע אני משתמשת ב-Light Hydrating Cream. ההבדל מהשניים האחרים הוא שכאן המרקם יותר קליל ונוזלי וגם ישנה תוספת של מרכיבים לשליטה בשומניות העור ומניעת ברק במהלך היום. הוא נספג במהירות, מבלי להשאיר דביקות,  ומרגיש מאוד נעים ומרענן, בין היתר בגלל הניחוח הנעים שלו. למרות הקלילות, הוא אכן מצליח לשמור על עור מלוחח וגמיש, גם לבד וגם מתחת למייק אפ. לא ממש ראיתי את אפקט המאט המובטח, אבל גם לא ראיתי שהוא גורם לשומניות יותר מהרגיל. SPF20 כאן הוא תוספת נהדרת לקרם לחות יומיומי, במיוחד לאחת כמוני שלא אוהבת/שוכחת/ מתכחשת (תמשיכו לבד את הרשימה) ולא אוהבת להשתמש בקרם הגנה לפנים כמוצר נפרד.

המים המיסלריים Micellar Lotion הם הכי שימושיים שיש ואני מעדיפה אותם על פני מסירי האיפור הרגילים כי יש כאן כמה יתרונות בולטים. זהו מוצר רב תכליתי שתפקידו העיקרי הוא הסרה של איפור הפנים והעיניים ובמקרה של המים של אוון זה נעשה בקלות ובמהירות, כולל הסרה של מסקרה (לא עמידה במים). שימוש נוסף שאני אוהבת הוא לריענון של עור הפנים במהלך היום, במידה ולא מתאפרים. בימים של חופשת הלידה שרוב הזמן נשארתי בבית, אהבתי להעביר פד צמר גפן עם המים המיסלריים על הפנים והצוואר כדי לשפר את התחושה ולקבל את הקרירות הנעימה של עור פנים נקי. ניתן להשתמש במוצר הזה גם לתיקונים קטנים ונקודתיים של איפור, בעזרת מקלון.
Avene micellar water review
המרכיב העיקרי כאן הוא המים הטרמליים בעלי אפקט ההרגעה והענקת לחות. המים מכילים בושם ובעלי ניחוח נעים ומרענן. למרות שנוח מאוד להסיר איתם את איפור העיניים, הם גרמו לי לצריבה קלה, במיוחד במקרים ששמתי קצת יותר מידי חומר על הפד. מדובר במוצר היפואלרגני ועם זאת אני ממליצה לבעלות עיניים רגישות לנהוג בזהירות ולוודא שאין תגובה לא נעימה למוצר. המים המיסלריים של אוון יעילים ונוחים מאוד להסרה של איפור הפנים, כולל איפור עמיד, ואני ממליצה עליהם כשלב הראשון של ניקוי הפנים בערב.

סדרת מוצרי ההגנה של אוון היא אחת הטובות והמוצלחות שניתן למצוא היום על המדפים. הסדרה כוללת: ספריי לגוף SPF50, אמולסיה לעור פנים רגיש או רגיל עד מעורב SPF50, קרם הגנה SPF50+ לעור רגיש או רגיל עד מעורב, קרם הגנה לילדים SPF50+ וקרם הגנה מינרלי SPF50+ לעור רגיש.
avene sun protection review
אחד המוצרים שהכי קשה לי איתם ברמת השימוש והמשמעת הוא קרם הגנה לגוף, זהו באופן רשמי אחד המוצרים הבודדים שאני תמיד דואגת לרכוש ולאחר מכן מתכחשת לקיומו/מתעצלת לשים/שוכחת וכו'. אני מודעת מאוד לחשיבות של קרם ההגנה, במיוחד במקרה של העור הבהיר שלי, אבל איכשהו תמיד התחושה הלא נעימה על העור גורמת לי להפסיק להשתמש בו די מהר.
Avene SPF50 lotion review
ספריי להגנה גבוהה במיוחד SPF50 של אוון הוא הכי פחות דביק והכי פחות מורגש, עד כמה שמקדם הגנה גבוה יכול להיות, מבין אלו שיצא לי לנסות. הוא כן נשאר מורגש על העור, אבל ללא "הכובד" הזה שאופייני להרבה קרמים אחרים ועוד דבר שלא פחות חשוב הוא מגיע עם ניחוח מתוק ונעים. הספריי עמיד במים ויהיה אידאלי בימי הקיץ החמים על שפת הים או הבריכה!

המוצר שהכי סיקרן אותי לנסות הוא קרם מרוכז לחידוש העור YstheAL Intense Concentrate.
YstheAL היא סדרת מוצרים בעלי מרכיבים פעילים שמיועדת לטיפול בסימני הגיל המוקדמים, כולל הפחתה של מראה הקימטוטים, שיפור מראה העור והגנה מפני רדיקלים חופשיים.
המרכיבים הפעילים:
          * רטינאלדהיד (נגזרת של ויטמין A) בריכוז של 0.1%, שהוכח קלינית כאפקטיבי להפחתה של מראה הקימטוטים                 וגם מעיץ את התחדשות תאי העור.
          * G.G.O שומר על האלסטין בעור ותורם למיצוק, בכך שתומך בפעולת הרטינאלדהיד.
          * Pre-tocopheryl בריכוז של 0.1% הוא נגזרת של ויטמין E, אנטי-אוקסידנט עוצמתי שיוצר שכבת הגנה נגד                   ההשפעה של הרדיקלים החופשיים  וגם עוזר לשמר את מאגרי הויטמין A.
          * מים טרמליים של אוון, עליהם כבר הרחבתי
באוון טוענים שלפי המחקרים שנעשו הקרם המרוכז בשימוש קבוע של חודש, האפקט של הטיפול הוא שווה ערך לשלושה טיפולים באמצעות חומצה גליקולית, מינוס תופעות הלוואי הלא נעימות שכרוכות בכך. השימוש באיסתיאל אינטנס הוא בתור קרם לילה וההמלצה היא לעשות טיפול ממוקד כפעמיים שלוש בשנה למשך 2-3 חודשים. כפי שציינתי למעלה, הוא לא מיועד לשימוש בזמן ההריון וההנקה. בגלל שהקרם מכיל רטינאלדהיד, אסור להיחשף לשמש לאחר השימוש בו וחשוב ביותר להשתמש במקדם הגנה SPF15 לפחות.
Avene Ystheal intence review
האריזה שלו מאוד נוחה והמשאבה שמגיעה עם ראש מיוחד ופיה צרה מאוד עוזרות לשמור על הסטרליות. המרקם מזכיר כל קרם לילה, עשיר בלחות ומעט סמיך. הקרם הוא בצבע צהוב בהיר וחסר ריח לחלוטין (אינו מכיל בושם). התחושה על הפנים מאוד נעימה ומפנקת והוא גורם למעין תחושה קטיפתית למגע. הסרום נספג מהר והדבר שהכי אהבתי הוא שהתחושה של עור מלוחח נשמרת ואין באמת צורך להעמיס עוד סרומים או קרמים בנוסף אליו. בבוקר העור לא שומני ולא מרגישים את התחושה הכבדה שעלולה להיווצר אחרי שימוש בקרם לילה מרוכז. כרגע לא אוכל לחוות דעה בעניין הקמטוטים כי חייבת להשתמש בו לתקופה ממושכת יותר, אבל אני כן יכולה להעיד שהעור אכן נראה חיוני יותר, יותר גמיש וחלק מאוד למגע. עד כה מדובר בהצלחה מבחינתי.

בגלל שמאוד אהבתי את איסתיאל, אני רוצה לפנק את אחת הקוראות של הבלוג! בשיתוף עם אוון ישראל החלטנו לעשות פעילות כיפית שבסיומה אחת מכן תקבל את הקרם YstheAL הישר לביתה! אז מה עושים כדי להשתתף?
1. תעקבו אחרי הבלוג באמצעות חשבון גוגל או בהרשמה במייל (לגולשות בנייד, השדות של ההרשמה נמצאות בחלק התחתון של הדף, אחרי התגובות)
2. תשאירו תגובה לפוסט זה עם המייל שלכן ליצירת קשר ושתפו מה הוא המוצר האהוב עליכן מבית אוון או איזה מוצר הייתן רוצות לנסות.
3. תעקבו אחרי הבלוג באינסטגרם @starsofalex
4. בונוס, להגדלת הסיכויים: צלמו את המסך עם התמונה הבאה ושתפו באינסטגרם שלכן (בסטוריז או בפיד) ותייגו אותי @starsofalex!
האחת שתקבל את הקרם תיבחר בתוכנה לבחירת שמות רנדומליים ותקבל ממני מייל! הפעילות תיסגר ב-14.4.2019 ופתוחה לתושבות ישראל בלבד. 
יש לנו זוכה!




גילוי נאות: הפוסט נכתב בשיתוף פעולה עם אוון ישראל

5 תגובות

  1. היתי רוצה לנסות את הספריי הגנה SPF50, רשומה לבלוג עם המייל noa_gadol@hotmail.com ועוקבת באינסטגרם עם היוזר noa.gadol

    השבמחק
  2. ניסיתי את הקרם הגנה והוא מדהים ! אשמח להשתתף בהגרלה הכול בוצע כולל הבונוס
    Rotem1408@gmail.com

    השבמחק
  3. היי אלכס, המוצר האהוב עליי הוא ספריי להגנה גבוהה במיוחד SPF50. הייתי רוצה לנסות את הקרם מרוכז לחידוש העור YstheAL Intense Concentrate ואת הסרום Intence Rehydrating Serum מסדרת Hydrance. ביצעתי את כל הפעולות לכניסה להגרלה כולל משימת הבונוס!

    השבמחק
  4. MICHAL ENGLANDER9.4.2019, 9:34

    תודה על הסקירה המצויינת. עוד לא יצא לי להתנסות במוצרים של ״אוון ״ . המים הטרמליים מאוד סיקרנו אותי.
    ביצעתי את כל השלבים .
    עוקבת באינסטגרם ומשתפת בסטורי :) שם משתמש : michalenglander
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  5. Maya elrom9.4.2019, 10:13

    היי אלכס מהממת איזה סקירה נהדרת ומועילה!! עשית לי חשק גדול לנסות את המים המיסלריים. הספריי להגנה גבוהה מפני השמש של אוון הוא חלק בלתי נפרד מהקיץ שלי :)))
    תודה על ההזדמנות להשתתף בהגרלה המדהימה שלך ❤
    בוצע הכל כולל הבונוס:
    שיתפתי בסטורי שלי ותייגתי אותך וכמובן עוקבת ורשומה לדיוור! מחזיקה אצבעות מעכשיו��
    אימייל maya.elrom@gmail.com
    שם משתמש באינסטגרם maya_elrom

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.